Ads by Google X

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثالث عشر 13 - كوكي عاشور

الصفحة الرئيسية

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثالث عشر 13 بقلم كوكي عاشور

  • ملحوظة قبل البدأ لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات) لكي تظهر لك كاملة
رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الثالث عشر 13

زين : بص لحور هخليك جامده انا معاك
محمد: اقرب من حور ومسك ايدها انا من اول ما زين عرفك وحبك وانتي اختي مش زى اختي واراد ربنا انك تكوني اخواتي و عارف ومتاكد اني زين هيعوضك علي كل حاجه وحشه حصلت في حياتك وانا هساعدتك بكل ما اقدر علشان تعرفي يعني ايه معني الاخ محمد حضن حور
زين: مسكه من اقفها ابعد عن مراتي ياض انت
محمد بصدمه: دى اخواتي ياعم
زين: لا هو انت هتشتغل من دلوقتي اختي ومش اختي
حور وندى كانه بيضحكه عليهم وندى رنت الجرس وبعد شويه خرج محمود
محمود اتفاجا بئا واقفين بس حور مكنتش بيانها وزين لحظ الشبه للي بين محمد ومحمود شبه بسيط بس ده اثبت اني محمد اخوه حور
زين: هو احنا جينا في حاجه مهم ممكن نقعد مع حضرتك ومدام
محمود: اها اتفضل يبني
ندى: متخفش مفيش حاجه
محمود: اتفضلو
محمود : بص لحور للي مسك في ايد زين بصدمه مش معقول ساميه
ندى: هنفاهمك بس اقعد
ندى نادت علي ساميه
ام فيروز جات واتصدم من للي اقعد علي الكنبه ماسك في زين ومحمد اقعد جانبها
ندى : اقعدى كان احساسك صح
ندى سند ام فيروز واقعدها جانب محمود
زين: هو حضرتكم كان المدام حامل في توم
محمود : ايو ولد وبنت ولد مات يوم الولده وبنت اتخطفت وهي عندها ٥ سنين
فيروز: كان اسميهم فيروز ومعتصم
محمد : ابتسام ولله اسم معتصم كان هيلاقي عليا
محمود بص ساميه ورجع بص لمحمد عليك
محمد بضحك: بص انا مش بحب الدراما والحزن وكدا وللي المشاهد الطويل دى بص انا اتاكد انك ابويه وتاكد اكتر اني حور اختي
محمود بصدمه : ابوك
زين: اها ولله كانت مراتحني منها
حور: انت بابا وانتي ماما
ساميه: انا مش فاهمه حاجه هو انا في حلم
محمد اقرب منها وباس دمغها لا ي ست الكل انتي في الواقع وابنك وبنتك اقدمك اهو
ساميه: ازاى
امحمد انا هقولك ومحمد حكي كل الكلام للي صفيه اقالته وزين كان حضن حور اوووى الانه حس بتعبه
ساميه : يعني انتو عيالي
محمد وحور : اها
ساميه اخت حور ومحمد في حضنها ومحمود اقرب منهم ورجعت العيال للسعاده مره اخره
ساميه : كانت واثقه في ربنا اني في يوم انكم هترجعو كانت واثقه اووووى
بعد كتير من الوقت في بيت محمود للي عارف انها نسيب زين سليمان
حور بتعب : زين ي زين
زين طلع يجرى عليا ولحقها قبل ما تقع علي الارض
ساميه: هي ماله
زين : اخد حور ( فيروز) وطلع يجرى بيها علي المستشفي وصل المستشفي كانه مجاهزين الدكتور هناك
الممرضين اخد حور
وبعد شويه الدكتور طلع علي وشها علامات الزعل
زين: كريم حور ماله
كريم بزعل:،هو انا مكدبش عليكي
كلهم واقفين محمد واخد امها في حضنها
محمد بعصبيه: ماتنطق ي اخي
كريم: الاسف ياعم هيجلنا زين سليمان تاني
زين بغباء: تاني ازى يعني
كريم:،مدام حور حامل في شهرين
زين تنح من كتر الفرحه للي هو فيها
محمد: لله عليا بئا خال
ساميه ومحمود :لزين مبروك يا بني
زين: لله يبارك فيكم بص لكريم ممكن اشافها
كريم: اها اتفضل
استوب:

بقلم كوكي عاشور

    الدكتور كريم صاحب زين ومحمد لسه راجع من المانيا بيحبها اوووى وصاحب صاحبه جدا
    نرجع
    زين دخل عند حور ليقها بتفوق
    حور: هو انا فين
    زين: انتي في المستشفي
    حور: حصل ايه
    زين: بص لبطن حور لا مفيش يستي ده شخص ما عايز يقولنا انها موجود
    حور: شخص مين
    زين: مبروووك ي حورى انتي حامل
    حور صراخت جامد وبسرع كل للي بره دخلوها بسرعه وكريم في ايه
    ليق حضن زين وفراحنا جدا
    الكل: هههههه
    كريم: حضتنوني منك لله
    زين: بس ياض احسن هنفخك زى زمان
    كريم: ياض انا دكتور
    زين: هتفضل طول عمرك ابني الصغير
    كريم: اقرب من زين وانت اخويه الكبير
    ---
    عندما تثق في في ربنا حياتك بتحاول للاحسن فخلي عندكم ثقه في ربنا
    نسرع الاحداث شويه
    في بيت زين السليمان
    حور ويزن اقعدين في،اوضه الرسم وبيلعبه بالون
    زين دخل هما بيلعب وزين اقعد معهم بتعملو ايه
    يزن: بلعب انا حور ونانو بالوان
    زين: طيب ممكن العاب معاكم
    يزن بص لحور
    حور: معلهش خلي يلعب معانا
    يزن: ماشي يا لا
    ---
    في بيت ندى
    ندى اقعد سرحانه في اليوم للي اعترف محمد بحبها ليه
    فلاش باك
    ندى كانت في الجامعه لقت محمد جي عليا
    ندى: محمد ايه للي جابك هنا
    محمد: جاي اختطفك
    ندى: تخطفني
    محمد: اها ويالي بئا
    ندى: هنروح فين
    محمد اصبري شويه
    ندى : ماشي بعد شويه صغيرين
    محمد: انزلي
    ندى: انزل فين
    محمد: يالا
    ندى نزلت وفجاه المكان طلع مزيكا والنور ناور ومكان كان شكله حلو اوووى
    ندى: كل ده علشاني انا
    محمد: اها عجبك
    ندى: اها
    محمد: طيب انا هعترفلك بحاجه ومش عايز ردك دلوقتي
    ندى: ايه هو
    محمد: انا بحبك من اول يوم شافتك في شقاوتك وجنانك وضحكته
    ندى: انت بتكلم بجد
    محمد: اها بعشقك ي ندى
    ندى: 😂 وانا بحبك جدا من اول ما شوفتك بعشقك ي سر سعادتي في الحياه
    محمد: بحبككككككك
    ندى فاقت من سراحنها علي صوت الفون بيرن وكان محمد
    ندى: الو
    محمد: انا تحت البيت ومحتاجك
    ندى: مالك صوتها مالك
    محمد: تعبان
    ندى: ثواني وهنزل
    ايه للي مضايق محمد هنعرف في الحلقه الجيه
    google-playkhamsatmostaqltradent