U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الرابع عشر 14 - اسماء محمد

رواية انا لست جارية الفصل الرابع عشر 14 بقلم اسماء محمد
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الرابع عشر 14 

ادهم.، انت مين ونور بتعمل عندك ايه
الشخص.، انا احمد الجارحي يابن الحناوي
ادهم بصدمه .، احمد وكمل ليه يتعمل كده ليه
احمد .، بس لو عايز تلحق مراتك قبل ما تموت تعالي انت لوحدك يلا
ادهم .، وافق بس اجي فين
احمد .، هبعتلك العنوان في ماسيچ
وقفل
ادهم.، الو الوو
ادهم نفخ واتصل علي ندي من علي فون عمر

عند ندي وعمر
عمر .، انا مش عارف مين الي خطفها وهيكون خطفها ليه انا حاسس ان اخوكي هو السبب
ندي .، هيبقي السبب ازاي وهو 24ساعه معانا متخلناش نظلم حد
في الوقت ده فون عمر رن واول اما شاف رقم عمر نط واقف
عمر .، لقيتها يا ادهم
ادهم.، لا عرفت مين اللي خاطفها وبعصبيه اكتر .، ابن الو****احمد
ندي .، مستحيل احمد بقا بيصلي ومبقاش يعمل حاجه غلط
ادهم .، بقولك يا عمر
عمر .، نعم
ادهم.، ادخل اوضه علي الجارحي ابو احمد ودور علي اي حاجه تكون دليل أن الي قتل يارا ام اسر هو نفسه بسرعه وانا اول اما يبعت العنوان وتيجي لو لقيت اي دليل بس الاول تكون مكلمني وتعرفني لقيت ولا
عمر.، سلام علشان الحق ادور

عند ادهم
ادهم.، وانت تعالي معايا تغطي عليا في شركه الجارحي علشان ادور هناك لو لقيت حاجه
اسر .، طيب يلا
واتجه كلا من عمر وادهم للبحث عن شي لمعرفه احمد الحقيقه

عند عمر
قعد يدور في كل مكان في الاوضه وندي مأمنه الطريق بره لعمر علشان لو احمد جه
عمر .، اوف ما فيش اي حاجه يبقي اكيد حاطط حاجه في المكتب لازم اقول لادهم وهو خارج أيده وقعت حاجه

عند ادهم
دخل الشركه بمهاره من غير ما حد يحس بيه وطبعا اسر شاغل الحرس
ادهم داخل اوضه علي الجارحي
وبيدور علي اي حاجه مش لاقي ولقي لوحه شك فيها وشالها لقي مكانها خزنه
ادهم .، اوبا وانا هعرف كلمه السر ازاي انا هجرب هما عايزين 3محاولات بس ادهم جرب اسم احمد بالانجلش عمل خطأ
جرب اسم ندي عمل خطأ وما فاضلش غير محاوله واحده
اتصل علي اسر
اسر بعد عن الحراس ورد علي ادهم
اسر .، هاه عرفت حاجه
ادهم .، انا لقيت خزنه بس مش عارف كلمه السر وفاضل مره واحده بس
اسر .، جربت اسم احمد وندي
ادهم .، اه وطلع غلط
اسر قعد شويه يفكر وبعدين افتكر حاجه وقال
اسر.، اكتب اسم سعاد بالانجلش
ادهم باستغراب.، دا اسم مرات عمي وام نور
اسر .، اكتب بس
ادهم كتب الاسم وغمض عينه

عند عمر
أيده خبطت في حاجه وقع برواز صور
عمر بص عليه لاقه اتكسر بس لاحظ أن في صورة ورا البرواز غير الصوره دي
بيلف البرواز وفتحه لقي صوره محطوطه علي ضهرها ومعاها ورقه واول اما شاف الصوره اصدم

عند ادهم
كنت اسم مامت نور وعمر وغمض عينه والاسم طلع صح
ادهم استغرب بس بص علي الخزنه لقي فيها كلها صور لمامت نور وفي مذكره موجوده معاهم
ادهم خدهم كلهم وقفل الخزنه ونزل زي ما طلع وأسر طبعا كان شاغل الحراس وراحوا علي الڤيلا

عند عمر
شاف صوره لامه ومعاه جواب خدهم بسرعه وخرج من الاوضه
ندي .، ايه عملت ايه
عمر .، تعالي بس دا لو الي في دماغي صح تبقي مصيبه

بقلم اسماء محمد

عند ادهم
حمزه .، ها يا ابني لقيت حاجه
ادهم .، بصدمه طلع الصور الي لقاها والمذكره
حمزه وصفاء وايه ورحمه جريوا علي ايد حمزه أما شافوا صور لسعاد
في الوقت ده عمر اتصل بادهم
عمر .، ادهم الحق انا لقيت صوره لماما وعليها جواب
ادهم وانا كمان روحت الشركه ولقيت صور لخالتوا ومعاها مذكره

عند نور
نور قاعده علي كرسي ومربوطه نور بتعب لأن بقالها يومين مش كلت حاجه .، احمد احمد
احمد دخل وقال .، ايه يا حلوه تعبتي ولا ايه
نور بتعب .، انت ليه يتعمل كده
احمد بعصبيه .، مش عارفه ليه ها علشان اهللك هما السبب في موت عمتي وخلوا بابا يموت من القهره عليها ووصاني اني لازم انتقم منكوا
نور .، انت فاهم غلط يا احمد ابوك هو الي قتل أخته لأنها سابته واتجوزت من عيله الحناوي والله هي دي الحقيقه
احمد .، كدابه بابا عمره ما يعمل كده
نور .، والله هو السبب في أنه قتلها
احمد مش مصدق وسابها وخرج اتصل علي ادهم

عند ادهم
ادهم بلهفه .، الو
احمد .، تيجي لوحدك علي العنوان *******
ادهم .، حالا اكون جيت
ادهم وموجه كلامه لأسر
اسر .، اتصل بعمر وتعالوا علي العنوان ده وهاتوا كل حاجه لقتوها
اسر.، انا مش هسيبك انا جاي معاك
ادهم .، اسمع الي بقولك عليه ومتخافش علي صحبك
اسر .، طيب يا صاحبي خلي بالك من نفسك

ادهم مشي علي الطريق ال قال عليه احمد وكان ماشي بسرعه لدرجه انه وصل في وقت قياسي
ونزل من العربيه وكان في حرس فتشوا ادهم ودخلوا وبعد اما دخل ادهم احمد ادي للحرس أمر بأنهم يمشوا
احمد دخل جري علي نور
ادهم .، نور نور حببتي
نور بتعب .، ادهم
ادهم شاف شكلها حلف أنه هيوري لأحمد الي عمره ماشافه
احمد بيصقف.، اهلا اهلا يا ادهم بيه ولا زمان يا راجل
ادهم جري عليه انت غبي يا ابني غبي صح انت هتودي نفسك في داهيه بسبب حاجه مش حقيقيه اصلا يا بني اسمع بقي وافهم أن ابوك هو الي قتل أخته وكمان العدواه الي بين ابوك وبين جدي ابوك هو الي عملها لانه كان بيحب خالتو سعاد وهي رفضته لانها كانت بتحب عمي وغير كده كمان ابوك كاتب كل ده وكمان قتل امك لانه بيحب سعاد وامك لما عرفت وقالت هتفضحه في لحظه خناق قتلها ابوك هو السبب في دا كله
احمد .، كدب كل ده كدب مستحيل هكون بعمل كل ده بسبب كلام فاضي وقام ضارب ادهم في وشه
ادهم مش عايز يضربه وبيحاول يصد اللكمات
ادهم كلامه صح يا احمد
احمد بص وراه لقي ندي أخته الي صممت تيجي معاهم
احمد .، ندي
ندي بعياط بسبب الي خوها فيه الي اصلا ابوها هو السبب
ندي .، اه يا حبيبي متوديش نفسك في داهيه بسبب حاجه مش صح خد شوف دول بص دي صور طنط سعاد ودي جوابات بابا ادهم لقاهم في الخزنه
احمد خد منها الورق وهو مصدوم
احمد .، مستحيل يعني ايه يعني كنت هودي نفسي في داهيه بسبب حاجه اصلا وهم وبصوت عالي يعني ايه
ندي بتقرب منه وبتحضنه .، كل حاجه ممكن تتصلح يا حبيبي
احمد قام بسرعه وراح عند نور الي ادهم فكها
احمد.، وطي عند رجل نور وادهم .، انا اسف اسف سامحيني يا نور وانت يا ادهم وبعياط اسف ابويا هو السبب هو الي وصاني اني اذيكوا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة