U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثاني عشر 12 - كوكي عاشور

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الثاني عشر 12 بقلم كوكي عاشور

  • ملحوظة قبل البدأ لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات) لكي تظهر لك كاملة
رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الثاني عشر 12

محمد وصل الاقصر ودخل اسامه
محمد : مصطفي زين فين
مصطفي: بيفرح يزن علي المفاجاه هو المدام حور
محمد: طيب ابعت حد ينادى وقاله الامان وصلت
مصطفي: ماشي ي فندم
مصطفي: ساب محمد ورح عند زين اقاله واسامه وافق مراعب من اللي شايفه
---
عند زين وحور يزن
حور بتعب: انا هروح اخد شور وهاجي
يزن: وانا هقعد ارسم كتيررر اوووى
حور: ماشي بس هنادى علي مصطفي يقعد معاك ماشي
يزن: حاضر
زين: حور انت كويسه
حور بكدب: اها كويسه جدا
زين : اقطعو صوت الخبطت علي الباب زين ادخل
مصطفي: محمد بيه بيقول لحضرتك اني الامان وصلت تحت
زين: ماشي انا نزل وانت تعالا اقعد مع يزن هنا
مصطفي: امرك ي باشا
حور باست يزن وخرجت من اوضه وزين نزل عند محمد
حور رحت علي اوضه بتعب وديخه
حور طيب هو التعب ده طبيعي وللي ايه
حور اخد الشور وعدت علي صفيه علشان تقوله اني ابنها وصل

بقلم كوكي عاشور

تحت عند محمد وزين
زين: انت اسامه
اسامه بخوف: ا اها
زين: وامك الست صفيه
اسامه: ايو حضرتك
زين: اقرب منها اما هي امك ازاى ترميها في الشارع ي حيوان
اسامه اتخضت من صوت زين للي زاد خوف اسامه
اسامه: انا دورت عليا كتير بس ملقتهاش وعرفت غلطتي ومستعد ابوس رجلها بس تسامحني
زين كان واقف اقدم اسامه مكنتش بيان من زين حور وصفيه نزلو
صفيه: سيابه يبني هو شكلها ندمان
زين: بعد عن اسامه
حور صراخت
زين بخضها راح عندها ومحمد كان اقعد اقام واقف وصفيه واسامه اتخضوها
زين: اقرب منها في ايه يقلبي مالك
حور بخوف: هو هو ده ي زين للي كان في الحلم
زين: هو ازى ده صغير
حور: ولله هو نفس الشكل ولله هو
زين: طيب اهدى اهدى
محمد: اقرب من اسامه الان زين اقاله علي حلم حور
محمد: هو انت
تعرف مدام حور
اسامه: لا ولله انا اول مره اشوفها
صفيه بهدوء: انا اعرفها
الكل: بص بستغرب
زين: ازى تعرفيها
صفيه: ربنا عدل اوووى وراني ازى واجع اما ابن واللي بنت يبعدو عن امها في اسبوع بس انا غلطتي وغلطت جوزى اقعد سنين وجيه الوقت اني الحقيقه تتعرف
حور: انتي تعرفي اهلي
صفيه: معرفش شكلهم بس اعرف اسمهم
زين: ايه الحكايه وليه بعدو حور عن اهله
صفيه: علشان جوزى كان بيعشق امها وانا مكنتش مراتها ساعته طلب مني اني اساعده وانا ساعته علشان يقرب منها بس من غير ما اشوفها وللي تشوفني
محمد: ازى ده
صفيه : هقول كل حاجه بس الاول ي حور انتي مش اسمك حور
حور: فيروز صح
صفيه: صح انتي اسمك فيروز
ندى دخلت ومحمد اقرب منها واقاله اوعي تقول كلمه اسمعي وبس
ندى: حاضر
كلهم اقعدو وزين كان حاضن حور
صفيه:،فلاش باك
كانت في الجامعه وتعرفت علي ابو اسامه كان في الاول اصحاب وكان بيقولي علي كل حاجه وفي،مره جيه واقالي اني معجب بوحده بس هي بتكره واتفقنا علي خطه وتنفذنها وبعد كل يوم جيه واقالي واقفي الخطه علشان هي هتجوز وفعلا كانت فرحنا اوووى انها اتجوزت بس هو كان عنيد جدا وبعد سنين عارف انها حامل بعد تهديد انها لو كملت في الحامل او خلفت هيخطف العيال اما عارف انهم توم كان ولد وبنت
حور بضعف: يعني انا عندى اخ
صفيه: اها بس اخد اخوكي من المستشفي،اما اتولد وبعها لعيال اسمها الغرباوى وبصت لمحمد انت ي محمد توم حور
محمد وحور بص لبعض بصدمه والعقل رفض الفكره وندى للي مسك ايد محمد وزين للي حضن حور جامد
صفيه كملت وبعد مع حور كملت ٥ سنين خطفها ورمها في القاهره وبرضو ابتسام ومحمود مش ساب بعض
ندى بصدمه: انتي متاكده من الاسمي دى
صفيه: اها
ندى: طلعت تلفنها بسرعه وفتح صوره حور وهو ده شكلك وانتي صغيره
حور: مسكت الفون
حور: اها دى انا بس جبتي صورتي مني
ندى: هي عرفتك
محمد: مين للي عرفتها
ندى: طنط ابتسام مرات عمو محمود هي شبه حور جدا
صفيه: ممكن بعد كل ده انا اسفه واللي عملتها معايا عرفني يعني ايه احترم النفسي
ارجوكي ي حور وانت ي استاذ محمد سامحني وسامحو جوزى علشان هو مات
حور بصدمه: زين انا عايزه اروح عند ابتسام
زين: بصلها ورجع بص لندى تعرفي العنوان
ندى: اها اعرفها
اسامه احد صفيه وخرجها من البيت وزين شال حور وغيرها هدومه ونزله لمحمد للي بص لحور بطريقه اخويه وركبها عربيه واحد هو ندى محمد هو للي كان سايق وندى جانبها وزين وحور اقعدين واره
محمد: ي زين
زين: حطت ايدها علي كاتف صاحبها انا في طهرك متخفش
محمد: بس انا اول مره اخاف من الحقيقه
زين: كان هيكلم
ندى: اقطعتها انا معاك في اى حاجه حتي لو طلعت ابن شحات
خلتهم : ضحكو كلهم
زين: ضحكتني
حور: لو مقلبتيش الهزار تموت
ندى: ما المفروض تفرحو اصلا ليقتها اهلكم الحقيقن وكمان ي محمد اختك طلعت مزه اهي وانتي اوعي تشوفي نفسك اخواكي طلع مز اهو غير امكم مزه جدا وابوكم راجل جنتل كدا عايزن ايه تاني
زين: عندها حق
حور بتعب: محمد واقف العربيه بسرعه
محمد: ركن علي جانب بسرعه وحور نزلت بسرعه ورجعت
زين: حور مالك
حور: مش عارفه بس تعبانه اوووى واديخها
محمد بحب اخويه: طيب يالا نروح المستشفي
زين : اها يالي
حور: انا عايزه اروح اشوف ماما وبابا
زين: فاهمه وركبها ندى وصلنا انزلوها
محمد وحور مع بعض ده بيتك
ندى: اها يالو
مازن وباقي الحارسه زين امرهم انهم يقف تحت
ياتره ام فيروز هتعمل ايه اما تلاقي ولدها الاتنين اقدمها وحور تعبانه ليه هنعرف مع الحلقات الاخيره
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة