U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الثالث عشر 13 - بقلم نور

        رواية وجع قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم نور عبر دليل الروايات (deliil.com)

  • ملحوظة قبل البدأ للوصول للفصول الجديدة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الثالث عشر 13 

رميس ابعد عني ياادهم خالص
ادهم ليه يارميس كده انا بحبك
رميس بابا وماما مش هيوافقوا علي خروجي كل يوم كده
ادهم ليه بس اتفائلي خير ياقلبي
رميس انا اكتر واحده فاهمه ماما وبابا وفاهمه دماغهم بتفكر ازاي وبصراحه مش عاوزه اخون ثقتهم فيا واخرج معاك تاني
ادهم هو وجودك معايه بقا خيانه ثقه يا رميس
رميس أسفه ياادهم انا متوتره شويه عن ازنك
ادهم بليل انا مستنكي في الديسكو يا رميس
رميس مش هخرج النهارده ومشيت
ادهم في نفسه كل مره بتقولي كده وبتيجي برجل انتي ماتقدريشي تستغني عني يارميس ههه _________
ادهم زميل رميس في الكليه شاب صايع من عيله غنيه زي رميس مجنون وبيعمل اللي في دماغه ومش معه غير السهر والخمر والبنات بليل لحد الصبح وبيضحك علي رميس بااسم الحب رميس تبقا اخت عماد اكيد فكرنها
------في الشركه
عماد قعد رايح جاي في الشركه
عماد مش عارف ليه مش مطمن لجوري معقول قلم واحد يغيرها كده حاسس ان وراها مصيبه
عماد خلص الشغل وراح البيت

عماد باابتسامه صباح الخير يابنات
جوري إنتي هنا
جوري لا انا هناك هههههه
انجي حبيبتي وحشتني اوي
عماد معلشي ياقلبي بتأخر عليكي الايام دي عارف بس الشغل والشركه زي ما انتي عارفه
انجي لا مفيش مشكله
عماد اتقدم علي انجي واخدها في حضنه
عماد وحشتييييني اوي
انجي بكسوف وانت كمان
جوري بحقد فجأة وقفت طيب ياجماعه انا خارجه اقول لجيهان تحضرلكم العشا
عماد حتي مش بص عليها
انجي احم بعدت عماد وبحرج قالت البيت بيتك ياجوري
جوري حبيبتي تسلمي
ها ياعماد عاوز ايه علي العشا
عماد اي حاجه جنب انجي هتبقي طعمها حلو
جوري داس علي أسنانه وبحقد مش باين
تمام وخرجت
انجي عماد ياحبيبي بلاش تعامل جوري بالطريقة دي انا حاسه جوري اتغيرت وبقت إنسانه جميله ورقيقة ومش هتتحمل اسلوبك دا
عماد هي حره لو مش عاجبها طريقتي ياريت ماتجيشي هنا تاني
انجي ليه كده ياعماد
عماد خلاص بقا إحنا هناخد اليوم كله نتكلم عن جوري
انجي خلاص آسفه قولي اي موضوع عاوز نحكي فيه وانا موافقة عليه
جوري في نفسها من وار الباب بحقد بتغير الكلام عليا ومش عاوز تسمع حتي اسمي قدمها لدراجه دي مأثره عليك الحربايه دي ياعماد
_انجي ها قول
عماد مثلا اني بحبك
انجي بكسوف ايه
عماد بقول بحبك في اهم من دا موضوع
انجي ساكته ومكسوفه
عماد ايه دا لسه في بنات بتتكسف اهو
انجي عماد ابعد كده علشان اخرج
عماد مسك أيدها تخرجي فين انا قاتيلك النهاره انجي عماد وبعدين
عماد قولي بحبك الاول
انجي بكسوف وانا كمان
عماد انتي كمان ايه
انجي بحبك
عماد ياهووو اول مره اسمع كلمه بالجمال دا
انجي بس بقا
عماد قرب علي انجي وكان هيبوسها
جوري بسرعه فتحت الباب الاكل جاهز يلاه وخرجت
انجي بحرج احم اه صحيح الاكل هيبرد وزقت الكرسي وخرجت
عماد استني ياانجي تعالي نكمل كلامنا
انجي بضحك هههههههه بعدين ياعماد تعالي العشا جاهز
عماد الله يحرقك ياجوري كان موضوع مهم وانتي جيتي بوظتي الكلام فيه وخرج
جوري جيهان تعالي رتبي السفره
جيهان حاضر ياست جوري
جوري بخبس ايه دا فين العصير ياجيهان
جيهان بسرعه انا كونت حاطها هنا والله ياست انجي
انجي مفيش مشكله روحي هاتيه وخلاص
جوري حطط الكوبيه في المطبخ وحطط فيها الدوا
جوري بسرعه هاتيها
انجي عادي ياجوري
جوري لذم ننفز كلام الدكتور ياانجي
عماد بشك ليه ياجوري
جوري ها ليه ايه
عماد قصدي متشكر جدا علي اهتمامك دا بانجي
جوري علي ايه دي اختي وصاحبتي
عماد بشك خلا جيهان جايه بالعصير وقام فجأة العصير اتكب علي الارض
جوري بعصبيه مش تفتحي يامتخلفه انتي
جيهان والله مااقصد ياست هانم
جوري ست هانم ايه وزفت ايه غوري من قدامي
عماد في سره يبقا زي مااتوقعت العصير في حاجه
انجي اهدي يا جوري في ايه جيهان مش غلطت عماد هو اللي قام فجأة
عماد ايوه صحيح أن اللي وقفت فجأة علشان نسيت حاجه وكنت رايح اجبها من المكتب
جيهان انا اسفه ياعماد بيه
عماد لا عادي اتفضلي انتي
جوري بلهفه دقيقه ياانجي انا رايحه اعملك عصير بسرعه واجي
عماد لا مفيش مشكله اعملي العصير انتي ياجيهان
جيهان حاضر
جوري لا انا هعملوا
انجي خلاص ياجوري جيهان هتعملوا وخلاص او مش مهم يعني يلاه اتفضلي الاكل هيبرد
جوري في سرها ماشي ياجيهان الزفت حسابك معايا بعدين وبدأت اكل
عماد بيلعب في الطبق ومش بياكل بيفكر وبس
عماد اكيد العصير دا في حاجه حاطها جوري قلبي مش مطمن
انجي عماد حبيبي ليه مش بتاكل
عماد.......
انجي عماد
عماد هاا بتقولي حاجه ياانجي
انجي مش بتاكل ليه ياحبيبي
عماد هكل اهو المهم كلي انتي
جوري بغيره وقفت طيب ياجماعه انا ماشي وبكره نتقابل
عماد لا بكره ماتجيشي
جوري نعم
عماد اقصد بكره احنا هننقل عند بابا بلاش تتعبي وتيجي هنا دا قصدي
انجي اه ياجوري هو قصده تعالي بكره عند عموا شريف
جوري تمام وخرجت
جوري بتكلم نفسها بره بس الدوا يخلص واشوفك متحطمه قدامي ياانجي ويرجع عماد زي الاول معايه ومش عاوزه اشوف وشك تاني
ومشيت

بقلم نوور

في ڤلاة شريف
شريف يلاه الكل يجهز الفلاه علي احسن مستوى انجي وعماد بكره هيكونوا هنا
------في الڤلاه
تيسير وشريف وعنبر والكل كان في انتظار انجي وعماد بفرح
انجي وصلة هي وعماد والكل رحب بيهم وكأنهم لسه جاين من سفر
جوري تاني يوم جات الڤلا بس الخدم كتير ومش عرفت تعمل حاجه قعدت مع انجي وعماد وبعدين مشيت
------تيسير وشريف في الصالون
تيسير الحمدلله ياشريف يااخويا انا طلع مش عندي مرض وساليم
شريف بخبس بجد طيب الحمدلله واخد تيسير في حضنه وبعدين قعدو
شريف ها وعرفت ازاي
تيسيرالتحاليل اتبدلت بالغلط مع مريض تاني
شريف معقول دا اهمال دا اسمو تسيب لذم ترفع علي الدكتور والمستشفى قضيه وتفضحهم
تيسير لا ولا فضيحه ولا حاجه الحمدللهاني بخير والباقي مش مهم
وعدا اليوم
--------جوري كانت رايحه الشركه لعماد
جوري اما اروح اسلم علي عمي شريف الاول وبعدين أروح عند عماد
لسه هتفتح الباب سمعت شريف بيتكلم مع حد
حطط اديها علي بقا ياخبر كونت هتكشف
وخرجت تجري
جوري هتعملي ايه دلوقتي ياجوري لزم تفكري في خطه تاني بسرعه
------عند انجي
ياايمان ايمان
ايمان نعم ياست انجي
انجي حضري الغدا زمان عموا شريف وعماد علي وصوال
ايمان حاضر ياست هانم ومشيت
انجي بفرح لذم تكون كل حاجه جاهز
جوري لبس وراحت عند انجي
جوري مساءالخير اخبارك
انجي بفرح تعالي ياجوري
جوري بجديه انجي عاوزه اتكلم معاكي في موضوع مهم
انجي خير تعالي في الاوضه
دخلو الاوضه وجوري قفلت الباب
انجي اتكلمي ياجوري حصل ايه احكي
جوري بصراحه يا انجي انا مش عاوزه اغشك اكتر من كده
انجي تغشيني تقصدي ايه
جوري بدموع مزيفه انا وعماد متجوزين عرفي من خمس شهور
انجي بصدمه بتقولي إيه
جوري ايوه متجوزين من خمس شهور وطلعت ورقه من شنطتها اتفضلي دي ورقت الجواز وعماد مخبي علي الكل وقالي ان هنتجوز رسمي بعدين وانا علشان بحبوا صدقتوا
وبعدين انتي ظهرتي قدامه فجأة و شريف اقنعوا انك يعني عاجزه ومشلوله ولذم يقف جنبك علشان هو ابن عمك وكده
وعماد لما شاف حالتك يعني يعني
انجي كملي
جوري صعبتى عليه وعموا شريف غصب عليه اني يتجوزك
انجي بدموع غصب عليه ليه هو بنت كان ممكن قال لا بكل بساطه
جوري عموا شريف قال هيحرموا من الميراث وبعدين عموا شريف تعب ودخل المستشفي
وحتي اسألي عماد بخصوص تهديدات عموا شريف ودخلوا المستشفي بس اوعي تجيبي سيرت الجواز الجواز العرفي لعماد ممكن يقطع الورقه ويطلقني وانا بحبوا ومقدرشي استغنا عنوا
انجي بدموع وعامله صاحبتي واختي ازاي وانتي كده
جوري بدموع مزيفه هو هو عماد اللي قالي اعمل كده ولو ماعملتش كده هيبعدني عنوا وانا مقدرشي أبعد عنوا ياانجي وعلشان كده بستحمل وجودك معاه
انجي لا بجد براڤو
جوري......
انجي اخرجي بره مش عاوزه اشوف وشك بره بره
جوري رمت ورقه ل انجي دا دا عنوان شقتنا انا وعماد واتجوزنا فيها لو مش مصدقه تعالي علي العنوان دا بليل وهتلاقي عماد نايم عندي بس لو عرفتي تيجي
ويوم ما الشاليه ولع عماد كان معايا
انجي بدموع حطط ايدها علي ودنها كافيه مش عاوزه أسمع حاجه منك تاني كافيه
جوري بدموع انا خارجه ومش هتشوفي وشي تاني انا صرحتك لانك طيبه ومش تستاهلي غش عماد سلام ياانجي وخرجت
انجي بدموع انا ليه ليه عماد عماد يعمل فيا كده اه قلبي وجعني اوى انت وجعت قلبي اوي ياعماد وكفايه اوي لحد كده
جوري من وارا الباب هههههه الخطه نجحت هي خطه قديمه بس متجربه مع اي ست غبيه وطيبه زيك ياانجي ومسحت دموعها وخرجت
اتصلت بالتليفون
جوري الوو ايوه يارشدي انت فين
رشدي تحت امرك ياست هانم
جوري عارف عماد صح
رشدي بتاع العربيه والشاليه
جوري اه
رشدي عز المعرفه ياست الستات
جوري طيب هو هيكون معايا النهارده
رشدي خليك مراق المكان اول ما ينام تشيلوا وتجيبو علي العنوان دا
وبعتت عنوان المكان وعنوان البار اللي هياخد عماد منه بحيث هي ماتبنشي في الصوره
جوري الو عماد احلقني
عماد جوري مالك في ايه
جوري تعالي بسرعه انا في المكان دا وبعتت الموقع لعماد
عماد جوري في ايه الو الو
جوري كانت قفلة بسرعه
عماد جري بسرعه علي المكان
جوري مالك في ايه
جوري كانت منهاره وبتعيط جامد
عماد في ايه
جوري بتمثيل انا محبطه ياعماد بابي ومامي مش هينزلو من السفر السنه دي
عماد في سرو تولعي
عماد يعني بعتالي علشان كده
جوري وقفت وحضنت عماد انا مليش غير احكيلوا ياعماد والمصور بصور من بعيد
عماد شاور للجرسون هات عصير
العصير حضرتك
عماد اتفضلي اشربي واهدي ياجوري
جوري واشرب انت كمان
عماد شرب وجوري شربت
جوري دقيقه اروح اغسل وشي ورجعا
عماد نام ورشدي شاله لجوري علي الشقه
اهو كل حاجه تمام ياست الكل
جوري تمام خد ادي حسابك
رشدي اخد الفلوس وخرج وبيكلم نفسه بقا هي دي شقتك ماانتي طلعتي ساهله اهو والله وهيجي اليوم ياد يارشدي اللي تدوق في بنات الاكابر وتتمتع بحلوتهم هههههه وضحك ومشي
جوري كانت عارفه انجي مش هتيجى اتصورت مع كماد كذا صوره وبعتت الصور ل انجي
انجي تليفونها اعلان عن وصول رساله
وكانت الصور انجي بدموع خاين عمري ماكونت اتوقع منك كده ياعماد
بس هو مش خاين انا اللي صدقت اني انسانه طبعيه واقدر احب واجوز هو خدك شفقه
افتكرت كلام جوري صعبتي عليه عموا شريف هددو
انجي بصوت عالي كافيه كافيه وانهارت في الدموع
-------عند جوري وعماد
جوري اسفه ياعماد بعد الكاميرات اللي حطيتها علشان خايف علي ست انجي خطط العلاج فشلة فاتريت انفز خطه تاني وتعبت اوي فيها نام ياحبيبي نام وقعدت تلعب في شعر عماد وهوا نايم
وقعدت تكلم عماد وهو نايم
جوري انت عارف ياعماد انا مكونتش حطاك في دماغي بس لما فجأة اتجوزت انجي وبعدين قدرت العاجزه دي تغيرك انا اتجننت وعرفت اني بحبك وبموت فيك وانك ليا انا وبس فاهم ملكي انا بس وافتكرت
فلاش باك
جوري كانت رايحه الشركه لشريف لسه هتفتح الباب
شريف ها ياعادل عماد كان عاوز منك ايه
عادل ابدا كان عاوز يركب كاميرات في الفلا
شريف ليه
عادل معرفشي بس اللي فهمتو انو خايف علي انجي هانم
شريف اه طيب شكراً يابشمهندس عادل اتفضل انت
جوري بعدت بسرعه من وارا الباب
جوري في سرها بقا كده ياعماد ركبت كاميرات علشان تفضل شايف انجي ديمن معقول المشلوله دي قدرت تحولك كده
وخرجت من الشركه
انجي رمت الفون علي الارض انتي اللي غبيه وغبيه كمان اوي وصدقتي الكدبه الحلوه دي من الاول وسمحتي عماد كذا مره وصدقتي وصدقتي كل حاجه
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة