رواية فرحة العمر الفصل التاسع 9 - منة علي

الصفحة الرئيسية

رواية فرحة العمر الفصل التاسع 9 بقلم منة علي

رواية فرحة العمر الفصل التاسع 9

فرحه..ان شاء الله ..انا جميله م غير مالبس كده انا اي حاجه بتليق عليا😁❤
عمر...  ايوه طبعا عارف  طب بقولك ايه كلي الله يسترك لاحسن والله ما هقدر على اللي بتعمليه ده والله
فرحه شالت الفوكه وشعرها المبلول مع شكلها..بصو كانت مزه اوي😂...وقعدت قدامو تاكل
عمر...  اللهم ما صلي على النبي طب يا بنتي انا مش عارف انتي ليه مش بتراعي شعوري ها هاا
عمر.. طب بقولك ايه احنا هنفضل لحد امتاا كده؟؟
فرحه انت وحظك
عمر...  ماانتي حظي يا روحي
فرحه قالتله حاجه انتو ملكوش دعوه بيها فيما معناه ان هو مش هيعرف يلمسها لمده اسبوع ودا غصب عنها وعنو😂
فرحه ..معلش 😂ونزل المأموريه رجع لقها غرقانه في النوم ولابسه هوت شورت و تيشرت حمالات (كان طقم علي بعضه)وكانت رايحه في النو+حرفيا فؤحه كانت بتعلمه الادب في اليومين دول
عمر...  فرحه ما كده كتير اوي بقا انا انسان وليا حقوقي يعني حرامممم
فرحه..وانا زنبي اي هي دي حاجه بأيدي يعني
عمر....  وهي الحاجه دي هتفضل كل ده حرام والله
فرحه...هي خلصت😂😁
عمر...   اقسم بالله كنت حاسس اصلا وحاسس انك بتعذبيني
فرحه..علفكرا والله ابدا ده لسه النهارده
عمر...  قام وقالها كده ملكش حجه يا معلم وشالها ودخل الاوضه..  وخلاص بقا علشان كده عيب 😂
فرحه دخلت استحمت وطلعت وبعدين عمر دخل علشان يستحمى
فرحه كانت لسه بالبرنس وكانت بتسرح شعرها 
وفجااه الباب رن 
فرحه راحت فتحت الباب ونست خالص انها بالبرنس وشفتش مين اللي ورا الباب 
فتحت الباب لقت اسر في وشها 
اسر.... يا نهار ابيض ايه البياض ده 
فرحه بصت على نفسها وقفلت الباب في وشه وطلعت تجري على الاوضه 
عمر طلع... مالك يا فرحه  ولقى الباب بيرن
عمر مين اللي جي دلوقتي 
فرحه جت تقوله لقيتو طلع وفتح الباب
اسر... ايه يا عم ينفع كده تقفلو الباب في وشي دا يعني بدل ما تدخلوني وتقولولي تشرب ايه 
عمر.... مش فاهم هي فرحه فتحت قبل ماانا افتح 
اسر.. ايوه يا عم بي صحيح ايه البياض ده يا عم البت قشطه 
وفرحه طلعت وسمعتها وقعدت تشتم فيه وفي غبائها 
عمر...  بياض ايه مش فاهم
اسر اصلها فتحتلي قبل ماانت تفتح..
وبعد كده قفلت الباب في وشي بس الصراحه البرنس كان جميل اوي عليها
عمر...  اتصدم وقاله اطلع بره يا اسر دلوقتي
اسر ايه يا عم دا ما تهدى شويه وبعدين انت متدايق ليه ماانا عارف انك مبتحبهاش اصلا
عمر...   اسر سمعتني قولت ايه اطلع برهه... عمر طب متزعلهاش طيب دي هتبقا مرات اخوك يعني
عمر......  صدقتني لو ممشيتش دلوقتي هقتلككككك
اسر..  خلاص خلاص يا عم ماشي اهو متزوقش طيب
اسر مشى وعمر دخل على فرحه الاوضه
وهبد الباب وراه
فرحه بخوف ..و..و..والله ما ركزت ...والله مأخدتش بالي ..و..والله😭
عمر...  ازاي يا محترمه يا محجبه تفتحيلو الباب كده بالبرنس وانتي عريانه وازاي تفتحيه اصلااا كده
فرحه ..والله كان فكري ماما لانها كلمتني وقالت انها في السكه جايه والله😭وانت لسه مركبتش جهاز الكاميره ونسيت خالص اصلا انو انا بالبرنس والله 😭(بيبقا شبه جهاز من جوا كدا بدوس علي تشوف اللي برا ..حاجه شبه العين السحريه بس احدث)
عمر...  طالما لسه مركبتش كاميرااااا تقولي مين يا اماا تبقي عامله حسابك حتى لو امك عيب تطلعي كده انا اعمل ايه دلوقتي انتي عارفه لما قالي كده كنت عايزه اقتلك واقتلو عارفه يعني ايه
مكنتش قادر استحمل واحد بيشكر في مراتي وفي جسمهااا انتي متخيلههههه
فرحه ..والله..اسفه ..اسفه والله والله غصب عني ما هتتكرر😭وقامتله قربت منه..عشان خاطري اسفه ي حبيبي والله ما هتتكرر ولا هفتح باب تاني😭
عمر....  مش قادر يا فرحه انتي ازاي مقولتيليش
فرحه بخوف ..انا ملحقتش اقولك والله وكنت خايفه منم ومش قادره استوعب الموقف والله كان غصب عني😭
عمر.....  انتي عارفه يا فرحه اني حتى بغير على نفسي منك يعني ايه واحد غيري يشوف جسمك هاا اعمل ايه انا دلوقتي اقتله ولا اقتلك ولا لا العيب عليا انا اقتل نفسي بقاا
فرحه حضنتو جامد ..بعد الشر عليك..حقك عليا والله اسفه والله ..حقك عليا😭
والله مش هشوفه ولا هقابله ولا هظهر في اي حته هو موجود فيها😭*
عمر...  لا ماهو انا مش هجيبو الشقه تاني وانسي اني ممكن اخليكي تشوفي حد المده دي وجه طالع من الاوضه
فرحه مسكتو وشدتو لحصنها...وانا مش عايزه اشوف غيرك والله العظيم❤😢
عمر...  خلاص يا فرحه سيبيني عايز انام  وطالع من الاوضه
فرحه متشعلقه في حضنو ..والله منا سيباك😢❤هصالحك خلاص والله😢
عمر...  يا فرحه خلاص بقا بجد مش زعلان سيبيني بقا جعان طيب عايز اكل
فرحه ..من عيوني ي عيوني😢❤❤
عمر قرر يعذبها شويه علشان متقررش الموضوع ده تاني..  عمر لا انا هااقوم اعمل اكل لنفسي اظاهر كنت غلطان لما سبت نورا على الاقل عمرها ما عملت كده
فرحه بعصبيه..نورا اللي حامل صححح ..عمرها ما عملت كدا😢😢
عمر...  نورا مش حامل دي هي بتقول كده وخلاص علشان بس ترجعني دي بت هبله
فرحه حطت اديها في وسطها...ي عيني صعبانه عليك😢😢
فرحه .مهما كانت مشكلتنا مع بعض اي ملهاش علاقه بالاكل والشرب ي عمررر....دي مسئوليتي انا...زعلان مني مش زعلان...مش هتاكل غير من ايدي😢😢وسابته ومشت
عمر حاسس بالندم انو قالها كده بس قال لازم يخلها تعرف غلطها وللي هي عملتو ده غلط اوي فرحه ندهت على عمر علشان ياكلو وعمر قعد علشان ياكل لقا فرحه مشت ودخلت اوضتها
راح ينده عليها فرحه يلا مش هتاكلي انتي مش قولتي الاكل ملهوش علاقه يلا بقا
فرحه في الاوضه...كحححح كحححححح ...جايه اهو
فرحه طلعت عمر....  فرحه مالك انتي كويسه ايه اللي حصل انتي بتكحي ليه في ايه احكيلي في حاجه وجعاكي
فرحه فرحت بأهتمامو وخوفو...اا شرقت بس
عمر..   احم تمام انا بس خوفت تموتي ويدبسوني😒
فرحه..متخفش ..كانو هيقولو قضاء وقدر😢
عمر...  طيب كويس يلا تعالي كلي
فرحه ..راحت قعدت علي ترابيزه السفره وفضلت باصه في الطبق مش بتاكل ولا بترفع راسها وعمر شايف دموعها وهي بتقع
عمر...  هتفضلي باصه للطبق كتير
فرحه وهي مازلت باصه للطبق...عادي
عمر..  فرحه بصيلي
فرحه وهي باصه للطبق عشان بتعيط اصلا..باكل😢
عمر..  طب بصيلي طيب
فرحه بصتله😭
عمر اهدي طيب..  طيب انتي رايك اللي عملتيه دا غلط ولا صح
فرحه ..غلط طبعا😭بس كان غصب عني
حبيبتي انا مش عايز حد يقول عليكي كلمه وحشه صدقيني انا اللي هتاذى وانا اللي ممكن اموتو في ايدي
فرحه ......😭
خلاص بس توعديني انك مش هتعمليها تاني
فرحه..اوعدك والله😢
طيب خلاص بقا يا فروحتي بطلي عياط يا روحي والله دموعك دي بتقلبلي كياني🥺😂
فرحه قامت اترمت في حضنو
عمر وهو بيطبطب عليها بحبك وربنااا ومش بحبك تزعلي مني بس انا كنت عايز اعرفك غلطك بس مش اكتر
فرحه..انا اسفه 😢❤
متزعليش مني على الكلام اللي قولتلو على نورا كمان انا بس كانت غايتي ادايقك
حبيبتي مفيش اسف ما بينا ومتزعليش مني  وانا كمان عمري ما ازعل منك يا روحي
فرحه ..متجبش علي سيرتها علي لسانك تاني😢
ههههههه ماشي يا عم الغيور هتاكلي ولا اقولك تعالي معايا
فرحه..هتفسحني 😂
ااه هفسحك في اوضتنا تعالي بس
فرحه...لااا ..انا جعانه هاكل😂
عمر...  والله تعالي بس وبعدين ناكل مفيش مشكله تعالي يلا
فرحه...عمر ماما زمانها جايه بلاش 
عمر.... لا ماقلقيش مش هتيجي دوقتي  تعالي هنا وشالها ودخلو الاوضه.........  عيب عيب ملناش دعوه🥺😂
بعدها بشويه مامتها خبطت😂
فرحه: شوفت يا عمر اعمل ايه انا دلوقتي 
عمر... ههههه استني هاشوف مين 
فرحه..  هتروح كده البس حاجه عليك
عمر لبس شورت وتيشرت بسرعه وخرج يفتح
حماتي اهلا عامله ايه
فرحه لبست بسرعه وطلعت لمامتها
فرحه كان شكلها ملخبط وهي طالعه..ازيك ي ماما❤
امها الحمد لله يا حبيبتي مالك في ايه انتي عامله كده ليه
عمر...  احم ه.. هي بس.. ك.. كانت نايمه علشان كده
فرحه بتوتر في نفس الوقت....كنت بروق بس ي ماما
فرحه بصت لعمر بصدمه وسكتت...
امهم بصتلهم وضحكت خلاص خلاص ايه هفضل واقفه نا كتير
فرحه..لا طبعا اتفضلي❤
عامله ايه يا فرحه وحشتيني اوي
فرحه ..وانتي كمان ي ماما وحشتيني اوي
حبيبتي يا فروحتي والله وفرحه حضنت امها وعيطت هي فعلا كانت وحشاها اوي
فرحه ..وحشتيني اوي ي ماما😭
وانتي كمان يا حبيبتي والله
فرحه..بابا عامل اي
الحمد لله يا حبيبيتي ابوكي كويس المهم انتي احكيلي عامله ايه مبسوطه؟!.....
فرحه ..جدا الحمدلله يقلبي ❤
الحمد لله يا روحي...  عمر:...  عامله ايه يا ماما واحشاني اوي والله
مامته..الحمدلله يحبيبي..انت عامل اي
الحمد لله والله يا امي...  فرحه كانت خنقاني كل شويه عايزه اشوف ماما عايزه اشوف ماما عامله شبه العيال الصغيره
فرحه ..خنقاك ..طي اشطا اروح معاها بقا عشان مخنقش تاني😂وراحت قعدت جنب امها
عمر....  ايه دا هو انا قولت خنقاني داانا بموت في العيال الصغيره تعالي بس هنا...
فرحه ..لا يعم انا مروحه مع امي
عمر....  امك مين بس ياختشي...  لامواخذه يا ماما...  تعالي بس يا فروحتي يا حبيبتي🥺❤
مامتها..لا يحبيبي براحتك😂
حبيبتي انتي يا ماما والله طول عمري بقول للبت فرحه اني بحبك اكتر من امي نفسها❤.......  فرحه..  كداب مقالش كده😁
عمر....  طب والله انتي اللي كدابه وعايزه تضربي تعالي نا وقعدو يجرو ورا بعض
فرحه ..يماماااااا ...الحقيني😢😂
امها...  قعدت تضحك عليهم ومكنتش قادره تبطل ضحك منهم.....  
عمر..  شايفه يا ماما بذمتك عيله ضغيره ولا لا
امها..دي هربانه من حضانه 😂
فرحه....  لاحظو انو كلامكو جارح يا جماعه.. يتبع الفصل العاشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent