U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم نور

رواية وجع قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة نور عبر دليل الروايات

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الثاني عشر 12 

جوري عماد أنت صديقي الوافي وخلاص انا اتعلمت الدرس وانجي هعتبرها اختي وصاحبتي كمان 
عماد انتي بتعملي اللي يطلع باايدك ياجوري علشان تديقي انجي وتحسسيها بعجزها وهي ولا مره قالت ليكي كلمه واحده حتي 
عماد جوري انتي عاوزه من انجي ايه 
جوري بدموع انا عاوزك انت ياعماد 
عماد نعم 
جوري بسرعه  قصدي عاوزه نرجع زي الأول أصدقاء أنا ماليش غيرك ياعماد وقعدت تعيط
عماد خلاص ياجوري اهدي اهدي 
جوري يعني سمحتني ياعماد
عماد ....كان ساكت
جوري جريت علي عماد وحضنته انا متشكره أوي أوي  ياعماد وخرجت تجري وعماد مقلشي ولا كلمه 
جوري خرجت بره باب الشركه هههههه
و بضحكت  نصر مسح دموعها وقالت من النهارده ياانجي إنتي أكتر من عدوه عدوه ليا وبس
 وأنت ياعماد ليا انا وبس 
اقتباس
وجع قلبي 
بقلمي نور
جوري خرجت بره باب الشركه هههههه
و بضحكت  نصر مسح دموعها وقالت من النهارده ياانجي إنتي أكتر من عدوه عدوه ليا وبس
 وأنت ياعماد ليا انا وبس 
جوري راحت عند دكتور وادتوا  فلوس كتير علشان يديها علاج يأخر حالت انجي ويخليها تسوأ ويبقى مفيش أي تقدم في حالتها 
جوري ها عرفت نوع الداو اللي انا عاوزه
الدكتور بس دا خطر كبير وومكن يأثر علي اعصابه وتضمر كمان
جوري احسن يارب تموت كمان
الدكتور بس دا خطر عليا ط طبيب
جوري متين الف جنه ويكون الدوا جاهز 
الدكتور بس 
جوري مابسش متين وخمسين الف 
الدكتور باع ضميره تمام فين الفلوس واسبوع ويكون الدوا عندك
جوري اسبوع كتير يومين وبس 
اتفضل اهو نص المبلغ والباقي بعد ما تجبلي الدوا
الدكتور تمام 
الدكتور جه لجوري بعد يومين اتفضلي  الدوا جاهز 
جوري بجد هات واخدت الدوا
جوري ههههههه بضحك شر اللعب ابتدا 

بقلم نوور

عند زين 
زين اتصل علي عماد
زين الو ازيك ياعماد 
عماد زين إزيك انت ياصاحبي فينك 
زين انت عارف شغل شغل لما طالع عيني المهم   إحنا لقينا الحرامي إللي كان عاوز يسرق انجي قدرنا  نجيب ونحدد شكله من كاميرات مراقبة الطرق 
عماد بجد دا خبر حلو أنا جاي حلان 
زين بس لذم مدام انجي كمان علشان تتعرف عليه ويتم ضبط محضر والحبس للمتهم 
عماد بس أنجي لسه تعبانه يا زين ومش هتقدر تيجي وانت عارف
زين بتفكير خلاص أنا ممكن اصورلك الجاني وابعتلك الصور وهي تتعرف على الجاني وتشوف اذا كان هو او لا 
عماد تمام أنا متشكر جدا يازين
زين مفيش بنا شكر احنا اخوات واصحاب 
عماد بضحك أكيد بتردلي جزء من جمايلي عليك
زين جميل ايه ياعماد فكرني 
عماد ههههه ليه مش فاكر لما انضربت علشان في الشارع انت تعاكس البنات وانا انضرب معاك
زين هههههه خلاص خلاص أنا دلوقتي ظابط محترم
ماينفعشي الكلام دا 
عماد ههههههه تمام 
  • ملحوظة للوصول للفصول الجديدة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 
عند انجي بعد شهر علاج
 الدكتور بفرح اهو بتقدمي ياانجي ماشاءالله
انجي بفرح انا مش مصدقه يادكتور
عماد بس انا مصدق ياقلبي انك تقدري
انجي عماد انت جيت
عماد اكيد جيت علشانك وديمن هكون جنبك
انجي زي الطفل اللي لسه بيتعلم المشي بتمشي خطوه والممرضه تسندها او العكاز
انجي بفرح عماد وخدت خطوه واتقدمت لعماد عماد جري عليها علشان كانت ممكن تقع
انجي حضنت عماد انا فرحانه اوي اوي يا عماد 
عماد قلبي بيفرح لما اشوفك فرحانه ياانجي 
انجي انا متشكره ياعماد جدا لولك انت وبابا انا مكنتش هبدا علاج
عماد الحمدلله اني قدرت اقنعك علشان انتي عنيده جدا ياانجي
انجي بتمثل الزعل انا طيب مخصماك 
عماد وانا اقدر دا انا اللي عنيد وستين عنيد كمان
انجي بضحك اهو اعترف
عماد والدكتور بضحك والممرضه وكانوا سعداء جدا 
جوري بحقد من وارا الباب فرحتكم دي مش هتطول ابدآ وفتحت الباب فجأه
جوري مساء الخير 
عماد جوري انتي جيتي هنا ازاي وعرفتي المكان ازاي وازي الحرس يسمحوا يدخلوكي هنا
انجي وشها اتغير من فرح لزعل وافتكرت كل كلام جوري الجارح ليها وقالت هو ليه عماد مانهاشي علقته بالبني ادامه دي ليه لحد دلوقتي سايبها تدخل في حياتنا
الدكتور والممرضه نكمل بكره في نفس المعاد يامدام انجي
انجي متشكره يادكتور
الدكتور عن ازنكم
عماد اتفضل وخرج يوصل ورجع بسرعه
جوري انتي لسه زعلانه مني ياانجي
انجي ...
جوري بصت لعماد اهي لسه زعلانه مني ياعماد وبدموع فاهمها اني اتغيرت واني عمري ما هازعلها تاني وانها زي اختي وانت زي اخويا ياعماد انا مليش حد غيركم  وقعدت تبكي
انجي قلبها طيب صدقت جوري هي وعماد
انجي خلاص ياجوري ربنا يسامحك وانا مسامحاكي 
جوري بتمثيل كونت عارفه ان قلبك طيب وهتسامحيني ياانجي واخدت انجي في حضنها
جوري بتكلم نفسها لذم اضمرك واخلكي تندمي علي دموعي دي ياانجي لذم اعرفك مقامك فين وترجعي تاني زليله وعاجزه لذم اكسرك واعرفك مكانك الطبيعي فين وانتها الحضن المزيف
جوري عماد انا جعانه اوي نفسي اكل معاكم انا محرمه من الجو الاسري دا
انجي دقيقه يكون الاكل جاهز عماد قولهم يحضرو الغدا
عماد 
عماد بيكلم نفسه مش عارف ليه قلبي مش مطمن لجوري وحاسس ان وراها مصيبه وحكاية 
انجي احنا هنقعد هنا كتير ياعماد
عماد فاق من شروده ها
انجي كونت سرحان في ايه
عماد ولا حاجه كونتي بتقولي ايه ياحبيبتي
انجي بقولك احنا هنقعد هنا كتير 
عماد تخفي الاول وبعدين نطلع علي ڤلات بابا ونقعد هناك 
انجي تمام علشان بابا بيوحشني اوي والمكان هنا بعيد عليه وبيجي ديمن وانا بخاف عليه ياعماد
عماد خلاص نكلم الدكتور وبعد اسبوع نروح الڤلاه
جوري كانت واقفه ورا الباب وسمعه كلامهم
جوري في سرها بس لو راحت الڤلاه مش هقدر اديها الدوا زي هنا هناك تيسير ابوه قاعد جنبها ديمن ولذق ليها وعماد والشغالين كلهم بيحبوها وممكن حد ياخد باله جوري انا لذم ابدأ من النهارده في الدواء
جوري ايه دا يا جيهان
جيهان الغشله دا اكل ست انجي
جوري بمكر ايه دا فين العصير
جيهان يوه نسيت ياست جوري 
جوري بصوت عالي اول واخر مره تنسي العصير لو نسيتي تاني انا هترضك
جيهان في سرها مالها دي دا ست انجي وعماد اصحاب المكان عمرهم ما عملوا كده يلاه يمكن بتحب ست انجي وخايفه عليها
جوري بصوت عليا انتي روحتي فين بكلمك
جيهان انا اهو ياستي دقيقه ويكون العصير جاهز
 انجي في ايه ياجوري 
جوري المتخلفه دي نسيت العصير بتاعك 
انجي عادي وفيها ايه ترجع تجيبه وخلاص 
جوري ما عاميك دي مع الشغالين اللي بتخليهم يطمعوا فيكي وفي قلبك الطيب
انجي معقول ياجوري بتعملي كده معهم حتي عندك 
جوري أيوه دوال مايستهلوشي غير المعامله دي 
انجي ليه كده دوال بشر زينا ولذم نكون كويسين معهم 
جوري ادخلي بس إنتي الاوضه وانا هجيب العصير واجي 
انجي بس من فضلك بلاش تتكلمي معها تاني كده 
جوري بدوس علي اسنانها بغيظ تمام ياحبيبتي 
جوري في نفسها كمان انتي ياعاجزه عاوزه تمشي اوامرك عليا لا وخايفه علي شعور الخادمين طبتك دي اللي هتوديكي في ستين دهيا قريب اوي 
انجي دخلة الاوضه 
الشغله العصير ياست جوري اهو هاتي علشان ادخلوا للست انجي 
جوري غوري انتي انا اللي هدخلوا 
جيهان واقفه 
جوري ايه طرشه بقولك غوري علي المطبخ 
جيهان بخضه حاضر حاضر ومشيت 
جوري بصت شامل ويمين لقت مفيش حد حطط دوا في العصير وقلبت جوري باانصار بدأ العب الصح ياانجي دلوقتي ودخلة الاكل ل انجي 
انجي معقول جايبه الاكل بنفسك 
جوري مش مشكله حبيبتي المهم انك تخفي بسرعه يلاه كلي واشربي العصير كله زي ماقال الدكتور 
انجي اوك وكلة وشربت العصير 
عماد دخل ايه دا جوري انتي لسه هنا
جوري اه انا لذم اكون جنب انجي ديمن لحد ما تخف واقدر اعمل حاجه كويسه انا غلط كتير في حقها ياعماد 
انجي خلاص ياجوري انا نسيت كل حاجه 
عماد في سره معقول جوري المغروره تعمل كده وتتغير بالشكل دا دا تغير جزري 
وعدا اليوم 
--
في الشركه 
شريف الف مبروك انك عرفت ان ليكي شركه وانك مسؤال
عماد معلشي يابابا كان لذم اقنع انجي انها تتعالج
شريف طيب هتها الفلاه اهو تكون قريبه من الكل 
عماد باابتسامه حاضر يابابا حتي هي طلبت مني كده امبارح 
شريف تمام وخرج من عند عماد 
عماد بيكلم حد في التليفون 
الو ايوه ياعادل ركبت الكاميرا في الفلا 
عادل ركبتها وجاهزه انها تشتغل علي تليفونك بس لذم  تيجي انت هنا علشان اقدر اوصلها فون لو كمبيوتر اسهل من مكانك تقدر تشتغل 
عماد لا ياعادل انا جاي انا عاوز اكون ديمن جنب انجي حتي وانا مش موجود والتلفون اسهل واسرع في اي وقت واي مكان افتحوا 
عادل تمام وخرج وراح عند عادل 
عماد وصل الفلاه ياايمان ايمان 
ايمان ياسي عماد 
عماد حضري غرفت مدام انجي علشان بكره بإذن تكون هنا 
إيمان حاضر 
عماد باابتسامه بكره هتكوني هنا ياقلبي وتنوري مكانك
إنتها الفصل رأيكم يهمني وتوقعاتكم في الحلقه
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة