U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية عشقها الأسد الفصل الثامن 8 - بقلم اسماء محمد

   رواية عشقها الأسد الفصل الثامن 8 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

  • ملحوظة لما تبحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية عشقها الأسد دليل الروايات) لكي تظهر لك جميع الفصول 

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت الثامن 8

معتز . ،ناوي علي يا باشا
احمد . ،هو دلوقتي مشغول مع أخته وهيبقي مشغول في جوازه من اختي دلوقتي تقدر نتحرك من غير ما ياخد باله بس فرح اختي يعدي وبعدين نشوف هيعمل ايه
معتز .، انا بس لو اعرف ليه ريم عملت كده ومين السبب في الي خلاها توصل الحاله دي كنت قتلته
احمد .، وطالما انت بتحب اسد اوي كده ليه ساعدتنا
معتز . ،لاني بحبه وخايف عليه اسد عمره ما كان كده بس بعد موت ابوه وامه اتغير واتجه للهو فيه ده
احمد .، استني كده انت قولت ايه اللي حصل بعد أبوه وأمه ماتوا
معتز .، راح علي سكه الشمال ولما اجي اساله بيقولي ملكش دعوه
احمد بغموض .، كده السر ورا موت أهله هو يعرف انك ضابط
معتز .، لاطبعا
احمد . ،حلو اوي استني اول اما اديك اشاره تيجي هنا
معتز .، تمام يا باشا

في المستشفى
اسد قاعد جمب ريم .، اسد ليه يا حببتي كدا احكي لاخوكي ايه الي حصل خلاكي كده ومين الي زعللك حتي لو انا قولي وانا هجيب حقك مني
ريم ودت نفسها الناحيه التانيه. ومش بترد
اسد بغضب .، طيب ماشي براحتك بس لو عرفت من بره انتي حره وانا هعرف بطرقتي وسألها وخرج راح الشركه

في بيت يارا
سليمان .، يارا حببتي قولتي لاسد اني عايزوا
يارا.، لا يابابا لسه هقوله بعد ازنك هروح اتصل بيه
يارا دخلت الاوضه و قبل انا تتصل باسد كان هو اتصل بيها
اسد بجمود .، قولي لوالدك اني جاي النهارده وقفل في وشها السكه
يارا بغضب واحد مغرورو كتك الارف وخرجت وراحت عند ابوها
يارا .، بابا اسد كلمني وقالي انو جاي النهارده
سليمان.، طيب يا بنتي قولي ليه اني هستناه الساعه 8
يارا.، حاضر يا بابا ودخلت الاوضه
سليمان . ،سناء اعملي حسابك اسد جاي النهارده
سناء .، ماشي
يارا اتصلت باسد
يارا بنفس الجمود .، بابا مستنيك النهارده الساعه 8وقفلت في وشه السكه زي ما هو عمل ضحكت وخرجت لابوها
يارا.، بابا ممكن اروح لريم اتطمن عليها
سليمان . ،طبعا يا حببتي
يارا قامت جري .، شكرا يا بابتي

في الشركه

اسد كان مستغرب من الي هي عملته وابتسم تلقائي
اسد .، مجنونه والله مجنونه
معتز دخل ولقي اسد بيضحك مع نفسه
معتز باستغراب، ايه ده انت بتضحك زينا كده يعني بتعرف تضحك طيب كنت مخبي علينا ليه خايف تتحسد ولا حاجه
اسد .، معتز لم لسانك ليوحشك قريب
معتز .، طب وعلي ايه الطيب احسن بس قولي ايه الي حصل لريم انا اصدمت لما عرفت
اسد بشك .، وانت عرفت منين
معتز .، بتوتر .، ااااه من يارا انا كلمتها امبارح وقالت ليا علي الي حصل
اسد بغيره وعصبيه وقام من علي الكرسي وراح ناحيه معتز ومسكه من قميصه
اسد .، وانت بتكلمها بتاع ايه اصلا وهي بترد عليك ليه
معتز لنفسه .، ايه الي عملته في نفسي ده
معتز خاف من اسد لأن فاضل شويه وهيقتله
معتز .، اقسم بالله يا نجم انا معرفش عنها حاجه ولا كلمتها انا كلمت اخوها وهو الي قالي
اسد .، اخوها وانت شوفته فين وايه علاقته بيك
معتز لنفسه . ،ينهار اسود انا الي جبته لنفسي استحمل يا معتز
معتز .، انت نسيت انك ضربته بالنار روحت علشان اوريه اننا مش خايفين منه قالي لما تفوق من صدمتك هيمشي وراك وانا طبعا صاحبك ومعرفش ايه الصدمه دي فسألته قالي أن ريم اختك انتحرت علشان كده سالتك
اسد هدي نوعا ما .، ماشي انت فورت دمي انا رايح لريم سلام
معتز .، انا لسه عايش الحمد لله انا حي احمدك يارب دا كنت هموت وبعدين قال لاسد الي لسه بيلم حاجته
معتز بمزاح وبخبث.، انت ايه حبتها ولا ايه
اسد اصطدم من كلام معتز وفضل سرحان شويه فيها مره لما كانوا في الاسانسير ولما اتغازلت فيه وقالت إن عيونه حلوه ومره لما ضربته في المكتب و وش اسد مره يضحك ويغضب
معتز ملاحظ كل حاجه .، انت مش حبتها يا اسد انت عشقتها والدليل انك سرحت لما جبت سريتها
اسد بغيره .، وانت مركز معايا وانا بفكر فيها ليه
معتز بصدمه .، لالالالا انت مش طبيعي انت حالتك مش بتسكت عليها
اسد .، انا مش بحبها ولا عمري احبها سمعت يلا انا ماشي وعلي فكره انا رايح اخطبها النهارده ريم اول اما تخرج اخدها معايا وانت يا صاحبي جاي جاي
معتز . ،وانت ايش عرفك أنهم هيوافقوا عليك
اسد .، انت نسيت انا مين انا اسد يلا وسابه وخرج
معتز . ،ربنا يهديك يا صاحبي

بقلم اسماء محمد 

    في المستشفى

    ريم كانت قاعده علي السرير والباب خبط افتكرت انوا اسد وعملت نفسها نايمه ودخلت يارا
    يارا عرفت انا بتمثل لأنها كمان كانت بتعمل الحركه دي لما تبقي زعلانه
    يارا ، هههههه انتي زي انا كمان لما ببقا خايفه اوي متضايقه بكون عامله نفسي نايمه
    ريم فتحت نصف عينها وشافت يارا
    ريم . ،انتي كنتي هنا الصبح
    يارا .، مشاء الله ومركزه كمان
    ريم .، لا أصل اول مره اخويا يهتم بحد غيري علشان كده انتي لفتي نظري
    يارا بترقيته بقا انا اسد اخوكي المغرور ده يهتم بيا يا ستي قولي كلام غير ده
    يارا بتقلد صوت اسد لما كانت في المكتب.، انتي تغلطي فيا انا وبغيظ بني ادم مغرور
    ريم ويارا سمعوا صوت ضحك رجولي
    اسد.، ههههههههههههه انا بتكلم كده يا شيخه حرام عليكي بوظتي صوتي خالص
    يارا بخوف.، انت واقف هنا من امتي
    اسد من ساعه وقلد صوتها
    اسد ده اخوكي يهتم بيا
    ريم مصدومه من اخوها لان اول مره يضحك ويهزر مع غيرها
    ريم .، اسد اسد اسد اسد
    اسد .، ايه يخربيتك مش بتفصلي
    ريم .، هي مين دي
    اسد .، احم احم انا بصراحه كنت هقولك امبارح بس لقيتك انتحرتي وانا لما شوفتك كده ماكنتش بفكر في حاجه غير انك ازاي تعيشي
    ريم وطن رأسها . ،انا اسفه
    يارا حبت تفك الجو . ،انا يا ستي ابقي خطيبه اسد وهنتجوز كمان يومين
    ريم .، نعممم
    اسد . ،احم احم والنهارده انا وانتي ومعتز هنروح لولدها ونخطبها
    ريم بنشاط . ،طب يلا مستني ايه انا جاهزه
    اسد ويارا .، ههههههههههههههه انتي قومتي كده ليه لسه بدري فاضل كام ساعه
    ريم بغضب طفولي وبتحاول تنسي الي حصلها .، انا عايزه افرح بيك يا اسدي
    اسد بصدمه.، نعم يا اختي يا ايه
    يارا.، ههههههههههه يختي بيضه اسدي
    اسد بص ليارا بغضب
    يارا .، احم انا همشي بقا علشان الحق بليل سلام
    ريم.، يا خاينه انا هموت هنا
    يارا .، مع نفسك
    اسد بغضب .، انتي اتجننتي ازاي تجيبي سيره الموت هاه
    ريم .، في ايه يا اسد انا بهزر
    اسد .، ما تجبيش سيره الموت تاني سامعه
    ريم .، طيب خلاص ماتزعلش
    اسد ويارا وريم واقفين ويارا يتساعد ريم تلم حاجتها ودخل دكتور حازم
    حازم.، ها يا انسه ريم انا ملاحظ أن نفسيتك بقت كويسه بص ليارا ، زايك يا انسه يارا
    ريم .، اه الحمد لله اخيرا همشي
    يارا.، الحمدلله يا دكتور
    اسد .، هو ايه الحمد لله هي وكاله من غير بواب وانتي يا هانم عجبك طبعا كلامك معاه اتفضلوا انتو الاتنين بره في العربيه وانا جاي
    ريم بتوشوش يارا .، اسد هيقتل حازم اول اما نخرج
    يارا. ،دا لو ماكنش وزع أعضاءه علي الغلابه ههههه وخرجوا
    اسد واقف مع حازم اسد بيبص لحازم بغضب وحازم بيبص ليه بخبث
    اسد ضربه بوكسين .، هو انا مش قولت مالكش دعوه بيارا
    حازم وهو يقوم من الأرض وابتسم .، خلي بالك منهم يا اسد وسابهم وخرج
    اسد لنفسه .، في ايه هو ايه الي خلي بالك منهم
    اسد خرج للبنات ووصل يارا لبيتها وهو روح بيته

    في بيت يارا
    احمد كان قاعد سرحان لدرجه انو ماخدش بالو من يارا أما جت
    يارا .، احمد احمد
    احمد.، ها
    يارا .، مالك
    احمد.، مافيش سرحان في الشغل
    يارا بتوتر .، هو ااايمن عامل ايه
    احمد بغضب .، وانتي بتفكري فيه ليه مش خلاص هتتجوزي اسد عايزه ايه بقا
    يارا بدموع .، غصب عني وانا اسفه اني اتكلمت اصلا وسابته ودخلت
    احمد مسح علي وشه بغضب

    فلاااااااااااش باااااااااك

    في القسم

    دخل ايمن وخبط علي باب احمد
    ايمن .، ازيك يا احمد
    احمد .،عايز ايه
    ايمن .، انت لسه زعلان مني يا صاحبي
    احمد .، اخلص عايز ايه
    ايمن .، ماشي براحتك بس انا عايز اقولك ان انا هتجوز ياسمين في نفس اليوم الي يارا هتتجوز فيه اسد
    احمد .، دا ليه أن شاء الله
    ايمن .، انا جاتلي معلومات خطيره هبعت ليك الملف بس الي فهمته أن لازم يارا تتجوز اسد والا هي وريم هيموتوا وكمان معتز
    احمد بغضب .، انت بتقول ايه انت اتجننت
    ايمن .، اهدي بس وتعالي وانا احكيلك كل حاجه

    باااااااااااك

    احمد.، يارب يارب يارب احمي اغلي الناس عندي يارب

    بليل
    يارا كانت جوه في الاوضه وجهزت لبس يارا كان عباره عن فستان بلون وردي وعليه شريط حزام اوف وايت والطرحه اوف وايت في بينك يعني كان تحفه من الاخر وكانت قاعده مستنيه اسد وريم يجوا
    باب البيت خبط والكل كان مشغول معادا يارا وقامت فتحت الباب
    يارا اول اما فتحت الباب
    يارا بصدمه ودموع.، انت
    قد يعجبك أيضا
    الاسمبريد إلكترونيرسالة