Ads by Google X

رواية احببت طالبتي الفصل الرابع - بقلم منة رجب

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت طالبتي الفصل الرابع بقلم منة رجب 

رواية احببت طالبتي كاملة

رواية أحببت طالبتي الفصل الرابع

سلمى: اااه
ساره: مالك
سلمى بعصبيه وهي توجه الكلام ل يوسف بس ما بصتش عليه:
انت يا أستاذ مش تاخد بالك
يوسف: أسف مش قصدى والله
سلمى حاسه انه هي عارفه صوته رفعت عنيها
وبإستغراب: انت
يوسف بنفس الاستغراب: انتي
ساره: هو انتو تعرفوا بعض
سلمى: ده فتى الارز
يوسف: أفندم
ساره: اهااااا فهمت
سلمى: انت بتطلعلى منين
يوسف بإبتسامه: ده أنا ربنا بيحبني
سلمى: يلا يا ساره ده شكله مجنون
ومشيو
.....
دخل يوسف ل حسام وهو مبتسم
حسام: ايه يا عم المبسوط مالك
يوسف: عادي يعني
حسام: طيب
يوسف: عامل ايه يا حوس
حسام: تمام هتسافر امتى
يوسف: بكره كده ان شاءالله
حسام: تروح وتيجي بالسلامه
يوسف: والله لو عليا مش عايز أسافر بس الشغل بقه
حسام: ربنا معاك
يوسف: امشي أنا بقه
حسام: مع السلامه
يوسف: باااارد أويي في كل حاجه
حسام: امشي اطلع بره
يوسف: ماشي يا عم سلام

بقلم منة رجب

دخلت ساره بيتها
ساره: السلام عليكم يا أهل البيت
الام: وعليكم السلام
ساره: ماما انا ميته من الجوع مش قادره
الام: طيب ادخلى غيري وتعالى
ساره: ماشي
دخلت ساره غيرت وصلت و خرجت ع شان تاكل
ساره وهي تمسك الطبق اللي قدامها وتحضنه😂: اوووباااااا مكرونه بالبشاميل عشقييييييي
الام: عملتها مخصوص على شانك
ساره: حبيبتي يا سوسو والله
الام: يلا كلى وريحي شويه
ساره: أريح ايه بس ده انا عندي امتحان بكره الدكتور الرخم وفجأه افتكرته وسرحت
الام: روحتى فين ما بتاكليش ليه
ساره بتوتر: امم م مافيش حاجه ما فيش
الام: طيب كلى يلا
ساره: حاضر
كلت و دخلت تذاكر وكل م تذاكر تفتكره وتفتكر الحلم
ساره: ياااربي ايه اللي بيحصل معايا ده أستغفر الله العظيم يا رب
وخلصت ونامت
---
حسام يا ابني
حسام: نعم يا حج
الاب: هسافر بكره أنا
حسام: هتقعد قد ايه
الاب: مش عارف والله
حسام: تروح وتيجي بالسلامه
الاب: الله يسلمك
---
صباح يوم جديد
ساااره يا ساااره
ساره: نعم يا ماما
الام: يلا قومي بلاش كسل
ساره:سبيني شويه
الام: يلا يا بت قومي مش بتقولي عندي إمتحان
ساره فطت نطت من على السرير😂
الساعه كام الوقت يا ماما
الام بخبث: الساعه10
ساره: يا اختاااااااااااي الدكتور الرخم وامتحان ما كنش يومك يا ساره😂
الام بضحك على تصرفات بنتها الطفله😂: اجهزي لغاية ما احضرلك الفطار
خرجت الام من الغرفه
ساره وهي بتجري في كل الاتجاهات: امشي يمين والا شمال دلوقت تضرب راسها بيديها فوقي بقه الله يكرمك يا ساره
استعدت ساره للخروج
وهي لابسه فستان باللون المسترده وحجاب باللون الابيض
ساره وهي خارجه بسرعه: انا ماشيه يا ماماااااا
الام: افطري الاول
ساره: لا على شان الحق بسرعه سلام
الام: لسه بدري
ساره: لسه بدرى ايه تلقاها الساعه عشره ونص
الام بضحك:ههههههههههههه😂الساعه 9 بس عملت كده على شان تقومي
ساره بعصبيه طفوليه😡 وهي تنقض على زراع امها وتعضها منه: كده يا أم ساره كده تخليني الف حوالين نفسي
الام: اااااه يا عضاضه ايه هتاكليني اعمل ايه يا أخرة صبري
انتي مش بتصحي غير بضرب الجزم اااه يا ايدي يا بت المفجوعه
ساره وهي تمسح بخفه علي ذراع والدتها : ايه يا سوسو وجعتك ولا ايه معلش يالا بقي عليا المرادى ثم بدأت في
زغزغه والدتها وهي تقول : انا هضحكك دلوقتي متقلقيش .
تعالت ضحكاتهما معا وبعد ان هدئا قليلا
دخل احمد: في ايه ايه الضحك ده كله وانا ما ليش نفس
راحت ساره وقفت قدام ابوها وهي تبتسم بخبث: وبدأت في زغزغة احمد
احمد بضحك موووت😂:
خلااااص خلااااااص مش عايز اضحك خلااااص😂
ساره: هو دخول الحمام زي خروجه ههههههههه😂
معلومه (العيله الفرفوشه رزق😊)
وقفهم رنين فون ساره
سلمى: السلام عليكم
ساره: وعليكم السلام
سلمى: صحيتي والا لسه
ساره: اه صحيت هفطر ونازله اهو
سلمى: ماشي اشوفك هناك لا اله الا الله
ساره: محمد رسول الله
الاب: يخرب عقلك يا ساره
ساره وهي تحضنه: ههههه بس ايه رأيك على شان ما تحشرش مناخيرك في اللي ما لكش فيه هههههههههههه😂
الام: بخربيت لسانك اقعدي كلى على شان ما تتأخريش
كلت ساره وخرجت
---
كانت داخله بسرعه بسرعه في الجامعه ومش شايفه قدامها خايفه على شان ما تتأخرش
وهوووووووب اتخبطت في حسام😮
اوووووه ماى جاد
--
تخيلو حسام هيعمل ايه ده مستحلفلها😂😂
رأيكو 😻🌹
google-playkhamsatmostaqltradent