U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية عشقها الأسد الفصل السابع 7 - بقلم اسماء محمد

  رواية عشقها الأسد الفصل السابع 7 بقلم اسماء محمد 

  • ملحوظة قبل البدأ عند البحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية عشقها الأسد دليل الروايات) لكي تظهر لك جميع الفصول 

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد الفصل السابع 7

احمد.، نعم موافق ازاي

سليمان .، انا قولت كلمه وخلاص وانتي يا يارا انا عايز اقابله بكره

يارا .، حاضر يا بابا

سناء .، يلا يا ابني الاكل جهز وباستغراب مالكوا في ايه

سليمان.، يارا فيها الخطوبة وهتتجوز واحد تاني بكره

سناء .، نعم ليه مالو ايمن وسابته ليه وبعدين الي لف عليها ده مش حرام عليه

سليمان بغضب .، سناء انا قولت كلمه واحده ومش عايز أعيدها موضوع ايمن مش يتفتح تاني في البيت ده سامعه

سناء بغضب ، لا مش سامعه ولما بنتي تبقي حزينه طول حياتها اسميه ايه واسمه ايه بقي الي عايزه تتجوزه

يارا .، اسد اسمه اسد وبعد اذنك علشان تعبانه وعايزه انام

احمد بغضب.، وانا داخل انام سلام

سليمان.، عجبك كده

سناء ، انا عملت ايه انا ام وخايفه عليها

سليمان.، الي انتي متعرفهوش أن ايمن هو الي كسر قلب بنتك طلع بيحب ياسمين شوفتي انتي اذيتيها ازاي

سناء .، يلهوي ليه كدا

سليمان.، معرفش دا الي قالته وقالت إنها هتتجوز اسد وهو هيجي بكره يتقدم لها وبعده كتب كتابها

سناء .، يا حبه عيني يا بنتي رينا يريح بالك وعقللك

يارا دخلت الاوضه وبتعيط وهديت شويه وبعدين كلمت اسد

بقلم اسماء محمد

في ڤيلا اسد

اسد بصدمه .، رييييييم جري عليها وفكها وحاول يفوق فيها اسد خد ريم ونزل جري ركب سيارته ساق بسرعه جنونيه

اسد .، ريم فوقي يا قلب اخوكي فوقي يا حببتي ماتسبنيش علشان خاطري ماتسبنيش زي بابا وماما اما سابوني

فونه رن برقم غريب اسد رد

يارا .،.اسد انا ك

اسد بعياط .، وحياه امك يا يارا سبيني دلوقتي

يارا .، مالك يا اسد

اسد بدموع .، ريم بتموت ريم هتموت وهتسبي زي اما بابا سابني

يارا .، اسد انت في اني مستشفى

اسد .، في المستشفى الي كان فيها أحمد هي الي قريبه وقفل

اسد وصل المستشفى

انتو يا بجم يا الي هنا تعالوا بسرعه

الدكتور جه واخد منه ريم

اسد .، انا عايزها عايشه سامع لو ماتت هقتلك

الدكتور برعب .، حححاضر

ريم دخلت العمليات

واسد واقف بره

الدكتور.، نبضها ضعيف وصعب نلحقها ربنا يستر

اسد وافق بره وبعياط .،.يارب يارب والنبي يا رب انا ماليش غيرها يارب انا عمري ما طلبت حاجه يارب عمري دا طلبي الوحيد يارب وقعد علي الأرض يعيط ولقي ايد بتتحط علي كتفه

يارا.، خير ان شاء الله تفاءل

اسد اول اما شافها كأنه ما صدق أنه لقي حد وحاضنها

اسد.، هتسبني يا يارا ما فيش حد وقف جمبي هتسبني وتمشي

يارا اصدمت من حضنه بس بادلته الحضن

يارا بدموع .، خير خير خليك قوي انت بس

الدكتور .، بسرعه القلب بيقف شغلي الجهاز يلا

1.2.3

القلب .، تييييييييييت

الدكتور .، تاني 1.2.3

القلب .، تييييييت

الدكتور بياس لاخر مره زود الفولت علي اخر درجه .، 1.2.3

القلب .،تييييييييييييييييييييييييت

الدكتور ، لاحول الله وخرج

اسد اول اما شاف الدكتور جري عليه

اسد .، ايه بقت كويسه

الدكتور بحزن .، البقاء لله

يارا حطت ايديها علي بوقها وبتعيط .، لالا

اسد مش مصدق ودخل الاوضه وبيعيط .، قعد جمبها قومي يا ريم انا اخوكي قومي يا يلا انا جبتلك الي اليخت الي انتي نفسك فيه وبعصبيه وهو بيهزها .، رييييم قومي يلا

ومسك جهاز القلب وعمله سبع مرات ورا بعض والدكتور بيحوشه ويارا كمان وهو شغال

اسد .، هتعيشي ورافض

ريم من كتر صدمات جهاز القلب الي ورا بعض رجع ليها النبض

الممرضه.، دكتور النبض

الدكتور جري علي ريم وعمل ليها فحوصات والدكتور مصدوم وإن دي حاجه عمرها ما حصلت

الدكتور .، اسد بيه اتفضل اطلع بره وانتي يا مدام بره

اسد ويارا طلعوا

الدكتور جوه في غرفه العمليات.، سبحان الله قليل اوي الي يعيش كده سبحان الله

وعمل الفوحصات وخرج لاسد

اسد .، خير يا دكتور

دكتور .، هي الحمدلله حالتها مستقره وهي احسن دلوقتي وممكن تخرج بكره كمان والي حصل ده معجزه لازم تحمد ربنا عليها

اسد .، شكرا جدا وانا اسف علي الي عملته

الدكتور .، عادي انت اخ خايف علي اخته وده رد فعل طبيعي بعد اذنك

اسد قعد علي الكرسي ويارا جمبه ولسه هتتكلم ريم خرجت من العمليات اسد راح واراها دخلوا الاوضه

اسد من كتر التعب نام ويارا نفس الكلام نامت بس علي الارض


/بقلم اسماء محمد


في صباح يوم جديد


في بيت يارا


سناء .، يارا حببتي يلا اصحي ودخلت الاوضه ملقتش يارا

سناء خرجت بتدور عليها في الشقه مش لاقيها

راحت اوضه احمد

سناء.، احمد يارا فين

احمد .،.مش عارف هي مش في اوضتها

سناء .، لا

سليمان.، مع اسد في المستشفى

احمد .، مع مين وليه ان شاء الله ها

سناء .، اهدا كدا يا احمد اما نعرف ايه الي حصل

سليمان. ،يارا اتصلت باسد امبارح علشان تقوله ان انا عايزو وعرفت أن أخته انتحرت وانا كنت خارج اشرب وسمعتها وهي بتتكلم وطلبت أنها تبقي جمبه وانا وافقت

احمد .، انا رايح ليها وقام لبس ومشي


في المستشفى


يارا صحيت لقت نفسها علي الكنبه

يارا باستغراب.، انا ايه الي جابني هنا انا اخر مره كنت نايمه علي الأرض

اسد دخل من الباب

يارا اتعدلت ،. هو انا ايه الي نيمني علي الكنبه

اسد ببرود لأنها شافت ضعفه امبارح .، انا ويلا مش ليكي بيت قوني امشي

يارا.، يا اخي اتهد بقا دا انت اختك كانت بتموت امبارح

اسد بغضب قرب منها . ،ماتجبيش سيره اختي تاني سامعه وفضلوا باصين لبعض واسد بيقرب منها علشان يقبلها وقرب منها بس في صوت خلاه يفوق وكان ريم

ريم.، اه يا دماغي

اسد اول اما سمع صوتها جري عليها .، حمدالله على السلامه يا حببتي

ريم بعياط .، انا لسه عايشه

اسد .، بعد الشر عليكي ليه كدا في الوقت ده دخل احمد

احمد .، احم احم سلام عليكم

يارا .، عليكم السلام

اسد ايه الي جابك هنا

احمد واقف وباصص لريم الي علي السرير و بتعيط

احمد ،. انا جيت اتطمن علي اختي الي خرجت امبارح بليل علي شانك وكمان حبيت اتطمن علي اختك

اسد .، اتفضل بره يلا

يارا .، اسد دا اخويا واحترم نفسك

احمد . ،علي العموم انا كنت خارج اصلا بس هاخد اختي معايا واه بابا عايز يشوفك النهارده

احمد خد يارا وخرج وباله مشغول علي ريم حاسس انها في مصيبه

عند ياسمين

بتفتكر كلام ايمن امبارح

فلاش باك

ايمن . ،اه بحبك اوي كمان وعارف انك بتحبني وانا اصلا كنت هسيب يارا بس كنت حاسس بالذنب بس. كويس انها جت منها علشان كده اما بطلب اتجوزك

ياسمين بصدمه من الي بتسمعه .، تتجوزني

ايمن ، اه ومش عايزه رد دلوقتي

يلا انزلي وفكري كويس

باااك

ياسمين .، معقوله الي بيحصل ليا ده

في مكان ما

احمد .، انت عارف ده معناه ايه

الشخص ، اه عارف علشان كده بقولك أبعد اختك عنده ونرجع ناني تاني

احمد .، اختي كده كده هتتجوز اسد بس اكيد هتعرف معلومات اكتر

الشخص ، مش احسن مني يا باشا

احمد.، عارف يا معتز عارف

معتز ، تسلم يا باشا

احمد . ،لازم نفكر كويس

معتز .، وانا معاك

قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة