U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الخامس عشر 15 - بقلم نور

 رواية وجع قلبي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نور عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

  • ملحوظة قبل البدأ للوصول للفصول الجديدة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي الخامس عشر 15

-عند جوري في المستشفي
عماد خرج من القسم وراح عند جوري في المستشفى سأل ودخل الاوضه
عماد فتح الباب ودخل حتي من غير يخبط
جوري كانت لسه صاحيه عماد انت جتلي
عماد بضحك واجيلك ليه
جوري بثقه أيوه جيت علشاني انا
وعلشان نتجوزي صح
عماد بضحك هههههه علشانك وعلشان نتجوز
كمان لسه عندك امل انتي بتحلمي بس احلمي لحد ما تطلع التحاليل وتظهر برئتي
جوري برئتك ههههههه وضحتك احنا لو مش اتجوزنا انا هسجنك انت فاهم
عماد تسجنيني
جوري ايوه انت ملكي انا فاهم
عماد ملكك انا مش ملك حد انتي مريضه وخيال المرض صورلك كده
بس خلاص انجي مراتي حبيبتي ظهرت برئتي
جوري مراتك وحبيبتك انجي حبيبتك ياعماد
عماد اكيد
جوري بتوهان انجي حبيبتك وظهرت برئتك طب ازاي
عماد اقولك ازاي ياجوري وافتكر
فلاش باك
انجي خد ازان بالدخول لوكيل النيابة علشان تدخل عند عماد
الشويش خبط وآدا التحيه بعد ازنك يافندم في واحده بره بتقول أنها مرات المتهم عماد شريف
وكيل النيابه ممنوع تدخل في التحقيق
انجي زقت الكرسي ودخلة جوه فجأة وبسرعه
انجي بصوت عليا بس دا جوزي وانا معايا دليل برئتو ودليل يخليك تشوف القضيه بشكل جديد
وكيل النيابه ازاي يعني وفين الدليل دا
انجي اتفضل وفتحت الموابيل علي الصور اللي بعتتها جوري
الصور دي مبعوته من موبيل جوري ليا وجوري اعترفت ليا ان عماد متجوزها عرفي قبل ما يتجوزني بخمس شهور يبقا ازاي واحد يغتصب واحده المفروض انها مراتو يافندم
وكيل النيابه ممكن تگون الصور دي متركبه وانتي عملتي كده علشان جوزك يخرج
انجي بدموع بس مفيش ست تقبل علي نفسها انها تبرء جوزها من تهما زي دي ولا تقبل علي نفسها انها تكدب في موضوع زي كده
وكملة
ثم عندك الرقم اللي بعتلي الصور هتلاقي رقم موبيل جوري وكمان خد موبيل جوري هتلاقي نفس الصور حتي لو اتسحت ممكن تعملها ترجيع عند واحد محترف وسهل جدا تثبت برئت عماد يافندم
المحامي بعد الادله دي يافندم انا بطالب بالافراج عن موكي بضمان محل اقامته
وكيل النيابه احنا هنحقق في الموضوع ولزم تنأكد
اكتب ياابني عندك
امرنا نحنو وكيل نيابة بالافراج عن عماد شريف البهنساوي بضمان محل اقامتها والتحقيق في الادله المقدمه ويمنع من السفر خارج مصر وفي حالت سفر المتهم خارج البلد يعتبر هارب من ايد العداله
انجي بدموع الحمدلله
شريف حضن عماد الحمدلله يابني
عماد اتقدم ل انجي وحضنها وباس ادها
انجي بتوتر سحبت اديها وخرجت
انتها الفلاش باك
عماد لعبتك اتقلبت عليكي ياجوري هانم والصور اللي بعتيها ل انجي علشان يبقا عندها اثبات يدني وتصدق انجي اني بخونها انجي قدمته لوكيل النيابة العامه وبقي دليا ضدك وانك معايا بمزاجك مش اغتصاب والمحامي بتاعي قدم طلب بتحليل الحمض النووي للمغتص وكل هيظهر ولعبتك القذره هتبان ياجوري
جوري بمكر انت نسيت انك انت اللي ضربتني وانك انت اللي كونت معايا طوال اليل واكيد هتطلع انت اللي عملتها
عماد بصوت عليا انتي ايه انتي طلعتي زبلاه اوي ياجوري
جوري انا بحبك وبس ياعماد ومستعده اعمل ايه حاجه عشان تكون معايا وجنبي انا وبس
عماد حب ايه اللي يخليكي تهيني كرمتك بالشكل دا ياجوري
جوري الحب يخليك تعمل اي حاجه علشان توصل لحبيبك
عماد انتي مش بتحبيني ياجوري انتي عاوزه تمتلكي عماد وبس ومش مصدقه ان عماد سابك وحتي مبصش عليكي وفضل المشلوله في نظرك عليكي
جوري بگره انا بكره انجي ولذم اخليها تندم علشان خدتك مني
عماد جربي المسي شعره وأحده منها بس وهتشوفي وش لعماد تاني غير اللي اتعودتي عليه
جوري عماد خلينا نتجوز وانا اخلصك من كل التهم دي
عماد انا هصبر لحد ما برئتي تظهر وانتي خليكي هنا وبعد ما برئتي تظهر هرفع عليكي قضيه
جوري بثقه باقي خمستاشر يوم علشان التحليل يطلع وانت سعتها مش عارف ايه اللي ممكن يحصل طوال المده دي وايه اللي ممكن يظهر في التحليل
عماد ببرود ولا حاجه بس هقضي احلي خمستاشر يوم مع مراتي انا كده كده ممنوع من السفر هقعد مع مراتي حبيبتي في هدوء لحد ما تظهر برئتي بس
وانتي بقا خليكي كده لحد ما تتجنني ياجوري بس انتي اساسا مريضه ومجنونه من زمان
جوري انا مجنونه ياعماد ومريضه
عماد اكيد وخرج بره الأوضة
جوري عاااا وصرخت ورمت علي الباب اللي خرج منه عماد كبايه مياه كانت علي التربيزه جمبها وصرخت بصوت عالي غبي غبي
---------عند رميس
ماما انا مديقه وعازه اخرج سلام يامامي
ناهد خدي يابنت هنا هو انتي بستأذني تحصيل حاصل سواء وافقت اول لا هتخرجي
رمسي قربت علي مامتها وبستها حبيبتي أنتي يامامي انا عارفه اني مش هاهون عليكي ازعل وهتقوليلي اخرجي ياحبيبتي يارميس
ناهد ياسلام يابكشه انتي
رميس حبيبتي يامامي
--﹉-في الفيلا
عماد وحشتيني اوي ياانجي
انجي سكته.....
عماد قرب علي انجي بقولك وحشتيني مفيش وانت كمان ياعماد
انجي بتوهان في عقلها وحشتيني اوي
(كلما اقتربت مني أشعر وكأن الدفء قد عما) المكان ولا أشرع بجود احد غيرك ليتني لم اقترب منك يومآ حتي لا يصيب عقلي الجنون (فاانت لس لقلبي حبيب ولكن انت (وجع قلبي)
--
انجي فاقت احم أوعي تفتكر علشان جيت وراك النيابه يبقي سمحتك لا انسا ياعماد إني ارجعلك او اسمحك تاني كانت فترت غباء وعدت
عماد بس انا بريئ ياانجي وجوري بتحاول تفرق بنا وانتي لو سمعتي كلامها وصدقتي يبقا بتديها الفرص انها تزيد
انجي مهو مش مقول جوري تكون خدتك غصبن عنك شقتها
عماد دي الحقيقه هي فعلا خدرتني وخدتني الشقه
انجي بضحكة وجع ههههه ويوم حريق الشاليه كانت مخدراك كمان
انجي انا بتمنلك إنك تظهر برئتك ياعماد
ولفت الكرسي ودخلة جوه الأوضة وردت الباب
عماد مسيرك ياانجي تعرفي إني بريئ وان كل دا كان لعبه حقيره من الشيطانه جوري
وخرج بيأس

بقلم نور

انجي قعدت تبكي وتكلم نفسها وتقول
انا ليه حظي وحش كده ماما ماتت وانا اتشليت وحتى لما اجوزت اجوزت واحد مستقل بيا ومش شيفني ولا حاسس بيا انا تعبت تعبت اوي ياربي وقعدت تبكي
----
تيسير قابل عماد في الجنينه بره
تيسير ايه دا عماد انت جيت امتا ياابني
عماد من شويه
تيسير هي انجي لسه زعلانه منك
عماد ايوه ومش عارف اعملها ايه
تيسير الايام بداوي وبتنسي ياابني
عماد اكيد ياعمي عن ازنك ومشي
---تيسير دخل الفيلا
تيسير إيمان ياايمان
إيمان الشغله نعم ياتيسير بيه
تيسير انجي اتغد
ايمان بااسف ولا فطرت ياتيسير بيه
تيسير طب ليه كده هي مش عارفة ان معها دوا ولزم تاخدوا في معاده
إيمان قولتلها كده وبردو مفيش فايده يابيه
تيسير طب روحي حضري الاكل
إيمان حاضر ومشيت
تيسير دخل الأوضة ل انجي
انجي حبيبتي ليه مش كلتي
مليش نفس يابابا
تيسيرقرب علي انجي
احنا مش قولنا لزم نهتم بنفسنا عشان نخف بسرعه
انجي بس انا مخنوقه ومديقه اوي يابابا
تيسير اخد انجي في حضنه معلشي يابنتي بكره الايام تثبتلك ان عماد بريئ
انجي بدموع وحتي لو بريئ عماد دا صفحه ولزم اطويها من حياتي انا تعبت ولزم اكمل حياتي لوحدي
تيسير بمرح وغير الموضوع
طب واللي تعبت لزم تتعب بابي كمان معاه وتخليه من غير اكل لحد دلوقتي
انجي ياخبر انت مأكلتش حاجه لحد دلوقتي ياسي بابا
تيسير واكل ازاي يعني وبنتي حبيبتي مش اكلت لحد دلوقتي
انجي طب يلاه علي السفره ياسي بابا انا صحتك عندي بالدنيا يلاه
تيسير ياروح بابا انتي
وخرجوا علي السفره
/--- في الديسكو
رميس بتكلم نفسها معرفشي ياادهم انت بتأثر عليا ازاي كده كذا مره اقول مش هخرج والقي نفسي فجأة رجلي واخداني عندك
ادهم شاف رميس من بعيد شورلها باايدو
هاي رميس جيتي اهو تعالي هنا
رميس اه جيت
ادهم وعيونه بتتكلم من غير ما ينطق حرف بلسانه (يعني قولتي مش هجي)
رميس فهمت احم مامي قالتلي اخرجي وبلاش تقعدي لوحدك في البيت
ادهم دا جد
رميس ايوه جد
احم مامي مديقه موت علي عماد اخويا
ادهم هو لسه برئتو مش ظهرت
رميس لا بس انا متأكده ان اخويا عماد بريئ ياادهم
ادهم وليه متأكده
رميس ايوه وافتكرت
فلاش باك
رميس رميس
رميس ايه دا عماد انت هنا معقول
رميس انا عرفت صدفه ان النهارده اول يوم ليكي في الكليه قولت اهو اجي اشجعك واخدك ونخرج
رميس بجد وجريت حضنت عماد
عماد يابنت احنا في الشارع
رميس وايه يعني انت اخويا وحبيبي كمان
عماد طب اركبي يا غلبويه
----رودي صحبت رميس في الكليه
رودي ايه دا مين دا يارميس
رميس بمرح تقصدي الواد المز دا
عماد بحرج وبعدين
رميس خلاص خلاص رودي اعرفك اخويا عماد
عماد اعرفك صحبتي رودي يلاه سلموا علي بعض
عماد سلم بحرج وبسرعه يلاه يارميس مش فاضين
رميس حاضر عن ازنك يارودي وركبت العربيه
---في العربيه
رميس يخرب عقلك ياعماد البنت ماتت من الحرج كده تعامل صحبتي وتصدر لها الوش الخشب
عماد قولتلك ميت مره مش بعرف اتعامل مع بنات
رميس انت هتقولي دا انت بتتعامل معايا بالعفيه
عماد كلمه تاني وهنزلك هنا وخلي اصحابك الميعين دوال ينفعوكي
رميس بسرعه خلاص خلاص هسكت اهو
عماد اهو كده
❤️انتها الفلاش باك
رميس عماد اخوي مش من النواع دا لوحده من البنات حاولت تقرب ليه كان يصدرلها الوش الخشب ياادهم
ادهم احنا هنقضي السهره نحكي علي عماد اخوكي ولا ايه
رميس هه خفه
ادهم بس انتي وحشاني يارميس
رميس ها
ادهم هو ايه اللي ها بقولك وحشتيني
رميس احم اتلم ياادهم يلاه نرقص
ادهم خليكي كده لحد ما تيجي بنت تانيه وتشقطني منك
رميس ايه تشقطني دي
ادهم يلاه نرقص يارميس يلاه
رميس يلاه
واحد صاحب ادهم اداله حاجه هو وبيرقص ومشي
رميس ايه دا ياادهم
ادهم دي حاجه بتخلي الدماغ عاليه اوي يارميس تاخدي نفس

رميس انت قولت هبطل القرف دا ياادهم صح
ادهم ما دي اخر مره ياحبيبتي
رميس كل مره بتقول كده ياادهم ومفيش فايده عن ازنك انا ماشيه وزعلت وكانت خارجه
ادهم مسك رميس
انتي شايفة نفسك كده ليه عليا
رميس انت بتقول ايه سيب ايدي
ادهم لا مش سايب
رميس ادهم الناس بتتفرج علينا
ادهم خليهم يتفرجوا وقرب علي رميس وعاوز يبوسها غصب عنها
رميس ابعد عني يامجرم انت بقولك ابعد عني
وجريت بره
ادهم جري وراها انتي بتحبني يارميس ومش هتقدري تبعدي عني تعالي هنا
رميس بتجري بعيد عنه ادهم انت سكران
ادهم مسك رميس في مكان فاضي وحاول يبوسها تانى غصب عنها
رميس بصوت عالي ابعد عني انت سكران يامجنون الحقوني الحقوني
شاب مسك ادهم من ليقت قميصه وضربه بوكس
رميس كانت واخده جنب وبتعيط
الشاب ل ادهم الحيوانات اللي زيك كترو في البلد ولذم البلد تنضف منكم
ادهم انت مين ياعم
الشاب انا عملك الاسود وضربه تاني
الشاب شاور لعربية جات
الشاب تعال ياابني لما الزبلاه دي من هنا
جات العربية وخدوه ادهم ومشيوا
الشاب قرب علي رميس انتي بخير ياانسه
رميس بدموع بخير متشكره اوي لحضوتك
الشاب لا عادي دا واجبي
رميس انت ضابظ
الشاب معاكي المقدم زين
رميس اتشرفت بحضرتك
رميس كانت ماشي عن ازنك
زين علي فين
رميس مروحه
زين مش هتلاقي موصلات دلوقتي
رميس انا هتصل بالشفير بتاعي يجي
رميس مره تاني متشكره لحضرتك
زين تمام خلي بالك من نفسك ومشي
رميس بتصل بالسوق والموبيل مغلق
رميس اف دا وقته ياعم حسن قولتلك كذا مره اشحن الفون وانت بتنسا اعمل ايه انا دلوقتي كونت عامله حسابي ادهم الزفت يوصلني بس طلع حيوان وقعدت تعيط
شاب سكران من بعيد ايه دا في قمر نزل على الارض النهارده ولا ايه وقرب علي رميس
رميس رجعت لورا نهار اسود مين انت كمان
الشاب انا انا الي امو ادعتلوا النهارده هق هق
رميس بقرف يع ابعد عني انت شارب ياحيوان انت
الشاب لا انا سكرت من جمالك ياقمر وقرب عليها
جه زين فجأة جه وضربه وبعدو عن رميس زين انتي مش قولتي انك هتتصلي بالشفير
رميس ماانا اتصلت فعلاً وموبيله مغلق
زين خلاص تعالي اوصلك بعربيتي
رميس اجي فين انت كمان
الشاب اوصلك اصل بلبسك دا مش هينفع تقفي هنا كتير دا مكان مقطوع وكده غلط عليكي
رميس بعصبيه ماله لبس عاوزه افهم
الشاب انتي لما تخرجي من بتكم مش بتشوفي نفسك في المرايه ولا ايه
رميس مش فاهمه حضرتك تقصد ايه
الشاب سكت......
رميس كانت لبسه جيبه قصير فوق الركبه وكات بحملات وحزام لو السندل
رميس انطق في ايه
الشاب مفيش بس حضرتك خارجه بلبس مكشوف اكتر من ما مغطي
يلاه اتفضلى اوصلك وخلي بالك من لبسك لما تخرجي مره تانى
رميس أحترم نفسك ماله لبسي وبعدين مين قالك إني عايزك توصلني

الشاب تمام خلاص خليكي هنا مره شباب مره ديابه والمكان مقطوع اساسآ
رميس بخوف ايه ديابه دا اللي هو ازاي يعني
الشاب اه هو انتي فكره بعد فرت الشاب ايه تيجي فقرت الديابه والعفريت وانتي هتكوني البطله النهارده في فلم الرعب دا
رميس يامامي
زين طيب سلام انا بقي
رميس لا ارجوك وصلني وكفايه اوي اي حصل لحد دلوقتي
الشاب احم ناس ماتجيشي غير بالعين الحمره
رميس افندم ترجم اللي قولته دلوقتي وتقصد ايه
زين ولا حاجه اتفضلي خليني اوصلك انا مش فاضي وركب رميس وركب هو ومشي
في الطريق ها المكان فين فاضل كتير
رميس لا وصلنا اهو
رميس نزلت متشكره اوي عن ازنك
زين انصحك بلاش تخرجي كده تاني
رميس وانت مالك انت
الشاب خيرا تعمل شرا تلقا
رميس اسفه متشكره ودخلة البيت
الشاب ايه القمر دا بس ياهووو ومشي
------
----في الشركه
شريف/ الشركه بتنهار ياعماد تعب عمري بيضيع في ثانيه
عماد /انا اسف يا بابا انا السبب
شريف/ مش أنت السبب السبب هو الحيوان جوري كانت بعامله زي بنتي
-----
تيسير راح عند شريف الفيلا علشان يكلموا بخصوص انجي وعماد وعارف ان عماد في الشركه
تيسر دخل ولقي شريف وعماد مع بعض
تيسير ايه دا عماد انت مش في الشركه
عماد الشركه وضعها المالي كل مادة في النازل ياعمي ومش عارف اعمل إيه الأخبار اللي نزلت في الجرايد خلت كل المستثمرين يخافوا ويسحبوا كل الفلوس اللي ليهم في الشركه
تيسير ماتشلشي هم الفلوس روح الشركه واوعي تخاف انا واخويه شريف في ظهرك ديمن
شريف حضن اخوه تيسير وقالوا الحمدلله انك هتساعد عماد
تيسيردا ابن اخويا وجوز بنتي كمان ولذم اسعادو واقف جنبه وعماد محترم ويستاهل كل خير
عماد متشكر اوي ياعمي علي ثقتك فيا دي
تيسير اتفضل اهو شيك علي بياض بااسمك اكتب الرقم اللي محتاجه وارجع اشتغل واوعي تدي فرصه لحد انو يكسرك ياعماد
عماد بفرح معقول ياعمي شيك علي بياض ليا انا وكمان انجي لسه زعلانه مني يعني مش علشان بنتك بس
تيسير انت راجل ياعماد وانا من تعاملي معاك عرفت معدنك وانت في الاول والاخر ابن اخويا ولذم اقف جنبك وان كان علي انجي انجي بتحبك ياابني بس هي اللي بتكبر
عماد بجد ياعمي
تيسير وجد الجد كمان بنتي وانا عارفها
عماد بفرح حضن عموا متشكر اوي ياعمي ومشي علي الشركه
شريف انا عمري مااتخيلت انك تعمل كده يا تيسير وتجازف وتدي مبلغ كبير زي دا لعماد
تيسير عماد يستاهل ياشريف ولذم لما اشوف اخويا وابنوا في ازمه لذم اقف جنبها
شريف حضن تيسير ياحبيبي يااخويا
شريف علي كتف تيسير ياريت تسمحني يا تيسير يااخويا
تيسير اسمحك علي ايه
شريف باسا علي اي حاجه زعلت بسببي فيها
تيسير بطيبه انا مسامحك ياشريف ومش هزعل منك خالص
-----في الشركه
عماد خلص شغل وبعدين قاعد رايح جاي رايح جاي وبعدين انجي وحشتني اوي بس عنديه ودمغها نشفه كمال ومش عارف اعمل
تيسير دخل بنتي خلتك تكلم نفسك ياعماد وضحك هههههههههه
عماد اعمل ايه طيب ياعمي
تيسير انا مليش دعوه ورفع ايدو بهزار
عماد طيب عن ازنك ياعمي انا رايح لمراتي وخرج
في الفيلا ع
عماد دخل عند انجي جوه الاوضه
عماد احم نحنوا هنا
انجي كانت شارده وانتبهت لعماد
انجي. عماد
عماد ايوه عماد اللي غلبتيه معاكي ياانجي
انجي انا وانا عملتلك ايه
عماد انتي هتفضلي زعلانه كده كتير
انجي انا هفضل هنا وانت ملكشي دعوه بيا
عماد بس انتي مراتي
انجي لا ماانا خلاص هطلق منك وكل واحد يروح لحالوا
عماد ياسلام ببساطة كده
انجي اه
عماد طيب دا قرارك النهائي
انجي اه
عماد بصوت عالي اه اه
انتي مش هتيجي بالزوق انا عارف
انجي هتعمل ايه يعني
عماد هتشوفي دلوقتي وشال انجي
انجي هتعمل ايه يامجنون انت
عماد انتي السبب في جناني دا ياانجي وخدها وخرج
انتها الفصل
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة