U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الخامس - بقلم كوكي عاشور

 رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الخامس بقلم كوكي عاشور

رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الخامس 5

 عندما الحياه تتماشي سريعا بسعاده تاكد من وجود شئ غلط في حياتك 😂
حور : كانت نايمه بتحلم بكابوس
حور: في اي يا عمو انت جايبنا هنا ليه يا عمو انا خايفه اوووى متسبنيش هنا و ايه الصوت ده وبان علي وشها التعب
زين: حور ي حور
حور: قامت من النوم مش قادره تاخد نفسها وكمان بتعيط جامد اوووى
زين بخضه : حور مالك في ايه واخدها في حضنه
حور: نفس الحلم بيتكرر كل يوم بعياط جامد
زين: طيب اهدى اهدى وعطاها المياه
حور: شربت وهو اخدها في حضنه تاني
زين: نامي وانتي في حضني متخافيش من اى حاجه طول مانا جانبك
حور: استسلمت لحضن زين ونامت ما هو بقي الامان بتاعها
تاني يوم الصبح حور كانت نايمه وتليفون زين رن كان محمد في اجتماع مهم لازم تحضرو
زين: انا هلبس وجاي
محمد: اشطا
زين اقفل مع محمد وبص علي حور اللي لسه نايمه في حضنه وماسكه في التشريت زى الطفل اللي لقي امه ومش عايز يبعد عنه
زين لنفسه انا مش عارف انتي عملتي ايه فيا انا مش ببقى زين سليمان انا ببقا زين بتاع حور انا حبيت بس مش عارف امتي وازاى يارب ي حور متضيعيش مني زى اى حاجه بحبها علشان انتي لو ضيعتي انا مش هعرف اقف تاني علي راجلي وباس شفيافها برقه وقام لبس وخرج

بقلم كوكي عاشور

في شركه السليماني
محمد: مبرووووك ي عريسسس
زين: الله يبارك فيك وعقبالك
محمد: بعد الشر يا عم انت بتدعي عليا لي
زين بضحك: امال لي كل يوم مع واحده شكل قولي
محمد: معرفش بس انا جربت حظي مره ومش هتحصل تاني لان كلهم خانين ياصحبي
زين: لا مش كله
محمد: لا حور مراتك دى بعيد عنهم انا شوفت كل البنات وبعرفهم بس صدقني حور مختلفه عنهم اوعى تخسرها يازين
زين بغيره: اياك تقول اسم حور تاني علي لسانك فاهم
محمد: الغيره القاتله هههه
زين: حب يغير الموضوع ايه اخبار الصفقه
محمد: اهرب مني بس بتحبها
زين: مححححححمد
محمد: خلاص ياعم هتكلم في الشغل
زين: شاطر
محمد: الاجتماع انهارده الصفقه هتخلص فيه
زين: اشطا والعروض اللي مقدم من شركات الصهيب
محمد: معرفش بس اكيد ضعيف جدا
زين: ماشي يالا نروح الاجتماع
---
في بيت زين سليمان
حور: صحت ملقتش زين جنبها قامت من علي السرير دخلت براحه جدا عقبال ما غيرت هدومها وطلعت لبست فستان ابيض تحت الركبه وكوتش لونه ابيض وفضلت تحاول تسرح شعرها بس فاشلت
حور: اوف والله مانا مسرحه ونزلت تحت
حور: ي داده ي داده
داده ابتسام: صباح النور يبنتي
حور: صباح الخير ي داده هو زين فين صحيت مش ليقته
داده: نزل الشركه وقالي لو احتاجتي حاجه خليها تكلمني
حور: بس انا مش معايا تليفون
داده: اتفضلي زين باشا سيبلك الحاجات دى
حور: شكرا جدا ي داده هو يعني لو مفيش تعب ممكن تعمليلي قهوه
داده: اها بس اما تفطرى الاول
حور: بس انا مش بفطر
داده: بس دى تعلميات زين باشا
حور: طيب قوليلو اني فطرت
داده: نكدب علي زين باشا ده يكون نهار اسود
حور: طيب هاتي الفطر والقهوه
داده: حاضر يبنتي
حور: فتحت الحاجات اللي في الكيس ليقت في شكولاته كتير اوووى وكمان في تلفون فتحته لقت حط عليه صورته وعليه رساله من زين
في الرساله
صباح النور علي احلي عيون😍 اسف اني نزلت بس مردتش اصحيكي كان شكلك تعبانه 😎 شويه وهرجع افطرى واشربي لبن
حور: لبن انا مش بحبه وكملت الرساله وكانت مبسوطه اوووى
وبعد شويه رنت علي زين زين اول ما شاف اتصال منها ابتسم وكان قاعد مع محمد
محمد: ابتسامه يعني القلب دق
زين: اطلع بره
محمد: كدا كدا طالع بس سلملي عليها
زين: خبطت محمد بكتب اللي قدمه
محمد مجاتش وطلع يجرى تاني علي بره
زين: الو
حور: الو انت نزلت وسبتني نايمه لي
زين: كان شكلك تعبان المهم فطرتي
حور: انا مش بحب افطر والداده مصمه اني افطر بليز
زين: لا هتفطرى وهتشربي لبن ي حور
حور: اللبن ده وانا مستحيلللللللل
زين: هههههه ليه ي حور
حور: مش بحبه
زين: لا هتحبيه علشان دراعك
حور : لا بسسس
زين: حور انا مش بحب المنهده هتفطرى وهتشربي اللبن
حور: ماشي
--
بعد شهر في مستشفي
الدكتور: كدا ي مدام حور تقدري تحركي دراعك زى مانتي عايزه
حور: بجد يعني اقدر ارجع الجامعه واحرك درعي زي مانا عايزه
الدكتور: اها بس فين زين باشا
حور : عنده اجتماع مهم
الدكتور: اها مبروووك ومش هنشوفك تاني
حور: الله يبارك فيك ي دكتور
حور خرجت وجات فاكره في دماغها لبست شياله الدراع تاني وخرجت للحراسه
حور:مازن هو انت ممكن توصلني للشركه عند زين
مازن: اها بس اتصال اديلو خبر
حور: لا انا عايزه اعملو مفاجأه
مازن: اووووك بس
حور:،بس ايه
مازن: بس يعني لو زين باشا اتعصب عليا يعني وده عصبيته وحشه اوووى
حور: لا متخافش هقوله اني انا اللي اصريت عليك
مازن: اوووك
مازن وصل حور الشركه عند زين وزين كان في اجتماع
السكرتاريه: انتي رايحه فين
حور: داخله عند زين
سكرتاريه: زين كدا من غير باشا
حور: انتي مالك زين ده زيني انتي مالك
السكرتاريه:،زينك
حور: اها واوعي كدا من قدامي
( اوه حور بقت بتخربشششش ورجعت المجنونه بتاع زمان )
زين كان في الاجتماع بس كان سامع صوت حور بس عقله مش استوعب انها هيا
بس حور علت صوتها علشان السكرتاريه طلبت الامن
زين: طلع وحور جريت عليه وعو اخدها في حضنه اقدم الموظفين كلها والكل اتفاجاه من كدا
زين: في ايه يقلبي
حور بتمثل الدموع: السكرتاريه زعقتلي علشان عايزه ادخلك
زين: انتي زى تعملي كدا دى مراتي تدخل في اى وقت

الموظفين مراتوه هو اتجوز امتي بصوت واطي
زين بصوت عالي خض حور اللي في حضنه اول مره تشوفو كدا
ايه واقفين كدا ليه كلو علي شغله ورق الكل يكون عندى مفهوم وبص السكرتاريه حسابك معايا بعدين
محمد: قرب من زين اللي صوتو عالي حور مخضوضه
زين: انت مالك بحور
محمد: ههههههههة الغيره القاتله هروح اخلص الاجتماع
زين: غور
زين اخد حور ودخل المكتب
زين: ليه مش قولتي انك جايه ي حور
حور: كانت عايزه اعملك مفاجاه
زين: هي مفاجاه حلوه بس كانت عطيتيلي خبر
حور: مازن كان عايز يقولك بس انا رفضت
زين: طيب ممكن تبطلي عياك وقولي الدكتور قالك ايه
حور بطفوله: لا علشان انا خليتك تعصب وزعقت جامد
زين: لا يحبيبتي انا مش متعصب بس قولي الدكتور اقالك ايه
حور : شالت الرباط من علي ايدها قالي اني رجعت زى الاول واقدر اجرى والعب وارجع الجامعة تاني
زين: وقف بجد
حور: اها ولله
زين: شال حور ولف بيها في المكتب
حور بضحك: خلاص نزلني بقى
الباب خبط ياترى مين اللي جاي وحور وزين قربو من بعض كدا ازاى هنعرف بس في الحلقات الجايه
بقلم : كوكي عاشور
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة