U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الحادي عشر 11 - بقلم كوكي عاشور

رواية قلبي لك انتي فقط الفصل الحادي عشر 11 بقلم كوكي عاشور

  • ملحوظة قبل البدأ لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية قلبي لك انتي فقط دليل الروايات) لكي تظهر لك كاملة
رواية قلبي لك انتي فقط كاملة

رواية قلبي لك انتي فقط البارت الحادي عشر 11

حور وزين وصل الست
حور : هو حضرتك بتعيطت كدا ليه
زين: اكلمي احنا بنساعدك متخفيش
الست بدموع: انا انا ابني طردني من البيت واقالي غورى اطلعي بعد ما خلني اكتبلها البيت وكره اخوات البنات فيها اما رحت لبناتي طردوني هما كمان بئا انا في الشارع
حور بدموع: معلهش طيب احنا هنساعدك ولله بس بطلي عيطت
زين: ممكن تقولي عنوانك
الست: هتعمل ايه ي ابني
زين: هخلي ابنك يجي لحد عندك يبوس رجلك
الست: اوع تعملوه حاجه يبني ده حته مني
زين: متخفيش انا مش عملها حاجه
حور: هو حضرتك اسمك ايه
الست: انا اسمي صفيه
حور: ماشي ي خالتي صفيه
زين: ست صفيه اتفضلي اقولي العنوان
صفيه: اقالت لزين العنوان
زين : اتصال علي محمد
محمد: ايه ي بص
زين: انت فين
محمد: في كافيه مع ندى ماله صوتك
زين: طيب معي عنوان عايز تروح تجيب الشخص ده منها
محمد: اسمو ايه
زين: ست صفيه هو ابن حضرتك اسمها ايه
صفيه: اسامه
زين: اسامه ي محمد زين بعد شويه بص انا مش عايز حد يلمسها بس عايزه يموت في جلدها من الخوف
محمد: اعتبار حصل
زين: هاتو علي الفيلا
محمد: بيس ي مان
محمد كان بيكلم بهزار علشان ندى متخدش باله وتخاف منها الانها شافتها وهو بيضرب شخص

بقلم كوكي عاشور

عند ندى ومحمد
ندى: ماله زين
محمد: بيقواي علي شغل عايزه مني
ندى: طيب يالا علشان تروحني علشان اتاخرت
محمد: طلب الحساب واخد ندى وماشها بس في حد اخد صور ليهم هو محمد ماسك ايدها
---
عند زين وحور
حور حست بدوخ وكانت هقع بس زين لحقها بسرعه
زين: انتي كويسه
حور: اها متخفش ودى علشان مش اكلت من الصبح
زين: ماشي واقعد حور
زين: بص لست ممكن تفضلي معايا
صفيه: فين يبني
زين: بيني
صفيه: ليه ي ابن انا هنا كويسه
حور بصت لزين وهو فاهم انها هتصرف
حور براءه : بصي انا مش عارفه امي وابويه فين وانا ارتحت ليكي ممكن تجي معانا تعوضني شويه عنها لحد ما ابن حضرتك يجي
صفيه: ي حبيبتي يبنتي حاضر انا هاجي معاكم
حور بيت لزين بثقه هو ضحك علي جنانه
زين رن علي الحارسه تجي عندها
وصفيه اتفاجاه من كام الحارس للي حوليه هو اتخضت
حور: متخافيش مش هيعملو حاجه
زين : فتح الباب للي جانب السوق لصفيه وهو حور اقعد واره
صفيه: يبني هو انت مين
حور: هو حضرتك متعرفيش هو مين
صفيه بطيبه: لا ولله يبنتي
حور بغروار: اهو في ناس متعرفكش اهو علشان مش اسمعك بقول انا زين سليماني الكل عارفني
زين : ضحك بصوت كلها علي طريقه كلامه
حور: بضحك علي ايه
زين: الصراحه عليك انتي
حور: ليه شايفني مهرج
زين: لا انا شايفك قلبي
حور بكثوف: زيننننن
زين: لله علشان بقول الحقيقه ولله يست صفيه هي قلبي وحياتي وعمرى
حور بكثوف: بسسس هو انت مصدقت
صفيه: ربنا يخليكم لبعض يبني ويسعدكم ديماا
زين: ي رب
---
عند محمد وصل لعنوان وكان مع حارس كتير جدا
مازن: هو ده البيت بتاع اسامه
محمد: زين اقال يترعب من غير ما يتلمس
مازن: تمام
مازن: محمود تعالا خبطت علي الباب
ومحمد كان وافق في ظهر محمود ومان مطلع سلاحه ومسكه في ايدها
محمود خبطت علي الباب وطلعت بنت صغيره محمود شاور لمزان علشان السلاح
محمود: هو فين استاذ اسامه ي حلوه
الطفله : جوه نايم
محمد طلع من وارها محمود واتكلم براحه طيب احنا اصحابها وعايزن نصحياه
الطفله: ادخلو صحواها محمد دخل هو ومحمود ومازن وباقي الراجل بره
اسامه كان نايم محمد مسك الكوبايه المياه وخبطتها في وشها قام يشتم بس سكت اما لقي مسدس في دمغها
اسامه برعب: هو في ايه
محمد: مش عارف بس شكلك مزعل
زين باشا اوووى
اسامه: زين باشا مين انا معرفش حدباسم ده
محمد: هتعرف بعد شويه هاتو
مازن: شد اسامه من علي السريرى واخدها بملابس للي عليا
اسامه: طيب البس حاجه
محمود: لا الباشا زعلان منك اووى ويالا
محمد ومازن ومحمود اخدها اسامه لعند زين
---
في بيت زين السليمان
صفيه بسم لله ماشاء لله
حور: عجبك
صفيه : ربنا يبارك فيكم وتعماره بخير
حور: شكرا ليكي
زين: يالا ندخل
حور وصفيه وزين دخلوها البيت
حور بصوت عالي: يزن ي زيزوووو
يزن: نزل من علي السلم هو بيضحك وحضن حور
حور: وحشتني اوووى الشويه الصغننين دول
يزن: وانت كمان وحشتني اووى
زين: ايو بئا بتعاكس مراتي بقول وحشيني
يزن: اسف ي خالوه بس هي وحشتني بجد
زين: يقلبي خالوه انت
يزن: مين دى يا حور
حور: دى ست صفيه
يزن: بصلها بص لزين
زين: متخافش دى مش بتذى حد زى انا وحور ومحمد
صفيه: جات لمسه
يزن: بعد
حور: معلهش هو مش بيحب حد يلمسها
صفيه: اتفاهمت الموضوع
زين: ي مصطفي ي مصطفي
مصطفي: ايو ي زين باشا
زين: عملت للي طلبتك منك
مصطفي: اها هو موجوده فوق في الغرفه الضيوف
زين: طيب روح انت
حور: برافوووووو يقلبيييي
زين: خضتني ي حور في ايه
حور: يزن جاب الفول مارك في الامتحان
زين: برافووو زيزووو
يزن: بس انتو وعدتوني بهديه حور طيب يالا نطلع الست صفيه الاوضه الاول وبعد كدا هنوريك المفاجاه
يزن: ماشي يا لا
حور ويزن وصفيه طلع فوق ومصطفي كان واقف اقدم الاوضه بتاع صفيه اما وصل لعندها نزل هو
حور: اتفضلي خدى شور وارتحي شويه لحد ما ابنك يوصل
صفيه: بس انا مش معايا لبس
حور:هتلاقي كل حاجه جوه
صفيه: حاضر وساب حور ويزن
يزن: فين مفاجاتي بئا
زين: اولا ولازم نحطت دى علي عيونك
يزن: اوووك يالا ي حور اربتطيها
حور: ربطت عيون يزن ودخلها اوضه في الوان كتير جدا ولوحات لرسم
حور: وهي بتشيال الربط
زين: ايه رايك بئا
يزن: حلوه اووووى انا بحبك ي خالو اوووى وحضن زين ودى كانت اول مره يزن يحضن زين
زين بفرح هو بيحضن يزن انا بحبك اوووى
يزن: وانا بحبك اوووى
حور: وانا مش بتحبني
يزن: بحبك جدا ي حور
زين هيعمل ايه في اسامه وصفيه وحور تعبت ليه وهما علي النيل هنعرف في الحلقه الجيه
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة