Ads by Google X

رواية احببت طالبتي الفصل الثالث والعشرون 23

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت طالبتي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم منة رجب 

رواية احببت طالبتي كاملة

رواية أحببت طالبتي البارت الثالث والعشرون 23

تقابل الاثنان وكأن العالم كله توقف عند لا يوجد سوى صوت تصادم انفسهم 
حسام ينظر لها نظرة حب و حنان نظرة استعطاف واطمئنان 
حسام استريح اوي لما شافها اطمن انه هي كويسه 
ساره تنظر ل حسام و تريد ان تشكره و لكن لا تعرف كيف
ظلوا هكذا ثواني
قاطع الصمت 
حسام: انتي، انتي كويسه
ساره: ااه ااه الحمد لله 
حسام: ماشي، وغض بصره بسرعه و ظل يستغفر 
تركها و كان يغادر
اوقفه صوت ساره:دكتور حسام!! 
وقف حسام 
ذهبت اليه ساره
ساره بصوت مخنوق: شكرا على اللى انت عملته معاية،خانتها عيونها وبكت 
وحسام يتمزق داخله على منظرها
تقول بدموع: مش عارفه لو ما كنتش موجود كان ممكن ايه اللى يحصل... 
قاطعها صوت حسام: هششش خلاص الحمد لله، قدر الله ماشاء فعل 
ساره تبكي
حسام: خلاص قولي الحمد لله وامسحي دموعك قبل م حد يجي و يشوفك كده و يشك في حاجه
مسحت ساره دموعها و شكرته مره اخرى
نزل كل منهم في اتجاه

رجل1 يهاتف رجل2:ايه الاخبار
رجل2 بعصبيه: زفت
رجل1:ليه بس ايه اللى حصل
رجل2:سرد ما حدث معه
رجل1:و ده مين ده كمان اوعى يكون عينه منها<br>
رجل2:باين كده بس انا مش هخليه ياخدها ومهما حصل هتبقى ليا ليا انا وبس، وكللل فلوسها واملاكها هي وبوها هتبقى بين ايديا
رجل1:اكيد هو ده اللى هيحصل انا واثق انك قدها و تقدر تعملها

يوسف: ايه يا ابني مش عاجبني من امبارح 
حسام ينظر للبحر ولم يجب.... 
يوسف: قولي يا حسام هي البنت اللى حكيتلى عنها معانا هنا في الرحله
حسام يا ترى اجاوب والا لا اقوله انه هى ساره انا هقوله طول عمره وهو بيتمنالى الخير و بينصحني
حسام قرر يحكي: بص يا يوسف هي معانا هنا
يوسف: مين طيب
حسام: ساره صاحبة سلمى خطيبتك 
يوسف: بتهزرر
حسام: هى 
يوسف: اااه على شان كده انت متدايق من امبارح عشان اللى حصل وكده 
حسام ينظر للبحر مره اخرى....... لا رد
يوسف: طب م تجرب حظك يا حسام، بص يا حسام مش هقولك روح و قولها انك بتحبها انا ما اقدرش اقولك كده طبعا اخنا عارفين حدود ربنا كويس و ما نقدرش نغضبه جرب اتقدملها و لو ليك نصيب فيها ما فيش حاجه هتقدر تمنعك
حسام: ربنا يسهل

سلمى: ايه يا ساره يا حبيبتي لسه تعبانه
ساره: لا الحمد لله
سلمى: ساره!! 
ساره: نعم
سلمى: ساره انتي بتحبي دكتور حسام 
ساره بتشتت و توتر: حب ايه انتي غبيه
سلمى: بجد يا ساره
ساره:سلمى بطلي وجع دماغ 
سلمى:ساره انتي بتحبيه بس انتي بتعاندي انتي بتحاربي مشاعرك يا ساره اقعدي مع نفسك يا ساره كده هتلاقي نفسك بتحبيه بس ما تعلقيش قلبك بيه واللي كاتبه ربنا هيكون
ساره ظلت تفكر في كلام سلمى 

حسام كان ذاهبا للكافيه
طالبه:ازيك يا دكتور
حسام بضيق:الحمد لله
طالبه:م تيجي نخرج مع بعض شويه
حسام بعصبيه و صوت عالى:الزمي حدودك يا انسه و لمى نفسك شويه انا هنا دكتورك و من حقى اني اخليكي تلزمي حدودك سامعه ايه القرف ده
و ذهب و تركها
طالبه:ماااشي يا حسام انا هخليك تحبني غصب عنك انت ليا يا حسام 
حسام ل أسماء🙀وأسماء ل حسام
(عرفتو مين أسماء؟؟
صديقة ساره و سلمى)

مرت باقى الايام بسلام حان الان موعد الرحييل

سلمى:قومي يا كسوله انتي
ساره:شويه صغننين بس كده😹
سلمى:يا بنتي قومي،انتي عايزه تتهزأي من الدكتور حسام والا ايه
ساره فطت نطت من على السرير😹
ساره:اكيد لا طبعا🤣احنا ناقصين
سلمى:طب يلا اخلصي
دخلت ساره المرحاض و ارتدت ملابسها و خرجت و صلت فرضها 
نزلت ساره و سلمى
ساره:الحمد لله اخيرا هنرجع
سلمى:ليه يا شيخه ده حتى رحله حلوه
ساره بحزن:انا بالنسبالى كانت ايام زفت استغفر الله العظيم
سلمى:خلاص يا ساره بقه،انتي دايما بتقولي ما تبصش للماضي هتتعب على الفاضي
ساره تزفر بضيق:الحمد لله

استيقظ حسام و ارتدى ملابسه 
استيقظ يوسف
حسام:احم الاخ صاحي كده و نشيط و فرحان😂
يوسف:اه طبعا يا ابني اومال ايه هحدد الخطوبه ي عم
حسام:اااه م انا بقول برده
يوسف:بطل رخامه بقه،انت ناوي تعمل ايه
حسام:على ايه
يوسف:ساره
حسام:يلا يا يوسف امشي من قدامي
يوسف:يا عم..... 
ولم يكمل كلامه رمقه حسام بنظرة حاده😂
يوسف:انا بقول كده برده😂 هستناك تحت
نزل يوسف تاركا حسام غارقا في الافكار 

ذهب الجميع للاوتوبيس 

ساره كانت نازله وجدت من يشدها من يدها و يضع يده على فمها 
رجل2:المره ده مش هتهربي من بين ايدي هتبقى ملكي ليا انا وبس
ساره لا تستطيع التحدث ولكنها مدركه هذا الصوت

حسام:يووووه نسيت فوني هطلع اجيبه 
يوسف:ماشي

ذهب حسام وهو رايح اتجاه غرفته وجد غرف
وجد غرفة ساره مفتوحه
حس ان في حاجه غريبه قرر يدخل

في الداخل
انتي من النهارده هتبقى بتاعتي بعد م ترك فمها
ساره: ابعد عنننييي انت عايز مني اييه انا حاسه انى عارفاك
رجل2:هههههههههههههههههه، مش هبعد عايزه تعرفي انا مين ههههههههههههههه مش قادر بصراحه عايز اكلك كده
ساره: ابعد عني يا حيوااااان
سمع حسام صوت ساره 
دخل حسام راكضاا
حسام مسكه و وظل يضربه حتى نفذت كل طاقة رجل
حسام:ساره انتي كويسه
ساره كانت تبكي و تبكي و تبكي😢
ساره:انا مش همشي من هنا غير لما اعرف هو مين
ذهب حسام الى الرجل و رفع القناع عن وجهه
انصدمت ساره و ظلت تبكي😔😭
حسام:انتي اتصدمتي كده وكأنك تعرفيه
ساره:........... لا رد
حسام:ساره انتي كويسه
ساره:.....لا رد
حسام:ساره ممكن ننزل طيب
ساره:نزلت و بدون كلام 
حسام كان قلقان اوي اوي اوي
نزلا الاثنان للأسفل
يوسف:ايه اتأخرت ليه
حسام:بص اطلع هاتى التليفون و تعالى بسرعه
يوسف:بس.....
حسام:يلا يا يوسف ما فيش وقت
صعد يوسف للأعلى 
سلمى:ايه يا ساره اتأخرتي لسه استنيتك كتير
ساره:..... لا رد
سلمى:يا ساره مالك
ساره:...... لا رد ايضا
حسام:انسه سلمى بعد اذنك تعالى ثانيه
ذهبت سلمى اليه
سرد حسام ما حدث ل سلمى
سلمى:يااااربي مين اللي بيعمل كده يا ربي
حسام:احنا شوفناه و من وقتها ساره على الحاله ده
سلمى:ربنا يكون في عونها
ذهبت سلمى ل ساره 
سلمى:ساره حبيبتي قوليلي مالك
ساره لا رد .....
سلمى:ساره يا حبيبتي احمدي ربنا ان ما عملش حاجه احمدي ربنا انه الدكتور حسام موجود ساره انتي تعرفي ربنا كويس وقدر الله ماشاء فعل
ساره تبكي،:ازاي يا سلمى اقرب مالينا يبقو هما اعادينا ازاي
سلمى:اهدي يا حبيبتي بس كده وقولي لي ايه اللى حصل
سردت ساره ما حدث 
سلمى:طب هو مين طيب؟؟ يتبع الفصل 24 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent