U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الرابع عشر 14 - بقلم نور

رواية وجع قلبي الفصل الرابع عشر 14 بقلم نور 

  • ملحوظة قبل البدأ للوصول للفصول الجديدة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي الفصل الرابع عشر 14 لنور 

انجي ليه كده ياعماد ليه
انا عملتلك ايه علشان تعمل فيا كده واتصلت باابوها
انجي بابا
تيسير أنجي حبيبتي كونتي لسه علي بالي
انجي بدموع بابا تعالي خدني من هنا بسرعه
تيسير مالك يابتني
انجي انا منهاره يابابي
تيسير اهدي ياحبيبتي وانا جاي حالا
-----رشدي كان في الشارع
بعد ما دخل عماد وهو نايم شقة جوري
جوري طب خلاص روح انت يارشدي
رشدي اومرك ياست هانم وبس علي جوري
نزل قعد في مكان بعيد
رشدي بيلعب في دقنه البت جوري دي صاروخ حاجه كده زي الحمه المستورد اخرك تتفرج عليها ياد يارشدي وقعد تحت الشجره تاني
وقال في نفسه بس مسيرك ياملخيه تيجي تحت المخرطه هههههه وقعد يضحك
-----عند جوري
عماد صحي اصبح فتح عينوا لقا جوري نايمه او عامله نفسها نايمه جنبه
عماد اتخض فجأه قام
عماد إيه دا جوري
جوري صحيت عماد
جوري كانت لبسه قميص اسود شفاف او تقريبا مش لبسه اول ما شفها عماد يانهار اسود جوري انتي هنا ازاي وانا هنا ازاي واي البس اللي لبسها دا
جوري بتمثيل ودموع إيه دأ انت مش فاكر عملة ايه ياعماد امبارح وغطت نفسها حاجه بسيطه بالماليه
عماد مش فاكر اي حاجه هو حصل ايه وايه اللي جابني هنا
جوري معرفشي انت فجأه قولتي بحبك ياجوري وانتي مراتي وكلام كتير وجبتني هنا
عماد بس دي شقتك انتي ياجوري
جوري انت اللي سوقت وجبتني هنا
عماد كداب مستحيل اعمل كده انتي كدابه
جوري فتحت الموابيل وعماد شاف الصور
عماد ايه دا
جوري دي صور ذكرياتنا وهتكون اجمل ذكريات بنا ياعماد بس انت قولتلى امبارح انانا هنتجوز يبقا ذكريات ايه دي هتبقي اجمل ايام حيتنا وبعدين وقفت قصاد عماد انا بحبك ياعماد وهخليك تشوف احلي واجمل ايام حياتك معايا
عماد بقرف ابعدي عني عمري ما كونت اتخيل انك بالقذاره دي ياجوري ابعدي عني
جوري بصوت عالي انت بتبصي بقرف كده ليه انا عملة كل حاجه علشان بحبك وعارفه انك انك بتحبني بس اكيد صعبانه عليك انجي صح صح ياعماد
عماد اخرسي اوعى تجيبي اسم انجي علي لسانك الوسخ دا تاني
جوري بجنون انا انا لساني وسخ ياعماد
عماد مش لسانك بس لا انتي كلك علي بعض...
وسكت
عماد جوري انا بقرف منك انتي زبله اوي ياجوري
جوري انا زبلاه عجبك اوي أنجي العاجزه دي المشلوله
عماد مسك انجي وضربها قلم المشلوله دي أنضف منك واشرف منك
جوري عماد احترام نفسك
عماد مسك جوري تاني احترم نفسي ايه بمنظرك دا انتي تعرفي ايه عن الاحترام يارخيصه ياوطه انجي دي اطهر انسانه انا شوفتها في حياتي وقعد يضرب في جوري
جوري ههههههه اضرب اضرب ياعماد. كل الصور اللي انت شوفتها دي راحت ل انجي وبضحك ههههههه وزمانها صدقت كل حاجة
عماد شويه وافتكر
فلاش باك
جوري بدموع انا اسفه ياعماد هاخد من وقتك كتير وعطلتك عن شغل
عماد لا ياجوري عادي
جوري طب اتصل علي انجي قولها انك هتتأخر
شويه
عماد ليه
جوري بخبس اصل جوري بتقلق عليك اوي وانا خايفه عليها
عماد اتصل علي انجي
انجي كانت لسه بتفكر في كلام جوري وبتعيط
انجي بصوت موجوع الو
عماد انجي مالك
انجي مفيش
عماد صوتك ماله
انجي اصل افتكرت مامي
عماد طيب ياحبيبتي انا هتأخر شويه علي الغدا
انجي........
عماد انجي سمعتي
انجي تمام وقفلة الخط
جوري في ايه ياعماد
عماد لا مفيش انجي كانت مديقه شويه
جوري طيب خلاص اشرب العصير وبعدين نروح سوا ل انجي
عماد تمام
انتهاء الفلاش باك
عماد انتي مخططه بقي
جوري ايوه انت بتحبها اوي كده ليه فيها ايه زيادة عني بصلي انا جميلة والف شاب يتمناه نظره بس مني
عماد بس مش انا ومسك جوري انتي شيطانه شيطانه لا يمكن تكوني بني ادمه لا يمكن وضربها قلم وقعت علي الارض
عماد كان بيلبس وخارج
جوري مسكت رجل عماد
جوري عماد انا عملت كل ده علشان بحبك وعارفه انك بتحبني بس انا راضيه انك تكون معايا من غير جواز
عماد زقها بعيد عن رجله ابعدي جاكي القرف
وخرج
جوري عماد عماد
عماد خرج ومن غير ما يقفل الباب نزل يجري
عماد بيكلم نفسه ياتار انجي عامله ايه اكيد مش صدقت جوري اكيد اكيد

بقلم نور 

في الفلا تيسير وصل بالسواق
تيسير انجي انجي
انجي كانت مستنيه بابها علي الكرسي
انجي بابا وقعد تعيط
تيسير جري علي انجي وحضنها اهدي اهدي ياحبيبتي
انجي بابي خرجني من هنا انا مش عاوزه اعيش هنا
تيسير حصل ايه
انجي خرجني من هنا
تيسير حاضر حاضر وخدها علي العربيه ومشيوا
تيسير مش هتقولي حصل ايه ياانجي يابنتي
انجي بصت علي السواق وبدموع لما نروح يابابي
----عند جوري
رشدي طلع الشقه ولقا الباب مفتوح
رشدي ايه دا مالحقشي يقفل الباب ههه اكيد نسي من حتت الملبن اللي جوه دي فجأه سمع صوت جوري بتعيط جوه الاوضه دخل ورد الباب براحه وارح علي مكان صوت جوري
فتح الباب
جوري بدموع كونت عارفه انك هترجع تاني ياعماد ووقفت
رشدي شفها رشدي بزهول يخرب بيت الملبن ايه الجمال دا كله
جوري رشدي ايه اللي جابك هنا وفجأه افتكرت انها بالقميص شدت ماليه جنبها وغطت نفسها بيها
رشدي مين الحمار اللي يقدر يزعل القمر دا ويخليها تبكي كمان
جوري اطلع بره ياحيوان انت انت ايه اللي جابك هنا
رشدي اطلع بره ازاي بعد اللي شفته دا انا قتيلك النهارده وقرب علي جوري
جوري بترجع لورا انت انت هتعمل ايه اطلع بره بقولك
رشدي بتوهان اتجوزني ياست جوري وانا هعيش خادمك تحت رجلك طوال عمري
جوري بتقول ايه انا اتجوزك انت يازبلاه ياحثاله انت اتحننت ولا ايه
رشدي انا زبلاه ومعرفشي ايه
جوري ايوه
رشدي انا زبلاه بس اننظف منك انتي باصه لواحد متجوز
جوري بجنون عماد مش متجوز مش متحوز عماد دا بتاعي انا وبي انت فاهم.
رشدي فاهم وانتي بتاعتي انا انا وبس وقرب علي جوري وقعد يبوسها بجنون
جوري ضربت رشدي بالقلم وقعد تضربوا في سدره باايديها
جوري ابعد عني ياحيوان ابعد
رشدي انا حيوان وضرب جوري بالقلم دمغها خبطط بالسرير واغمي عليها
رشدي ماصدق واغتصبها وبعدين خرج يجري

----;;في بيت تيسير
تيسير ها ياانجي ادينا جينا البت يلاه قول حصل ايه ريحني يابنتي وقولي في ايه
انجي بابا عماد بيخوني
تيسير بصدمه بتقولي ايه
انجي ايوه يابابا وانا معايا الدليل وعاوزه اطلق منه
تيسير دليل ايه وتطلقي ايه
انجي ايوه يابابا لذم اطلق
تيسير اهدي يابنتي يمكن في غلط في الموضوع عماد لا يمكن يعمل كده
انجي طلعت الموابيل اتفرج يابابي اهو انا مش كذابه
تيسير بصدمه معقول عماد يعمل كده
انجي ايوه يابابي طلقني منو
-------
وجع قلبي بقلمي نور
عماد جري علي الفيلا زي المجنون وفتح الباب ودور علي انجي في كل مكان ومش لقها
ايمان ايمان
ايمان نعم ياسي عماد
عماد في انجي ياايمان
ايمان ست انجي مشيت مع تيسير بيه وكانت منهار
عماد خبط ايدو علي الحيط عملتها الكلب جوري عملتها
وجري علي فيلا عموا تيسير
عماد دخل
انجي اول ما شافت عماد كانت هتمشي بالكرسي
عماد مسك الكرسي انجي انتي لذم تصدقيني ياانجي جوري دي واحده كدابه وشيطان
انجي بس أنت اللي دخلتها حياتنا وانا صدقتها علشان تبعك
عماد ماتجبيشي الحق عليا لوحدي انتي كونتي بتزعلي لو عملتها وحش ياانجي
انجي احنا بنحكي في موضوع انتها خلاص ياعماد
عماد موضوع انتها ازاي
انجي بدون اي مقدمات طلقني ياعماد انا مقدرشي اعيش مع واحد استسلم لرغباته وخاني زيك
عماد تاني ياانجي احلفلك باايه اني عمري ماخنتك و عمري ما بصيت لاي بنت ولا حتي قلبي دق لاي بنت غير صدقينى ياانجي
انجي.....
جرس الباب رن الشغاله فتح
الشغاله بفزع بوليس في ايه
الظابط انت عماد شريف البهنساوي
عماد ايوه حضرتك
الظابط انت متهم في قضية اغتصاب
عماد بفزع متهم باايه انت بتقول ايه انا لا يمكن اعمل كده
انا مش شاب مراهق قدامك علشان اعمل كده انا عماد شريف البهنساري وليا اسمي وسمعتي
الظابط الانسه جوري في المستشفي وحلتها خطره ودا ناتج عن واقعت اعتصاب ولما سألنى المجني عليها ادلت باسمك في المحضر حضرتك مطلوب القبض عليا بتهمت الاعتداء علي الانسه جوري اتفضل معانا علي النيابه العامه
عماد بيبص علي انجي انا بريئ ياانجي جوري شيطانه وبتحاول توقع بنا
الظابط اتفضل
عماد دقيقه واتصل علي ابوه
عماد الو بابا
شريف ايوه ياعماد
عماد الكلبه جوري مقدمه بلاغ اني اغتصابتها
شريف بتقول ايه مش معقول دي مجنونه ولا ايه
اديني الظابط اللي عندك
عماد لضابط اتفضل
الضابط اسف مش بكلم حد اثناء تأديت واجبي
عماد أيوه يابابا هو رافض انو يكلمك
شريف طيب دقيقه
عماد تمام
شريف اتصل علي حد من معارفه الكبار بحكم نفوذه
موابيل الضابط رن
الو
سيب الاستاذ عماد دلوقتي واصبح نتفاهم
الضابط بس يافندم
الشخص نفز الاوامر بدون اعتراض
الضابط تمام يافندم ومشي
عماد حط ايدو علي دماغه دي مجنونه معقول يوصل بيها الكره والحقد لكده
عماد انجي معقول تكوني صدقتي
انجي سكته
عماد تمام وخرج
------في المستفي
شريف راح ل جوري المستشفى
جوري عموا شريف الحمد لله انك شوفت عماد عمل فيا ايه
شريف بثقه اانا ابني لا يمكن يعمل كده
جوري بدموع يعني انا بكذب ياعمو
شريف بهدوء ياجوري انتي ليكي خمس سنين عارفه عماد واكتر واحده ابني بيكون معها
جوري بس ياعموا عماد اتغير فجأة
شريف انتي عاوزه ايه يا جوري
جوري بكل وقاحه عاوزه عماد يتجوزني
شريف يتجوزك ازاي وعماد متجوز اصلا
جوري بضحك ههههههه متزوج مين العاجزه دي المشلوله هي دي ست
شريف جوري احترمي نفسك ولحظي انك بتتكلمي علي بنت اخويا
جوري بخبس انا وانت ياعمي شريف فاهمين سبب الجوازه دي ايه واساسا عماد مش بيحب اانجي ولحد دلوقتي مش لمسها
شريف معقول
جوري بتأكيد ايوه ياعمو شريف وحاسه عماد عمل كده فيا علشان انجي اتفرض عليه وكملت بدموع بس انا زنبي ايه علشان يعمل فيا كده وقعدت تعيط خلة شريف يشك في عماد بعد كلامها
جوري اتنزلي عن الدعوه سمعتي وسمعت ابوكي هتبقا في الطين وبسبب جنانك انتي وعماد تعب السنين هيروح والشركات هتفلس لو اي حد سمع الاخبار دي واتعرفت
جوري بدموع انا اللي مستقبلي ضاع وقعدت تبكي
شريف اتنزلي وانا هعملك اللي عاوزها ياجوري
جوري بلهفه اتجوز عماد
شريف ايه
جوري ايوه ودا اللي عندي
شريف خرج علشان يشوف عماد
جوري خلة شريف خرج اتصلت بصحفي
جوري الو
احمد ايوه صباح الخير ياجوري
جوري بدون مقدمات عندي ليك سبق صحفي يخليك تترفع فوق
محمد بجد طب قولي ايه
جوري اكتب عندك
محمد قولي
جوري تم اغتصاب الانسه جوري والاعتداء عليها من قبل رجل الاعمال الشهير عماد شريف البهنساوي
محمد يخرب عقلك دا خبر يودي في ستين دهيا
جوري نزل الخبر وملكشي دعوه
محمد لا مقدرشي لذم دليل
جوري انا في المستشفى نزل الخبر انا قدمت بلغ رسمي في عماد
محمد تمام
اصبح كان الخبر مالي البلد
-------في ڤيلا شريف
الجرس رن
الشغاله فتحت انت تاني
الضابط للاسف اه
عماد وشريف في ايه
الضابط معها جديده للاخبار انت مطلوب القبض عليك القضيه بقت قضيت رائي عامل وطلع أساور حديد علشان يكلبش بيهم عماد
شريف انت بتعمل ايه أبني لا يمكن يعمل كده انا بحظرك انك تحط الحاجات دي في ايد ابني دي بنت كدابه
عماد اهدا يابابا من فضلك
شريف اهدا ازاي بس
عماد انا هتفهم مع حضرت الضابط
عماد حضرت الضابط اتفضل وانا هركب عربيتي واكون عندك في القسم منعن للشوشره والصحفه
الضابط ماينفعشي لذم اسلمك
عماد اظن اني سجلي نضيف واسمي مش عليه اي غبار ودا يشفعلي ك رجل اعمال اني اخرج بطريقه احسن من كده
الضابط بفهم تمام
الضابط ياعسكري تعالي اركب مع الاستاز عماد لحد القسم وساب عماد وخرج
شريف انت هتروح
عماد اكيد يابابا ولذم اثبت برئتي وخرج مع الشرطي
شريف اتصل علي السكرتير
الو اتصلي علي اكبر محامين في البلد وتعالي علي القسم
السكرتير حاضر يافندم وقفل
شريف راح الفيلا عند انجي
شريف انجي يابنتي عماد بريئ جوري اتجننت لما عرفت ان عماد بيحبك
انجي منهاره وبتعيط
شريف تيسير قولها لذم تصدقني عماد لا يمكن يعمل كده
يعني انتي ياانجي تصدقي ان عماد اغتصب جوري تصدقي
انجي اغتصابها
شريف ايوه جوري مقدمه بلغ بكده ان عماد ابني اغتصابها وعماد في السجن دلوقتي
انجي..... بتعيط وسكته خالص
شريف وطا دماغوا في الارض وفتح الباب كان ماشي

انجي بصوت عالي اغصبابها ازاي وهي قالتلي انو متجوزها من خمس شهور عرفي
عموا شريف خدني علي القسم وانا معايا دليل برئت عماد
شريف بجد ياانجي يابنتي
انجي اكيد عمو شريف
شريف يلاه بينا ياتيسير بسرعه واخدو انجي
----في المستشفي عند جوري
جوري قاعده بتفكر
لذم اندمك يارشدي علي اللي عملتوا دا اخلص بس من انجي واتجوز عماد وافضالك
وافتكرت لما رشدي دخل عندها الشقه جوري انت هتعمل ايه ياحيوان ابعد عني وافتكرت لما رشدي ضربها بالقلم ولما فاقت لقت هدومها متقطعه
فلاش بك
جوري فاقت ايه دا وقعدت تعيط
جوري بعد تفكير شيطاني اتصلت علي الشرطه الوو الحقوني انا في الشقه كذا (....)في واحد اغتصابني وخرج
انتها الفلاش
جوري بدموع انتي السبب ياانجي في كل دا انتي السبب وقعدت تصرخ بصوت عالي وتعيط
الممرضه جات بسرعه ونادت علي الدكتور
الدكتور الحاله منهاره ولذم حقنت مهدا ومسكوا جوري وادوها مهدا ومنوا في نفس الوقت
----- في النيابه
انجي راحت النيابه هي وشريف وتيسير
الضابط ل عماد انت متهم بااغتصاب الانسه جوري والاعتداء عليها بالقوه مااقوالك
عماد محصلشي دي كدابه
الضابط لا داعي للانكار
محامي عماد سيتك لذم تحقق في الواقعه وموكلي بريئ
الضابط بقوه بريئ دي قضيت اغتصاب
المحامي سيادتك المتهم بريء حتى تثبت ادانته

انتها الفصل رائيكم
و توقعتكم ايه في الحلقه الجايه؟؟؟
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة