U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الثامن - اسماء محمد

رواية انا لست جارية بقلم اسماء محمد الفصل البارت الثامن 8
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الثامن 8 

في صباح يوم جديد
قامت نور من النوم جسمها متكسر من كتر الضرب جت تقوم من علي السرير مقدرتش تقوم تقف وقعدت علي السرير تعيط وهي بتردد جمله واحده
نور.، يا رب يارب انا تعبت 😭😭
في اوضه ادهم كان ادهم معرفش ينام لانه ضرب نور امبارح بغباء والاوضه بتاعته قريبه جدا من اوضه نور لدرجه انه سمع عيطها قلبه وجعه عليها اوي وقرر أنه يروح يشوفها
ادهم بيخبط علي الباب .، نور افتحي الباب
نور ...
ادهم بخوف .، نور افتحي الباب والا هكسره وساعتها هربيكي
نور...
ادهم بخوف وقلق وزعيق .، نور افتحي كسر الباب اول اما دخل اصطدم
عند اسر
رحمه .، اسر اسر يلا قوم هتتاخر علي الشغل
اسر .، طبيب سبيني خمس دقايق
رحمه .، قوم بقا بطل كسل
اسر ........
رحمه ابتسمت بخبث .، ماشي
رحمه بصوت عالي .، عااااااااااااااا
اسر قام مخضوض.، ايه فيه ايه مالك حد عمللك حاجه انتي كويسه صح
رحمه بضحك .، هههههههه شك هههههه شكلك هههههههه مسخره وانت قايم كده هههههههه
اسر .، يعني الي بعمله في ادهم تطلعيه عليا انا يام لسان
رحمه .، شوفت بقا ربنا
في الوقت ده فون اسر رن وكان ادهم
ادهم.، اسر هات دكتوره بسرعه معرفش ايه الي حصل لنور بسرعه
اسر بخوف .، ليه مالها نور
ادهم .، مش عارف كانت بتعيط واغمي عليها فجاءه بسرعه دكتوره مش دكتور ها اديك سمعت
اسر .، طيب خمس دقايق وهكون عندك
رحمه بخوف .، مالها نور يا اسر
اسر .، مش عارف هجيب دكتوره وهروحله في نفس الوقت فون اسر رن بس كانت ندي
اسر .، الو مين
ندي .، حضرتك الاستاذ اسر
اسر وقد عرفها من صوتها .، اه انتي اكيد الانسه ندي صح
ندي .، اه انا انا بس كنت بتصل علي نور مش بترد واتصلت علي ادهم مردش هو كمان وانا قلقت عليها ممكن اخد العنوان
اسر .، اه طبعا انا اصلا رايح هناك دلوقتي انا والدكتوره
ندي باستغراب .، دكتوره ليه
اسر حس أنه اتسرع .، اص اصل ب صراحه نور أغمي عليها
ندي .، ايه أغمي عليها انا فين دلوقتي
اسر .، انا في العربيه وجاي عندك دلوقتي
ندي .، ماشي انا هستناك بس انت عارف عنواني منين
اسر خبط علي رأسه بايده علي تسرعه .، ادهم ادهم قالي علي مكانك
ندي .، طيب تمام وراح عند ندي وراحوا عند ادهم في الڤيلا
  • ملحوظة: الرواية كاملة أكتب في جوجل "رواية انا لست جارية دليل الروايات"

بقلم اسماء محمد

عند ايه
كانت سرحانه في ذاللك الشعر البيچ الناعم وعيونه العسلي والبشره القمحاويه وكان عمر
ايه .، ايه الهبل ده انا بفكر فيه ليه وبعدين انا بحب احمد لالالا انا هشيل البني ادم ده من دماغي خالص وقامت دخلت أخذت شاور ونزلت
ايه .، صباح الخير
حمزه وصفاء .، صباح النور يا حببتي
ايه .، هو احنا مش هنروح لحمزه ولا ايه انا بقالي كتير ما شوفتش نور مراته وعايزه اتعرف عليها
حمزه .، هنروح بكره دا بقاله خمس ايام متجوز
صفاء . ، انا مش عارفه ليه خايفه وقلبي مقبوض
حمزه .، خير ان شاء الله

عند احمد الجارحي
بيكلم المحامي
احمد .، بجد لقيتها طب هي فين ومين وعرفت ازاي شوفتها فين
المحامي . ، اهدي يا احمد بيه الخبر الحلو اني لقيت ندي اخت حضرتك لكن الخبر الوحش ان ندي كانت في نفس ملجأ نور وهي صاحبه نور دلوقتي وفي الڤيلا عند ادهم
احمد بصدمه .، نعععععم

عند ادهم .، وصل الدكتور
طبعا ادهم اول اما شاف دكتور
ادهم بغيره .، انا مش قولت يا زفت هات دكتوره
اسر .، انت في ايه ولا ايه خليه يكشف علي مراتك
ادهم.، مستحيل لو هتموت
ندي.، يا ادهم اخلص بقا حرام عليك خليه يكشف عليها
ادهم بنفاذ صبر .، طيب وبيوجه كلامه للدكتور
ادهم.، لو قربت منها هتقلك
الدكتور بص بلدهم باستغراب ودخل كشف علي نور وخرج
الدكتور .، مين الحيوان الي عمل فيها كده
ادهم.، اخلص قولي مالها
الدكتور .، حالتها الصحية والنفسية زفت غير كده هي ماكلتش بقالها 3ايام يعني محتاجه راحه تامه ولو اتعرضت للضرب تاني ممكن المره دي تفقد حياتها
ادهم قرب من الدكتور وضربه بوكس في وشه دي علشان لمست حاجه لادهم الحناوي وسابه ودخل لنور
ادهم.، نور قومي يلا وانا هوعدك مش امد ايدي عليكي تاني قومي بقا هقوللك علي حاجه كمان انا هخليكي تشتغلي معايا في الشركه علشان تبقي قصاد عيني علي طول يلا قومي بقا
اسر دخل .، ادهم مينفعش كده وبعدين تعالي عايزك في حاجه مهمه
ادهم .، طب تعالي ودخل ندي عند نور جوه
اسر بتوتر.، طيب
ادهم وأسر دخلوا المكتب عند ادهم وندي دخلت عند نور
اسر.، ادهم فاكر اخت احمد الجارحي
ادهم.، دي هي ونور لما كانوا صغيرين كانوا أصحاب اوي بس من يوم حادثه نور محدش لقيها
اسر.، كان اسمها ايه
ادهم.، ندي وانت عارف بس ايه الاسئله دي
اسر.، ندي صاحبه نور وهي صغيره هي هي نفس ندي وصاحبه نور وهي كبيره
ادهم بغباء .، مش فاهم
اسر .، يعني ندي الي فوق اخت احمد الجارحي الي بيدور عليها سمعت
ادهم .، اه ايه نعععععم وفي نفس الوقت سمعوا كلا من ادهم وأسر صوت صويت
ادهم .، نور بتصوت وجري علي نور بس لقي نور وندي في المطبخ وندي ماسكه السكينه
استوب
/بقلم اسماء محمد
عايزه تفاعل بقا ورايكوا في الروايه بليز
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة