U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية وجع قلبي الفصل العاشر 10 - بقلم نور

     رواية وجع قلبي الفصل العاشر 10 كامل للقراءة والتحميل بصيغة pdf عبر دليل الروايات (deliil.com)

رواية وجع قلبي كاملة

رواية وجع قلبي البارت العاشر 10 

عماد وصل علي المكان
عماد بلهفه زين فين انجي فين انجي
زين اهدا يا عماد اهدا
انجي عندما صدمه وهي في غيبوبه مؤقته وان شاءالله تفوق وتكون بخير
عماد انا متشكر اوي يازين مش عارف لو مكنتش جيت كان حصلها ايه
زين ماتقولشي كده احنا اخوات ياعماد ويمكن ربنا بعتني عشان اقدر انقز مدام انجي
عماد لو فاقت انجي اوعي تقولها ان داده عزه ماتت
زين ليه
عماد هي متعلقه بعزه جدا من بعد ما مامتها اتوفت
زين حاضر
الدكتور دخل عند انجي وعماد كان مستني بفارغ الصبر رد الدكتور
الدكتور الحمدلله يا مدام انجي انتي هتاخدي يومين وتقدري تخرجي
انجي ساكته ...
الدكتور خرج
عماد دكتور اقدر ادخلها وحالتها عامله ايه
الدكتور للاسف المدام عندها صدمه عصبيه
عماد دخل ل انجي
انجي حبيبتي كونت هامت من القلق عليكي
انجي بتبص علي عماد ومفيش اي كلام في دموع وبس
عماد مسح دمعها اوعدك اني افضل جنبك واحافظ عليكي اكتر من روحي
انجي بدموع كونت كونت فين لما حاول يقتلني للمره التانيه كونت فين وانا كونت محتاجه ليك ياعماد
عماد اخد انجي في حضنه انا اسف اسف ياحبيبتي مكونتش اعرف ان كل دا هيحصل
انجي هو هو قتل عزه كانت بدافع عني انا انا شوفتها قتلها بقلب بارد ووقف قدامي وولع النار علشان اتعزب وانهارت في البكاء
عماد اهدي اهدي ياانجي
عماد بصوت عالي دكتور الحقنا ارجوك
جات الممرضة والدكتور ادو انجي حقنه مهدا وخرجوا
عماد بصوت عالي انا لذم اعرف الكلب دا مين وعاوز ايه مني ايه ومن انجي لذم
زين اهدأ ياعماد اهدا
عماد بتفكير دي قالت كان عاوز يقتلها للمره التانيه يازين تقصد ايه انجي بالكلام دا
زين اكيد حاول يقتلها قبل كده ياعماد وهي اتعرفت عليه ودا هيساعدنا في الموضوع ونقدر نتعرف علي الحيوان دا بسرعه
عماد بس اشوف والله هخليه يندم علي اليوم اللي اتولد فيه

بقلم نور

عند جوري
جوري اتصلة علي عماد
جوري مساء الخير ياعماد انت فين عاوزه اشوفك واكون معاك في الظروف دي
عماد انا في المستشفى جنب انجي
جوري انجي بتقول انجي هي انجي لسه عايشه
عماد نعم
جوري بسرعه قصدي يعني مش كانت في الشاليه قدرت تخرج ازاي وهي يعني مشلوله
عماد دا موضوع طويل بعدين اقولك عليه المهم انها بخير وعايشه سلام وقفل الخط
جوري بعصبيه ازاي عايشه ازاي بعد كل دا عايشه معقول قدرت تنفد من الموت بعد كل اللي حصل دا انا مش مصدقه ورمت الفون علي الأرض وقعدت تكسر في كل حاجه قدمها
الشغله جات تجري بسرعه خير ياست جوري في ايه
جوري في زفت علي دماغك اجري قولي للسواق يحضرلي العربيه بسرعه غوري
الشغاله حاضر حاضر ياستي وطلعت تجري بره الاوضه
الشغاله مجنونه دي ولا ايه الحق عليا جريت بسرعه عليها علشان اعرف فيها ايه
جوري خرجت اتصلت برشدي تعالي بسرعه علي المكان
رشدي خير ياست هانم
جوري خير ايه تعالي وانت تعرف ومارضيتش تتكلم قدام السواق وقفلة الخط في وشه
رشدي جه بسرعه خير ياست جوري
جوري بصوت عالي انجي لسه عايشه يازفت لو كانت شافتك انت خلاص في خبر كان وعماد لا يمكن يسبك عايش اختفي خالص عن الانظار دلوقتي ولو حد قبض عليك انا ماعرفكشي انت فاهم
رشدي انا رشدي ياست هانم كلمتي واحده قولت معرفكيش يبقا مااعرفكيشي ولا عمري شوفتك اطمني بس جبتي باقي الفلوس ولا لسه
جوري أيوه اهي اتفضل
رشدي هههه كده كل تمام حطي في بطنك بطيخه صيفي ياست هانم
جوري بعدم فهم يعني ايه
رشدي قصدي اطمني ياست الكل
جوري تمام ومشيت
  • ملحوظة الرواية كاملة أكتب في جوجل (رواية وجع قلبي دليل الروايات) 
_عند عماد في المستشفى
عماد امتا هتفوقي ياانجي ارجوكي فوقي وسامحني فوقي بقا
شريف جه جري علي المستشفي عماد ابني
عماد حضن ابوه وقعد يعيط زي الطفل
شريف معقول عماد ابن شريف يبكي
عماد ليه يا بابا عماد دا حجر مش بني آدم من لحم ودم وبيحس انجي الوحيده اللي قدرت تكسر التلج اللي في قلبي هي الوحيده اللي قدرت تعرفني ان الحياه حلوه ولما خلاص قربت اعيش زي باقي الناس الدنياه استكترت دا عليا وكانت عاوزه تاخدها مني
شريف اخد عماد في حضنه اهدأ اهدا ياحبيبي وكل يتصلح المهم هي عامله ايه دلوقتي
عماد عندها انهيار عصبي يابابا
شريف طب وتيسير أخويا فين دلوقتي
عماد في المستشفى قريبه من هنا انت روح عندو يابابا وطمنوا علي انجي
شريف طيب وخبط علي كتف عماد وخرج
شريف الحمدلله إنها لسه عايش هي وتيسير
والفلوس باامان دلوقتي
وراح عند تيسير في المستشفي
شريف تيسير يااخويا الف سلامه عليك الحمدلله أنك بخير
تيسير انجي بنتي فين ياشريف
شريف هي بخير ياتيسير بس تعبانه شويه
شريف بعدم تصديق ازاي انا شايف الشاليه كان والع بالكامل ياشريف انت بتضحك عليا
شريف لا والله بنتك بخير وعايشه
تيسير طب خدني ليها دلوقتي
شريف بس انت تعبان بكره يااخويا هي واخده منوم دلوقتي تيسير براحه الحمدلله
وعدا اليوم
_عند ناهد
اخدت طياره مخصوص وراحت لعماد تطمن عليه
ناهد عماد حبيبي عامل ايه
عماد ببرود بخير
ناهد وانجي
عماد بخير
ناهد انا جيت مخصوص علشانك يا عماد وانت تقبلني كده ليه ياابني المعامله دي انا امك
عماد امي ماتت في نفس اليوم اللي خرجت من البيت وحتي متفكرشي تبص وارها علي ابنها
ناهد انت مش هتسامحيني بقا ياابني
عماد ربنا هو اللي بيسامح
كريم ورميس اولاد ناهد من راجل تاني
ماما خير يا ماما كانوا معها وجم المستشفي معها
عماد اهم أولادك شرفوا ياست هانم لكن انا ابن شريف وبس
كريم جري علي عماد بس انت اخونا كمان يا عماد ومسيرك تعرف ماما سابت بابك ليه دا كلام الكبار واحنا ملناش دخل فيه
عماد باابتسامه خفيفه انت أخويا انت ورميس وعاف انا بحبكم قد ايه ياكريم كريم قرب علي عماد وحضنه ان شاءالله تطمن عليها وتخرج بخير
عماد ان شاء الله ومشي راح علي نفس الكرسي قدام أوضة انجي
الممرضة دخلة تطمن علي انجي
انجي فاقت
الممرضة صباح الخير
انجي صباح النور
انجي بابا فين
الممرضة لسه مش جه بس جوزك دا بيحبك اوي دا من امبارح علي نفس الكرسي اللي قدامك دا وشورت علي عماد
انجي بصت لقت عماد حاطط ايدو علي وشه وشارد
انجي بدموع انا عاوزه بابي عاوزه بابي
الممرضة اهدي حضرتك وخرجت
عماد فاق علي صوت الباب وقف بسرعه ها هي فاقت الممرضة اه فاقت بس بتعيط ونفسيتها وحشه جدا وبتقول عاوزه بابي
عماد دخل ل انجي صباح الخير
انجي ......
عماد باابتسامه خفيفه انتي زعلانه مني ياانجي
انجي عاوزه بابي
تيسير فتح الباب انا اهو ياروح بابي
انجي بلهفه بابا وحضنته وقعدت تعيط جامد
دخل شريف اهدي يابنتي والف سلامه عليكي
انجي متشكره
تيسيرمسك ايد انجي وبسها الحمدلله انك بخير كونت هموت من الخوف عليكي
انجي سبتني ليه يا بابا سبتني ليه
تيسير انا اسف يابنتي بسبب غلط دكتور حطيط ضيعت حياتي وكونت خايف عليكي بس اهو عماد معاكي ومش سابك
انجي هه هو فين عماد كان فين وانا بموت
عماد انا اسف ياانجي اسف
انجي بابا انا عاوزه أطلق وارجع اعيش معاك
عماد بصدمه تطلقي ازاي
انجي أيوه أطلق بابا بس هو اللي يقدر يحافظ عليا
شريف ليه كده بس يابنتي دا عماد بيحبك
ناهد دخلة ايوه يابنتي عماد بيحبك واتغير علشانك
انجي طنط ناهد انتي هنا طيب دا شي جميل اهو الطلاق يكون قدامك علشان مظهرك الإجتماعي مايبظشي قدام الناس علشان ابنك اتجوز واحده عاجزه مشلوله
ناهد انا اسفه بس انا اول مره احس ان ابني اتغير والكره والحقد اللي كان في عيونه اتغير لحب
انجي بس هو مش قدر يحافظ على الحب دا وبصت لعماد وقالت طلقني ياعماد
بابا خرجني من هنا علي الڤلا عندك
شريف طب وجوزك يا بنتي
انجي أنا جوزي لذم أكون أنا بس في حياتوا ولذم اكون في نظرو اهم من اهم حاجه في حياتوا
عماد انجي انني مديقه دلوقتي لما تخرجي من تتكلم
انجي لما اخرج عاوزه اطلق ودا آخر قرار ياعماد
عماد بعصبيه دا لا يمكن يحصل ابدا وخرج وضرب الباب جامد
شريف وناهد وتيسير مع انجي وبيحاولم ان يقنعوها إنها تغير فكرت الطلاق دي من دمغها
جوري كانت واقفه بعيد بس سمعت كل حاجه عماد لما خرج شفها واقفه جوري إنتي هنا
جوري أنا ديمن جنبك ياعماد ولا يمكن اسيبك ابدا
جوري بخبس طلقها ياعماد دي من ساعة ما دخلة حياتك وحياتك اتشقلبة واتغيرة
عماد لا يمكن أطلقها انا بحبها ولا يمكن اطلقها انتي فاهمه
جوري بصوت ضعيف بتحبها طب وانا اللي ليا خمس سنين معاك ماقدرتش تشوفني ولا مره ودي حبتها من اسبوعين بس فيها ايه احسن مني دي حتي عاجزه مشلوله ومش ولسه هتكمل
عماد بصوت عالي اخرسي وضربها بالقلم انا دلوقتي عرفت ليه انجي عاوزه تطلق ليه علشان كل مره كونتي تيجي تكسري قلبها وتوجعيها بكلمك وانا كونت ساكت ولا بقولك حاجه وسبتها لوحده وخرجت انتي السبب انتي السبب ومسك جوري وشدها من ايدها وبيخرجها بره المستشفي
جوري عماد سبني سبني
عماد بقرف اخرجي بره حياتي مش عاوز اشوفك مره تانيه ورامها علي الأرض
جوري بحقد وغل والله لا اخليك تندم ياعماد

- إنتها الفصل رأيكم يهمني توقعاتكم
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة