رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخمسون 50 والأخير

الصفحة الرئيسية

 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الخمسون 50 والأخير بقلم نوران محفوظ

رواية معشوقتي الصغيرة البارت الأخير 

كارمن بخوف دون  أن تلتفت : انت مين 
..... :  تؤ تؤ بقا  انت مش عارفه صوتى 
التفتت كارمن الصوت فتنهدت براحه: رائد خوفتنى يا شيخ عيب عليك كده بس غريبه بتعمل ايه هنا اه من حق أسر تحت لو عايزه 
رائد بمكر :  بس انا مش عايز أسر انا عايزاك انت 
كارمن بخوف : قصدك ايه 
رائد بخبث  : مستعجله ليه اصبر وانت هتعرفى  حالا 
واخذ يقترب منه ببطئ مثير للأعصاب 
كارمن بخوف وهى تبتلع ريقها : انت انت بتقرب ليه رائد انت مالك ف ايه انت مش ف ووعيك ولا ايه 
وفجاءة دق الباب فرحت كارمن كثيرا ولكن لحظه لما هذه البسمه لماذا يذهب لفتح الباب 
فتح الباب ودخل اخر شخص تتوقع وجوده ف اللحظه هذه
دخلت ورد وهى تقول بانتصار ها عملت المطلوب 
رائد بسخريه : ازاى من  غيرك دا  انت الا ليكى الدور الكبير 
كانت كارمن تبدل النظر بينهم وهى لا تفهم شىء ولكن وجدت ورد تخرج يا الله هذه كاميرا ولكن لماذا تريدها 
ورد بشر  : هتبقى الضربه القاضيه 
كارمن بخوف : هو ف ايه وانت بتعملى ايه هنا ثم اردفت بقوة مصتنعه وربى لو مخرجتوا  لصوت والم  عليكم البيت كله 
اقترب منها رائد بسرعه  وأغلق  فمها بسرعه 
نظرت لها ورد بشر : ودلوقتي هتصوتى  ازاى وان كنت عايزه تعرفى انا بعمل ايه   فهتعرفى  يا ملاك ها  بس تعرفى انا هبقى جنب أسر ووسيه  
ضحك  رائد بشر : بس هسبله ذكره 
كارمن ببكاء وخوف : امممممممم 
ورد بضحك : هتتكلمى  هتتكلمى وهتصرخى وتعيطى بس اصبرى  
ورد بشر : سامعه دا  البوليس  هيعطلهم شويه لحد ما رائد يسيب هديته  لأسر 
ثم اقتربت منها  وقالت بهمس يشبه الفحيح : الهديه دى هتبقى عذريتك 
صدمت كارمن بقوة واخذت تتحرك بعشوائيه  فقط تريد أن تخرج من هذا المئزق وان يكون أسر بجوارها 
رائد بضحك : ايوة قومى انا عايزك تقومى انت  كده بتخلينى عايزك اكتر  ثم حملها بعد أن وضع لها لصق ع فمها وكان مكتف يديها كانت تضربه بقدمها  
وضعها رائد ع السرير ثم 
***
أسر بضحك : اه يا مجنونه معلش يا امى هشوفه كده واجى 
مريم بضحك : اه يا مستغل 
نظر لها بحده ابتسمت بتوتر 
مريم بهمس لعمر : هو صاحبك بيقلب بسرعه كده ليه 
ضحك بخفوت : عارفه المثل الا بيقولك ابعد عن الشر وغنيله 
امأت بضحك 
عمر بضحك : اهو ده تبعدى عنه واوعى حتى تغنيله أصل ممكن يدكى ع قفاكى  
مريم وهى تفرك قفها: لااا وع ايه 
ضحك عمر بخفوت 
سيف بفضول : انت بتقولى ايه لعمر علشان يضحك كده يا مريومه قلبى 
ضربه عمر بحده ع كتفه : انت بتقول ايه 
ضحكت مريم 
عمر بضيق : فرحانه كده 
مريم بضحك  :  جدا 
أسر ببرود :  خلصتوا كلام 
عمر ببرود : انت لسه هنا مش كنت طالع لكوكى 
أسر بضيق: اسمه مدام أسر يا حيوان 
سيف بشماته: احسن تستاهل 
أسر ببسمه : هطلعها يا امى 
ام همام بضحك : روحلها  يا ولدى 
قاطع تلك  اللحظه دخول مجموعه من الشرطه 
الظابط : فين أسر الدمنهورى وهمام الونيسى 
أسر ببرود : انا أسر وأشار ع همام وده همام 
الظابط : بهدوء كده تيجو معانا لأن مطلوب القبض عليكم
همام بغضب : انت مش عارف انت بتكلم مين ولا ايه يا حمار 
ناردين بخوف : هو عايزك انت وأسر ليه يا همام انا خايفه عليكم 
همام باطمئنان : متخافيش طول ما انا معاكى 
ابتسمت له بتوتر 
الظابط : انا ممنوع اقول اى تفاصيل  كله حاجه هتعرفهوا  ف القسم
نظر له أسر ببرود : احنا هنيجى بس مش خوف لااا  تؤ تؤ
احنا هنيجى علشان اشوفك وانت بتتجرد  من   منصبك ومتلقيش شغل تشتغله
الظابط بخوف : انا بقوم بشغلى واتفضلوا
همام ببرود : احنا هنيجى وراك بعربيتنا  اتفضل كاد أن يرد ولكن قال بصوت حازم  اتفضل 
أسر ببسمه لمريم : مريم  كارمن متعرفش حاجه خالص 
مريم ببسمه ودموع : حاضر بس احلف انك هترجع بسرعه 
أسر وهو يحتضانها : راجع ع طول متخافيش 
عمر خليك هنا مع  البنات 
عمر بحزم  : انا جاى مش عايزه كلمه 
سيف: وانا كمان 
همام بضيق : انا وأسر هنروح نشوف ف ايه وهنتجى ملهاش 
عمر وسيف : انت ازاى بتقول كده مستحيل اسبكم 
زفر أسر بغضب وذهب وخرجوا خلفه
همام  ببسمه : اقعدى فكرى عايزه ايه وعلى متخلصى تفكير هكون هنا 
__
رائد بشر وهو يحاول أن يعتليها : دلوقتي  تلقى حبيب القلب  راح  مع الظابط 
توقفت عن الحركه ونظرت له بخوف 
قام من فوقها  ثم قال بغضب : مش عارف بتحبيه ع  ايه متخافيش هو ساعه بالكتير وهيكون هنا 
نظرت له بخوف ولكن تنهدت براحه فيكفها انا معشوقها بخير 
ولكن صفعها رائد بقوة : انت ايه مش خايفه ع نفسك وخايفه عليه 
أزالت  كارمن اللصق وهتفت بقوة : أيوة  بحبه وبكرهك انت 
حيوان مش بتفهم 
جذبها بقوه من شعرها من ع السرير فسقطت  ع الأرض 
فصرخت بقوة صرخها اجلفا  لها من هم ف الأسفل 
__
ام همام: استر يارب 
مريم بخوف " يا نهار ابيض دى كارمن 
منار بخوف : كارمن ياترا مالها ثوانى كده ايه الصوت ده ده صوت ضرب نار 
فجاءة اقتحم مجموعه من الملثمون  المنزل ووضع كل فرد مسدس ع رأس ام همام والخدم  ومنار وناردين  ومريم
منار  بخوف  : انتوا مين 
رجل منهم : اخرسوا خالص  ومش عايز حد يتذكى  علشان  هتكون رأسه  هى التمن 
مريم بمرح : يعنى والبقى هيبقى سليم 
نظر لها بصدمه : انت مجنونه ده  معنى  انك هتموتى 
مريم وهى تمثل الصدمه : لااا دا بجد بس انا عندى سؤال هو حد  منك طلع فوق 
رجل ما : البوص 
مريم بخوف تحاول ان تخفيه فهى أدركت أن كل ما حدث كان مجرد تشويش حتى يبعدوا  الشباب عن المنزل 
***
كارمن بصراخ : سيبنى يا حيوان سيبنى انت مجنون 
رائد بجنون وهى يصفعها: ايوه مجنون يبكى بحبك من وانا صغير وانت ولا انت هنا مفيش غير أسر وف مرة  حاولت اكلمك صفعها بقوة وهو يجذبها من شعرها 
فاكر لحد دلوقتي قولتلى أن أسر قالك متكلميش حد غيره ولما قولتلك انا هكلمك وهو مش هيعرف مسمعتيش باقى الكلام وسبتينى  ومشيتى
كارمن بخوف وصراخ : انا مش فاكرة حاجه انت مجنون سيبنى يا غبى يا ورد ساعدينى دا  طول عمرى بعتبرك اخت ليا 
اقتربت منها ورد وجذبتها من شعرها والقتها ع السرير ابدأ شغلك 
نظرت لها بصدمه لتلك الدرجه لا يوجد لديها قلب 
حاول أن يعتدى عليها استكنت  كارمن أسفله 
رائد بضحك : ايه ده بسرعه دى استسلمتى  ورد خلاص اخرجى برا   محبش حد يشوف جسم حبيبتى ومراتى غيرى يلا بره 
ورد بخوف : لااا خلينى هنا علشان لو هى عملت حاجه دى  كارمن انا عارفها 
رائد بغضب " انزلى شوفى الرجله  مسيطرين ع الوضع تحت 
نظرت له بغضب وقالت ف نفسها : غبى غبى 
كاد  رائد أن يقبلها  ولكن قلبت الوضع ف دقيقه وأصبحت هى فوقه وجذبت من جوارها فازه وجاءت لتضربه ع رأسه ولكن تحرك بسرعه فجات ف كتفه صرخ بألم ركضت كارمن بسرعه مسكها من كتفها ولكن كانت الاسرع ليتمزق  من على كتفها 
***
ف  القسم  
جاء اتصال لهمام منعه الظابط من أن يجيب عليه 
همام ببرود: انت مفكر نفسك ايه احنا مش جاين هنا علشان  كلامك الفارغ ده ويريت تعرف انت بتتكلم مع مين وقال بغضب انا الوحش 
همام : الو ازاى جاهز الرجاله واطلع ع القصر 
أسر بخوف :  ايه  
همام بتوتر : القصر  حصل عليه هجوم
أسر بخوف شديد ع كارمن: انت بتقول ايه وف هذا الأثناء جاء له اتصال 
أسر بسرعه : كارمن رجالة 
قاطعته كارمن وكانت تتكلم بصعوبه : أسر انا بحبك وكمل من غيرى انا شايفه نهايتى
أسر بخوف ودموع  : انت بتقولى ايه 
حصل ايه 
كارمن بتوهان : رائد   جرح راسى انخبطت  هموت خلاص 
اسرع أسر للخروج 
طاب قولى انت فين 
كارمن ببكاء وهى تحاول إيقاف نزيف رأسها : مش عارفه 
أسر ببكاء : كارمن والنبى ركزى علشانى انا  هموت من غيرك 
علشان أسر حبيبك 
حاولت كارمن التركيز : انا ف الحمام يا أسر أن خايفه حاسه انى روحى بتتسحب 
أسر بتوتر ودموع : انا قربت استحملى علشانى علشان أحلامنا وبيتنا يا قلب أسر 
كارمن بخفوت : بحاول بس حاسه انى هصرخ وهو
أسر باطمئنان  :  مش انت بتصرخى لما أسر مش يكون موجود بس أسر معاكى ف قلبك وبيكلمك اهو 
كارمن بخفوت : أسر انا حاسه بصوت أقدام قدام الحمام 
أسر بخوف وتوتر : حطى الفون ف هدومك 
كارمن بخفوت: ماشى هحطه جنب قلبى علشان لو مت واعرف انى دفعت عن شرفك وشرفى  لأخر نفس لأن لو لمسنى هكون من يا قلبى 
أسر خلاص كان هيتجنن هيموت ليه حاسس انها بتودعه ليه حاسس بشعور ده  بس مستحيل اكيد هينقذ حبيبته وبنته
.. يتبع معشوقتي الصغيرة الجزء الثاني 2 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent