U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت العاشر 10 - اسماء محمد

رواية انا لست جارية بقلم اسماء محمد الفصل العاشر 10
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت العاشر 10

عند اسر روح البيت ونام
ادهم ونور وندي لسه في صدمه
حمزه هيقابل ادهم بكره علشان يفهم منه كل حاجه
في صباح يوم جديد
عند اسر
رحمه دخلت عن اسر الاوضه بتاعته لقيته صاحي
رحمه .، لا دي معجزه اسر صاحي بنفسه
اسر .، ادهم عرف كل حاجه
رحمه كانت ماسكه كوبايه وقعت منها
اسر خاف عليها .، مالك انتي كويسه
رحمه بتهز رأسها .، عرف ازاي عرف أن انا بنت عمه وانت ابن عمه
اسر.، انا الي قولت
رحمه .، لا انت تحكيلي كل حاجه من الاول
فلاش باااك
ادهم بصدمه .، نعععععم
نور .، كده احلوت اوي
ندي .، الله اكبر
اسر .، انا اسر ايمن الحناوي يعني ابن عمك وابن عمك يا نور
ادهم .، انا مش فاهم حاجه ازاي انا كل الي اعرفه اني ليا عم واحد بس وهو عمي محمد لكن ايمن ده جه منين
اسر .، انا كنت فاكر اني بابا مالهوش اخوات بس قبل مايموت قلي كل حاجه
ادهم .، قال ايه
اسر رجع لورا وافتكر كلامه مع أبوه
فلاش باك
ايمن .، اسر تعالي يا بني عايزك في موضوع
اسر .، خير يا بابا في حاجه
ايمن .، انت عمرك ماسالتني فين اهلك يا بابا ليه
اسر .، عادي انا افتكرت ممكن تكون انت الابن الوحيد
ايمن .، لا يا ابني انا مش وحيد انا ليا أهل وليا اتنين اخوات محمد وحمزه دول عمامك
اسر بصدمه .، ازاي يا بابا انا مش فاهم حاجه
ايمن .، انا اتجوزت امك بس جدك ماكنش راضي بيها علي الرغم انهاغنيه زينا بس انا حبيت امك اوي وكنت مصمم اني اتجوزها ولما اتجوزتها جدك عرف طلب اننا نعقد في الڤيلا لما عرف أن امك حامل فيك ولما انت اتولدت امك كانت تعبانه ومرات عمك كانت مخلفه ادهم ابن عمك هو اصغر منك بسنه ورضعتك انت وهو ابويا الله يرحمه طلب مني اتجوز علي امك انا رفضت قالي لو ما اتجوزتش عليها هيطردني من البيت
اسر .، طب هو ليه كان رافض امي
ايمن .، علشان انا اتجوزت بنت اكبر اعداه بت الجارحي
اسر.، طب هو عايش دلوقتى دا ميت ليه مارجعتش
ايمن .، انا كنت هرجع بس خوفت عليكوا انكوا متعرفوش تتعايشوا مع اولاد اعمامك وبعدين انا عرفت انا عمك محمد مات هو وولاده في حادثه ومراته دا الوحيد الي كان بيجي يطمن عليا من ورا جدك هو وعمك حمزه بس حمزه قطع بيا فجاءه لما جدك عرف بس محمد عاند جدك وفضل يزورني
فجاءه ايمن .، المهم دلوقتي خلي بالك من اختك انا قربت اروح لامك خلاص هي وحشاني اوي وروح لعمك حمزه متخافش هيخدك بالحضن وابقي زورني يا ابني
اسر.، بابا بعد الشر عليك متقولش كده
اسر بعياط .، بابا بابا رد عليا انا مقدرش اعيش من غيرك باباااا
رحمه سمعت صوت اسر.، ايه في ايه بابا مالوا
رحمه اول اما شافت ابوها أغمي عليها

بقلم اسماء محمد

باااااك
ادهم .، يعني غير انك ابن عمي وكمان اخويا في الرضاعه
اسر.، بعياط لان افتكر أبوه .، اه شوفت بقا ليك بنت عم تاني غير نور رحمه وهي دلوقتي عندها 19سنه
ندي.، يعني عيلتي انا السبب في دا كله واخويا احمد كمان
اسر وادهم بيحالوا ميبوظوش صوره احمد قدامها
ادهم.، ندي اخويكي كان اطيب واحد فينا بس بعد اما انتي ضعتي مننا ومحدش عرف يلاقي احمد اتحول بقا واحد تاني كل همه ازاي ينتقم مننا
ندي ونور .، بيبوصوا لبعض علي الصدمه
نور .، طب عمر اخويا فين انا عرفت انو عايش
ادهم.، عند احمد
نور.، نعععم وهو يعرف اني عايشه
ادهم.، لا
نور بعياط انا لازم اشوفه
اسر .، مستحيل يا نور
نور وندي.، ليه
اسر .، علشان منعرفش احمد هيعمل ايه لما يعرف انك عرفتي كل حاجه
ندي .، مش انت قولت أنه اتغير علشاني طب انا رجعت اكيد هيرجع تاني
اسر. معرفش بس ابوكي معرفش ابوكي قالوا ايه خلاه يكره ادهم كده وغير كده في حاجه كمان
ادهم ونور وندي في صوت واحد .، لا ابوس ايدك كفايه كده احنا هنموت
اسر.، هههههههه ليه كل ده انا لسه قولت حاجه
ادهم.، ايه هيطلع ليا تنين قربي ولا حاجه
اسر .، لا وبعدين بص لندي وقال.، تتجوزيني
باااااك
رحمه بصدمه .، تتجوز ندي
اسر .، انتي سبتي دا كله ومسكتي تتجوز ندي انتي يا بت في حاجه في عقلك ولا ايه
رحمه فجاءه قامت زي المجنونه وبتجري في الشقه .، اعااااااااااااااا
اسر ، يا بنت المجنونه في ايه
رحمه بتلبس .، يلا قوم عايزه اشوفهم وبعدين انت هتقدر تحميني يلا والنبي
اسر .، اهدي بس هروح الشركه انا وادهم ونور وبعدين هعدي عليكي هما اصلا طلبوا مني اجيبك
رحمه .، امممممم والمزه هتكون موجوده بقا
اسر .، مزه مين
رحمه .، مرات اخويا يا درش مالك
اسر حدف المخده .، قومي يا بت من هنا
نزل اسر الي الشركه

ادهم ونور قاموا من النوم ونزلوا الشركه هما كمان طبعا نور مش بتكلم ادهم واتفقوا أن بعد المشكله تخلص هيطلقوا

ندي .، مصدومه من كل حاجه عرفتها امبارح وطلب اسر ليها للجواز وقامت اتوضت وصلت والباب خبط
ندي فتحت لقت شويه رجاله كتير .،
واحد منهم .، انتي الانسه ندي
ندي بخوف.، اه مين وقبل أما تكلم كانت أغمي عليها من التخدير

عند حمزه
صفاء جهزي نفسك انتي وايه علشان هنروح لادهم النهارده
ايه بفرحه .، هيييييه هروح لادهم ونور
حمزه في نفسه .، انهارده هعرف كل حاجه

في الشركه
ادهم خلي نور السكرتيرة بتاعته
نور خبطت علي الباب
ادهم .، ادخل
نور .، في واحده اسمها لينا عايزك بره
ادهم بتافف .، اوف دخليها
نور .، طيب
لينا دخلت علي ادهم
لينا .، ادهم بيبي وحشتني كتير
ادهم .، بقتي تتكلمي عربي
لينا.، طبعا حبيبي علشان اعرف اتكلم معاك بالغه بتاعتك
ويتقرب منه وحطت أيدها علي خده وكانت قريبه منه فجاءه دخلت نور .، ادهم انا واتكسفت اول اما شافت المنظر وحطت وشها في الارض .، انا اسفه اسفه وقفلت الباب ومشيت
ادهم زق لينا وبعصبيه .، ايه الي انتي عملتيه ده
لينا .، عملت ايه
ادهم .، والله انتي عارفه الي كانت هي دي مين دي حببتي ومراتي مراتي سامعه
لينا بصدمه .، انت اتجوزت
ادهم سابها وخرج ورا نور

مواصفات لينا.، شقراء وعيونها لبني لون السماء وطويله وبتلبس لبس كله قصير وتعشق ادهم لدرجه الجنون

عند ندي
صحيت من النوم لقت نفسها علي سرير جميل واوضه حلوه اوي فجاءه دخل واحد وهو بيقول
نورتي بيت اخوكي يا حببتي
ندي بصدمه .، اخويا

عند اسر كان حاطط حد يراقب ندي
اسر .، ايه انت بتقول ايه يعني ايه اتخطفت

حمزه وصفاء وايه وصلوا ببت ادهم
اسر جري علي بيت ادهم
ادهم ونور ف الڤيلا

/بقلم اسماء محمد
ايه رايكم بقا عايزه الراي في التعليقات
تفاعل كتير بقا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة