U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت 15 الأخير - اسماء محمد

 رواية انا لست جارية الفصل الخامس عشر 15 والأخير بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الخامس عشر والأخير

احمد عند رجل نور وادهم .، انا اسف اسف
ادهم نزل لمستوي احمد
ادهم.، كل حاجه خلاص عدت وانا مسامحك لأن ابوك هو السبب مش انت بس المهم انك ماترجعش تاني وأقوم اقف و اوع توطي لحد تاني حتي لو كان مين
اسر ماسك ايد ندي وهي بتعيط
نور .، احمد انا مش زعلانه منك بس كنت عايزاك وقبل أما تكمل كلامها كان أغمي عليها كلهم اتخضوا والاكتر ادهم واحمد
ادهم .، نور نور
احمد .، يلا علي المستشفى بسرعه
احمد وادهم ونور وأسر راحو علي المستشفى
الدكتوره .، هي دلوقتي كويسه الإغماء حصل بسبب قله الاكل يا ريت تهتموا بصحتها شويه ومشيت
احمد.، انا اسف لاني بصراحه وقال بكسوف .، انا ماكنتش بحط اكل لنور بقالي يومين
ادهم علشان يخفف عنه ، ليه انت بخيل ولا ايه
احمد بضحك .، ههههه طبعا اومال دا ايدي سايبه علي الاخر
المحلول بتاع نور خلص ومشيوا

في ڤيلا ادهم
عمر اول اما شاف نور جري في حضنها
عمر .، حببتي وحشاني اوي حبيبه اخوكي بعد كده ما فيش حد هيقدر يفرق بينا
نور ، حبيبي تعرف انا كنت بحس بيك علي طول كنت بقول حتي لو انت مش معايا ربنا هيعوضني
اسر بمرح .، بلاش الجو ده عندي ليكم خبر حلو
وبص لاحمد وقال .، انا طالب القرب منك
احمد بص لندي لقاها حطه وشها في الارض ومكسوفه
عمر بص لادهم وحمزه .، انتو الاتنين انا طالب ايد ايه وعليا وعلي اعدائي
احمد بص لايه .، انا اسف يا ايه بس انا كنت بمثل عليكي اسف
ايه .، ليه عملت كده
ادهم ادخل .، خلاص يا ايه بقا سامحيه
ايه .، ماشي
حمزه .، المهم يا حببتي موافقه
ايه .، حاطه وشها في الارض ومكسوفه
حمزه .، علي بركه الله
ادهم واحمد بصوت واحد .، وانا كمان عايز اتجوز
حمزه .، العيال شكلهم اتجننوا
وانت يا ادهم مش متجوز حب عمرك اهي
ادهم بصوت واطي .، هو انا كنت اتجوزت اصلا
ادهم ،. لا انا عايز اعمل فرح زيهم والنهارده كمان كل واحد هيتجوز والفرح لاني انا بنهار اصلا من بدري بس يا نور انتي مسمحاني ومواقفه ولا
نور .، بتهز رأسها ب ايوه
احمد اسنتوا انا كمان بنهار وعايز اتجوز ماليش دعوه
ادهم وأسر بهزار .، روح دور علي عروسه يا اخويا وضحكوا هههههههه
احمد بصلهم بغيظ .، انا لقيتها اصلا ومن بدري كمان وبعدين بص لحمزه .، عمي انا طالب القرب منك
عمر جري عليه وكان هيضربه
احمد .، اهدي بس يا عمر انا مش عايز ايه هو عمي ما مش عندوا غير ايه ونور بس عنده رحمه
عمي انا طالب ايد رحمه كلهم بصوا لرحمه وقالوا في صوت واحد .، رررحمه
احمد .، هههههه اه رحمه اشمعنا انت تاخد اختي وانا اطلع بلوشي كده 😂😂
اسر .، انا موافق وانت يا عمي
حمزه .، انا كمان موافق
رحمه .، محدش يسأل انا موافقه
الكل بصدمه .، ههههههههههههههههه
ادهم راح يجيب المأذون
وعمر راح يجيب الفساتين الي البنات اخترتها
وأسر بيزين الجنينه بتاعت الڤيلا
واحمد بيوزع كروت الفرح
وحمزه مشرف عليهم 😂😂

البنات فوق بيجهزوا علشان الفرح وصفاء بتساعدهم

بقلم اسماء محمد

بليل
كل واحده لبست فستان الزفاف وكان كل واحد احلى من التاني
ايه ونور ورحمه وندي واقفين علي السلم
عمر طلع جاب نور .، الف مبروك يا حبيبه اخوكي
نور.، الله يبارك فيك
عمر نزل وسلمها لادهم
عمر .، خلي بالك منها يا ادهم
ادهم .، دي في قلبي
اسر طلع جاب رحمه لاحمد
اسر. ، عارف لو زعلتها هاجي اعلقك
احمد .، روح العب بعيد يلا دا قبل اما زعلها يكون موتي اهون
حمزه طلع جاب ايه لعمر
حمزه.، خلي بالك منها يا ابني
عمر .، في عيني يا عمي
احمد طلع يجيب ندي لأسر
احمد .، انا عارف انك هتخلي بالك منها
اسر .، طبعا دي روحي
بعد شويه المأذون
بارك الله عليكما وجمع بينكما في خير
صفاء .، لوووووووووي
كل واحد طلع مع حبيته لتبدأ حياه جديده مليئه بالحب
(ملناش دعوه يا موهي 😂😂)

بعد مرور شهر

كانو ايه ورحمه وندي ونور وصفاء وأسر وحمزه وادهم وعمر واحمد قاعدين علي الترابيزه بيفطورا في جو مليئ بالضحك والحب
اسر .، عندي ليكم خبر
كلهم .، خير
اسر.، ادهم فاكر لينا
ادهم .، اه مالها
اسر .،انتحرت امبارح وكان فيه جواب بيقول أنها انتحرت عشانك
ادهم.، علشاني انا ليه
اسر .،لانها كانت بتحبك وطبعا عرفت انك اتجوزت وماتت
الكل .، ربنا يرحمها ويغفر لها يا رب
نور مالت علي ادهم
نور .، فاكر اول اما اتجوزتني قولت ايه قولت اني هكون جاريه عندك وانا قولت للك اني مستحيل اكون جاريه دلوقتي انت لسه علي كلامك
ادهم.، مستحيل انتي عمري وملكي وامرتي انتي لست جاريه
نور.، بحبك
ادهم .، بعشقك
اسر .، في خبر ليكوا
الكل .، لاااااااااا لالالالالا حرمنا خلاص كفايه
اسر والكل .، هههههههههههههههه

تمت بحمد الله
عايزه رايكم الروايه خلصت نتقابل في الجديد بقا
بجد عايزه اعرف حلوه ولا
  • الرواية الجديدة للكاتبة اسماء محمد أضغط هنا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة