Ads by Google X

رواية وجع قلبي الفصل الأخير - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

     رواية وجع قلبي الفصل التاسع والعشرون 29 والأخير بقلم نور

  • ملحوظة قبل البدأ عند البحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) لكي يظهر لك جميع فصول الرواية كاملة

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الأخير

عند جوري
الضابط/ اتفضلي معانا وطلع كلبشات
جوري/ اتفضل فين
الضابط/ علي السجن تنفزي اللي باقي عليكي من الحكم
جوري/ انا انا بابا قدم قضيه ولذم ولسه...... هتكمل
الضابط/ للاسف ولدك اتوفا النهارده الصبح البقاءلله
نورهان /مش معقول انت بتقول ايه عدلي مات امتا وازاي
جوري/ انتي مش فاضيه لا لجوزك ولا بنتك اهو ارتحتي خالص منانا إحنا الاتنين جوزك مات وبنت هتتسجن برافوا علي علتك الجميله اللي انتي بنتيها يانورهان هانم
نورهان/ بدموع عدلي مات مش معقول
جوري/ اه وانا هتسجن وقعدت تضحك ههههه
الضابط /حط الكلبشات في اديها اتفضلي معايا
نورها/ انت بتقول ايه انت هتاخد بنتي فين
جوري/ بدموع بنتك ههههههه من امتا يانورهان هانم
الضابط /يلاه واخد جوري علي السجن
جوري/بدموع فينك يافارس حتي انت سبتني
الشرطي/ اخد جوري علي عربية الشرطه
جوري /ركبت وهي بتعيط
نورهان/ جوري انا مش هسيبك ياجوري
جوري/..... سكته
,ــــــ جوري وصلت علي السجن
الشرطيه/ يلاه علي جوه خدي البسي دا
جوري /ايه دا
الشرطه/ لبسك لبس السجن
جوري/ انا هلبس دا
الشرطيه/ ايوه دا البس الموحد للسجن يلاه إتفضلي ورمت الهدوم في وش جوري
جوري/ بدموع اخدت الهدوم وراحت تلبس مع باقي السجناء
جوري/ لبست
الشرطيه/ يلاه علي العنبر
جوري /عنبر
الشرطيه/ ايوه يلاه
ودخلت/ جوري السجن اهو كل واحده تقعد في حالها مش عاوزه مشاكل وخرجت وردت الباب
ــــــــ
جوري/ راحت علي السرير وبتكلم نفسها
انا عارفه اني غلط بس ليه العقاب قاسي كده عليا ياربي.
كونت فاكره ان خلاص خت عقابي انا كونت بموت في اليوم الف مره بعد كل جلسة كهربا وكونت بموت الف مره من وجع الكسر وتعبي ست شهور في المستشفي ودلوقتي هموت الف مره في اليوم علشان الانسان الوحيد اللي حبيتوا وعلشانه حولت اتغير مش جنبي
انت تعبت وقعدت تعيط بعدين مسحت دموعها
جوري/بتكلم نفسها بس دا اخر اختبار ليكي ياجوري لذم تكملي وتعيش علشان نفسك وتحولي تغير كل حياتك باايدك انتي
انتي غلطتي كتير ولذم تتعقبي وقعدت تعيط تاني
ـــــــــــــــ عند رميس
زين /جاب علبه كبيره وعليها خيط احمر بفينكه جميله
رميس/ ايه دا
زين/ دي هديه
رميس الله كل دي هدية دي كبيره اوي ياترا فيها ايه
زين/ قرب علي رميس وغمض عنيها بمنديل خفيف وبعدين خرج فستان ابيض كبير
زين/ رفع الفستان لوفق بحيث اول ماتفح رميس عيونها تشوفه
زين /يلاه فتحي عيونك ياقلبي
رميس/ فتحت عيونها
رميس/ اول ماشافت الفستان فرحت جدا وفي نفس الوقت بتعيط جامد وتمسح في دموعها زي الاطفال
زين/ ها عجبك
رميس/ دا اكتر من اللي كونت بحلم بيه دا حلو اوي ياحبيبي
زين/ قرب علي رميس ربنا يقدرني واقدر اسعدك واحقق ليكي كل احلامك
ـــــــــــــــ عدا اسبوع علي كل دا
انجي/حبيبي ايه رائيك في الفستان بتاعي
عماد/ بيبص علي انجي بس دا مبين جسمك اوي ياانجي
انجي/ كانت لبسه فستان أزرق قصير للركبه
بكم واحد طويل وجزمه بكعب عالي
انجي/يعني مش حلو
عماد/ قرب علي انجي واخدها باايد واحده في حضنه شكلنا مش هنروح فرح زين ياانجي
انجي/ ابعد بقا علشات هتاخر ياعماد
عماد/ممنوع تنزلي كده ياانجي
انجي/بس ياعماد مش هلحق اغير
عماد /علشان خاطرك ياانجي
انجي /ياقلبي حاضر ودخلت تلبس
بعد شويه انجي خرجت بفستان جديد
انجي/ ها يروحي
انجي/ كانت لبسه فستان فيروزي طويل بحزام ابيض وفصوص بيضه وكانت جميله اوي
عماد/قرب عليها الملكه بتاعتي وبسها
انجي/خلاص ياعماد الروج هيبوظ
عماد/ تمام تمام
انجي/ خد ابنك بقا اهو قمر زي باباه
عماد /اخد ابنها قمر ياروح بابا يلاه بينا وخرجوا علي الفرح
رميس/ تفكري ياروفيدا انا هكمل للاخر
روفيدا /يعني ايه
رميس/عايزه اهرب واسيب الفرح ايه رايك
روفيدا/يخرب عقلك يامجنونه
زين/ بره بيخبط ها يابنات عروستي فين ادخل
رميس/ماما روفيدا انا خايفه اوي ومش عايزه اسبكم
مامتها/ حبيبتي انا هكون جنبك ديمن وعمري مااسيبك
زين/من بره ها ادخل وفتح الباب
زين /من بعيد قمر وربنا عرستي قمر بحبك يارميس
رميس/ بفرح وانا كمان بموت فيك يامجنون
زين/ دخل وقرب علي رميس وحضنها ولف بيها في اوضة الميكب
زين/ انتي جميله اووي ايه القمر دا ياقلبي
رميس/ بكسف بجد يازين
زين /وجد الجد كمان ياقلبي وباس اديها ودمغها ومسك اديها وقال يلاه ياروحي ثن النهاردة عمري ماهسيبك ولا انتى تبعدي عني خالص
رميس/ بفرح يارب وحضنت زين بحب وبعدين خرجوا علي القاعه
عماد وانجي والبيبي وصلوا علي الحفله وناهد كانت فرحانه ان عماد مش ساب اختوا خالص طوال الفرح
ــــــــــــــــ عند جوري
جوري/كانت تروح مع البنات جامع السجن واتعلمت ازاي تصلي وازاي تقرب من ربنا علشان تكون انسانه جديده وتتغير للافضل وتقدي الباقي عليها في السجن في سلام
-----
فارس اتجوز سمر ودا طلب من مامتوا
بعد تلات سنين
انجي ااااه الحقني ياعماد
عماد /بفزع في ايه ياانجي
انجي انا شكلي هولد
عماد نامي ياحبيبتي دي خامس مره تقولي نفس الكلام في اليوم
انجي /لا المره دي جد ااااه
______
انجي بقا ماها ولد وبنت
ورميس خلفت بنت
فارس خلف ولد وبنت
تمت بحمد الله روايتي الجديدة أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent