Ads by Google X

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثامن والتاسع - كوكي عاشور

الصفحة الرئيسية

   رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثامن والفصل التاسع بقلم كوكي عاشور عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

  • ملحوظة قبل البدأ.. لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات)
رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الثامن 8

زين فتح الورقه بتاع ندى
مكتوبه فيها
حور عندى وانا جتلك علشان ارد للي انت عمالته معايا انا البنت للي انت انقذته من الولد ورقم ده ***** متخفش حور في امان
زين: مس غير واعي وبسرعه طلع التلفون ورن علي الرقم
ندى كانت ركبها التاكسي
ندى رقم غريب ممكن يكون زين
ندى: الو
زين: انا زين ارجوكي حور فين
ندى: حور ولله كويسه بس زعلانه شويه انا هبعتلك العنوان في رساله
زين:،شكرا جدا
زين طلع يجرى علي العربيه ومحمد وراره استناه ي زين
زين: ايه هروح لحور
محمد: ما ممكن يكون فخ اصبر لحد ما نخد حارسه
زين: لا مش فخ وهروح
محمد: طيب استناه وامر الحارسه للي كانت واقف عند الشركه كلها تيجي وكان ٣ عربيات حارسه غير في واحد في عربيه زين
ندى : وصلت البيت وبعت العنوان لزين
زين: الشارع**** العماره رقم ١٠ الدور ٣
زين كان طاير من علي الارض
وصل المكان والناس اتخضت من كميه الحارس للي نزلت للي لفت زين مش كان بيان اصلا وحصلت زيقتها جامده
حور: ايه الزيط دى
ندى: بصي انا عملت حاجه بس ولله عملتها علشان بحبك
حور: ايه هي
ندى: انا رحت لزين وعطيتها العنوان
حور: يعني للي تحت ده زين
ندى: اها ولله بيحبك اوووى والازم تسمعو بعض
حور بتعب : ليه هي ندى لي
ندى: هو انت تعبانه لي كدا
حور: اهاااااا اهاااااا
ندى: حور مالك
حور: بطني وجعنييي اوووى بموت واغمي عليها
ندى: صراخت جامد وزين كان واقف ادام الباب ولسه بيخبطت ليقي ندى بتفتح الباب
ندى: زين باشا حور اغمي عليا
زين: طلع يجرى علي حور
زين: حور ي حورى حبيبتي انا جيت فوقي،
محمد: مسك ندى جامد انتي عملتيها ايه
ندى بدموع: انا مش عملت حاجه ولله هي تعبت وبعدين دى بئا اختي
زين مش وقته وشال حور ونزل يجرى
ام فيروز: كان واقفه علي السلم
وقلبه واجعه علي منظر حور للي زين شياله واتخضت من كميه الحارسه للي نزله واره بس مش شافت حور علشان شعره كان علي وشها وندى للي صصمت انها تروح مع حور المستشفي
---
في المستشفي زين اقعد اقدم اوضه العمليات وهو ومحمد وندى
ندى: انا خسرت اختي ارجوك ي رب اوع تخلني اخسر حور كمان هي اختي بضبط
محمد سمعها وكمان زعل من نفسها انو اتهام بتهم انها عملت حاجه لحور

زين: ي رب خد مني كل حاجه في الدنيا الا حور ولله هقوله علي كل حاجه في حياتي حتي يزن ولله هقوله
شويه والدكتور خارج
زين: هى كويسه
الدكتور: اها الحمد لله المر كانت هتنفجر بس الحمد لله ربنا ستر
زين: طيب انا ممكن اشوفه
الدكتور: لا مش دلوقتي ممكن بعد نص ساعه
زين: هي ٥ دقايق بس
الدكتور: اوووك بس ٥ دقايق بس
زين: دخل علي حور كانت نيامه اقرب منها ولله العظيم انا مظلم فوقي انتي بس وانا هقول علي كل حاجه واوعدك اني ارجع زين بتاع زمانا
الممرضه: اتفضل حضرتك ٥ دقايق خلصوه
زين طلع بره
( عندما يقع القلب في الحب ❤ العقل لا يعرف يقف امامه❤😍 وعندما يقع العقل في العند ❤😍 القلب لا يعرف يقف امامه ❤😍)
بعد نص ساعه في اوضه حور
زين: اقعد جانبها علي السرير
حور وهي لسه في البنج زين لا ي زين زين لا لا مقتلهوووش ي زين
زين: حور اهدى ي حور انا هنا
حور: صحت ليقت زين جانبها وهي في اوضه
زين: انا هنا اهو جانبک
حور: بعد عن زين ابعد عني
زين: ولله العظيم مظلوم
محمد اخد ندى وطلع بره
حور: في ايه انت متدفعتش عن نفسك
زين: علشان انا لسه عارف الحقيقه من ساعتين بس
حور: حقيقه ايه
زين اقال كل للي حصل مع لحور وهي دمعت وحضنتها
حور: انا اسفه
زين: انا للي اسف بس بعد كدا عقابيني باى حاجه بس اوع تبعدى عني
حور: حاضر
زين: وفي سر
انا مخبي عليك بس مش هقوله غير اما تطلعي من هنا
حور: حاضر
ورجع العاشقين لبعضهم البعض..
---
بره الاوضه
ندى: انت ازى تشدني كدا
محمد: وحد عايز يكلم مع مراته في حاجه هنقف لي
ندى: تقولي يالا نطلع بره مش شدني كدا معندكش زوق
محمد: كلمه كمان وهتزعلي
ندى: لا ولا انت وللي ٥٠ زيك يقدرو يعملوه انا ندى امجد
محمد بعصبيه: لا يحلوه اقدر اعمل وازعل وازعل للي يشدتلك
ندى: ولله طيب بص بئا انا بيقول عليا المجنونه علشان لو حد بس غلط فيها بخد حقي منها ورحت علي خونها زحت محمد واقع علي الارض والحارس والممرضين ضحكوه
ندى سابتها وخبطت علي باب وزين اذن بدخول
ندى: دخلت و
محمد دخل وراره انتي مجنونه وللي شكلك كدا انتي رحتني علي الارض
ندى: مجنونه ومش زحتك اسمها واقعتك
محمد: مسك ندى شعرها
زين: فكه ندى من محمد
زين: بس ياعم وعيب كدا انتو في مستشفي وكمان حور تعبانه
حور بضحك: لا ونبي ي زين سبهم دول مسلين اوووى
ندى: كدا ي قطتي
زين: ق قطتك
حور بضحك: شوفت مراتك بئا قطه
ندى: اها قطتتي وقلبي وحياتي كله انتي وبعدين اياك تزعله تاني انا هزعلك زى ما زعلتك صاحبك
زين: لا بئا قويه عن زمان
ندى: مانا اتعلمت فنون قتاليه علشان اعرف ادفع عن نفسي
زين: برافو
بعد شويه
محمد_: عامله ايه ي حور
زين: حور كويسه
محمد: جوزك بيغير بطريقه لا غريب
ندى: ي حور انا هروح واجيلك بكره تمام
حور: ماشي خلي بالك من نفسك
ندى: ماشي وتساتها وماشت
---
بعد يومين في بيت زين سليمان في ترتبيات وحاجات كتير اوووى لمفاجاه حور

البارت التاسع 9

في عربيه زين
حور: ده مش طريق البيت
زين: انا اقولتك اني عند سر وهقوله النهارده وانتي ليك الحريه اما تكملي او لا
حور: انا مش هسيبك ابدا
زين: مسك ايده وبوسه ربنا يخليكي لي
وبعد شويه زين وحور وصل لبيت عليا حارسه كتير جدا اكتر من الفيلا بتاع زين
زين نزل من العربيه وحور معها
الباب فتح وكان في طفل اقعد علي السلم زعلان جدا
وحده: استاذ زين كويس انك جيت يزن زعلان ومش راضي يسمع كلم حد
زين: ليه
الست: علشان حضرتك مش بتزوره كتير زى الاول
زين : ماشي روحي انتي
زين مسك ايد حور وراح عند يزن وزين اقعد اقدمها
استوب:
يزن طفل عندها التوحد مش بيتعامل مع حد كتير غير زين ومحمد وفي المستقبل مع حور
نرجع
زين: اولا : انا اسف ثانيا: مش بحبك تزعل مني ثالثا: وحشتني اوووى
يزن: انا زعلان منك علشان بطل تيجي تزراني
حور ببتسامه: لا لو هتزعل يبئا تزعل مني انا علشان انا السبب
يزن: مين دى ي زين
زين: دى حور مراتي
يزن: حور اسمك حلو اوووى
حور: انت احلي ي يزن
يزن: ي زين انا عايز اخرج من هنا
زين: مي
حور: طيب يالا اطلع البس وهنخرج النهارده
يزن: بجد
حور: اها بجد وملكش دعوه بزين انا هقنعو
يزن: طيب انا هطلع
يزن ساب حور وزين وطلع
حور: لي مخبي هنا
زين: يزن يبئا ابن اختي لله يرحمه بحبها جدا عندها التوحد مش بيحب حد يلمسوه والي يقرب منها وانا ليا اعداء كتير علشان كدا قرارت انها يموت زى للي ماتوه وبس
حور: بس كدا غلطت
زين: غلطت علشان بحمايه
حور: اها مش الازم علشان انت ليك اعداء هو يتحبس كدا استناه هو انت كانت هتحبسني كدا
زين: اها
حور بضحك اما شافت يزن نزل: لا ده انا هتفق انا ويزن عليك بئا و احنا للي هنقعدك هنا
يزن: لا هو خالو حرام نحبسها
حور بزعل: كدا طيب انا زعلانه
يزن: لا مش تزعلي انا حبيتك
زين: حبيت مراتي ي يزن
يزن براءه: اها هي حلوه جدا ومش خافت مني
حور: واخاف ليه
يزن: كل الناس بتخاف مني علشان كدا خالو حبسني هنا
زين زعل من نفسها اوووى
حور حس بكدا : لا محدش بيخاف منك بامر اني زين وانا جينا ناخدك علشان تعيش معانا في الفيلا التانيه وكمان زين كان معقد هنا علشان كان في ناس وحشين عايزنك يذوك وخلاص الناس الاشرار خالو ماتهم كلهم
يزن: هيا هيا خالو سوبر مان
زين: قلبي طيب يالو ، ي صفيه صفيه
صفيه : ( الست للي،مسئول عن يزن) ايو يفندم
زين: انا هسبلك عربيه بره هاتي كل حاجه خاصه بيزن لبسها وكل حاجه لي من هنا والسوق هيوصلك لمكان للي هيقعد في يزن
صفيه: ماشي يفندم
حور: ببتسامه يا لا يزن واخدها وطلع بره
يزن: لا انا هقعد جانب حور وانت جانب السوق
زين: حور مراتي
يزن: هى بئا صاحبتي
حور: وانا مع يزن يالا اقعد جانب السوق
زين: ماشي اصبر عليا
---
في بيت زين كان التحضيرات كله جاهزه
زين: حور انا عملك مفاجاه
حور: ايه هي
زين: هو انا لو قالته يزن هكون مفاجاه
يزن: لا بس انا عارف المفاجاه
زين: مين للي قالك بئا
يزن: محمد هو للي قالي واختارت الالون والبالونات واغاني
زين: محمد ي ابن
حور: عيب ي زين لسانك بئا طويل
زين وصل لبيت
حور كل ده علشاني انا
زين: اها كل ده علشانك انتي
يزن: طلع يجرى عند محمد
حور: ده حضن محمد
زين: اها محمد الوحيدى للي يزن بيحضنها
حور: ليه
زين: علشان محمد للي انقذها من الحريق ومن يومها بيلمسو عادى ومش بيخاف منها
حور: حريقه ايه
زين: هقولك بعدين
ندى: يالا ي عروسه علشان تجاهزى
حور: عروسه ايه
ندى: تعالي معايا بس
ندى اخدت حور وطلعت الوضه
حور : ليقت فستان عروسه شكله حلو اوووى
ندى: عجبك
حور: ده حلو اوووى
ندى: ده زوق زين وبعدين هو زوقه حلو اوووى علشان اختارك
حور: حضنت ندى انتي اختي وقلبي و بحبك اوووى شكرا ليك اوووى
ندى: ايه كل ده وبعدين انا معنديش اخوات بنات وبئا عندى
حور: بحبك
ندى: يالا البسي بئا بسرعه
حور لبست الفستان وكان شكلها حلو اووووى وزين لبس
ورح عند حور وخبطت وكان مع محمد
ندى بضحك: انت مش هاتخدها بسهوله كدا
زين: ازى يعني
ندى: يعني ادفع علشان تعدى
محمد: 😂 ادفع بئا
زين: دى مراتي
ندى: واختي واخت تكسب ع فكره
زين: ي حور تعالي شيلي صاحبتك عني
ندى: اوع تطلعي ي بت
محمد: ادفع يصحبي يا لا
زين: عايزه ايه
ندى: اول حاجه اوع تزعله ابدا وتستحمل كل حاجه تعماله
زين: مقدرش ازعله دى قلبي
ندى: تانيا حاجه تنفذ كل للي طلبه منك
زين: ماشي
ندى: ثالنا: اوع في يوم تبعد عني
زين: ماشي
محمد: خلاص بئا ي ندى زين خلقه ضيق
ندى: انا خلصت اصلا
ندى: دخلت طلعت حور وكان جميله جدا
---
في الفرح
زين : حور واعي تسبين في يوم
حور: انا بوعدك اني يوم ما سيبك هيكون يوم موتي
زين: بحبك
الفرح كان حلو اووووى والفرح خلاص والزواجين ذهبه الي الغرفه
---
محمد يالا يزن انت هتقضي اليوم معايا
يزن: ماشي يا لا
زين: محمد خلي بالك منها
محمد: في عيني
زين طلع لحور الاوضه وكان اقعد بتغني
هو ده اللي كان ناقصني
حلو وكريزما وعاجبني
قلبي شافه نط فجأة
من مكانه قام بايسني
هو ده اللي كان ناقصني
حلو وكريزما وعاجبني
قلبي شافه نط فجأة
من مكانه قام بايسني
زين : اقرب منها ورح بيسها
حور بخضها: انت دخلت امتها
زين: من هو ده للي ناقصيني
حور: انت رخم علي فكره وخبطتها بمخده
زين حضنها وبوسه بوسه طويله واخد لعالم زين سليمان وتسكت بعد ذلك شهر زاد عن الكلام الغير مباح
---
بعد يومين في بيت ندى
ندى: اخيرنا جيتها وحشتونيييي
امجد: بكاشه اوووى بس وحشتيني
ام ندى: حياتي وحشتني اووى
ندى: مامي
الباب خبطت وكان ام فيروز ومحمود
ندى: فتحت الباب اتصدمت من شكل ام فيروز دى شبه حور جدا بس دى محجبه
محمود: ندى بابا وصل
ندى: اها اتفضلو
وبعد سلامات
ندى: تعرفي ي طنط حضرتك شبه صاحبتي اوووى
ام فيروز: للي جوزه كان مع الحارسه الكتير دى
ندى: اها انتي لو شفتيها هتقولي انها بنتك
ام فيروز: معاكي صور ليها
ندى: اها صورتها من الفرح
ام فيروز:،شافت الصور دى دى واغمها عليا
ندى:،ي طنط ي طنط
محمود: ساميه ي ساميه
ام فيروز فاقت
---
في بيت زين سليمان
حور: اقعد بتعيط ويزن اقعد جانبها بيهدى فيها وبتلقائي مش خاف منها وحضنها وحور حضنتها
يزن: بس طيب هو خالو زعلك
حور: لا بس انا محتاجه اوووى
يزن: طيب هات تلفونك نرن عليا
حور: اهو
يزن: اخد تلفون حور ورن علي زين
زين: الو
يزن: ايو ي خالو لحق حور عامل تعيطت ومش رضا تسكت ابدا
زين: ايه طيب انا جي حالنا
يزن: خلاص بئا هو جي اهو
بعد شويه مش كتير
زين: دخل اوضه حور ليقي يزن حضنها وهي بتعيط
زين: حور
حور طلعت تجرى في حضنها انا افتكرت كل حاجه انا افتكرت واغمي عليا
زين شله وحطها علي السرير ويزن هات البرفان
يزن: راح وجاب البرفان اتفضل
زين فوق حور
حور افتكرت انا مش يتيمها انا افتكرت كل حاجه
ايه للي حور افتكرتها وام فيروز هاتي بنتها وكمان حور اهالي واللي لا هنعرف بس الحلقه الجيه

الجوع بيكون في حياتنا كتير اوووى 💔 بس لو عندك ثقه في ربنا الوجع بيتحاول لفرح 💕
google-playkhamsatmostaqltradent