رواية وجع قلبي الفصل العشرون 20 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

      رواية وجع قلبي الفصل العشرون 20 بقلم نور عبر دليل الروايات (deliil.com)

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت العشرون 20

جوري/ جابت جركن من علي الأرض في سائل وبتفضي اللي فيه  علي انجي
جوري /عارفه دا ايه ياانجي 
 انجي/......
جوري/ دا بنزين 
انجي/ بنزين
جوري/ اه اصلي نفسي اشوفك مولعه وضحكت هههههههههه
انجي /لاااا ليه كده انا عملتلك ايه انا ماعملتش حاجه ليكي 
 جوري/ بغل لا عملتي ختي مني عماد ياانجي سبتي الناس كلها وختي حبيبي عماد عماد دا ليا انا وبس وحبيبي انا وبس
وطلعت ولعه من جيب الجاكت وبتولع وتطفي فيها
جوري /انا هولع فيكي وتموتي وبعدين اروح المستشفي ماانا مجنونه دلوقتي في نظر القانون والكل ومش هتحاسب علي موتك 
وقعدت تضحك ههههههههه هههههههه
انجي /حرام عليكي انا مش عملتلك حاجه حرام
فجأه /صوت عربيه عالي جدآ معدي قال بييييييب يفوق جوري من حلمها
جوري /كانت علي صور ڤيلات عماد  كانت مساكه حديد الصور بتراقب انجي فجأة سمعت صوت مزمرا عربيه عالي اديها سايت الصور الحديد رغم عنها وقعت من مكان عالي عن الارض حاجه بسيطه  علي الارض
جوري/ بتكتم صوتها بااديها علشان محدش يحس  اااه اااه رجلي
جوري/ فاقت معقول كونت كونت بحلم معقول وانجي انجي مش تحت ايدي معقول وداست علي اسنانها اااه ااااه
---
❤️ــــــــــــــــــ قدام باب الڤيلا
عند انجي يلاه ياقلبي ادخلي انتي جوه 
انجي اوعي تتأخر عليا ياعماد 
عماد بسها علي دمغها وانا اقدر خلص بسرعه شغل واجي ومشي 
عماد في الطريق انا لذم اعمل مفجأه في الحفله لانجي انجي تستاهل مفجأه ليها تكون كبيره 
-في مكان مهجور تقف عربية عدلي واجير قناص للقتل 
عدلي/ العمليه بعد يومين نفز اللي قولتلك عليه تمام
االراجل /تمام ياباشا
عدلي/ مش عاوز اي غلط
الراجل/ دي لعبتي يعني ماتقلقشي
عدلي/ ادي نص المبلغ اللي اتفقنا عليها والنص التاني بعد العمليه 
الراجل/ تمام واخد الفلوس ومشي
عدلي/ في نفسه ايامك معدوده ياشريف  البهنساوي واسمك انا همسحوا من السواق 
وبعدين يجي دور ابنك عماد اللي هو سبب عزاب بنتي وقعد يضحك بحقد هههههههه

بقلم نور

عند جوري 
الشاب// اللي كان بيراقبها من الشباك فوق بسرعه نزل جري علي السلم لحد عندها
الشاب/ فيكي حاجه ياانسه 
جوري/ فاقت من شوردها 
جوري/ هاا
الشاب/ بقولك انتي وقعتي دلوقتي في حاجه وجعاكي يعني
جوري/ بترفع دماغها شافت شاب مادد ايدو ليها 
الشاب/ هاتي إيدك ياانسه وقومي اقفى 
جوري/ لا متشكره وبتحاول تقوم من علي الأرض لوحدها جوري فجأة ااه رجلي مش قادره ااه
الشاب/ ونزل لمستوا جوري علي الارض وشلها 
جوري/ بتعمل ايه 
الشاب/ ممكن يكون في كسر او شرخ لا قدر الله في رجلك فبلاش تتغطي عليها 
جوري /لا نزلني مفيش حاجه
الشاب/ بلاش عند من فضلك
جوري/ رجلي بتوجعني اوي 
الشاب/ ايوه دا لذم يحصل علشان وقعتي من علي الصور  
جوري/ بتوتر وانت عرفت ازاي 
الشاب/ بكدب صدفه بالصدفه شوفتك من فوق الشابك دا وشاور علي الشباك ونزلت علشان اساعدك
جوري/ اه متشكره جدا 
الشاب/ لذم تروحي مستشفي حالان 
جوري/ بخوف لا لا انت بس هاتلي تكسي وانا هتصرف 
الشاب/ انا مستحيل اسيبك من غير مااطمن عليكي 
جوري/ باستفهام ليه 
الشاب/ قصدي يعني يعني انتي بنت والدنياه قربت تضلم ويمكن متلاقيش دكتور دلوقتي تعالي انا شقتي فوق هناك اهي وماما عايشه معايا
جوري/ في نفسها بيأس حتي لو مش عايشه معاك يعني هيحصلي ايه اكتر من اللي حصل
الشاب/ ها قولتي ايه 
جوري /طيب مامتك ممكن تديق مني 
الشاب/ لا ماما طيبه مش هتديق خالص 
جوري /تمام 
الشاب/ هو وشايل جوري وطالع فوق علي السلم اه صح  نسيت اسألك اسمك ايه 
جوري /جوري 
وانا/ فارس 
جوري/ تشرفنا 
فارس/ رن الجرس ومامتوا فتحت الباب 
مامتوا/ خير ياابني في ايه
فارس/ ماما من فضل هاتي مخده وهاتي جاهز الضغط 
مامتوا/ حاضر الف سلامه يابنتي 
جوري/ في سرها بنتك انا بنتك انتي حتي لسه مش عرفتي اسمي ايه 
فارس/ دخل جوري الشقه
جوري / بتبص علي الشقه صغيره بس جميله ومرتبه 
فارس /حط جوري علي كنبه في الانتريه 
جوري/ اه 
فارس اسفه 
جوري/ لا عادي بسيطه
فارس/ بصي انا مشروع دكتور 
جوري /بعدم فهم يعني ايه
فارس /يعني دكتور مبتدأ
جوري/ اه طيب كويس امال عاوزني اروح لدكتور تاني ليه وانت موجود اهو
فارس/ انا مش دكتور عظام واقدر اشخص اذا كان عندك كسر او شرخ او اي حاجه من دي لا قدر الله 
جوري/ امال ايه
فارس/ انا دكتور اسنان بس درست عظام كمان واقدر احدد الاعراض
جوري/ تمام
جوري/ كانت تعبانه من الوقفه علي الصور قبل ما تقع من  رجعت لورا علشان تستريح
ام /فارس اتفضل ياابني اللي طلبتوا
وانا هروح احضر الاكل الف سلامه عليكي يابنتي
جوري مرسي ياطنط
فارس تمام ياست الكل
فارس رفع رجل جوري براحه علي كرسي صغير وجاب مطهر وشاش علشان يشوف الجروح وينضفوا
جوري بدموع اه بتوجعني 
فارس بص علي جوري وهي بتعيط صعبت عليه وكأن يعرفها من زمان 
فارس في سره انا ليا اسبوع مراقبك وكان عندي فضول اعرف بتراقبي مين او ليه الانتظار دا كله
فارس/ احم احنا هنعيط زي الاطفال ولا ايه ومسح دموع جوري
جوري/ حست باايد فارس زي مايكون بطبطب عليها وارتحت جدا ليه بس رجعت تاني بلاش ياجوري تتعلقي بحد او تعلقي حد بيك
انتي مش من حقك دا 
 قلبها لا من حقك يكون ليكي فرصه تاني في الحياه وتنسي كل الوجع اللي عشتي فيه
عقله بس الجرايد والصحافة كتبت عنك واكيد بكره او بعدو يعرف 
فارس/ بيشاور باايدو علي عيون جوري هااا روحتي فين
جوري /احم لا ابدا بس اطلبلي تكسي علشان امشي
زينب/ ام فارس تمشي انا حضترت الاكل  يلاه ناكل لقمه مع بعض علشان يبقا عيش وملح
جوري مش فاهمه وقالت عيش وملح يعني ايه
زينب يعني تاكلي معانا علشان تبقي تزوينا ديمن
فارس اهو ياست جوري دخلتي قلب ماما من اول نظره ووضحك ههههههههه
جوري /بابتسامة وجع متشكره 
زينب /يلاه بقا الاكل هيبرد 
جوري /معقول في ناس كده تأمن لحد لسه عارفه من ساعه معقول؟
 زينب/ يلاه ياولاد الاكل جاهز
فارسي/ ثواني ياماما
جوري فاقت من شرودها متشكره اوي ياطنط مش هقدر
زينب /قربت علي جوري مش هتقدري ازاي لذم تتغزي علشان تخفي يابنتي
جوري/ الله ياطنط كلمة بنتي منك جميله اوي
زينب /في سرها ياعيني تلاقي البنت دي يتيمه
فارس /بصي كلي الاول وبعدين نكمل كشف علي الجروح
جوري /هو انت جعان
فارس/ انا واقع من الجواع وبعدين انتي مش شمه ريحت اكل ماما ولا ايه دا اكل يتفوت بردو يلاه تعالي
جوري /بس
فارس/ مابسش يلاه 
جوري بتحاول تقوم 
فارس اه صحيح رجلك  وشال جوري فجأة وراح بيها علي السفره وحطها علي الكرسي
جوري/ بزهول بتبص علي فارس 
فارس/احم اصل مفهومه رجلك واجعاكي وزوقين اساعدك صح
جوري /اه متشكره جدا 
زينب/ بضحك هههههههه طوال عمرك متسرع ومش بتستني رد حتي من حد 
فارس/ في حاجات مش لذم تفكري فيها ياماما 
جوري بتتفرج عليهم ومستغربه وكأنها عايشه فلم او حلم مع ناس اول مره تقابل زيهم
زينب /يلاه كولي يابنتي
فارس /يلاه ياانسه جوري كلي
جوري/ حاضر  
جوري /في نفسها اول مره حد يهتم بيا كده
فارس/ بتفكري في ايه يلاه كلي الاكل هيبرد
جوري/ حاضر وكلت فعلا لقت الاكل جميل واول مره تحس بالجوا الاسري دا والدفئ اللي في المكان وقعدت تتأمل فارس ومامته
زينب/ جابت معلقة زر وحطت عليها حتت  لحمه يلاه ياحبيبتي كلي اتغزي شكلك هفتانه اوي
جوري /يعني ايه ياطنط
فارس /يعني انتي رفيعه اوي دا قصد ماما
جوري/ بضحك ههههه انا
زينب/ اه وحطت معلقه تاني في بق جوري كلي كلي
جوري /مرسي اوي ياطنط
فارس/ جرا ايه ياست ماما وانا ولا جوري اول مره تشوفيها تاخدك مني كده
زينب ولد اسكت انت انت ادلعت كتير وبصراحه بقي كان نفسي في بنت من زمان
فارس وانا
زينب لا انت ولد
فارس ماشي ياست ماما وقعدو يضحكوا
--
-علي البحر
رميس /واقفه علي صخره قدام البحر لوحدها فجأة في حد جه وغمض عنيها 
رميس/ وبعدين ياروفيده انتي عارفه اني مديقه
زين/ فجأه وحبيبى قلبي مديق ليه؟
رميس /سمعت صوته لفت بسرعه زين انت جيت وحضنت زين بفرح انت كونت فين 
زين /جالتلي مأمريه فجأة في الشغل 
رميس /وافتكرت نزلت اديها بكسوف من حولين رقبت زين 
رميس/ احم أنا انا 
زين/نزلتي ايدك ليه  انتي وحشتيني اووي يارميس 
رميس /بجد 
زين/ اكيد  
زين /رميس 
رميس /نعم 
زين /بدون اي مقدمات انا بحبك وعاز اتجوزك تقبلي تتجوزيني 
رميس/ بفرح وكسوف وصدمه كله اجمع مع بعض وحطت اديها علي بقها 
زين /بضحك بيمثل الغرور احم احم عارف عارف عرض مغري انا فرصه يابنتي صح يلاه اقبلي وخلاص وضحك هههههه
رميس/ ياسلام 
زين/ اكيد اكيد وافقي بس انتي قبل ماحد يجي وياخدني منك 
رميس /دا ايه التواضع اللي انت في دا 
زين /مسك ايد رميس انتي دخلتي قلبي يارميس من اول يوم شوفتك في 
رميس/ سكته 
زين /هاا انطقي قولي اي حاجه 
رميس بكسف موافقه كلم بابي 
زين بفرح ياهووو وحضن رميس  
زين انا مبسوط اوي اني اتعرفت عليكي يارميس 
رميس بكسوف بجد 
زين اكيد جد جدا كمان
ـ بليل في الڤيلا
 انجي /كانت مستنيه عماد بليل وكانت لبسه وحاطه ميكااب ومجهزه كل حاجه علشات يسهرو مع بعض سهره حلو 
عماد/ ايه الجمال دا ياقلبي 
انجي /عجبك لبسي 
عماد يجنن 
انجي/ كانت لبسه  فستان اسود قصير لحد الركبه وسندل اسود وسايبه شعرها وكانت ملكه جمال 
عماد /اخدها في حضنوا ورقصوا سوا
فجأه تلفونه عماد رن
عماد/ الووو بابا مالك 
شريف/ بتعب عماد تعالي بسرعه 
(ياعيني علي البت انجي دي كل لما تفكر تفرح يطلعلها عفريت والدنياه تخرب تاني 😂)
عماد/ بابا مالك في ايه 
شريف/ تعالي ياابني بسرعه 
عماد طيب ابعتلي الموقع 
شريف/ تمام وبعت الموقع
عماد/ كان خارج
انجي في ايه ياعماد
عماد/ مش عارف بابا كلمني وصوته تعبان اوي
انجي/ طيب طمني علي عموا شريف
عماد /تمام وخرج يجري 
عماد /بسرعه راح لبابها 
شريف /بينزف الحقني ياعماد
عماد/ بابا مالك وايه الدم دا واي اللي حصل 
شريف/ خدني البيت بسرعه
عماد/ لا علي المستشفي انت بتنزف
شريف /بخوف لا لا مستشفي لا خدني واتصل علي الدكتور دا وقوله شريف اتصاوب وهو هيعمل الاذم اهو الرقم  بس بسرعه 
عماد حاضر حاضر واتصل علي الدكتور علشان يسبقهم علي الڤيلا
-عند جوري
زينب/ كلي يابنتي 
جوري/  أكلت ياطنط مرسي 
وكانت هتقوم بس مش قدرت لان قبل الواقعه جسمها ضعيف جدا 
فارس/ استني جه يشلها 
جوري/ متشكره اوي يااستاذ فارس بس اسندني بس لحد هنا وشورت علي الكرسي 
فارس /احنا لسه مش كشفنا علي رجلك ياانسه جوري/ مش مهم مش عاوزه اتعبك 
فارس بهزار انتي كلك علي بعض قد كده ريشه مفيش تعب 
جوري/ انا ههههههه
زينب /عندو حق شكلك مش بتاكلي 
فارس/ اصل دي الموضه ياماما 
زينب/ بطل لماضه ياولد احسن البنت تزعل 
جوري/ لا عادي ياطنط من زمان مش ضحكت من قلبي كده مع حد وقعد الكرسي وفارس بيكمل لف رجلها بشاش ابيض للجروح
فارس/ بس كده ياستي خلاصت وبص علي جوري لقها نامت وهي قاعده علي الكرسي 
زينب /ياعيني يابنتي نامت زي العيال الصغيره 
بس ممكن اهلها يقلقوا عليها ياابني دي مهما كان بنت 
فارس/ مش عارف ياماما خايف اصحيها تديق هي شكلها تعبانه اوي
زينب /جابت غطا ومخده وعدلت جوري 
جوري/كانت تعبانه بين نايمه وبين صاحيه او مش عاوزه تصحا
جوري /صحيت أصبح بدري ومشيت وقبل ماتمشي
 كتبت ورقه 
 متشكره علي اهتمامكم بيا كده انتم هتخلوني اشوف الدنيا بعين تاني ان لسه فيها ناس كويسه وناس بتساعد الناس حتى لو كانت غريبه مشكره جوري وخرجت من الشقه 
ـــ
شريف مع عماد في العربيه
شريف عماد
عماد نعم يابابا
شريف اتصلي علي تيسير اخويا وناهد مامتك
عماد ليه يابابا
شريف عاوزهم يسمحوني
عماد بدموع بابا انت هتقا كويس بابا خليك جنبي اوعي تسبني انا مليش غيرك
شريف عماد افتكر اني عملة كل حاجه علشانك وعلشان اضمن مستقبلك
عماد ماتتكلمشي ارجوك يابابا الكلام خطر عليك 
شريف عاوز عاوز تيسير وناهد اتصل اتصل حالان ياعماد
عماد حاضر يابابا ارتاح ارجوك واتصل علي تيسير وناهد وقالهم يجوا الڤيلا حلان
_---------
انتها الفصل
google-playkhamsatmostaqltradent