رواية احببتها في مهمتي الفصل العاشر 10

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها في مهمتي الفصل العاشر 10 بقلم اسماء محمد

رواية أحببتها في مهمتي كاملة بقلم أسماء محمد

رواية أحببتها في مهمتي البارت العاشر 10

في فيلا حمزه المنشاوي
ريماس لبست فستان بينك فاتح ورفعت شعرها ديل حصان ولبست سندل كعب ونزلت 
فارس بعد اما ريماس نزلت 
فارس :: الي يشوفك لابسه كده يتخدع فيكي بجد صنف عايز الحرق تقنعك ببرائتها وبعد كده تاخد علي قفاك منهم وقام غير هدومه ونزل 
ريماس نزلت تحت لقت ابوها قاعد مع حمزه وبيضحكوا 
ريماس :: صباح الخير
نادر وحمزه :: اهلا بالعروسه
ريماس ابتسمت مجامله 
نادر حضنها :: وحشتيني يا ريمو مش هصحي تاني علي هبلك انتي ولارا 
ريماس :: صح فين لارا ماجتش معاك لي وبعدين مش دي الهدوم بتاعت امبارح انت مش روحت ورفعت حاجبها 
حمزه :: كان هيروح بس صعب عليا لما لقي بنته مش هترجع معاه تاني هههههههههههه
ريماس بضيق علشان عارفه انو بيكدب :: طيب 
فارس نزل 
فارس من غير نفس :: صباح الخير
الكل :: صباح النور
حمزه بتوتر وبيبلع ريقه :: فارس في حاجه مهمه لازم تعرفها 
فارس باستغراب :: حاجه اي دي 
ريماس لنفسها :: معقول هيقول 
نادر :: احم احم وانتي كمان يا ريماس 
ريماس عملت نفسها عبيطه ومستغربه 
ريماس :: انا انا اي 
حمزه :: من زمان من لما كان عمرك يا فارس 10سنين 
ريماس بطنها وجعتها من التوتر 
حمزه لسه هيكمل فون ريماس رن وكانت لارا 
ريماس بفرحه :: روووووحي 
لارا بصريخ :: ريماااااس الحقيني وفون لارا وقع علي الأرض وبتصرخ 
ريماس بصدمه وزعيق :: لارا لارا في اي والخوف وبعياط لارا ابوس ايدك رودي لارا 
فارس شد منها الفون وسمع صوت لارا وهي بتقول 
لارا بصريخ وعياط وكلام طلع منها تلقائي :: فارس فارس الحقني وبتصرخ ابعد عني وبتجري منه 
فارس اول اما سمع كده شد ريماس من أيدها وخدها وجري ركب العربيه حمزه ونادر راحوا وراه بخوف وهما مش فاهمين حاجه 
في فيلا حامد 
حامد قبل ما يقرب من لارا كان لابس جونتي ولابس علي وشه قناع يخبيه
لارا بصريخ :: بابا الحقني بابا انت فين 
حامد هو الشخص المقنع ومسك لارا من شعرها وبيزقها وبيحاول يقرب منها ولارا بتصرخ لارا بتحاول تدافع عن نفسها ومسكت ايد حامد وعضته جامد وكانت هتجيب دم 
حامد ::اه يا بنت ال**** ولسه هيضربها علي دماغها سمع صوت عربيه جايه ونط من البلكونه ولارا حاولت تمسكه ذقها ووقعت علي الأرض ودماغها اتخبطت في التسريحه 
فارس داخل جري ومعاه ريماس
ريماس بصريخ ::لاراااا وراحت علي الاوضه بتاعتها وفارس راح وراها حمزه ونادر ماشين وراهم بقلق 
ريماس بتجري وبتنده علي لارا 
ريماس ::لارا لارا ولقت حاجات واقعه في الارض قدام اوضه يارا ريماس اتخضت ودخلت جري علي الاوضه لقت لارا واقعه في الارض ودماغها بتنزف ريماس راحت عندها وبتحاول تقومها وفارس واقف بيشوف منظر الاوضه الي متكسره 
ريماس بتخبط علي لارا :: لارا لارا فارس وبتعيط شوف لارا 
حمزه قلبه وقع :: مالها لارا 
فارس شالها وريماس ماشيه وراه وهما بيركبوا العربيه قابلوا حامد 
حامد بتمثيل :: لارا بنتي أي الي حصل 
ريماس بقرف :: معرفش هي اتصلت بيا ولقيتها بتصرخ 
فارس بغيره وصوت عالي :: ريماس تعالي اركبي يلا 
ريماس ركبت العربيه وفارس مشي 
حمزه بوعد :: قسما بالله يا حامد لو طلعت انت السبب لهيكون اخر يوم في عمرك 
نادر :: حمزه بس ويلا نحصلهم
حامد ::هو انت فاكر أن انا ممكن اذي بنتي ولا اي يا حمزه بيه 
حمزه راح عليه بغضب :: حااامد 
نادر :: حمزه يلا قلتلك 
في المستشفى
فارس بغضب:: فين الزفت 
الدكتور والممرضات جم وخدوا لارا علي سرير الطوارئ 
بعد مرور وقت مش كتير كان حمزه ونادر وحامد وصلوا المستشفى
حمزه :: اي الاخبار 
فارس :: لسه الدكتوره بتكتشف عليها جوه 
حامد :: انا عايز اعرف الي حصل ده حصل ازاي 
فارس بتريقه :: انت بتسالني المفروض انا الي اسالك كنت فين 
حامد :: كنت في السوبر ماركت بيجيب شوكليت لارا علشان هي بتحبها وقلت لما تصحي تلاقيها
فارس بشك في كلامه :: طيب 
بعد شويه الدكتورة خرجت 
فارس وريماس بقلق :: في اي 
الدكتوره :: دي محاوله اغتصاب وجالها وهي قدرت أنها تقاوم وكويس انكو لحقتوها قبل ما يحصل حاجه انا دلوقتي اديت ليها بينج كلها خمس دقائق وهتفوق باذن الله بس انا مضطره ابلغ البوليس 
حامد حك دقنه بتوتر 
فارس :: مافيش داعي معاكي المقدم فارس حمزه المنشاوي
الدكتوره:: اها اهلا بحضرتك هجهز التقارير لحضرتك واجبها 
ريماس :: هو احنا نقدر ندخل 
الدكتوره::اه هي اصلا تلاقيها فاقت 
ريماس بفرحه :: بجد ودخلت جري والكل دخل وراها 
ريماس :: لارا حببتي حمد الله على السلامه 
لارا بعياط :: ريماس 
حامد :: بنتي أي الي حصل
لارا حضنت حامد وبتعيط 
فارس :: انسه لارا اهدي واحكي ليا أي الي حصل
لارا بتهدي :: انا كنت نايمه وفجاءه لقيت حد دخل الاوضه قمت لقيته بيهجم عليا ناديت علي بابا كتير ومش رد ورنيت علي ريماس والفون وقع وبتعيط وحاولت اقاومه علي قد ما اقدر ولما كان بيقرب مني لقيته فجاءه بيهرب وضربني علي دماغي 
فارس :: مافيش اي علامه تعرفيه بيها 
لارا :: لا مافيش وبتفتكر اه صح لما كنت بدافع عن نفسي عضيت أيده اليمين والعضه كانت جامده حامد اول اما قالت عضيت أيده خبه أيده بحركه فجائية وفارس خد باله واستغرب 
خلاص يا لارا حمد الله على السلامه انا عرفت الي عايز اعرفه انا ماشي بعد اذنكوا 
فارس خرج والدكتوره قبلته
فارس باشا 
فارس :: نعم 
الدكتوره:: دا التقرير
فارس :: تمام 
فارس مشي وراح المديرية
في المديريه 
فارس وصل وراح مكتبه وبعت لادهم يجي ليه 
ادهم :: في اي يا  فارس 
فارس :: عايزك تعرف ليا كل حاجه عن حامد 
ادهم :: حامد مين 
فارس :: حامد ابو لارا 
ادهم :: حاضر بكره كل حاجه هتكون عندك 
فارس :: طيب 
ادهم :: انا ماشي بس انت اي الي جابك هنا 
فارس :: جاي أخد حاجه وماشي 
ادهم ::طيب 
بعد اما ادهم خرج 
فارس :: أما نشوف أي الي وراك يا احمد .. يتبع الفصل الحادي عشر اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent