رواية وجع قلبي الفصل السابع والعشرون 27 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

   رواية وجع قلبي الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نور

  • ملحوظة قبل البدأ عند البحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) لكي يظهر لك جميع فصول الرواية فور نشرها.. 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت السابع والعشرون 27

الساعه تلاته الفجر 
انجي/اه اه الحقني ياعماد انا بولد 
عماد/ قام من النوم مفزوع في ايه في ايه  
انجي/ انا تعبانه اوي تعبانه اوي ياعماد الحقني 
عماد/ طب اعمل ايه اعمل ايه ياانجي مش عارف 
انجي/ ااااااه 
عماد/ ايمان ياايمان 
انجي /اتصل بابا انا عايزه بابا 
عماد/ دا وقته 
انجي/ مليش دعوه انا عايزه بابا 
عماد/يارب في حد يتصل علي حد الساعه تلاته الفجر 
انجي/ اااااه
عماد/ حاضر حاضر واتصل على تيسير 
تيسير/ ايوه ياعماد خير انجي بخير 
عماد/ انا اسف والله ياعمي 
تيسير/ انجي بنتي بخير ياعماد 
عماد/ مش عارف بس هي تعبانه اوي وبتقول بولد وانا مش عارف اعمل ايه
تيسير/اتصل علي الدكتور بسرعه وخدها وانزل وانا جاي وراكم بالعربيه 
عماد/ حاضر واتصل علي الدكتور 
وبعدين اخد انجي في العربيه وراح المستشفي 
انجي/ ماسكه ايد عماد ومتبته فيها اوي
اوعى تسبني ياعماد 
عماد/ حاضر ياحبيبتي 
عماد /بسرعه ياعبده وخلي بالك من الطريق
عبده/ حاضر ياعماد بيه
بعد شويه وصلو علي المستشفى 
انجي/طلقني ياعماد
عماد ليه بس كده
انجي معرشي انا تعبانه اوي
عماد يعني لو طلقتك هترتحي
انجي اه وخد ابنك كمان لان تعابني زيك بالظبط اااااه
عماد انجي انجي
الدكتور باابتسامه هي اخدت البنج ودا هلوسه انجي تحت تأثير البنج بتفوق تقول كلمه وترجع تنام تاني  
عماد هي بخير يادكتور
الدكتور/ دي ولاده يااستاذ مش حاجه سهله دي روح بتتخلق من روح تاني قول يارب واحنا علينا الباقي عن ازنك ودخل عند انجي 
عماد/يارب تقمي بخير ياانجي انتي وابني
عماد بتفكير اكيد ماما عايش نفس الاحساس وتعبت فيا والمفروض ليها حق عليا ك ام اني اسمحها
عماد اتصل ب ناهد الو
ناهد ايه
عماد ممكن تيجي المستشفي ياماما
ناهد بفرح ومش مصدقه بتقول ايه ياايه
عماد/ تعالي ياماما انا محتاجك جنبي انجي بتولد
ناهد/ بفرح ياخبر بجد الف مبروك وربنا يطنك عليها يارب انا هلبس وجايه حالا اطمن علي حفدي اقفل اقفل انا هلبس اهو وجايه وكانت فرحانه جدا
عماد/ معقول ماما نسيت كل الجفا وكلامي الجارح ديمن ليها وفرحت ان هيكون ليا ابن
------ في بيت ناهد
رميس/ في ايه ياماما عماد جراله حاجه
ناهد /بفرح انجي بتولد اخوكي اخيرا هيبقا اب انا مش مصدقه يارميس النهارده عماد قالي ياماما لاول مره يقولها من زمان
رميس/ بجد ياماما يعني سامحك
ناهد/ اه وعلشان كده عايزني اكون جنبه في وقت زي دا يلاه البسي بسرعه علشان نروح لاخوكي
رميس/ حاضر حاضر
------في الطريق زين بيتصل-----
رميس/ الو ايه يازين
زين/ ايوه ياحبيبتي انتي فين
رميس/ انا في طريقي للمستشفي انجي بتولد
زين /ياخبر بجد
رميس /اه  
زين/ طيب انا هحصلكم ابعتي الموقع
رميس /حاضر وقفلت
رميس وزين وناهد اتقبلوا قدام باب المستشفي
عماد/ بفرح كلكم مع بعض كده انا مش مصدق
ناهد/ حضنت عماد الف مبروك ياابني وان شاءالله تقوم بخير
عماد/ يارب  
ــــــــ عند جوري
جوري بتتحسن كل يوم عن اليوم التاني وكانت فرحانه جدا وفارس واقف جنبها وعمره ما مل ولا اديق منها 
جوري /شكرا يافارس بجد اناعمرى مااتخيلت انك ممكن تقف جنبي لحد النهارده
فارس/بسعاده المهم انك بخير
نورهان/ وصلة المستشفي ودخلة عند جوري زي كل اسبوع
فارس/ كان بتكلم مع جوري ونورهان مش اتفجأة لان ديمن كان فارس بتكلم مع جوري وهي نايمه بس اتفجأت لما سمعت جوري وهي بترد علي فارس  
نورهان/فتحت الباب فجأة حبيبتي انتي فوقتي ياروح قلبي وجريت علي جوري
فارس/ وقف احم طيب عن ازنكم
نورهان/ انا متشكره اوي اوي علي تعبك مع بنتي
جوري/ كأنها طفله مامتها ماشيه وسيبها
جوري/ فارس انت رايح فين؟
فارس/ هروح اشتري حاجه وجاي بسرعه ياجوري 
ـــــــ عن ازنكم وخرج
نورهان/ حمدلله علي سلامتك ياجوري 
جوري/نسيت التعب ونسيت البعد وجفا ولدتها عليها وبلهفه ماما وحشتني اووي سبتيني ليه ياماما
نورهان حضنت جوري اسفه ياجوري اسفه
جوري خلاص مش مهم  المهم انك جنبي
__في المستشفى
انجي لسه مش دخلت 
انجي /طلقني طلقني ياعماد
عماد/ ياحول الله يارب ليه 
انجي /مش بطيقك يااخي طلقني ااااه ضحكت عليا انت ياعماد
عماد/بضحك ههههههه ازاي ضحكت عليكي 
انجي/ قولتلي الولاده سهله وانا هموت اهو  طلقني بقولك 
الدكتور/ معلش هو البنج كده كل اللي ياخدو يهلوس 
انجي/انت لذم تدخل معايا ياعماد 
عماد /ادخل معاكي ليه هو انا هولد ياانجي 
انجي /بدموع اه يابابا ربنا يسامحك جوزتني لابن اخوك الكداب دا
عماد/ انجي عيب كده فرجتي الناس علينا في المستشفى
انجي/ هو احنا فين 
عماد / فين يعنى في المستشفى
انجي/ كل شويه تفوق تتكلم وتنام تاني وعماد يضحك وفي نفس الوقت خايف عليها
بعدين دخلت غرف الولاده 
___عند جوري
فارس /جه اكيد عايزه قهوه يامدام نورهان اتفضلي
وانتي ياجوري ادي العصير اللي بتحبه
جوري /متشكره اوي يافارس
نورهان/بتبص للقهوه اللي في ايد فارس من  فوق لتحت بتكبر متشكرا مش بشرب قهتوي بره
فارس/مالها دي الناس الغنيه دي عندها مرض اسمو التكبر علي ايه مش عارف😏
جوري/ حاولت تغير الكلام
جوري /فين بابا ياماما حتي في وقت شدتي وتعبي دا يبعد عني وافضل لوحدي زي اليتيمه اللي ملهاش اهل حرام حرام ياماما
نورهان /بزعل باباكي تعبان 
جوري/ تعبان ليه وازاي
نورهان /بعدين أقولك
جوري /لا قولي دلوقتي ليه بعدين هو حصل حاجة 
نورهان/ باباكى تعبان وفى المستشفى كمان 
جوري/بتعب قامت علشان تروح لابوها هو فين تعبان ليه وايه اللي تعبوا اكيد انا وفتحت الباب 
وفارس ونورهان بيمسكوها علشان ماتخرجش  بره المستشفى 
جوري /سبوني عايزه اشوف بابا اكيد تعبان بسببي انا السبب
نورهان/ لما تخفي ياجوري بعدين 
جوري/ وقفت فجأة وفتحت الباب علشان تمشي لقيت شرطي واقف قدام الباب
الشرطي/ممنوع ياانسه الخروج وقفل الباب 
جوري مين مين دا اللي بره 
فارس/ ساكت وموطي وشه في الارض 
نورهان/ دا شرطي من ساعةما فوقتي وهو واقف هنا قدام الباب علشانك ياجوري 
جوري/ ليه 
نورهان /علشان علشان وسكتت 
جوري/ علشان ايه ياماما انطقي 
نورهان/ علشان مطلوب القبض عليكي المحكمه حكمت ب خمس سنين سجن عليكي 
جوري/بس الدكتور طلع تقرير اني مريضه
فارس/الدكتور ومدير المستشفى اتقبض عليهم بتهمت التزوير في أوراق رسميه بس بعد نطق الحكم والا كان قضتي خمستاشر سنه من عمرك في السجن 
جوري/ ازاي 
نورهان /باباكي قبل مايتعب قدم نقض في الحكم والنقض اتقبل لان في شريك ليكي في القضيه هو اللي نفز انتي اتحكمتي تحريض  بالقتل وبعدين حكمت المحكمه بعد النقض بخمس سنين سجن ليكي لاسبب نفسيه الحكم اتخفف وكمان كان واقف علشان انتي مريضه نفسيه بس بعد مافقتي الدكتور هنا قدم تقرير انك سليمه
جوري/ بانهيار لييييه كل دا انا تعبت تعبت اوي 
فارس/ قرب علي جوري  هيعدو بسرعه ياجوري 
جوري /ازاي دوال خمس سنين
فارس/كل الشهور اللي قضتيها في المستشفى الأمراض العلقيه واللي قضتيهم هنا كمان هيتشالوا من الحكم ياجوري يعني حوالي سنه وتأخدي اربع سنين في السجن وتخرجي
جوري/ أربع سنين وهبقي في نظر الناس 
رد سجون ومجنونه كمان وجريت علي الشباك علشان ترمي نفسها 
فارس/ جري بسرعه ومسكها هو ونورهان 
فارس/ تاني تاني ياجوري تغضبي ربنا عليكي تاني عاوزه تموتي كافره ليه ليه 
جوري /ربنا مش عايز يسمحني يافارس بعد التعب دا كله لسه هتحبس تاني 
فارس/ استغفرآلَلَهّ العظيم ماتقوليش كده كل واحد لذم يدفع تمن اخطأه في الدنياه ياجوري 
جوري/ تفتكر ربنا هيسمحني بعدين يافارس 
فارس/ ربنا بيسامحك اللي يتوب ياجوري انتي انسانه طيبه من جواكي والظروف هي اللي غيرتك وحضن جوري 
جوري/ انت هتفضل جنبي يافارس 
فارس/ اكيد ياجوري وهستناكي لاخر العمر

بقلم نور

عند انجي 
عماد/ رايح جاي هي اتأخرت ليه كده ياماما 
ناهد/ دلوقتي تخرج بخير ان شاءلله ياعماد 
رميس/ بتفكر يعني انا لما اتجوز واخلف هتعب زي جوري كده لا لا انا مستحيل اتجوز 
زين/ قرب علي عماد اهدا ياصحبي كلها شويت وقت وتبقا احلا بابا عماد يارب يازين انجي اتأخرت اوي 
صوت طفل من جوه الاوضه 
زين /حضن عماد مبرووك يااحلي بابا
عماد/ الحمدلله المهم اطمن علي انجي
الممرضه/ خرجت 
مبروك يافندم ولد زي القمر يتربى في عزك
عماد/ الحمدلله انجي عامله اية 
الممرضه/ بخير الحمدلله نص ساعه وتفوق عن ازنكم 
انجي/ اتحولت هي والبيبي لوضه تاني 
عماد/ دخل عندها بفرح 
عماد/انجي حبيبتي حمدلله على سلامتك
انجي /الله يسلمك ياحبيبي ابني فين 
عماد/ بيجهزوه ياحبيبتي وهيجي تشوفيه دلوقتى
لينك الواتباد وجع قلبي بقلمي نـور
https://my.w.tt/yq2SvSbQpab
الممرض/ دخلت وشايله البيبي الف مبروك يتربى في عزكم
انجي/ بفرح مرسي هاتي واخدت الطفل 
انجي /الله ابني ياعماد انا بقيت ام 
عماد /واحلي ام كمان
ناهد/ ورميس وزين الف مبرووك  والكل بارك ليهم 
رميس/ خرجت بره الاوضه 
زين /خرج ورها 
زين/ بكره نتجوز وهتكوني زي انجي احلي ام 
رميس/ دا بعدك انا مستحيل اتجوز ومشيت 
زين/ يابنت المجنونه خدي هنا رميس يارميس 
رميس /نعم 
زين/ انتي قولتي ايه دلوقتي
رميس/ بقولك خلاص انسي فكرت الجواز دي 
زين/ ليه 
رميس/ اهو كده انت عايز تضحك عليا زي عماد واولد واتعب لوحدي كده مستحيل 
زين/ لما يجي وقتها ياحبيبتي 
رميس/ بردو لا 
زين شكل العياله كلها لسعه ولا ايه مش عارف 
ــــــــــــــ في بيت فارس 
فارس/مش ممكن ياماما اتجوز بالطريقه دي 
زينب /ليه هو انا جيبالك واحده من الشارع دي ريهام بنت خالك مجدي 
فارس/مستحيل
زينب محدش وقف معنا بعد بابك الله يرحمه غير خالك مجدي 
فارس/ماهو من زمان واقف معنا ايه اللي فكرك دلوقتي 
زينب بصراحه حالك مش عجباني مقضي وقتك كله مع واحده لا نعرف ليها اصل من فصل 
فارس/ماما من فضلك ماتتكلميش كده علي جوري 
زينب/انت كمان هتقولي اتكلم ازاي يافارس 
فارس/انا اسف ياماما بس انا بحب جوري وعايز اتجوزها كمان 
زينب/ ايه عايز تتجوز واحد مجنونه وكمان رد سجون 
فارس/ ايوه 
زينب/ دا مستحيل يحصل علي جستي 
فارس/ دي حياتي ياماما 
زينب/انا ضيعت عمري عليك وجاي جاي ت ت
ومسكت قلبها 
فارس/ماما وجري عليها 
ماما/ مالك فوقي ياماما ارجوكي 
فارس/ فين الموبيل فين الموبيل 
الو اسعاف ارجوكم تعلول بسرعه علي العنوان دا (....)
انتها الفصل رائيكم 
google-playkhamsatmostaqltradent