U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الثاني عشر والثالث عشر

رواية انا لست جارية بقلم اسماء محمد الفصل الثاني عشر 12 والفصل الثالث عشر 13 

رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الثاني عشر 12

عمر .، ايه عايشه يعني ايه
ندي .، والله نور عايشه بس دلوقتي مش هفهمك بعدين علشان مش هعرف اقول حاجه دلوقتي
عمر كان لسه هيتلكم دخل احمد
احمد بحب .، هاه خدتوا علي بعض ولا لسه
ندي وعمر في صوت واحد .، اه خدنا اوي
احمد .، هههههههه ما هو واضح طيب انا ماشي بقا علشان عندي شغل باي
ندي.، ازاي طيب كده وفي نفس الوقت عايز ياذي نور وادهم
عمر .، هو ده الي مجنني في حاجه انا معرفش ايه هي
ندي .، يارب يكون طيب كده بجد بس يكون حاجه فاهمه غلط هي الي خلته كده
عمر بتمني لانه مهما كان بيعتبره اخوه .، يارب

 بقلم اسماء محمد

عند ادهم
صفاء بعياط وهي حاضنه نور.، يا حببتي يا بنتي انا كنت كل يوم بموت علشان كنت فاكره اني مش هشوفكوا تاني بس ربنا كبير وسابلي انتي واخوكي عمر وكمان طلع اسر ابن عمكوا الحمدلله يارب الحمدلله
نور .، بعد الشر عليكي يا خالتو
صفاء .، لاقيه عليكي خالتو اوي طالعه منك حلو
ايه بغيره .، من لقي أحبابه نسي أصدقاءه
صفاء .، اسكتي انا بشوفك علي طول إنما دي وحشاني اوي اوي
نور .، ربنا يخليكي ليا يا خالتو
ادهم بتمني .، يا بختك يا خالتو حاضنه نور وانا لا وبيضحك 😂😂
في الوقت ده دخل اسر ورحمه واول أما اسر ورحمه شافوا حمزه الاتنين في صدمه
اسر ورحمه بصوت واحد .، بابا
حمزه بضحك .، هههههههه اكيد انتو ولاد ايمن اخويا
صفاء بضحك.، هههههههه يعني مصدومين
حمزه .، مالكوا يا ولاد اول مره تشوفوا تؤام
اسر ورحمه بنفس الصدمه .، يعني حضرتك تؤام بابا اصل انت شبهوا اوي
ادهم.، خلاص بقا فوقوا من الصدمه
اسر دخل في حضن عمه هو ورحمه
اسر.، ياه يا عمي حضنك حلو اوي ذي حضن بابا الله يرحمه
رحمه بتعيط
حمزه .، بتعيطي ليه يا حبيبتي
رحمه .، لانه نفس اخر حضن بابا حضني فيه
نور بتعيط
ادهم.، ايه الحكايه احنا هنقضيها عياط بتعيطي ليه يا نور
نور .، عمر كلنا موجودين معادا عمر وندي
اسر خبط بإيده علي رأسه كأنه نسي
اسر .، اه صح ندي
ادهم .، مالها
اسر .، احمد خطفها
كلهم في صوت واحد .، نعععععععم

عند احمد في شركته
بيكلم واحد
احمد.، كله تمام اول اما تخرج من الڤيلا نفذ الي قولت عليه
الشخص .، تحت امرك يا باشا بس فيه حاجه كدا
احمد .، اخلص حاجه ايه
الشخص.، شكلهم كدا عرفوا كل حاجه لان كلهم متجمعين عند ادهم الحناوي دلوقتي
احمد .، عارف ان شاء الله هتكون آخر اجتماع ليهم

البارت الثالث عشر 13

اسر .، ندي
ادهم.، مالها
اسر .، احمد خطفها
الكل في صوت واحد بصدمه .، نعععععععم

عند ندي
معاه الفون وعمر قاعد جنبها و بتتصل علي نور
فون نور رن برقم غريب
نور ردت .، الو سلام عليكم
الشخص بصوت شبه باكي.، نور حببتي
نور.، حضرتك مين
الشخص.، عمر يا روح قلبي عمر يا حببتي
نور بعياط.، عمر هنا كلهم قاموا وقفوا
نور .، انت عمر اخويا صح
عمر .، اه يا روح اخوكي وعمره كله
نور .، انت عرفت منين اني عايشه وجيبت رقمي منين
ندي .، مني انا
نور .، ندي انتي بتعملي ايه مع عمر
ندي .، انا وعمر مع بعض وقولته انك عايشه علي فكره يا نور احمد طبيب اوي انتي متعرفيش بيتعامل معايا ازاي
طبعا مكبر الصوت مفتوح عند ندي ونور
ادهم.، يبقا الي في دماغي صح
كلهم بصوا لادهم
ندي .، هو ايه الي صح يا ادهم
ادهم.، احمد فاكر الي احنا السبب في موت عمته الي هي مامت اسر ورحمه وطبعا ابوكي يا ندي هو الي قالوا كده
نور .، وانت عرفت منين يا ادهم
ادهم .، كنت حاطط واحد عنده في البيت وسمع احمد بيتكلم مع المحامي أن احمد بينتقم مننا بسبب أنه فاكر أن احنا الي قتلنا عمته بس الحقيقة أن أيوه هو الي قتلها علشان اتجوزت من عيله الحناوي
رحمه واقفه بتعيط علي الي يتسمعه عن أمها
ندي .، طب واحنا هنخليه يعرف ازاي قبل ما يعمل حاجه
ادهم .، مش عارف بس سبينا لحد بكره أما افكر
المهم انتي عامله ايه وعمر اخبارك ايه يا وحش
ندي .، انا كويسه الحمدلله
عمر .، انا بقيت كويس جدا اما سمعت صوت قلبي الي رجع روحي تاني
ندي .، طب انا هقفل دلوقتي علشان زمان احمد جي
ادهم .، طيب سلام
نور .، ربنا كأنه سامع صوتي وانا بقول عايزه عمر فعلا ربنا كبير اوي الحمد لله يا رب الحمدالله بعد اذنكوا هقوم اتوضي واصلي ركعتين لله على الفرحه دي وهنام
صفاء .، وانا كمان
ايه ورحمه .، وانا كمان
كل واحد راح يصلي ويشكورا ربنا وناموا

عند احمد وصل البيت لقي ندي وعمر بيصلوا استغرب لانه عمره مكان بيصلي
احمد لقاهم خلصوا صلاه
احمد .، خير بتصلوا دلوقتي ليه
ندي .، علشان بشكر ربنا اني لاقيتك
احمد .، تعرفي انا عمري ما صليت
ندي وعمر باستغراب.، بجد
احمد .، اه والله ممكن تعلموني اصلي
ندي وعمر بفرحه .، طبعا
ادخدوا احمد يعلموه يصلي وناموا

/بقلم اسماء محمد
في صباح يوم جديد
طبعا كلهم ناموا عند ادهم في الڤيلا لأن الوقت كان متأخر
ادهم قام من النوم
ادهم.، بيصحي نور من علي الكنبه
نايمن في نفس الاوضه علشان محدش من أهله يعرف حاجه
ادهم.، نور نور اصحي يلا
نور بنوم .، عايزه انام سيني
ادهم .، قومي علشان شغلك في الشركه
نور.، روح انت وانا هاجي وراك
ادهم باستسلام .، طيب ولبس ونزل
ادهم قابل اسر ونزلوا مع بعض راحوا الشركه وادهم قال لأسر أن نور هتيجي وراه
بعدها بساعه نور قامت من النوم وبتشوف الساعه كام
نور .، نهار اسود الساعه 9دا انا هتشوح من ادهم اوف قامت لبست بسرعه ونزلت وهي خارجه ادهم اتصل بيها
ادهم بعصبية.، كل ده يا استاذه
نور .، اسفه
ادهم .، انجزي
نور .، طيب انا وقبل أما تكمل كلامها كانت مغمي عليها
ادهم .، نور الو الو
ادهم رن تاني الفون مقفول
ادهم بقلق .، اسر نور فونها مقفول رن علي البيت بسرعه
اسر رن
رحمه .، الو
اسر .،رحمه نور عندك
رحمه .، خرجت
اسر .، طيب سلام
ادهم .، ايه
اسر .، بتقول خرجت
ادهم بقلق.، اكيد حصلها حاجه
فجاءه فون ادهم رن
ادهم .، مين
الشخص .، حبيبه قلبك معايا
ادهم .، انت مين الو الو
اسر .، في ايه
ادهم .، نور اتخطفت
اسر .،ايه ازاي
ادهم .، مش عارف
ادهم اخد مفتاحه ونزل يدور عليها
وأسر كمان
بعد يومان
ادهم حالته بقت صعبه وعمر وندي مش عارفين مين الي خطفها وايه ورحمه علي طول عياط وصفاء بتواسي قلبها وجعها علي بنت اختها وأسر وحمزه بيدور عليها
فون ادهم رن
ادهم رد بسرعه .، انت مين
نور .، ادهم الحقني ادههههههم
ادهم .،نورنور
الشخص .، انت مش عارفني ولا ايه يا ابن الحناوي انا احمد ثم ابتسم بخبث
/بقلم اسماء محمد
ها ايه رايكم
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة