U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الرابع 4 - بقلم نور

   رواية وجع قلبي بقلم نوور الفصل الرابع 4

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الرابع 4

عماد إحنا هنخرج لبابكي دلوقتي وإنتي زي البنت الشاطره ترسمي احلي ابتسامه علي وشك مش عاوز عمي يحس بحاجه تمام
انجي .....
عماد سمعه انطقي
انجي خلاصة أوامر ممكن نخرج بقا
عماد إحم ممكن
تيسير اول ما شاف انجي انجي حبيبتي وحشتني من إمبارح بس مش عارف انا هقدر علي فراقك ازاي
انجي بدموع حبيبي يابابا وفضلة تعيط في حضن بابها
تيسير بس أوعي تخافي انا جنبك ديمن وابن عمك عماد اهو كمان معاكي
عماد باابتسامه مزيفه اكيد ياعمي اكيد
انجي فضلة بصه كتير علي عماد وكأنها بتقوله انت ازاي كده بميت وش وبتتشكل كده بسرعه ازاي
عماد يلاه ياعمي اتفضل الفطار جاهز
فاقت من شرودها علي صوت عماد يلاه ياانجي
الفطار جاهز
انجي احم بابي يلاه نفطر سوا
عماد داس علي اسنانه وانا ياانجي ياحبيتي مش هتقوليلي يلاه افطر معنا
انجي ببرود انت قولت مستعجل ورايح الشركه صح ولا نسيت
عماد في سره ماشي ياانجي انا هوريكي بس لما ارجع
عماد بصوت عالي الي حدآ ما احم اه صح افتكرت عن ازنك ياعمي رايح الشركه
تيسير ازاي بس ياابني تروح الشركه وانت عريس
عماد بيكلم نفسه هههه قال عريس قال
عماد هما شويت ورق ياعمي هامضي عليهم بسرعه واجي
شريف جاي من بره لا ياحبيبي مفيش شركه النهارد انا اديت الكل اجازه بمناسبة فرحك وحجزت ليكم شاليه في شرم تقضوا في شهر العسل
عماد بس شهر كتير يا بابا والشغل كتير والشركه وو
شريف خلاص خلاص طيب حتي اسبوع انت عريس وارتاح من الشغل شويه
عماد .........
تيسير عملة خير بس ليه شرم كان سافرتم تركيا او فرنسا أو حتي اي بلد اجنبيها
عماد لا لا ياعمي انا اللي قولت لبابا علي شرم انا مش بحب اخرج بره بلدي صح يابابا
عماد غمز لبابها
شريف اه صح يا تيسير يااخوي عماد قالي وانا نسيت اقولك
شريف بص علي انجي ها وانتي ياانجي المهم رائيك انتي حبه تروحي فين ياحبيبتي
عماد مال علي انجي باابتسامه وهمس في ودنها أوعي توافقي أنا مش عاوز اروح اي زفت مكان ورايه شغل دوال دماغهم فاضيه
انجي ............سكته
شريف يلاه ياحبيبتي اختاري المكان والبلد اللي تعجبك
انجي انا اسفه ياعمي بس انا مش عاوزه اروح اي مكان
تيسير ليه بس يابنتي علشان خطري قضوا حتي اسبوع بس
انجي بس يابابا
تيسير علشان خطري ياانجي
انجي اوك يابابا لو دا هيريحك انا موافقه
عماد اف ماشي ياانجي بس يمشوا عمي وبابا وانا هعرف اعلمك تسمعي الكلام ازاي قولتلك مش عاوز اتنيل أروح في اي مكان بس انتي مش بتسمعي الكلام ماشي ماشي يانجي
شريف ها ياعماد أختار مع مراتك المكان
انجي اي مكان ياعمي مش هتفرق
عماد خلاص يابابا نروح شرم وخلاص والشليه بتعنا هناك جميل وواسع
شريف خلاص انا هبعت ناس تنضفوا وترتب المكان
يلاه بقي يا تيسير نسيب العرسان لوحدهم ولا انت حبيت القعده جنب بنتك
تيسير في سره نفسي اشبع منك يابنتي علي عيني اسيبك بس دا امر ربنا وخرج مع شريف
تيسير في العربيه بيفتكر
فلاش باك
الدكتور للاسف ياتيسير بيه التحليل دي بتقول ان الورم منتشر في المخ جدا
تيسير يعني ايه يادكتور انا هموت
الدكتور دي حاجه باايد ربنا محدش بيعرف هيموت امتا او هيعيش قد ايه لله الامر من قبل ومن بعد
تيسير ونعم بالله ممكن تقولي يادكتور هعيش قد ايه
الدكتور انا اسفه بس انت جيت متأخر قدامك شهر او اتنين بالكتير في الحياه انا اسف
تيسير ماشي من عند الدكتور يجره رجله بصعوبه وبيكلم نفسه انا مش خايف علي نفسي انا عشت حياتي ودا قدري انا خايف بس علي انجي بنتي يارب حلها من عندك
تيسير خرج من عند الدكتور علي شركة شريف اخوه وقاله انو خايف علي انجي وانو مريض وعاوز يطمن علي انجي
تيسير شريف يااخوي انا عندي ورم علي الدماغ ومفيش قدامي وقت كتير علشان اعيشوا في الحياه
شريف بخبس خد تيسير في حضنه ياحبيبي يااخويا
تيسير انا هطلب منك طلب
شريف عنيا يااخويا
تيسير تجوز انجي لابنك عماد علشان اموت وانا مراتح
شريف انت فكرت صح محدش يقدر يحافظ علي بنتك انجي قدي انا عمها وعماد ابن عمها

بقلم نور

انتها الفلاش باك -------
عند انجي وعماد
عماد هو انا قولت ايه ليكي ياانجي
انجي ببرود قولت ايه مش فاكره حاجه
عماد ياسلام لحقتي تنسي
انجي بنفس البرود اه فكرني
عماد بصوت عالي قولتلك مش عاوز اتنيل اروح في اي مكان
انجي وازعل بابا
عماد يا سلام المهم بابا واتحرق انا
انجي بعند اه
عماد بتقولي ايه
انجي ولا حاجه ولسه هتكمل
جرس الباب رن
الشغال فتحت الباب ست ناهد دقيقه أقول
ل عماد بيه انك هنا
عماد بقرف ناهد هانم أهلا أهلا عاش من شافك مع أن النهارده مش عيد علشان تتنازلي وتجي تطمني عليا
ناهد عماد إزيك ياحبيبي
عماد ببرود اهلا
جوري بدلع إزيك ياعماد وحشتني مووت
عماد إحم أهلا ياجوري
ناهد سمعت أنك اتجوزت الكلام دا صحيح
انجي كانت في الصاله علي الكرسي وسكته
عماد بجمود دا يهمك ياناهد هانم في حاجه
ناهد اكيد يهمني مش إبني
عماد بضحك هههههه طيب شيء جميل انك لسه فاكره ان عندك إبن كونت فاكر إن أولادك كريم ورميس وبس كويس انك نبهتيني قبل ما انسا
جوري بصا علي انجي معقول تكون اتجوزت المشلوله دي وشورت علي انجي
ناهد معقول تكون رافضت كل البنات علشان تتجوز دي معقول حتي لو حلوه بس بس بردو دي عاجزه مشلوله ياعماد
عماد بصوت عالي جوري اخرسي مش عاوز أسمع صوتك خالص
ناهد عماد جوري عندها حق ازاي ترضا علي نفسك أنك تتجوز واحده مشلوه قاعيده
انجي في نفسها بدموع اه يا وجعي قلبي بابا انت جوزتني علشان اتزل واتهان
انجي بدموع وكسره عن ازنكم وحركت الكرسي علشان تدخل الاوضه إلي بالنسبة ل انجي مخبأها الوحيد من كل حاجه بتوجعها
أيد وقفت كرسي انجي
انجي بتبص علي لقيتها أيد عماد هي اللي ماسكه الكرسي
عماد انجي خليكي مش مرات عماد اللي تهان في بتها
ناهد هانم اتفضلي من غير متروض
وبص علي جوري وإنتي كمان يا بنت الحسب والنسب جوري هانم وجدكم مش مرغوب فيه وحط ايدو علي انجي وقال اظن زي ماانتم عارفين احنا عرسان جداد
ناهد بتطردني علشان دي وشورت علي انجي
عماد بصوت عالي دي حرم عماد شريف البهنساوي وملكيشي دعوه اي كان نواع اختياري سواء حلو او وحوش انا حر اتفضلو بره
انجي معقول عماد يعمل علشاني كده وازاي يترض مامتوا ومين جوري دي كمان
فاقت من تفكرها علي صوت الباب بيتقفل جامد
عماد بيكسر كل في حاجه دلوقتي افتكرت ان ليها ابن دلوقتي كونتي فين ياهانم وانا لوحدي في كل وقت
انجي عماد اهد اهد مش كده
عماد بصوت عالي اهد ازاي انا بسببها بكره صنف الستات كلها بكرهوا
انا بكرهم بكرهم
كان في فاظة ورد عماد زقها بعنف علي الارض وقعت اتكسرت
وانجي اتخضت بس لحظت ان ايد عماد بتجيب دم بسرعه حركت الكرسي نحيت عماد
انجي ايه دا عماد ايدك بتحيب دم هات ايدك كده ومسكت ايد عماد
عماد جسمه اترعش وكأن اول مره بنت تلمسه
انجي بسرعه هات علبة الإسعافات بسرعه
عماد شد ايدو من انجي وقال مش عاوز مساعدة من حد متشكر ودخل الاوضه ورزع الباب جامد في وش انجي
انجي بدموع انا اسفه اني حولت اسعادك اسفه بجد وبسرعه جريت علي اوضتها وهي بتعيط ومكسوره جدا
انجي مسحت دموعها وقالت من النهارده مفيش دموع لذم تتعودي علي الوجع دا دا واحد طرد امو يبقي هيعمل فيكي إيه
انجي حاولت تنزل من علي الكرسي وتنام علي السرير حولت كتير لحد ما وقعت علي الارض
عماد فاق من شروده علي صوت حاجه خبطت علي الارض مايعرفشي ليه حس ان انجي فيها حاجه
عماد بيحاول يكدب الاحساس دا اوعي تحاول تروح عندها كلهم زي بعض
قلبه بس دي انسانه ضعيفه دلوقتي ولو مش مراتك فهي بنت عمك
عقله لا هم كلهم واحد
عماد يووووه انا خارج اشوف في ايه
عماد خبط علي انجي وفتح الباب واتفاجأ باانجي وقعه علي الارض وبتحاول تمسك الكرسي علشان تطلع علي السرير
عماد بسرعه جري علي انجي انتي ايه اللي وقعك علي الارض كده
انجي بعنف ودموع ملكشي دعوه واتفضل اخرج بره بره
عماد لسانك دا عاوز القصه
انجي بقولك اخرج بره بره
عماد هو يوم مش فايت انا عارف غوري في ستين دهيا وخرج ورد الباب جامد ورا
انجي بدموع حاولي تتحركي انتي مش عاجزه ياانجي حاولي
فجأه الباب اتفتح ودخل عماد تاني
شال انجي بدون اي مقدمات وحطها علي السرير وخرج
انجي في حالت زهول وسكته ومفيش منها اي رد فعل
انتها الفصل رائيكم يهمني في التعليقات 😍
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة