U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الثالث 3 - بقلم نور

  رواية وجع قلبي الفصل الثالث بقلم نوور

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الثالث 3

تم الزواج في وقت قصير جدا وبسيط كمان ودا كان بطلب من انجي
عماد اتفضلي ياعروسه برجل اليمين هههههه بس إنتي مشلوله هتدخلي ازاي برجلك اليمين يلاه
اشيل وادخلك أنا بنفسي وخلاص
انجي سكته وبتكلم نفسها
انجي بدموع ياوجع قلبي قولت ممكن حياتي تتغير لو اتجوزت ابن عمي هو اللي ممكن يحافظ عليا ويكون سند ليا من لحمي ودمي زي ما بابا قال بس للأسف هو اللي كسر قلبي وحطمني وداس عليا بالقوي كمان
عماد بقرف بتبصي كده ليه مش عاجبك الكلام
أنجي في سكوت تام ومفيش منها أي او صوت دموع ونفس مكسوره وقلب متحطم دا كل اللي حاسه بيه وافتكرت كلام عماد قدام بابها وقدام والد انجي
فلاش باك
تيسير عماد ياابني

عماد نعم يعاني اتفضل
تيسير انا عاوز اقولك ان انجي بنت عمك ولحمك ودمك عاوزك تحافظ عليها وتخلي بالك منها
عماد باابتسامه مزيفه اكيد ياعمي دي في عنيا وقلبي وربنا يقدرني واسعدها
شريف اكيد يا تيسير يااخويا دي بنت عمه ويحافظ عليها اكتر من روحه وكمان انجي بنت اخويا بنت جميله ورقيقه وبكره يتعودم علي بعض ويمكن ربنا يشفيها علي ايد عماد كمان
تيسير يارب يارب ياشريف يااخويا
انتها الفلاش باك
انجي انا ازاي اجوزت واحد زيك وامنتك علي نفسي بكل سهولة كده ازاي صدقت انك ممكن تكون حنين عليا زي بابا ازاي
عماد بقلب قاسي وصوت عالي
بس انا مش بابكي والمفروض جوزك وليا حقوق عليكي
بعدين ضحك هههههههه بس هاخدها ازاي وانتي كده
انجي بصوت عليا اخرص مش عاوزه اسمع صوتك وافقت ليه عليا من الاول وانت عارف اني انسانه عاجزه ومشلوله علي كرسي وافقت ليه
علشان تزلني وتكسر قلبي ولا علشان ايه عاوزه افهم
عماد معرفشي ليه بس كل اللي اعرفوا ان لو مش اتجوزتك بابا ممكن كان مات فيها
انجي انا بكرهك بكرهك
عماد بغرور وانا يعني اللي بموت فيكي
ودخل وساب انجي قدام باب الشقه علي الكرسي
انجي حولت ترجع الكرسي علشان ماتدخلشي في مكان واحد مع شخص قلبه قاسي زي عماد
وهي بتحاول ترجع مفيش وارها غير سلم
عماد خرج من الاوضه ولاحظ قلها انتي لسه بره ادخلي بلا قرف عاوز انام ادخلي وردي الباب علشان الشغالين اللي في البيت
انجي بصوت اعلا اوع تفتكر اني فعلا عاجزه وانك ممكن تزيد فيها وتعلي صوتك عليا برحتك لا فوق
عماد شد الكرسي ودخلو جوه ورد الباب اتنيلي ادخلي ورايا شغل بكره عاوز انام اوضتك اهي
انجي بدموع انت مستحيل تكون انسان
عماد بغرور لا انا ملاك حتي المسيني كده
انجي بارد
عماد علي فكره سمعتك ولسانك دا عاوز قص
انجي بعدين ازاي انا هكون معاك في مكان واحد انا يستحيل اعيش معاك
عماد لا بصراحه انا اللي هموت عليكي اتفضلي اوضك اهي وانا اوضي اهي يلاه ادخلي غيري هدومك في هدوم جوه بابكي جبها
انجي بدموع دخلة اوضها وفضلة تعيط لحد ما نامت علي الكرسي بتعها
اصبح الباب خبط
عماد صحي فتح كانت الشغاله
اسفه ياعماد بيه بس البيه والد الانسه انجي تحت وطالب يشفكم ويطمن عليكم
عماد طب روحي انتي
خبط علي باب اوض انجي
مفيش رد...
عماد فتح الباب لقها نايمه علي الكرسي بتعها ودمعها علي خدها
عماد احم احم
انجي فاقت بخضه إيه دا مش تخيط الأول
عماد ماانا خبط وجنابك مفيش منك رد دخلة
انجي طيب حضرتك عاوز ايه دلوقتي
عماد بغرور وهكون عاوز منك ايه يعني بابكي تحت وعاوز يشوفك
انجي بفرح بجد بابي تحت
عماد لا بضحك عليكي
انجي اف ماتتكلم كويس
عماد اصتبحي علي الصبح كده كده انا صاحي موادي زفت
انجي احسن
عماد مش قولتلك لسانك دا عاوز قص ثم انتي لسه بلبس امبارح ومش غيرتي ليه لحد دلوقتي
انجي ملكشي دعوه
عماد وطا لمستوها وبصوت عالي الي حدآ ما وبعدين
انجي بتتظاهر بالقوه
وبعدين اطلع بره علشان اغير هدوم اوك
عماد بعند لا مش طالع ههههه المفروض أنك مراتي وعادي تغيري قدامي
انجي بكسوف قليل الادب اطلع بره بابا تحت ومش عاوزه ياخد باله من التأخير
عماد بنبرت تهديد شوفي ياحلوه تغيري وتخرجي ولا كأن حصل حاجه مش عاوز وجع دماغ من والدك اللي هو عمي يعني
ولا والدي اللي هو بابا
انجي بيئه اوي انت علي فكره ازاي بااسلوبك دا انت اكبر رجل اعمل وصاحب اهم شركات في البلد
عماد لان انا ماكبرتش الشركه دي وأنا قاعد علي كرسي لا انا لفف العالم كله ولو لسانك طول مره تاني هقصوا بجد ودا اخر كلام عندي
انجي خلاص اتفضل اخرج عاوزه البس
عماد يعني هشوف الامله انا خارج من قبل ما تقولي

بقلم نور

في مكان تاني بتقول ايه عماد اجوز امتا وازاي بسرعه كده
ايوه حضرتك لسه سامع دلوقتي الخبر واتصلت عليكي علشان ابلغ حضرتك
انت متأكد
الشخص أيوه يافندم متأكد محدش سمع الخبر غير ناس محدوده
قفلة الخط ورمت الفون بغل علي الارض
ازاي ياعماد تتجوز وتسبني ازاي دا انا كونت رسمه كل احلامي عليكي ياتره مين اللي لحقت تضحك عليك قبلي وتتجوزك
جوري لبست بسرعه واتصلة بشخص
جوري أيوه ياطنط عندك خبر ان ابنك اتجوز امبارح من بنت حتي مانعرفشي هي مين ولا بنت مين ولا حتي ليه الجوازه تم في السر كده وبسرعه كمان ليه
ناهد ام عماد بتقولي إيه اتجوز امتا وازاي
جوري معرفشي انا لسه سامعه الخبر دلوقتي ياطنط
ناهد طيب البسي بسرعه علشان نروح الفلا نعرف ايه اللي حصل
جوري ثواني واكون جاهز وانزل نروح سوا اوك
ناهد اوك
جوري بنت رجل اعمال بس مغروره جدا وصحبة ناهد علشان توصل لعماد اللي رافض وجود والدتوا اساسا كانت بتروح الشركه لعماد ديمن بحجة ان بابها عامل بسنس مع شركة ابو عماد
ناهد والدت عماد اطلقت من شريف وسابت عماد واتجوزت بصخش تاني ومعها ولد وبنت
-------
إنتها الفصل
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة