رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثلاثون 30

الصفحة الرئيسية

 رواية معشوقتي الصغيرة الفصل الثلاثون 30 بقلم نوران محفوظ

رواية معشوقتي الصغيرة البارت الثلاثون 30

كارمن بغيظ : ارتحت كده 
أسر ببرود : جدا 
سيف بغمزه : اه يا نمس  الواحد يفضل يحب سنين وف الاخر  يخطب بالكتير  بس انت دخلت ع الجد ع طول 
مريم بخبث  : ومين قالك انه مش بقاله سنين بيحب 
عمر بفرحه : مبروك يا صاحبى 
أسر بابتسامه : الله يبارك فيك 
يوسف بفرحه : مبروك يا حبيبتى 
كارمن بابتسامه : الله يبارك فيك يا عمو 
مرفت بفرحه : حبيبت قلبى تعالى ف حضنى واخذت تملس ع شعرها 
وبارك لهما الجميع
كارمن بابتسامه مستفزة : ايه يا انطى نهال انت و ورد مش هتبركولى 
ورد بمكر : مبروك يا حبيبتى ثم حضنتها  بس متفرحيش قوى لأنه ممكن الفرحه مش تكمل 
أسر وهو يجذب كارمن : بعد اذنكم يا جماعه 
سيف بضحك : ايوه يا شقى 
ابتسم له أسر وجذب كارمن خلفه 
ودخل غرفته 
كارمن بغيظ : مكنتش تعرف تقولى الأول 
أسر بحب : حبيت اعملك مفجأة 
كارمن بضيق : انت كتبت كتابى ومن غير معرف وتقولى مفجأه
أسر ببرود : ايوه 
كارمن بغيظ : ابعد عنى 
يا أسر  دلوقتي 
أسر بخبث : تؤ تؤ تؤ 
مش هبعد ثم أخذ يقترب منها أكثر 
كارمن بخوف :   ابعد يا أسر واعقل كده 
أسر وهو يقترب منها : ما انا عاقل اهو 
ثم أخذ يقترب حتى كاد يقبلها  ولكنها  ابتعدت فجأه 
كارمن: أسر 
أسر بضيق : ايه يا كارمن 
كارمن بنعاس : انا عايزه انام 
ضحك أسر ثم قال  : تعالى واخذها ف حضن فدفنت وجهها 
فحضنها أكثر بتملك 
كارمن بنعاس : اول مرة انام ف حضنك من زمان 
أسر بحب : ومش اخر  مرة ومستحيل تخرجى منه بعد كده 
ثم ناموا هما الاثنين 
بعد مرور ثلاث ساعات 
استيقظ أسر ع خبط ع الباب 
أسر بنعاس : مين 
رقيه : انا رقيه يا أسر بيه وجدك عايزك ف المكتب 
أسر : ماشى يا رقيه روحى وانا هاجى وراكى 
ثم نظر لكارمن فوجدها استيقظت : حبيبتى نمتى كويس 
كارمن بحب : اول مرة انام براحه كده 
غمز لها أسر : ومش اخر مرة 
ضحكت كارمن ثم اردفت بتسأل : بس ياترا جدك عايز منك ايه 
أسر بلامبالاه: مش عارف بس  اكيد شغل 
كارمن بدلع : اسورة 
أسر وهو يقترب منها وعينيه  مركزه ع شفتيها : قلبه 
كارمن بدلع  : عايز اخرج 
لثم  أسر فمها ف قلبه حنونه رقيقه ثم ضغطت ع خصرها فتأوهت بخفوت فتعمق ف قبلته وتذوق شهدها 
أسر وهو يضع جبينه فوق جبينها وقال بصوت مبحوح : هشوف جدى عايز ايه وبعد كده نخرج  سوا 
دفنت كارمن وجهها ف عنقه فلفحت  أنفاسها الساخنه بشرته 
أسر وهو يحاول ظبط مشاعره  : كوكى بلاش الحركه دى 
كارمن بخبث : ليه 
أسر وهو يقترب  أكثر: هقولك ليه 
ولكن قاطع هذه اللحظه رقيه : أسر باشا جدك عايزك دلوقتي حالا باين الموضوع مهم جدا لأنه متعصب 
أسر بصوت يحاول جعله طبيعى : ماشى  يا رقيه 
كارمن بضحك : روح شوف جدك عايز ايه 
أسر بضيق : اضحكى اضحكى اصبرى بس لما ارجع  
***
أسر باحترام: نعم  يا جدى ف حاجه 
الجد بعصبيه : تعال ورايا ع المكتب 
الجد بغضب : انا بعتلك من بدرى مجتش  ليه 
أسر ببرود : اهو جيتى  عايز ايه 
الجد بغضب : أسر اتكلم معايا باحترام اكتر من كده 
أسر باحترام : حاضر يا جدى حضرتك كنت عايز ايه 
وليه متعصب كده 
الجد بتنهيده : ورد انخطفت 
أسر بصدمه : ازاى مش كانت هنا 
الجد : كانت رايحه للخياط  وانخطفت  
أسر بذهول: ومين يقدر يعمل كده وايه الا عرفك 
الجد بحزن : ده وكانت صور لها وهى غائبه  عن الوعى 
احنا لازم نلحقها قبل ما يحصلها حاجه 
أسر بجديه : متخافش يا جدى ثم أجرى تلفون 
أسر بجديه : نص ساعه  وهنعرف مكانها 
الجد بنفاذ صبر : شرف العيله ع المحك لو حد عرف با الا حصل 
أسر بابتسامه : متخافش يا جدى 
***
كارمن بابتسامه : ماما هو أسر فين 
مرفت بابتسامه : ف اوضه المكتب  مع جدك 
كارمن بابتسامه : اوك 
كارمن وهى تدق ع باب غرفة المكتب : ممكن ادخل 
زفر الجد بنرفزه 
بينما قال أسر: ادخلى 
كارمن بابتسامه  : أسر هنخرج  ولا لااا
الجد بعصبيه : كل تفكيرك ف الخروج وبس 
ثم اردف بغضب مفيش زفت خروج إطلعى  ومتخرجيش من أوضتك 
أسر بهدوء :  أهدى يا جدى ثم نظر لكارمن كوكى انا عندى شغل فمش هعرف اخرجك 
كارمن بضيق : طاب هخرج  لوحدى  
الجد بغضب : انت ايه مش عتفهمى حديتى اياك اطلع أوضتك ومتخرجيش من أوضتك عاد 
أسر ببرود : اسمعى كلام  جدك يا كارمن 
كارمن بدموع :  حاضر 
 بعد خروج كارمن من الغرفه رن هاتف أسر 
بعد دقائق 
أسر ببرود : انا هروح اجبها يا جدى 
الجد بأمر : انا هاجى  معاك يلا بينا 
خرج أسر والجد 
كارمن بتسأل : هما ريحين فين  
سيف : الا اقدر اقولك عليه انهم ريحين يا اما يعملوا مصيبه او  يحلوا مصيبه  
مريم بضحك : اصلا وجودهم مع بعض مصيبه 
كارمن براحه : احسن انا هخرج شويه بس هغير  هدومى الأول 
مريم بخوف : متتأخريش وحاولى تجى قبل ما يجوا
سيف بخوف عليه : متتأخريش يا كارمن لأن مش باقى غير ساعه ع المغرب 
كارمن: متخافوش عليا 
ارتدت كارمن ملابسه 
مريم متتأخريش يا كارمن 
كارمن  : مش هتأخر  بقولك ايه تعالى معايا نتمشى شويه 
مريم : لااا علشان الحربايه هايدى 
كارمن بضحك : ربنا يكون ف عونها مين الا هتعملى فيها 
يلا سلام 
مريم بابتسامه  : سلام 
استنى استنى انت لبسه جينز تحت الدرس ليه 
كارمن بضحك : هركب خيل علشان كده لبسه لبس تحت الدرس 
مريم  : بضحك ايوه ما انا بقول مستحيل اول يوم تجى ومش تركبى خيل 
***
..يتبع الفصل 31 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent