U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت التاسع 9 - اسماء محمد

رواية انا لست جارية بقلم اسماء محمد الفصل التاسع 9
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت التاسع 9 

ادهم كان قاعد مع اسر في المكتب
اسر.، ندي تبقي اخت احمد الجارحي واحمد بيدور عليها وانا عرفت من محامي صاحبي ان محامي احمد عرف مكان ندي وعرف أنها صاحبه نور
ادهم،. يعني نور وندي الي كانوا بيعشقوا بعض زمان هما نور وندي دلوقتي
فجاءه سمعوا صوت صويت نور وادهم جري علي معشوقته الصغيره
ادهم وأسر مشيوا ورا الصوت وكانوا في المطبخ واصدموا لما شافوا ندي حاطه السكينه علي رقبتها
ندي بعياط .، انا اسفه يا نور انا الي خليتك تتجوزي الحيوان ده انا السبب لما اموت مش هيبقى في حاجه تخليكي معاه
نور بعياط .، علشان خاطري يا ندي بلاش انا بحبك ياندي انا ماليش غيرك والله
ندي بعياط اكتر .، علشان كده لازم ماكونش موجوده اسفه
اسر هيموت علشان حبيته اه حببته حبها من اول يوم شافها فيها وفجأة لانشغال نور مع ندي جري علي ندي ورمي السكينه في الارض
نور جريت عليها وحضنت ندي .، انتي عمري يا ندي وانا ممكن اموت علشانك
ندي .، انتي اجمل واحلى واحده في حياتي تعرفي يا نور وانا صغيره كنت بعشق وحده اسمها نور علي اسمك كده وكنا بنلعب مع بعض بس عرفت انها ماتت ماكنتش مصدقه خرجت جري وعماله ادور عليها وتوهت في ناس لاقوني وودوني الملجأ واحلي حاجه قابلتك هناك وحبيتك لأنك كنتي شبها
نور باستغراب .، ندي انا كمان كده في ايه انا مش فاهمه حاجه انا فعلا كنت بحب واحده اسمها ندي وحبيتك علشانها
ندي ونور مصدومين من الي فهموا وفجأة الاتنين في صوت واحد .، اعااااااااااااااا
نور.، ندي انتي ندي
ندي.، نور انتي نور صح وحضنوا بعض وعيطوا اكتر
اسر وادهم قاعدين مبسوطين وفجأة من غير مقدمات ادهم شد نور وندي وأسر ودخلهم اوضه الرياضه بتاعته لاني مافيش مخلوق يقدر يقرب من الاوضه وقفلوا عليهم الباب
ادهم.، الكلمه الي هتتقال هنا متطلعش بره
ندي ونور .،.........

  • ملحوظة: الرواية كاملة أكتب في جوجل"رواية انا لست جارية دليل الروايات"

بقلم اسماء محمد

عند عمر
عمر بيفكر في بنت عمه هو ايه
نحكي شويه عن عمر
عمر عارف كل حاجه معادا نور وندي ميعرفش ان ندي اخت احمد وأن نور أخته عرف ازاي بقا
فلاش باك
عمر كان راجع من الكليه تعبان فجاءه سمع صدمه الجمت لسانه
احمد .، اه عمر مش اخويا واه ابويا قتل أبوه وامه واخته بس انا بعتبر عمر اخويا
المحامي .، انت اتجننت انت عارف انت عايز تعمل ايه
احمد بعصبيه .، اعمل الي قولتلك عليه وملكش دعوه
المحامي .، انت حر بس انت الي خسران
عمر أما سمع الكلام فضل حابس نفسه في اوضه علي الي كان فكره اخوه
باااك
عمر ورحمه امي وابويا واختي لاخد حقي منك يا احمد
الباب بيخبط
عمر .، ادخل
احمد بابتسامه حب .، عامل ايه يا حبيبي في الكليه
عمر من غير نفس .، الحمدلله ماشي حالي
احمد .، مالك مضايق ليه
عمر.، لا عادي
احمد .، عندي ليك خبر حلو
عمر ، ايه
احمد، اختك ندي انا لقيتها
عمر .، ندي مين
احمد .، ندي يا سيدي اكبر منك بسنتين وتاهت وهي صغيره وانا الحمد لله لقيتها
عمر .، بجد هي فين
احمد .، هفهمك بعدين
احمد بيحب عمر اوي ومستعد يضحي بحياته علشانه حتي لو مش اخوه وحتي لو كانوا بيتخانقوا وهما صغيرين

عند ادهم
ادهم .، فهمتوا هتعملوا ايه وعرفتوا كل حاجه
نور وندي .، اه عرفنا
ادهم بص علي اسر لاقه سرحان
ادهم.، اسر انت يا بني
اسر .، ها
ادهم.، انت روحت فين
اسر .، بما أن ألعب بقا علي المكشوف انت لازم تعرف حاجه يا ادهم
ادهم .، حاجه ايه دي
اسر .، انا اسمي ايه يا ادهم
ادهم بترقيه.، اسمك ولاء وضحك اسر طبعا
اسر .، طب ما انا عارف اسم ابويا ايه
ادهم .، ايمن
اسر.، اسم جدي ايه
ادهم.، معرفش ايه يا بني مالك
اسر.، هي دي المفاجاه
انا اسمي اسر ايمن الحناوي
ادهم .، طيب ايه المشكله بعدها فاق
ادهم.، نععععععععم

/بقلم اسماء محمد

عند حمزه الحناوي والد ادهم
حمزه .، انت متاكد من الي انت بتقوله ده
الشخص .، اه يا باشا انا سامعاهم والله
حمزه .، طب روحي انتي دلوقتي
حمزه .، مش معقول مش ممكن يعني نور تبقي بنت اخويا مستحيل
وأسر يبقي ابن ايمن
لالالالالا انا اتجننت خلاص لازم اعرف وافهم كل حاجه انا دماغي باظت خلاص

استووووب
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة