U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل الحادي عشر 11 - بقلم نور

      رواية وجع قلبي الفصل الحادي عشر 11 

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت الحادي عشر 11

تيسير اخد انجي لدكتور وبعد تحليل وإشاعة كتير
الدكتور الحمدلله النتيجة ممتازه يامدام انجي بس عاوز منك شويت اراده وعزيمه
انجي كانت في المستشفي علي السرير وبتحاول تحرك رجلها
تيسير حاولي يابنتي حاولي ياانجي انتي بنتي القويه وتقدري
انجي بدموع بحاول يابابا
عماد دخل صباح الخير
انجي ماردتشي
تيسير صباح الخير ياابني
عماد بص لاانجي هو احنا لسه متخاصمين ياانجي
انجي انا هخرج من هنا علي بيت بابا ويارت تبعتلي ورقت طالقي
عماد بتجاهل ليها طيب عن ازنك ياعمي لو احتاجت اي حاجه انا موجود بره
انجي بصوت عالي عماد انا بكلمك
عماد باابتسامه مزيفه اكيد سامعك بس مش عاوز ارد واقولك زي كل مره لا ياانجي مستحيل وخرج
انجي شايف البرود بتاعه يابابي
تيسير بضحك هههه انا مليش دعوه
انجي ايوه ماهو ابن اخوك ولا هتقول حاجه
تيسير انتي استلمتي عماد وبعدين انا
انجي يعني ايه
تيسير ولا حاجه بكلم نفسي
انجي ياسلام ياسي بابي
انجي امتا انا هخرج يابابي انا زهقت
تيسير بليل
انجي اوك

بقلم نوور

عند جوري
قاعدت رايحه جايه في الاوضه انا يضربني الحيوان المتخلف عماد ويخرجني من المستشفي انا يعمل فيا كده علشان خاطر العاجزه دي لذم تندم ياعماد لذم
جوري بجنون لا لا مش عماد السبب انجي انجي هي السبب هي اللي خلت عماد يعمل كده عماد عماد بيحبني انا ولا يمكن يفضل المشلوله العاجزه دي عليا لذم تدفعي التمن ياانجي لذم
وكسرت فازه وحاجات كتير كانت قدمها في الاوضه
الشغله من بعيد والله المره دي لو ولعتي في نفسك ماليا دعوه ياست جوري
_عند تيسير
انجي خرجت من المستشفي
تيسير نورتي البيت ياقلبي
انجي بفرح مرسي يابابي
تيسير ياعنبر عنبر
عنبر جات تجري نعم ياسيدي
تيسير يابنتي قولتلك كذا مره بلاش سيدي دي انا مش سيد حد اسمي تيسير بيه وبس
عنبر حاضر ياسيدي
تيسير وانجي هههههههههه طيب
تيسير طيب ياعنبر روحي حضري الغدا
انجي مين دي
تيسير دي شغاله جديده جبها عبدوه السوق بنت غلبانه
انجي بدموع تقصد مكان داده عزه صح صح يابابا
تيسير ياحبيبتي كل اللي شغالين هنا بيحبوكي
وعزه اجلها كده
انجي بس داده عزه ماتت علشاني يابابي وانا السبب في موتها وقعدت تعيط
تيسير يابنتي دا اجلها ومسح دموع انجي واخدها في حضنه
_في بيت شريف
شريف ياابني انا جوزتك علشان الشركه تكبر وتبقا استورا في عالم الاسترار والتصدير مش علشان تقعد في البيت حزين مكسور كده
عماد بحزن نعم يابابا حضرتك كونت بتقول ايه
شريف بقولك الشركه ليك اسبوع مدخلتش الشركه الشغل هايقف ياابني
عماد تمام يابابا وخرج
شريف رايح فين
عماد معرفشي بس مخنوق
عماد ساب البيت وخرج السواق جري وفتح باب العربيه اتفضل ياعماد بيه
عماد انا اللي هسوق
السواق خرج وساب العربيه
عماد ساق ومكنشي عارف رايح فين
عماد ساق وفجأة لقا نفسه قدام ڤلات انجي
قعد في العربيه يتفرج علي انجي من بعيد شويه وبعدين خرج وراح عندهم
عماد راح عند انجي وتيسير في الجنينه
صباح الخير
تيسير صباح الخير ياابني اتفضل افطر معنا
انجي اول ما شافت عماد جه قالت عن ازنك يابابي انا دخله اوضتي وحركت الكرسي ودخلة علي اوضتها
عماد شايف بنتك ياعمي اعملها ايه فات شهر واكتر وهي لسه معنده ودمغها نشفه
تيسير انجي من زمان كده ياعماد
عماد طب والحل
تيسير اللي عاوز حاجه ياعماد ياابني بيحارب علشان يوصلها
عماد يعني ايه ياعمي
تيسير معرفشي بس فكر
انجي بعد ما وفقت انها تتعالج لما كونا في المستشفي خرجت ودلوقتي رافضه حتي الكلام في موضوع علاجها
عماد ليه طيب
تيسير اكيد بنتي خايفه من الفشل ياعماد
عماد بس انجي قويه وتقدر
تيسير بس معندهشي اراده تكمل
عماد طيب ياعمي ممكن تسبني انا اتصرف
تيسير اكيد دي مراتك وبنت عمك انا رايح الشركة عاوز ارجع القيكم متصالحين فاهم
عماد باابتسامه فاهم ياعمي
تيسير طيب عن ازنك بقا
عماد اتفضل ياعمي
_عماد دخل لا انجي جوه الاوضه
عماد مش عاوزه تتعالجي ليه ياانجي
انجي ملكشي دعوه انا مرتاحه كده
عماد بااستفزاز لا انتي انسانه ضعيفه مش عندك اراده واستسلمتي خلاص لمرضك
انجي بدموع انا
عماد اكيد انتي في حد غيرك
انجي بنرفزه تمام اطلع بره بره ياعماد
عماد بضحكه مستزفزه انا خارج وخليكي انتي والكرسي سوا زي بعض سلام وخرج
انجي بدموع انا ياعماد ضعيفه ومش عندي اراده انا تقولي انك انتي والكرسي واحد وقعدت تعيط
عماد في سره من ورا الشباك انا اسف ياحبيبتي بس لذم استفزك علشان اطلع انجي القديمه انجي القويه اللي بتحب الحياه
عماد خرج ومشي
تاني جه جنب شباك انجي
لقا انجي بتحاول تقف علي السرير وبتكلم نفسها بدموع انجي حاولي تقفي انتي وقفتي يوم الحريق حاولي حاولي
عماد سامع الكلام معقول وقفت يوم الحريق يبقا انجي سهل انها تتعالج
عماد خرج من عند انجي لشركة عموا تيسير
عماد صباح الخير ياعمي انا انا فرحان اوي
تيسير خير ياابني
عماد موجوده في اوضتها وبتخاول تقف من تاني علي رجلها بس كانت بتقول انها يوم الحريق وقفت علي رجلها معقول
تيسير ايوه معقول انجي بنتي عنيده وانا لما عملة ليها تحليل واشاع الدكتور قال سهل ترجع زي الاول بس عاوزه ارده وصبر
عماد تمام وخرج
تيسير رايح فين ياعماد
عماد رايح اسبت لاانجي اني اقدر احافظ عليها زيك واكتر ياعمي عن ازنك
عماد راح عمل كذا مشوار وبعدين رجع عند انجي
عماد في الطريق اصبري عليا بس ياانجي زي ما غيرتي عماد للاحسن عماد لزم يغيرك
عماد واقف وار الشباك
انجي كانت بتحاول تمشي مش تقف بس وهي بتحاول تمشي فجأه كانت هتقع
في حد مسك ايديها في ثانية كان جنبها
انجي بصت عماد انت انت جيت امتا
عماد انا جنبك ديمن ياانجي واتقبلة عيونهم في نظره طووويله بين عتاب وبين حب وبين حاجات كتير
انجي فجأه ممكن تسيب ايدي
عماد لسه تايه في عيون انجي الزرقه الجميله
اوجي احم عماد سيب ايدي واتفضل اطلع بره مش عاوزه اشوفك
عماد فاق نعم
انجي زي ما سمعت
عماد ماهو مش بمزاجك علي فكره
انجي ياسلام امال بمزاج مين حضرتك
عماد بمزاجي انا تعالي هنا وشال انجي غصب عنها
انجي سبني يامجنون
عماد لا
انجي هتعمل ايه
عماد دلوقتي هتشوفي
عماد انا لا يمكن اسيبك ياانجي انا ما صدقت لقيتك محدش قدر يغيرني غير ياانجي
وشال انجي وخرج بيها علي العربيه كل اللي شغالين في البيت قعدو يصقفوا
انجي بقولك نزلني ياعماد
عماد ولا كأنوا سمع
عماد حط انجي جوه العربيه وقال دلوقتي بدات حياتي من النهارده
انجي نزلني بقولك
عماد طلع منديل من جبه وحطه علي بق انجي ودا طبعا كان منديل مخدر
انجي راحت في النوم بقلمي نور
---
بعد ساعتين عماد وصل علي المكان شال انجي ودخلها ك مجأه
بعد ربع ساعه انجي فاقت
انجي فاقت علي صوت عصفير جميل اوي وأشجار وبحيره صغيره جميل (اتخيلو المنظر ياجماعه 🙈)
ولقت نفسها في اوضه واسعه جدا وفي مشايه جاريه كهرباء
انجي ايه دا ان فين
عماد في الجنه
انجي هو انا موت ولا ايه
عماد ههههههه طب وانا موت كمان ولا ايه
انجي انت جبتني هنا ليه ياعماد
عماد قرب علي انجي انا سمعتك في الاوضه وانتي بتكلمي نفسك وبتقولي انك واقفتي لما الشاليه ولع وكمان عمي تيسير لما عملك اشاعه وتحليل الدكتور قال مفيش اي مشكله انك تمشي يعني شويت مجهود منك بسيط وارده تقدري وتمشي من تاني
انجي انت بتعمل معايا كل دا ليه ياعم
عماد بدن اي مقدمات علشان بحبك ياغبيه
انجي بزهول ايه
عماد بصوت عالي ايوه بحبك بحبك واوي كمان
بحب هدوئك بحب عيونك اللي بتتكلم بدالك بحب كسوفك وبرئتك
انجي سمعه ومش مصدقه
انجي معقول الكلام دا ليا انا
عماد اكيد انجي انا مش هقولك خفي علشان ولذم تخفي والكلام ده هقولك خفي علشانك انتي علشان انجي ترجع زي الأول
انجي ولو ماخفتشي
عماد يبقا دا امر ربنا ولذم نرضا بيه بس المهم ان نحاول ويبقا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا
انجي بدموع بس انا خايفه خايفه اوي اني افشل انا بسكت علشان يكون عندي امل لكن لو حولت وفشلة الامل دا هيروح هيروح مني انت فاهم ياعماد
عماد اخد انجي في حضنه ايوه فاهم ياحبيبتي
عماد بعد نص ساعه هتيجي ممرضه ودكتور علاج طبيعي ونبدأ رحلة علاجك
انجي بسرعه كده
عماد انا اختارت ليكي مكان جميل ومناسب اهو ملكيشي حجه ياست انجي
انجي عندك حق وحطط اديها على وشها
عماد باابتسامه ياقلبي علي اللي بيتكسف دا
انجي بس بقا ياعماد
بعد ساعه جات الممرضه والدكتور وبدأ العلاج مع انجي برعاية عماد
---
في الشركه جوري راحت لعماد الشركه
جوري عماد ممكن نرجع اصدقاء زي الاول
عماد ياريت يا جوري تخرجي من حياتي
جوري بدموع انت عارف ياعماد اني مليش غير
عماد ازاي ونتي كل يوم مع الشله سهر وخرجات وضحك لحد الصبح
جوري بس مفهمشي حد فاهمني وبيخاف عليا قدك دوال شله تضيع وقت مش اكتر لكن انت صديقي الجد
جوري بدموع وكدب انت عارف ان بابي ومامي مش فاضين ليا وطول الوقت بابي شغل وماما سفر وخرجات وقعدت تبكي
عماد خلاص ياجوري نرجع زي الاول بس ابعدي عن انجي خالص انا ما صدقت انها وافقت تتعالج
جوري بكدب اكيد اكيد انجي من النهارده اختي

انتها الفصل ❤️رائيكم
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة