رواية وجع قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

    رواية وجع قلبي الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم نور

  • ملحوظة قبل البدأ عند البحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) لكي يظهر لك جميع فصول الرواية فور نشرها.. 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الثامن والعشرون 28

فارس/ماما فوقي ارجوكي ياماما انا اسف مش هتكلم معاكي كده تاني فوقي وانا هعمل اللى انتى عايزه فين الموبيل اهو
فارس/ الوو اسعاف ارجوكم بسرعه تعالوا علي العنوان ده (.....)
ــــــــــ عند انجي
انجي/ خرجت من المستشفي
عماد/ انا مبسوط اووي انك خرجتي بخير ياحبيبتي
انجي/حياتي وانا كمان
------عند جوري
جوري/ رايحه جايه في الاوضه
نورهان/يابنتي اهدي في ايه بس
جوري/ فارس فارس ياماما من امبارح مش جه انا خايفه يكون حصلة ليه حاجه انا مديقه اوي
نورهان/ يمكن معاه شغل مهم علشان كده اتأخر
جوري/ بس هو حتي لو اتأخر كان يتصل عليا ويقولي
جوري/ انا قلقانه عليه اوى
نورهان/ طب اتصلي عليه واعرفي ايه اللي منعه يجي وليه اتأخر بس
جوري/ يعني اتصل
نورهان/ اكيد اتصلي
جوري/ بترن علي فارس
نورهان/ ها رد
جوري/ في جرس ياماما ومفيش رد تفتكرى فارس حصلت معاه حاجه ياماما
نورهان /معرفشي يمكن مشغول
ـــــــــــــ عند فارس
فارس /بيشوف الموبيل بيرن وميردش
فارس/ اسف ياجوري ماما اهم عندي من اي حاجه حتي لو كان قلبي وقفل الموبيل
ـــــــــــــــــــ
الدكتور /دخل عند جوري
مساء الخير
جوري ونورهان مساءالخير
الدكتور كشف علي جوري لا كده تمام
نورهان يعني بنتي بقت بخير يادكتور
االدكتور اه
عن ازنكم وخرج
ـــــــــــــــ عند فارس
فارس/ دخل لمامتو جوه آسف ياماما اني زعلتك
زينب/..... سكته
فارس/ انا ممكن اعمل ايه حاجه عايزها ياماما المهم ترضي عني
زينب/ اي حاجة يافارس
فارس/ اي حاجه ياماما
زينب /اتجوز سمر بنت خالك
فارس/ اتجوز سمر بس سمر
زينب /قاطعت عماد سمر بنت خالك وهي اكتر واحد بتخاف عليك وبتحبك
فارس/ سمر بتحبني انا من امتا وازاي
زينب/ من زمان
فارس/ بس سمر انا بعتبرها اختي الصغيره
زينب /بس هي لا
ان ست واقدر اعرف نظرت الحبيب يافارس
فارس/ بس انا مش بحبها ياماما وكده هظلمها معايا
زينب/ دي بنت خالك ومستحيل تظلمها انا عارفه
فارس /بس ولسه هيتكلم.....
---- الباب خبط ..
سمر /وبابها بلهفه عموت الف سلامةعليكي حصل ايه
زينب/ بصت علي فارس وبعدين قالت
كونت هموت بس فارس الحمدلله لحقني ابني لا يمكن يسبني اتعب
فارس/ اكيد ياماما
سمر /بعد الشر عليكي ياعموت وبصت علي فارس
سمر/ ازيك يافارس
فارس/اهلا
سمر /اخبارك ايه
فارس /بخير الحمدلله انا خارج اجبلكم حاجه سقعه وخرج
سمر/هو فارس ماله ياعمتوه اول مره يقبلني
كده
زينب/ اصل هو خايف عليا علشان تعبت فجأة ياسمر
سمر/سلامتك ياعمتوا
زينب/مسكت ايد سمر الله يسلمك ياقلبي
------عند زين
زين وابو رميس اتفقوا علي موعد للفرح واللي هيكون بعد اسبوع
زين /حضن رميس انا فرحان اوي يارميس خلاص فرحنا بعد اسبوع
رميس /بس انا مش هلحق اختار الفستان
زين/ كل حاجات هتكون تمام ماتقلقيش انتي
رميس طب طب والقاعه
زين قرب علي رميس ومسك اديها وبسها قولتلك بلاش تقلقي خالص انا موجود
رميس /بتوتر تمام
زين/ مسك وش رميس باايدو وقال أخيراً هنكون مع بعض ديمن انام واصحي علي وشك الجميل دا
رميس/تفتكر هكون حلوه احنا لذم ننزل النهارده نختار الفستان الابيض انا بحلم بيه كبير ويكون ملهوش شبيه
زين/ اكيد ياقلبي
---
فارس جه ومعها الحاجه السقعه وشربوا كلهم
بعد شويه
زينب/ تعالي جنبي ياسمر يابنتي وانت يافارس
زينب /مسكت ايد فارس وايد سمر وقالت محمد ياخويا انا طلبه ايد بنتك سمر لابني فارس
محمد/ اخو زينب دا وقته يازينب لما تخفي نتكلم
زينب/ لا وقته حققلي امنتي ياخويا جوز سمر لفارس ابني
محمد/ دي حاجة مش بايدي أحب من قلبي إني اجوز فارس إبنك لسمر بنتي بس الرئي رائ سمر توفق أو لا
زينب /ها ياسمر رائيك إيه يابنتي
سمر/ بكسوف وحطت وشها في الأرض وابتسم
زينب السكوت علامة الرضا صح ياسمر
فارس/ساكت ومش قادر يتكلم لان خايف علي مامتوا من الزعل وخايف انها تتعب تاني
محمد يبقا علي بركة الله وحضن فارس وبعدين بص علي سمر وحضنها
زينب بحب بصت لفارس وقالت يبقا الجواز بعد شهر يكون كل حاجه جاهز
فارس بصدمه ايه
محمد/ شهر بس دا قليل اوي يازينب
زينب/ ايوه خيرو البر يااخويا
فارس/ بس ياماما شهر قليل اوي
زينب/ ليه قليل أنت هتعمل إيه الشقه جاهز وبنت أخويا هتعيش معايا في نفس الشقه صح ياسمر يابنتي
سمر/ بكسف أكيد ياعمتو اللي انتي عاوزه
سمر/ بتفكر المهم اني هعيش انا وفارس في بيت واحد ومع بعض والباقي مش مهم عندي
فارس/بيفكر وبعدين في الورطه دي هتجوز ازيا بسرعه كده وكمان واحده مش بحبها ربنا يسامحك ياماما
محمد /فارس يا فارس
فارس /ها ايوه ياخالي بتقول حاجه
محمد /من دلوقتي سرحت وضحك هههههههه
زينب /علشان كده بقولك جوز فارس ل سمر بسرعه عايزه الحق ابني يامحمد قبل ما بنتك تجننه وضحك هههههههه
فارس/ اه
google-playkhamsatmostaqltradent