رواية قلبي لك انتي فقط الفصل السادس والسابع - كوكي عاشور

الصفحة الرئيسية

  رواية قلبي لك انتي فقط الفصل السادس والفصل السابع بقلم كوكي عاشور عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت السادس

السعاده لا تدوم طويلا يجب ان ياتي يوم وتذهب بعيداااا 💔
الباب خبطت زين اذن بدخول اتفضل
صهيب دخل انت غلطت معايا كتير اوووى بس المر دى غلطاتك كبيره
زين: وطي صوتك اما تكون في شركتي ومكتبي وبعدين انت للي بدات يحلو
صهيب: كانت زمان لوحدك و مفيش حاجه تخاف عليا بس دلوقتي بئا عندك حد تخاف عليا
زين: ولله طبعا نرمين هي للي موصلك الكلام
صهيب: نرمين مين
زين: البت الخيبه للي انت بعتها عندى وفي بيت وتبئا عبيطت لو مش عارف انا مين وعدوك مين انا زين السليمانيييي وافق كدا ولو اقرب من حاجه تخصني صدقنيييي هكون اقتلك
صهيب: لا نرمين مش كدابه اما اقالت اني البنت واكل دمغك علي الاخر بس حلوه تستاهل الصراحه
زين: هنا ضرب صهيب وحور صراخت
زين لو بيت عليها بعينك بس انا هقتلك فاهم
محمد : جيها علي الصوت وشال زين بعافيه من علي صهيب
محمد: بسسسسس ي زين وموسخش ايدك بوحد زى ده
زين: ولله ي صهيب لو لمست حد يخصني ولله العظيم هقتلك فاهمه
صهيب: هتشوف ي ابن السليمان هتشوف
زين: ولله هقتلك
صهيب ساب الشركه وماشي هو حلف لزين انو هيرد القلم بس في اغلي حاجه عندوها
استوب:
صهيب منصور: راجل اعمال منافس زين بس غلط غلطه مع زين وبيدفع تمن لحد دلوقتييي بس فاشل في شغله بتاع بنات وشغل شمال
نرجع
حور: كانت خايفه من زين للي عيونه حمره اول مره تخاف منها كدا كان ديما احساسها بالامان بس دلوقتي خايفه منها
زين: شد حور من ايدها وفي طريق لبيت
حور: مكلمتش وللي اقال حاجه كانت ساكته مش بتكلم
وصل لبيت وحور نزل وطلع تجرى علي اوضه واقفلت عليها وفضلت تعيط زين دخل وتطلع علي طول
زين: حور افتحي عايز اكلم معاكي
حور: ........
زين: حور انا عارف انك خايفه مني ارجوكي افتحي
حور:............
زين بعصبيه: حور افتح الا قسم بالله هكسر البيت كلها فوق دمغك ودمغي
حور فتحت بخوف زين قلبه وجعه لانها خايفه منها طول الشهر للي فات بتجرى في حضنها اول ما يدخل من البيت
زين: حور انا اسف بس انتي متعرفش هو عامل فيها ايه
حور بدموع: انت ممكن تقتل حد
زين: لو الحد ده اقرب منك وهيذيك انا مستعد اقتل علشانك
حور: مستحيل تكون انت للي حبيتها
زين: حبيتي
حور: اها حبيتك بس حبيت زين للي مشبيحب الغلط بس زين للي وافق ده ومستعد يقتل حتي لو علشاني انا معرفهوش
زين: حور صدقنيي انا مش كدا وللي عمرى كانت كدا بس انتي اغلي ما امتلاك
حور: برضو مش سبب انك ممكن تقتل هو انت عملت كدا في سلومه اقتلتها
زين: لا ولله انا عطيتها درس بسسس
حور: ضربتها وعزبتها ليه في قانون في البلد
زين: حور قانون ايه احنا فوق القانون والقانون ده مش بيجيب حق حد انا للي بجيب حقي من اى حد
حور: طلع بره ي زين اطلع بره وزقت زين بره واقفلت الباب وهو نزل المكتب
وفضلت تعيط تلفنها جلو رساله من رقم غريب

بقلم كوكي عاشور

زين مش بيحبك ده بيمثل عليك كدا حتي شوفي هو في حضني وكمان في اوضه نومي شكلك مش مليه عليا حياتها
حور شافت الصور ونزلت لزين ليقتها اقعد في الجنينه
حور بعصبيه : هو انت اتجوزتني ليه
زين: علشان حبيتك من اول ما شوفتك في الجامعه
حور: انت كداب اوووى انت اتجوزتني علشان تكسرني وبسسسسس
زين: انا اكسرك
حور: اها انا مين وللي فين وانت فين انا غبيه علشان حبيتك انت كانت بتعمل كدا شفقه من اكتر من كدا
زين: انتي اجننتي بكلمني كدا ليه فوقي انا زين سليماني
حور: فعلا و علشان اثبتلك انك كداب اتفضل شوف الصور دى
زين: شاف الصور وهو في حضن وحده هو فعلا كان هو هو خان حور بس ازى يثبتلها انها مكنش في وعيها هو اصلا مش فاكر اى حصل في اليوم ده
حور: لي ساكت اقولي انك مش انت
زين: .........
حور: يعني انت ده
زين: اها بس
حور: بس اوعدك انك مش هتشوف وشي تاني
زين: لا الا انتي ي حور انا مستعد اخسر كل حاجه الا انتي
حور: سابتها وماشت من غير اى حاجه هو طلع يجرى واره بس هي اختفاتها مش بينلها اثار
---
بعد ساعتين
زين : ركب العربيه يعني ايه مش ليقنها
محمد: اهدى ي زين هنلاقيها بس هي زعلانه من ايه
زين: هو ده وقتها اتصرف ي محمد انا هموت
محمد: حاضر بس اهدى
زين فضل يدور علي حور في كل حته وهي اختفاء
---
عند حور
حور اقعد تعيط في بنت ماشي
البنت: اسفه بس انتي كويسه
حور: اها بس عايزه مكان اقعد في شويه وكمان شغل
البنت: طيب اتفضلي معايا انا اسمي ندى وانتي
حور: اسمي حور
ندى: طيب ي حور انا اقعد لوحدى تعالي معايا واهدى كدا ونحل اى مشكله
حور: ماشي مع ندى ورح بيت ندى
ندى: الحمام اخر الطرقه شمال اغسلي وشك لحد ما احضر الاكل وقهوه ونقعد نرغي
حور: سابت ندى وماشت رحت الحمام
حور : شكرا جدا
ندى: العفو بعدين ده واجب وبعدين المصرين اصحاب واجب
بس ممكن اعرف لي الحزن ده كله
حور: من الدنيا
ندى: لا شكل القعد مطوله هقوم اعمل قهوه تاني
ندى اقامت عملت القهوه ورجعت
انا هكلم الاول
انا اسمي ندى عندى ٢١ سنه مش مجوزه اهلي مسافرين بره وانا رجعت علشان اكمل تعليم هنا في كليه هندسه وماما جيلي بعد شهر
حور: ربنا يخلهلك
ندى: احليكلي بئا يمكن اعرف اساعدك
حور: انا هقولك الحقيقه علشان مشبحب الكدب
ندى: وانا بكره
حور: انا حور مجوزه زين سليمان
ندى: زين سليمان رجل الاعمال
حور: اها بس اكشفت انو بيخوني
ندى: مستحيل
حور: ايه هو للي مستحيل
ندى: انو يخونك
حور: وانتي تعرفي زين
ندى: اها قبلتها مره واحد قبل
كدا وساعدني من الشباب للي كانت بتجرى واريها وجبني هنا البيت وكان محترم جدا
حور: فتح التلفون ورات الصور لندى
ندى: بص ي حور انا جانب كليه الهندسه بحب الصور وكدا شوفي الصور دى تحسيي اني زين باشا نايم مش صاحي اوى مش في وعيها
حور: يعني انتي عايزه تقنعيني اني الصور ده مش حقيقه
ندى: لا الصور حقيقه بس زين باشا متغيب عن الوعي
حور: ازى
ندى:معرفش بس من واجهه نظرى كان ولازم تسمعي،
حور: هو اصلا مش بيحبني انتي متعرفيش احنا اجوزنا ازى
ندى بفضول ازى: حور حكلتها علي كل حاجه من غير كداب
---
بعد ٣ ايام في بيت زين سليمان
زين: هموت ي محمد انا دورت عليها في كل حته
محمد: طيب انت مش اقولتي علي اليوم ده ليا
زين: علشان انساه انا اصلا قلبي كل يوم بيوجعني اما بيخطر علي بالي بسسس
محمد: زين انا عمرى مت شوفتك كدا
زين: حور كانت الحاجه الحلوه للي في حياتي وضعت
محمد: انشاء لله هنلاقيها
زين: ي رب
---
عند حور مسكه تلفونها للي من غير خطوط وبتفرج علي صوره هي وزين وفديد لزين هو بيقول بحبك
فلاش باك
علي النيل
زين: حور انا بحبك من اول يوم شافت في وانتي في الجامعه وانا بحبك
حور: انت بتكلم بجد
زين: اها انتي الحاجه الحلوه للي دخلت قلبي بعد سنين من الوجع ❤انتي ضحكه من القلب جتلي 😍❤حور وانا معاكي بنساه انا مين اصلا انا عمرى في يوم كانت متخيال اني اقف كدا علي النيل وكمان من غير حارسه وكمان متخيلتش في يوم قلبي يحب حد كدا
بحبك يقلبي بحبك ي حور😍
حور دموعها نزلت غصب عنها ندى جلها فاكره علشان تشيل الحزن من قلب حور
  • ملحوظة قبل البدأ في البارت السابع لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات)

البارت السابع

في بيت ندى
ندى: شغلك اغنيه لحسين الجسمي وحور كانت بضحك علي ندى
ندى : حبيبي بالبنط العريض
غالي واقرب م الوريد
حالتي تتشخص جُنون
بيقولولي انا بيك مريض
أتاري كُل ما احب فيك
بدمنك وبقيت مزاج
أتلحق بقى دي ف إيديك
ما انت في لُقاك العلاج
آه لقيت الطبطبه
واقوى لو ما انتش بعيد
ضحكتك فيها كهربا
بابقى زي واحد جديد
حبيبي خدها ومني ليك
مشتريك آه مشتريك
فوق ما تتصور كمان
والوحيد ولا ليك شريك
لو انا هوصفك اوصف ايه
عُقد فُل ابيض وفيه
قلب بيدلدق حنان
مِـلكي بقى وانا أدرى بيه
آه لقيت الطبطبه
واقوى لو ما انتش بعيد
ضحكتك فيها كهربا
بابقى زي واحد جديد
حور: ولله مجنونه
ندى: اقفلت اغنيه واقعد جانبها ، يبنتي احلي حاجه في الدنيا الجنان
حور: عندك حق الجنان حاجه حلوه
ندى: طيب انا ملقتش الطبطبه هو انتي اخدتها مني واللي،ايه
حور برائيه: انا ولله مخدتش حاجه
ندى: ي حور هو انتي علي طول كدا
حور: كدا ازى
ندى: قلبك ابيض كدا
حور: اها ويارتني ما يكون قلبي ابيض كدا
ندى: بسس علي فكره القلب الطيب مش حاجه وحشه دى حاجه كويسه
حور: ممكن
ندى: زين مش وحشك
حور: وحشني كلمه صغيره اوووى علي للي انا حسها بيها لي
ندى: طيب مترجعيلو
حور: مش اقدر انساه انو مش دفع علي نفسها اما وريتها الصور
ندى: بس انتي عقبتي
حور: انا بعقاب نفسي انا
ندى: طيب لي في عقاب طول ما في حب
حور: مش عارف بس هحاول انساه وهبداء حياتي
ندى: ماشي ي حور
---
في شركه زين
محمد: فتح الباب من غير ما يخبطت علي زين انا ليقت البنت
زين: بجد طيب يالا بسرعه
محمد: استناه شويه مازن ورجال رحو يجبها المخزن
زين: طيب يالا نسقبهم انا ولازم اعرف ازى مش فاكر
محمد: وانا عايز تحكايلي كل للي حصل
زين : يالاهقولك علي السكه
في العربيه
محمد: يالا اقول
فلاش باك
زين نايم وتلفونه رن رقم غريب
زين: الو مين
المتصل: انا وحده من المسئولين عن يزن
زين قام من مكانه بسرعه ماله يزن حصلو حاجه
المتصله: اها عمل يكسر في كل حاجه ويزعق وعايزك ضرورى
زين طيب انا جي حالا
انا خرجت بسرعه وماخدش حارسه معايا في اليوم ده وفجاه في حد واقع بمكنه اقدمي نزلت اشوفهم في حد عطني حقنه ومش فاكر حاجه بعد كدا تاني والغريب اني فاقت ليقني في نفس المكان واما جات الصور والتهدايد انهم هيبعتها لمراتي انا استغربت في الصور
وبس .
محمد: يزن ومراتك
زين: ما لهم
محمد : محدش يعرف موضوع يرن ده غير ٣ بس
زين: انا وانت وداده
محمد: اها طيب المتصل عارف ازاى وكمان محدش يعرف انك اتجوزت غير شويه اقليل يعني مش مصر كله يعني
زين: عندك حق يعني للي لعب العلبه من جوه البيت
محمد: بضبط
زين: لا عمي محسن اخد اجازه من زمان وعارف موضوع يزن وبنتها نرمين في البيت ودى مزوهقه عليا من صهيب
محمد: الموضوع بئا واضح
تلفون محمد رن وكان مازن بيقول انهم وصل المخازن
---
في المكان للي اقعد في ندى وحور
وحده: ازيك ي ام فيروز
ام فيروز: الحمد لله
الست: هو الشقه بتاع استاذ انجد اتبعت وللي ايه
ام فيروز: معرفش
الست: متعرفيش دول في بنتين اقعدين فيها بس وحد بس للي بتنزل اسمها ندى
ام فيروز: لا مش شافتهم بس لو بعوه يبئا مبروووك علي اي اخدها
عن اذنك
الست لنفسه ؛ من يوم بنتها ضاعت وهي كدا وللي بتكلم مع حد وللي علي حد
ندى كان نزله السلم بسرعه ومحمود ابو فيروز طلع وكانت هتدخل في
ندى: انا اسفه ي عمو ولله مش اقصدى
محمود: وللي يهمك يبنتي اتفضلي
ندى: شكرا ي عمو
محمود: هو انتي بنت مين
ندى: انا بنت امجد للي مسافر وانا رجعت علشان اجاهز الشقه عقبال ما يجو
محمود: امجد هيرجع تاني ده ابوكي صاحبي الروح بروح
ندى: انت تبئا عمو محمود صح
محمود: صح
ندى: بابا بيحبك اوووى هو انا حرقت المفاجاه ليك بس اما تشوفها اما اعمل نفسك اتفاجات
محمود: حاضر يبنتي
ندى: عن اذنك علشان متاخرش باااى
محمود: اتفضلي بس لو احتاجي حاجه تعالي خبطتي عليا في اى وقت
ندى: حاضر ي عمو
ندى سابت محمود واقابلت ام فيروز علي الباب اقالت السلام وكملت الطريق ( هل يوجد علاقه بين حور وام فيروز ومحمود وللي لا هنعرف )
---
في المخازن عند زين ومحمد
زين: انطقي مين للي رمكي عليا
البنت بخوف: ص صهيب باشا هو للي اقالنا نعمل كدا
زين: صهيب بس عرفتها موضوع يزن ده منين
البنت: في حد اسمها محسن هو للي جابنا عند الباشا وبنتها نرمين كانت بتراقبك في البيت وكمان بعت لصهيب صورتك انت ومراتك وانتو في البيت
زين: نرمين ومحسن ي مازن ي مازن
مازن: ايو فندم
زين: نرمين ومحسن عايزهم هنا حالا
مازن: حاضر يفندم
محمد: هتعمل ايه
زين: وحياه حور للي بعدها عني لخلي يجي يبوس رجلي علشان ارحمو
محمد بضحك: عدوي ينتقم اههه
زين: هو ده وقت هزارك
محمد: عندك حق هسكت بس انا بصراحه فرحان في صهيب
زين: غور من هنا
محمد: اشطا يالي نروح الشركه عندنا اجتماع
زين: طيب يالا اقدمي
---
عند شركه السليمان
في بنت وافقه طيب للي انا بعمل ده صح وللي غلط حور هتزعل مني بص مش عارفه بس انا هرجعهم لبعض وهو زين يقوله السبب ويدفع عن نفسها
يا لا ي ندى كوني قويه
ندى دخلت الشركه ورحت علي الاستقابل
ندى: لو سمحت هو انا ممكن اقابل زين باشا
الشخص: في ماعد
ندى: لا بس هو موضوع حياه او موت
الشخص: حضرتك هو مش موجوده بس هو مهم لدرجتي
ندى: بتفكير طيب ممكن ورقه
الشخص: اتفضلي
ندى: كتبت الورقه لو سمحت وصلها لزين باشا ضرورى او ما يوصل
الشخص: حاضر يفندم
ندى ماشت من الشركه وبعد شويه زين ومحمد دخلو
الاستقبال زين باشا
زين: ايو
الشخص: في وحده سابت الورقه دى واقالتي الموضوع حياه او موت
زين: وحده
محمد : شكرا ليك
الرجل ماشي
محمد: افتح الورق
زين: حاضر
ايه للي في الورقه للي ندى سبتها لزين ومين يزن ده وليه محدش يعرفها كل ده هنعرفها في حلقه بليل
google-playkhamsatmostaqltradent