رواية فرحة العمر الفصل الثامن 8 - منة علي

الصفحة الرئيسية

رواية فرحة العمر الفصل الثامن 8 بقلم منة علي

رواية فرحة العمر الفصل الثامن 8

فرحه.. انا مش هقدر ابعد عنك
عمر..  حاضر هعمل..  ايه..  انتي قولتي ايه الكلام ده بجد قولي والله
يعني انتي مش عايزاني اطلقك صح 
فرحه.. لا طبعا
عمر قام وشالها ولف بيها عمر...  اقسم بالله بعشقك بحبك اوي اويي😚
وحس ان فرحه تقلت واعصابها سايبه ومش بترد عليه
هي تعبانه ..هي صاحيه بس هي مازلات مهمده
عمر...  فرحه حبيبتي مالك
فرحه..تعبانه اوي..
عمر..   اخدها وحطها على السرير اكنها ازاز وخايف لا يتكسر
فرحه دخلت في حضنه ونامت
ونامو هما الاتنين في تبات ونبات😂❤
ولسه مخافوش صبيان وبنات ..قدام شويه😂
تاني يوم....  عمر صحى ملقاش فرحه جمبو قام وقعد يدور عليها لاقاها في المطبخ.. عمر...  حضنها من ضهرها بتعمل ايه انتي لسه تعبانه
فرحه رمت اللي في ايديها...اييي في اي
عمر...  ايه يا بنتي اتخضيتي كده ليه داانا مش حد غريب
فرحه سكتت
عمر....  فرحه انتي لسه زعلانه مني انا اسف والله اوعدك اني هعوضك على كل حاجه ضاعت مننا انا بحبك اوي والله يا فرحه صدقيني انا عشقتك
فرحه حضنته وسكتت وبعدين..مش عارفه اعاقبك...مس عارفه
عمر....  علشان بتحبيني واللي بيحب حد مش بيقدر يعاقبو..
فرحه..يبقي ازاي انت قدرت تعنل كل دا😢
عمر...  انا عارف اني غلطت لما عملت كده بس انا كرامتي نقحت عليا وبعدين انا اتصدمت ايدك كانت تقيله اوي يخريبيتك
فرحه..لو كنت اطول اضربك اجمد من كدا كنت عملتها..وبعدين كرامتك..دنا من ساعت ما عرفتك وسبت كرامتي في بيت اهلي يبني
عمر...  الصراحه في دي عندك حق 😂
يا بنتي الحب يعمل اكتر من دا وعلشان بتحبيني مش عايزه تخسريني وفعلا مش هتخسريني
فرحه..لو اتعاملنا بمابدء كرامتك وكرامتي يبقي هنخسر بعض وقريب
عمر....  لا وعلى ايه مش لازم كرامه انا معنديش كرامه اصلا انتي عندك؟؟ انا معنديش والله
فرحه ..يعني اضربك عادي😂
عمر...  اه يا روحي انتي اضربي وانا اضرب ونبقى ملطشه لبعض يا روحي😂❤
فرحه راحت ضرباه بالقلم براحه....يعني كرامتك مش بتنقح😂
عمر ضربها هو كمان وقالها لا مااتا اخدت حقي😂
فرحه مسكت وشها..اي يعم براحه😢
عمر..  سكت شويه..  عمر...  طب ايه
فرحه..اي😢
عمر...  بصي انتي شايفه الاوضه دي
فرحه بصتلها...اه شيفاها ،...بأستغراب بعد ما بصتله ..لي
عمر... عايزه املاها عيال اد كده اهو وفتح ايدو كتير...
فرحه..لي ي حبيبي شايفني ارنبه ولا شايف البلد ناقصه عيال
وفي كرونا وقرف وبتاع😂
عمر...  بصلها باستغراب يعني انتي مش عايزه عيال مني 🥺
عمر...  لا متلقيش هخلي بالي منك وهعقمك وعيالي هيبقو قمرات شبهك يا كوكو
فرحه..اكيد عايزه ...بس مش دلوقتي لسه ...وبعدين هعقمك اي انت شايفني جرسومه😂
عمر...  بعد الشر عليكي يا روحي كدا نظلم الجرسومه كده🙂😂
فرحه راحت ضرباه في بطنو وعلي قفاه😂
عمر....  ااه يا بت الهبله  ايه ده انتي كنتي بتلعبي كاراتيه ومقولتليش
وعلى فكره شكلك اتعودتي عليا اوي🙂
فرحه.. براحتي
راحتك في البيبي🌚😂
فرحه ..الله يقرفك ي معفن ي مقرف😢
عمر...  طب ايه هنفضل نتكلم كتير يعني
فرحه ..ابعد ي عمر مفيش اللي في دماغك ده دلوقتي
ايه اللي في ماغي انا قصدي عايز ااكل انتي شكلك بتفكري غلط خالص😂
فرحه ..طب اتفضل أطفح
عمر...  اطفح فين الرقه فين فرحه الرقيقه
فرحه..ماتت
عمر....  بعد الشر ان شالله انتي🥺
فرحه...ان شالله انا*..لا طب برا بقا😂
عمر..  طب انا جعااان يا ناس مراتي مش عايزه تاكلني عايزاني اموت من الجوع
فرحه ..طب اغرف عقبال ما اخد دش
عمر...  انا اللي اغرف والله انتي بقيتي شريره اوي هغرف حاضر وخلصي بسرعه علشان ورايا شغل مش فاضيلك
فرحه ..شغل اي ي بابا معلش
ايه يا روحي عندي ماموريه النهارده ولازم اروح🥺
عارف انك متقدريش تعيشي من غيري بس هما 6ساعات وهااجي علطول علشان مقدرش اقعد اكتر من كده من غيرك🥺
فرحه..لا ي حبيبي براحتك ولو عايز تبات بره كمان معنديش مانع😂
عمر...  للدرجادي بيعاني🥺
فينك يا نوراا🥺
نعم ي روح ماما😈😠
عمر...  بحبك يا روح قلبي عاوزه حاجه 😂❤
فرحه..اغرف..اغرررف😈😠وسابته ودخلت تاخد دش وخرجت لافه فوطه علي شعرها وراحتله
فرحه....  عووو بتعمل ايه
عمر...  حرام عليكي يا بنتي انا زي جوزك حرام اللي بتعمليه ده..
فرحه..براحتي
عمر تاني وبعدين تقوليلي يا مقرف يا معفن (وكان بيقلد صوتها)
فرحه ..😂
عمر...  الا قوليلي ايه الجمال ده مكنتش اعرف انو مراتي بتبقى جميله اوي كده يخريبيتك البسي كده علطول وحيات امك يا شيخهه
فرحه...
google-playkhamsatmostaqltradent