رواية وجع قلبي الفصل التاسع عشر 19 - بقلم نور

الصفحة الرئيسية

     رواية وجع قلبي الفصل التاسع عشر 19 بقلم نور عبر دليل الروايات (deliil.com)

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت التاسع عشر 19

ـــــ في المستشفي
جوري ضربت وكسرت في اوضة المستشفى لحد ما تعبت تعبت بجد وبعدين اخدت زوايه في الاوضه ركن يعني وقعدت تعيط بحرقه
جوري بتكلم نفسها هو انتي كونتي بتحبي عماد ياجوري ولا كونتي بتحبي اهتماموا بيكي وان هو الوحيد اللي كان بيسأل عليكي ولا غرتي لما فضل واحده عاجزه ومشلوله عليكي وحبها
بس عماد يمكن شاف حاجه في انجي مش فيكي وعلشان كده حبها
بس انا لذم اخلاص عماد من الحب دا حتي لو الامر دا كلفني حياتي عماد ليا ودي خلاص بقت معركتي مع انجي
ـــــــــــ
الدكتور دخل
الدكتور /انسه جوري
جوري/...بتفكر ومش سمعه
الدكتور/ انسه جوري
جوري /خرجت من تفكرها هاا نعم
الدكتور/ ممكن تتفضلي علي السرير
جوري /بصت علي الممرضين وشورت بايدها بغرور خرج دوال بره
الدكتور /نعم
جوري بقولك خرج دوال بره حالان
الدكتور/ تمام
الدكتور/ يلاه الكل يتفضل علي بره وبعدين انادي الكل
الممرضين /خرجوا
جوري/بهدوء مسحت دموعها وكملت انا متشكره اوي يادكتور/ والتقرير اللي كتبتوا فدني جدا ولسه بابي هيعمل استأنف وطعن فى الحكم
الدكتور /باابتسامه انتي تأمري ياجوري هانم
جوري/ في اتنين مليون في حسابك في البنك
الدكتور/ بجد انتي وعدلي بيه مغرقني بجميلكم
جوري/ هههه انا فعلاً متشكره لمجهودك انت ودكتور مستشفي السجن
وافتكرت
, ـــــــــــ فلاش باك
جوري بصوت عالي اخرجوا بره بره
عدلي /انا هساعدك ياجوري تخرجي من هنا مش هسيبك تقضي عمرك في السجن
جوري /بوجع انا غلطت ولذم اتعاقب يابابي
عدلي/ باانكسار إحنا السبب لو اخدنا بلنا منك من الاول مكنشي كل دا حصل
جوري/ بدموع انا خلاص انتهيت يابابا انتهيت
عدلي/ لا اصبري
جوري هتعمل ايه
عدلي اي هعمل اي حاجه المهم تخرجي وخرج
عدلي /بعد نص ساعه رجع
جوري /بابا عملت ايه
عدلي/ انا سألت الدكتور وقال لو عندك مشاكل عقليه تاخدي خروج وتتعاملي معامله خاصه
جوري/ يعني ايه يابابي
عدلي/ يعني يكتب في التقرير انك انك
جوري/ اني ايه
عدلي/ انك مجنونه ودا ناتج عن الصدمه وحصلك فقدان في العقل
جوري/ ايه يعني مجنونه وعقلي طار يابابا انا مجنونه مجنونه
عدلي /اهدي المهم انك مش تتسجني الدكتور هياخد إتنين مليون جنيه ياجوري مش ببلاش ولسه دكتور المستشفي عاوز قدهم بس مش مهم الفلوس الفلوس تتعوض المهم انتي بنتي الواحيده ياجوري وحضن جوري
جوري/ بدموع بس هكون هكون مجنونه والناس تعاملني علي اني مختله عقلين يابابا
عدلي/ فتره بسيطه ياجوري وتعدي مش اكتر جوري/ بدموع وبعدين اخرج واكمل حياتي عادي
عدلي /اكيد ياجوري
جوري /تمام
عدلي /حاولي تبيني انك فعلاً الحكم اثر عليكي وتظهري جنانك ودا سهل يابنتي انت مجنونه اساسا
جوري /بتقول ايه يابابا انا مجنونه
عدلي /ياعنى انتي مش فكره ياجوري لما ضربتي ابن البواب بالمفك في دماغه
جوري /هو اللي اخد لعبتي وبعدين انا كونت بغير منه هو واخته طول اليوم لعب مع بعض
وانا لوحدي لوحدي ديمن
عدلي/ اخد جوري فى حضنه يااه ياجوري انتي شايله كتير يابنتي
جوري/ بدموع اتفضل يابابي اخرج وشوف هتعمل /ايه مع الدكتور المهم اخرج
عدلي /تمام وخرج

بقلم نور

ــــــانتها الفلاش باك
الدكتور/ انسه جوري روحتي فين
جوري/ هاا لا ابدا
الدكتور /تمام انا هخرج واقفل من بره قدام الممرضين وبعدين افتحلك الباب تمام
جوري /تمام
الدكتور /عن ازنك وخرج
جوري لسه الايام جايه ياانجي لسه
_____في الفيلا
علي السفره
زين /باابتسامه صاحبي عرف ياختار مع ان كان عامل اضراب بس الحمدلله الاضراب فك علي ايدك
عماد /ضرب زين براحه علي دماغه انت ماتعرفشي تقعد ساكت خالص لسانك دا متبري منك
زين /يعني انا بكدب
عماد/ بهزار يلاه ياعم من هنا ومتشكرين علي خدماتك
زيت /تمام
العشا/ خلاص وزين وتيسير ماشين
زين/ انا متشكر اوي ياجماعه علي العشا الجميل دا
شريف /بالعكس يازين وجودك اللي كان جميل النهارده
انجي ياريت يازين تشرفنا ديمن
تيسير ايوه ياابني نادر اوي الواحد يلاقي صاحب مخلص زيك
زين متشكر اوي علي كلامكم الجميل دا ياجماعه
عماد ياجماعه كده زين ممكن يتغر عليا ومش هعرف اكلموا تاني
زين /بضحك هههههه كده ياعماد
عماد اه بصراحه مش ضامنك تفضل كويس وضحك ههههههه
والكل ضحك معهم
زين فرصه سعيد اوي اني اتعرفت عليكم عن ازنكم ومشي
ـــــــ في الطريق
في مكان عربيه واقفه وبنت جميله لبسه بنطلون جنز وكات واقفه تكلم عربيتها
اف اول مره تقفي مني اعمل ايه انا دلوقتي وضربت العربيه برجلها وطلعت الفون من الشنطه ترن علي حد
زين/ وقف العربيه ونزل منها وقرب في حاجه ياانسه
رميس /اه العربيه ولسه هتكمل شافت زين انت
زين /باابتسامه جميله يا محاسن الصدف كأنك بتقري افكري
رميس/ تقصد ايه
زين /احم قصدي قصدي اه بقول البنت دي واقفه ليه هنا اكيد عربيتها بايظه صح
رميس/ بعبوس اف اول مره تعمل معايا كده وانا مش عارفه اعمل بصراحه
زين /انتي كونتي رايحه فين
رميس/ عند اخويا
زين/ المكان بعيد
رميس /لا باقي ربع ساعه وكونت هوصل بس العربيه وقفت فجأة مني هنا ودي اول مره بصراحه ومش عارفه اعمل ايه
زين /في نفسه دي فرصه ليا
زين/ بصوت عالي شويه مش مشكله اوصلك انا
رميس /لا متشكره انا هتصل علي السواق يجي يصلحها او يجيب حد
زين /السواق زي المره اللي فاتت ويكون مغلق
انا اوصلك وخلاص
رميس /متشكره اوي
زين هنفضل واقفين كده كتير وتفضلي تشكرين وخلاص اتصلي علي السواق وحددي مكان العربيه وخليه يجي ياخدها واقفلي العربيه وتعالي اوصلك يلاه
رميس /تمام عن ازنك واتصلت بالسواق
زين ها تمام
رميس اه هو نص ساعه ويوصل هنا
زين طيب كويس اتفضلي اركبي
رميس ركبت العربيه مع زين
رميس انا انا اسفه يااستاذ زين
زين علي ايه
رميس علشان يعني المره اللي فاتت كونت قليلة ذوق معاك وكده
زين تقصدي الصبح لما رديتي الباب في وشي
رميس/ بكسوف اصلي انا كونت لسه صاحيه من النوم وبصراحه انا لما بكون لسه صاحيه من النوم بكون فاقده الزكره وانسا كل حاجه واخد وقت كبير علشان افوق
زين بضحك هههههه فاقده الزكره انتي الخوف منك
رميس /بضحك هههههه ليه بتقول كده
زين/يعني علشان بتصحي ناسيه كل حاجه
واكيد نستيني تاني يوم وبسرعه كمان
رميس/باندفاع لا انا مش نسيتك خالص وكنت علي بالي لسه امبارح
زين /بجد يعني مش نستيني
رميس/ وكلمها اتردد عليها تاني وكأن بتكروو بنها وبين نفسها
رميس/ لنفسها ايه الهبل دا في حد يقول كده
زين/ بتفكري في ايه
رميس /احم انا قصدي ان انت وقفت جنبي ومتشكرا جدآ ليك
رميس شورت باادها خلاص اهو المكان متشكره اوي
زين/ في نفسه هي نزله فيلات عماد ليه وبتقول اخويا طب ازاي وعماد ملهوش اخوات اكيد متلخبطه
زين/ متأكده ان دا العنوان
رميس/ بهدوء اه وشكرا جدا علي التواصيله ونزلت
زين /طب هي اخت مين عماد ملهوش اخوات وعماد واحيد اكيد هي اخت انجي واتلخبطط لما سألتها فجأة
زين/ باابتسامه المهم انها موجوده في ڤيلات عماد دلوقتي
زين/ لنفسه انت اهبل يعني هي هتبات دي اكيد زياره وماشيه
بعد شويه اف بطل تفكير واتنيل اميشي انت هتنام قدام الڤيلاه ولا ايه ولسه كان هيمشي المطره مطرت
زين حلو كملت اهي يلاه بقا قبل ماالدنياه تبوظ ومشي
ـــــــــــــ في الڤيلاه
رميس عماد حبيبي حمدلله علي سلامتك والف مبرووك علي البرائه ياقلبي وحضنت عماد
انجي ماتعرفشي رميس ايه دي جوري تاني دي ولا ايه
ولفت الكرسي وكانت ماشيه
عماد رايحه فين ياانجي
انجي داخله جوه
رميس..... سكته
عماد راح عند انجي ومسك اديها دي ياستي انجي مراتي وحبيبتي
انجي ابتسمت بفرح
رميس بجد واتقدمت علي انجي ومدت اديها انا رميس اخت عماد اسفه ملحقتش اتعرف عليكي قبل كده
انجي لا عادي اتشرفت بيكي
رميس اتقدمت علي انجي وحضنتها
عماد ايوه ايوه وانا يابنات مليش حضن ولا ايه
انجي ورميس لا وضحكوا
عماد بقي كده طيب وكان ماشي
رميس خلاص خلاص تعالي ياعم هو انا جيت علشان انت تمشي انا هقعد شويه وماشيه ياعم
انجي تمشي ازاي الدنيا بتمطر يارميس
رميس/فتحت الشيش ايه دا دي بتمطر فعلا بس عادي السواق زمانه اتصرف في العربيه
عماد/ ليه ملها العربيه
رميس اصلها فجأة وقفت مني معرفشي ليه وفي واحد قابلته صدفه وصلني هنا
عماد كلمتي السواق
رميس اه
انجي ياايمان ايمان
ايمان نعم ياست انجي
انجي حضري اؤضه لرميس علشان تبات فيها النهارده
رميس ابات ايه انا مقولتش لماما
انجي بسيطه اتصلي قوليلها
عماد ايوه اتصلي دلوقتي
رميس/ اتصلت وقالت لمامتها انها هتبات عند عماد
انجي/ ورميس وعماد قعدو وسهرو وضحك ضحك من القلب وعماد كان فرحان بالجوا الاسري اللي عمره ماعاش فيه قبل كده
عماد/ انا مبسوط اوي يارميس انك اختي
رميس/ بغرور وضحك احم احم انا نعمه ياابني في حيات اي حد
عماد/ ياسلام
رميس/ امال ايه زي ما بقولك كده
عماد/ مسك مخده خفيفه ضرب جوري يلاه يابت/ قومي على اوضتك نامي يلاه
رميس/ تؤ. لا
انجي/ ايوه خلينا شويه ياعماد مع بعض
عماد/ياناس انا هموت وانا حرام عليكم
انجي/ ورميس اه صحيح
عماد/ طيب الحمدلله انكم افتكرتم
-------- في االمستشفى
جوري/ عاوزه هدوم بسبطه وعاديه بكره يابابا
عدلي/ ليه يابنتي
جوري /اتخنقت يابابا عاوزه اخرج عاوزه اخرج
عدلي/ بس دا خطر عليكي
جوري علشان كده طلبت هدوم بسيطه علشان محدش ياخد باله
عدلي بس من غيز تأخير
جوري تمام
عدلي بكره ابعتهم مع حد ليكي وقعد شويه مع جوري ومشي
--------في الڤيلا
رميس/ دخلة الاوضه علشان تنام
عماد/ قفل الباب وطفي النور تصبحي علي خير يارميس
رميس/ وانت بخير
عماد/ انجي هعمل مكلمه بسيطه وارجع
انجي/ تمام ودخلة اوضتها
بعد شويه عماد رجع فتح الباب لاقي الاوضه ضلمة وشمع كتير في كل مكان في الاوضه
عماد/ دخل
انجي/ انتي فين
انجي /ظهرت ل عماد و كانت لبسه فستان قصير بينك وسايبه شعرها الاصفر الجميل ولبسه سندل اسود عالي لون حزام الفستان وقاعده علي الكرسي
عماد /حبيبتي ياانجي وقرب عليها
انجي /ممكن تخليك عند وتغمد عيونك
عماد/ ليه؟
انجي /عندي ليك مفاجأه بسيطه
عماد /مفاجأة مفاجأة ايه
انجي /غمض عيونك الاول وانت تعرف
عماد امرك مطاع يااميرتي الحلوه وغمض عيونه
انجي قامت ووقفت من علي الكرسي
انجي عماد فتح عيونك
عماد فتح عيونه واول ما شاف انجي واقفه حصله ذهول
عماد جري علي انجي وحضنها بفرح انتي انتي خفيتي ياحبيبتي الله دي احلي مفاجأه حصلتلي في حياتي كلها النهارده وشلها ولف بيها الاوضه كلها
انجي عماد انا طايره من الفرح وانا معاك
عماد وقف ونزل انجي وانتي احلي حاجة في حياتي وباس اديها بكل حب
انجي حضنت تاني عماد وحشتني اوي الايام اللي فاتت دي
عماد وانتي اكتر
عماد انتي جميله اوي ياانجي ورقيقه قوي
انجي بكسوب بجد
عماد مش جد بس دا اكيد وقرب علي انجي بعد الشعر من علي وشها ومسك وشها باايدو وباس كل حته في
عماد كل حاجه فيكي وحشاني ياانجي
انجي.......سكته وابتسامه عاي وشها
عماد مش بتتكلمي ليه
انجي انا كافيه عليا اسمعك
عماد قرب علي ودنها طب اسمعي
انجي قول
عماد انا بحبك لا مش بحبك بس انا بعشق حاجه اسمها انجي وبعشق كل حاجه فيكي وبسها عند رقبتها
عماد الله رحتك وحشتني اوي ياانجي
انجي وانت كمان واخدت عماد في حضنها
عماد شال انجي واخدها في ليله جميله وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح
♡♡
ـــــــــــــــــــــــ
ـــــ في مكان واحد بتكلم في الموبيل
دي اخر عماليه سلاح ليا معاك ياعدلي وبعد كده مش عاوز اعرفك
عدلي بعد اللي عمله ابنك في بنتي انا اللي مش عاوز اعرفك ياشرف
شريف انا قولت للراجل الكبير ان دي اخر عمليه سلاح نشتغلها مع بعد وقفل الخط في وش عدلي
عدلي ماشي ياشريف ومشي
﹉---------
أصبح عماد صحي وانجي كانت لسه نايمه علي دراعه
عماد/ بعد خصلات شعر من علي وشي انجي
انجي/ فتحت عيونها صباح الخير ياحبيبي
عماد/ احلي صباح دا ولا ايه
انجي/
رميس /صحيت الصبح وراحت في الجنينه
رميس/ الله الجو جميل
حد/ من ورا رميس دا مش جميل بس دا تحفه كمان
رميس/ عااا ياخبر انت جيت هنا ليه امشي امشي بسرعه ومسكت زين من ايدو وبتبص يمين وشمال
زين/ في سره يخرب بيتك جسمي كله بيتعرش من لمست اديها كأن اول مره المس بنت
عقله وبعدين يازين اخشن كده وقول ايه حاجه هتفضل ساكت كده كتير؟
زين /الناس بتقول صباح الخير الاول مش ترد بسرعه كده
رميس /لسه مسكه زين من ايدو وبتشد فيه
رميس/ ايوه ايوه هقولك صباح الخير ومساء الخير وكل حاجه بس امشي اخويا لو جه هقوله ايه مين حضرتك
زين/ بثقه زوجي المستقبلي
رميس نعم
زين/ قوليله زوجي المستقبلي بس
رميس/بصدمه ايه
زين /زي مابقولك كده
رميس /ياسلام وايه الثقه دي
زين /اصلي انا اتحب من اول نظره صح
رميس /احم مغرور ولا تتحب ولا حاجه يلاه امشي من هنا وبعدين سكتت وقالت زين
زين/ عيون زين احم قصدي نعم
رميس/ في نفسها يخرب عقلك انا عيونك رميس /الكلمه خطفت قلبي اه ياالبي
زين/ هتفضلي متنحه كده كتير
رميس/ عااا ايه الكلمه دي
زين/ لا في سؤال قبل دي قولي كونتي هتقولي ايه وتوه رميس
رميس/ ها اه انت دخلت هنا ازاي والحرس اللي وقف بره دا دخلت منه ازاي
زين /نطيت من السور سهله
رميس/ ياخبر ومسكت تاني ايد زين وبتخرجه بره يلاه بسرعه قبل ماحد يشوفك يلاه
زين/ خلاص انا خارج لوحدي
وكان طالع نحيت الباب
رميس/ خد هنا انت قولت من السور ازاي هتخرج من الباب
زين يعني بعقلك كده ظابط محترم ينط سور؟
رميس /اه فعلا
عماد/ من بعديد صباح الخير
رميس/ ياخبر عماد
زين صباح الورد اخبارك تعالي هنا
رميس/ بتبص بزهول لزين انت تعرف عماد
زين /باابتسامه خبيسه عز المعرفه
عماد /ايه دا انتم تعرفوا بعض
زين/ انت ازي عندك اخت وانا معرفيش
عماد/ لف ايدو حولين رميس اه اختي الصغيره حتت بسكوته اسمها رميس
زين/ ماانا عارفه بس ازاي اختك
عماد/ عادي
زين /عادي احنا اصحاب من زمان
عماد/ بعدين اقولك
رميس/ طيب عن ازنكم
زين /بلهفه رايحه فين خليكي
عماد/ بيبص علي زين
زين/ احم وسكت
رميس/بتوتر عن ازنكم ومشيت بسرعه تجري جوه
زين/ عينوا عليها
عماد/ مسك زين من ليقت قميصه بهزار عينك ياد احسن اقلعهالك
زين/ احم انا ظابط محترم واللي بتعملوا دا مايصحش
عماد /لا يصح مالك بااختي يازفت انت
زين/ انا زفت دي اخرت الصحبيه ياعماد
عماد/ اه
زين /طب سيب القميص وانا اقولك
عماد/ اهو وساب القميص
زين/ اصلي اصلي وسكت
عماد /اصلك ايه
زين/ بهيام اصلي بحبها
عماد /مسك زين يخرب عقلك انت لحقت تحبها
زين /بهيام اصل دي اللي قبلتها وخلتني احب القاهره علشانها ياعماد
وجري من قدام عماد
عماد ماشي يازين لما نتقابل

ـــــــــ عدا اسبوع علي كل الاحداث دي

عدلي/الوو بعد متخلص العمليه عاوزكم تخلصوا علي شريف
الشخص /بس الراجل الكبير ممكن يزعل ودا زعلو وحش يا عدلي بيه
عدلي /وقتها هنقول كان عايز ياخد البضاعه لحسابه وعلشان كده اتخلصنا منه بس
الشخص/ تمام
ــــــــــــــــــ في الڤيلا
جوري كل يوم بتقف ساعه او اكتر تراقب الڤيلاه ومستنيه اي فرصه تخرج فيها انجي بره
جوري //اخرجي ياانجي بره انا ماشوفت بنت بتحب البيت كده ومش بتخرج منه بس تخرجي انا هاخد روحك واخلص عماد منك
//جوه الڤيلاه//
انجي/ عماد حبيبي ممكن طلب
عماد /قلب عماد انتي تأميري يااميرة عماد
انجي عاوزه اعمل حفله
عماد حفله ليه
انجي بمناسبة خروجك وظهور برئتك
عماد بس انا مليش في جوا الحفلات دا ياانجي
ياحبيبي
انجي /بعبوس بس انا نفسى اعمل حفله في الڤيلا هنا
عماد /خلاص ياحبيبتي اعملي شوفي انتي عاوزه ايه وانا اجبلك
انجي انا هطلب الحاجات كلها واحضر كل حاجه
وفي حاجات هنزل اشتريه
عماد تمام هسبلك الشوفير علشان يكون معاكي
انجي لا انا عاوزه اسوق العربيه ياعماد
عماد لا انا بخاف عليكي ياانجي فالوسمحتي
اسمعي كلام
انجي بعبوس يووه هو انا عيله صغيره ياعماد

عماد خلاص ياقلبي انا عندي حل
انجي بفرح زي الاطفال هاا ايه هو قول يلاه قول
عماد اصبري
انجي تمام يلاه قول
عماد نخرج مع بعض نجيب كل حاجه مع بعض ايه رائيك
انجي بجد هتخرج معايا نشرتي سوا
عماد ايه بجد يلاه بقا انا اتأخرت
انجي ورا عماد انا متشكره اوي ياحبيبي وحضنت عماد قدام باب الڤيلا
جوري من وار سور الجنينه شايفه دا كله وبتقطع في الشجر بغل ماشي ياانجي ماشي
---
،قدام الڤيلاه بس بعيد شويه شاب كان ملحظ وجود جوري من اسبوع تظهر في وقت معين وتختفي وجوري مش واخده بالها منه وهو بيراقبها في صمت وخلاص
ــ ــ ــ 
عند رميس
روفيده مالك يارميس
رميس زين بقاله اسبوع مختفي ومش عارفه هو فين او ليه اختفا فجأة
روفيده انتي بتقولي ظابط يمكن جاتله مأمريه شغل فجأة وكده
رميس ممكن
--
جوري لسه بتراقب الڤيلاه زي كل يوم فجأةشافت انجي خارجه لوحده ومش معها حد وركبت عربيتها ومشي
جوري بسرعه وقفت تكس واتصلت بحد
جوري الوو هي خرجت هبعتلك الموقع تعالي بسرعه وهاتها علي المكان اللي اتفقنا عليه
وقفلت الخط
بعد تلات ساعات كانت جوري في مكان مهجور رابطه انجي علي كرسي وعيونها مغمضه ومتسنيها تفوق
انجي فاقت بعد شويه ايه دا انا فين انا فين انتم مين ومش شايفه حاجه
جوري فكت الربطه من حوالين عيون انجي
انجي بصدمه جوري انتي تاني
جوري كونت فكره خلصتي مني وضربت انجي قلم
انجي انتي مجنونه محنونه ليه كل الكره دا ليه
جوري ايوه مجنونه ولما اموتك هاخد برئه لان مختله عقلين ياانجي هانم
انجي بدموع بس انا مش عملت فيكي اي حاجه وحشه
جوري جابت جركن من علي الارض في سائل وبتكبوا علي انجي
جوري وهي بتفضي بنزين علي انجي لا عملتي ختي مني عماد ياانجي سبتي الناس كلها وختي حبيبي ياانجي عماد ليا انا وبس وحبيبي انا وبس
وطلعت ولعه من جيب الجاكت وبتولع وتطفي فيها
جوري انا هولع فيكي وتموتي وبعدين اروح المستشفي ماانا مجنونه دلوقتي في نظر القانون ومش هتحاسب
وقعدت تضحك ههههههههه هههههههه
انجي حرام عليكي انا مش عملتلك حاجه حرام

انتها الفصل 💔🙊
google-playkhamsatmostaqltradent