U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية عشقها الأسد الفصل السادس 6 - بقلم اسماء محمد

  رواية عشقها الأسد الفصل السادس 6 بقلم اسماء محمد 

  • ملحوظة قبل البدأ عند البحث عن الرواية أكتب في جوجل (رواية عشقها الأسد دليل الروايات) لكي تظهر لك جميع الفصول

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت السادس 6

في الشركه
اسد .، لا والله هو انتي مش مخطوبه وبتحبي خطيبك والمفروض تتجوزوا ولا ايه
يارا.، لا فركشنا زي اي اتنين بيفركشوا ايه المشكله وبعدين يهمك في انا بقولك اتفاق مش موافق خلاص وبعدين علشان لو حبية تلعب بديلك واخويا قبض عليك تقولي ان انا معاك وهيسيبك
اسد .، وانا اعرف منين انك مش متفقه معاه
يارا.، النهارده ايمن مسك قضيه جديده مش بتاعتك بس شغال من تحت لتحت وأحمد بيساعده وكمان في حد قريب منك اوي هو الي بينقل الاخبار لاحمد بس معرفش مين
اسد .، انتي ازاي تبيعي اخوكي وخطيبك كده
يارا لنفسها .، انا مابعتش حد انا هاخد حق اخويا واجمع بين ايمن وياسمين وعلشان ياسمين مش تحس. بالذنب من ناحيتي
يارا.، عندي أسبابي الخاصه الي تخليني اخونهم واولهم ايمن
اسد .، يبقي حب غيرك
يارا.، انت مالك يا رزل
اسد بيقرب منها . ،انا رزل هو انا مش قولت مش تغلطي فيا تاني والا عقابي مش هيعجبك
يارا بتوتر من قربه .، ااابعد عني والا هيحصل زي المره الي فاتت
اسد يقرب اكتر وهي متوتره
اسد.، اشمعنا المره دي متوتره وكمان بتهددي قبل ما تضربي
يارا لعنت نفسها علي غباءها وبترجع لورا ولقت حيطه
يارا لنفسها.، حيطه تاني ايه النحس ده
اسد بيقرب منها اكتر وحاوطها بدراعه وعيونهم اتقابلوا مع بعض
اسد لنفسه .، يخربيت جمال عينك
يارا لنفسها.، عينك بني الله دي زي البندق
اسد فاق لنفسه ولقاها سرحانه وابتسم بخبث
اسد .، ماكنتش اعرف اني حلو اوي كده وكمان في الاسانسير بتتغزلي فيا
يارا فاقت لنفسها وزقته .، انت حيوان وقليل الأدب كمان و
اسد قاطعها بكلامها لما حط أيده علي بوقها وقال
اسد.، ما تغلطيش في جوزك المستقبلي يا روحي لاحسن عقابي مش هيعجبك
يارا زقت أيده .، ابعد عني وبعدين احنا جوازنا هيكون علي ورق وبعدين في بينا اتفاق اول اما يخلص كل واحد يروح لحاله
اسد .، موافق بس المده هتكون قد ايه
يارا .، 3شهور
اسد .، سنه
يارا، ايه سنه انا اقعد معاك انت سنه
اسد .، اه وليه لا انتي الي محتاجني مش انا
يارا .، اشمعنا سنه دا انت حتي بتكهرني
اسد .، علشان لو اتجوزتك و اتطلقتي بعد 3شهور الناس هتتكلم عليكي وحش وغير كده ابوكي هيضايق انك اتطلقتي بعد مده قصيره
يارا باستغراب .، انت مهتم بسمعتي ليه
اسد .، لاني عندي اخت واخاف عليها
يارا.، طيب انا ممكن امشي
اسد .، والله دي شركه ولا وملاهي هو انتي بتشتغلي اصلا
يارا .، ما انت المفروض تيجي تخطبني بكره لأن احمد هيخرج النهارده وانا هقول لايمن اني مش عايزها لأن بحب واحد تاني الي هو انت واحمد اكيد هيتصدم وبابا هيكرهني واكيد هيتطردني وانت الي المفروض تقف جمبي وسيب الباقي عليا
اسد .، انا مش فاهم ليه تحطي نفسك في موقف زي ده
يارا .، ملكش دعوه انا ماشيه

بقلم اسماء محمد

عند ريم
منه .، أنجز يخربيتك قبل ما تفوق
الشخص .، طيب انا دخلتها الاوضه انتي خشي ظبطي الدنيا عقبال ما انا اجهز الكاميرا علشان تصوري
منه .، طيب بس اخلص عارف لو قربت منها هعمل فيك ايه وقامت طلعت مسدس هقتلك سمعت
الشخص بخوف .، طب وعلي ايه انا هعمل كام صوره حلوه واقبض واخلع انا
منه دخلت الاوضه عند ريم وخلت ريم من غير هدوم وغطيتها وخرجت
الشخص .، ها خلصتي
منه. ، طيب ادخل جوه ونام جمبها وانا هصور هي دلوقتي فايقه شويه يعني الصور هتكون مظبوطه
الشخص .، تمام
منه خدت كام صوره لريم مع ماندو في أوضاع زباله وريم فايقه بس مش عارفه تتحرك ودموعها نازله منها ماندو خلص الصور وأخذ الفلوس وهرب منه لبست ريم تاني وريم هتفوق بعد ساعه من المخدر
منه .، الو يا بوص كله تمام
البوص .، ........
منه .، متقلقش كله تمام ومتناش حلوتي بقا والصور كلها بكره وتكون عندك
البوص.،.........
منه.، ههههههههههه طبعا انا في الخدمه ديما وهي هتفوق كمان ساعه

في المستشفى

ايمن .، انا والله مش عارف ازاي اذيت يارا وانا اكتشفت اني بحبها كاخت مش كزوجه
احمد .، والله وانت عرفت الكلام ده امتا دا انت كنت مستعجل علي كتب الكتاب
ايمن .، امبارح لقيت ياسمين وافقه مع ابن خالها انا اتعصبت اوي مع أن لما يارا بتقف مع حد مش ببقي متعصب زي ما انا اتعصبت علي ياسمين
احمد .، انا مش عارف افكر انت عارف ان يارا راحت اشتغلت عند اسد
ايمن.، نععععععععم انت عارف ده معناه ايه لا وكمان عارفه اني بحب ياسمين ينهار اسود
احمد .، انا خايف عليها اوي
يارا دخلت .، وتخاف عليا ليه انا زي الفل والياسمين كمان وبصت لايمن وهي مبتسمه علي فكره يا ايمن احنا لازم نسيب بعض
ايمن.، يارا انا والله ما كنش قصدي اكسر قلبك والله انا مش عارف عملت كده ازاي
يارا.، علي انا كمان كنت فاكره اني بحبك بس طلعت غلطانه انا بحبك حب اخوي مش كحبيبي
ايمن .، انتي بتقولي ايه في الوقت ده دخلت يا سمين
ياسمين.، خير يا يارا طلبتيني اجي المستشفى بسرعه ليه
يارا وهي تبتسم .، علشان انا و ايمن مش هنتجوز
ياسمين، انتي بتقولي ايه
يارا.، بصراحه انا بحب واحد تاني وايمن واحمد عارفينه اوي
ياسمين .، انتي ازاي تعملي كده
يارا ، انا مش بحبه انا كنت فاكره كده بس طلعت بحبه حب اخوي
يا سمين .، ودا مين دا بقا الي بتحبيه
صوت جه من ورا
انا
كلهم بصوا ناحيه الباب
ايمن واحمد .، نععععععععم

في بيت احمد
سليمان. ،يلا يا سناء احمد زمانه علي وصول
سناء.، حاضر الاكل قرب يخلص
سليمان.، ربنا يجيبه بالسلامه
سناء .، يارب

عند ريم
ريم قامت من النوم لقت نفسها علي سرير ومنه جمبها
ريم بعياط، ليه كدا عملتك ايه حرام عليكي انا اذيتك في ايه
منه بتاكل لبان .، امممم بصراحه دي أوامر البوص بتاعي وانا تحت امره في اي حاجه وكمان هو عمل كده علشان يذل اخوكي فكك مني بقا يا شاطره وطلعت ليها صور مع ماندو
ريم بصدمه .، نهار اسود انتي اكيد مريضه مستحيل تكوني انسانه انتي حيوانه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي وقامت من علي السرير روحت الڤيلا
ريم روحت وقابلت داده سعاد
سعاد.، مالك يا حببتي بتعيطي ليه
ريم .، مافيش يا داده انا كويسه هطلع انام شويه وبعد كده افوق هو اسد فين
سعاد .، اتصل وسأل عليكي وقال ربع ساعه وجاي
ريم بتوتر.،سأل عليا ليه
سعاد .، مش عارفه والله
ريم .، طيب ماشي يا داده انا طالعه

/بقلم اسماء محمد

في المستشفى
احمد بعصبيه .، انتي اتجننتي انتي عارفه ان ده هو الي ضربني بالنار
ايمن بغضب وبيقرب منها .، انتي اكيد مجنونه ولسه هيمسك أيدها
اسد مسك أيده .، ايدك مش تتحط علي حاجه بتاعتي وخاف عليها علشان مقطعهاش
ايمن بغضب .، ولا تقدر تعمل حاجه انت اصلا خلاص فاضل شويه صغيره وتوصل حبل المشنقة وابعد عن يارا احسن للك
اسد بغيره وغضب .، ماتجبش سيره حببتي علي لسانك سمعت
احمد بهدوء غريب .، يارا انتي عارفه انتي بتعملي ايه
يارا بصت ليه برجاء .، ايوه انا بحبه اوي واكتشفت كده انهارده
ياسمين .، انا مش مصدقه طب ماقولتليش ليه
يارا .، وانتو عرفتوا اول ناس اهو لاني لسه متاكده أن بحبه النهارده
احمد بغموض وهدوء ، ماشي انا موافق بس بشرط
ايمن بغضب .، انت اتجننت انت عا
احمد قاطعه .، اه عارف انا بعمل ايه وبص لاسد بتحدي واسد بادله نفس النظره
يارا.، ايه شرطك
احمد .، بابا لو وافق انا مش هيبقى عندي مشكله لأن بابا اصلا مش هيوافق
يارا بثقه ، مواقفه
الباب خبط والدكتور دخل
الدكتور حازم .، حمدالله على السلامه دلوقتي اقدر اشوف الكشف الأخير وبعد كده تقدر تمشي
احمد..، تمام
حازم كشف علي احمد وابتسامه ،. تمام كده تقدر تخرج وتبقي تيجي مره في الاسبوع علشان نتطمن علي صحتك
احمد .، تمام
حازم بص ليارا.، ازيك يا انسه يارا
يارا.، تمام يا دكتور الحمدلله
اسد قابض علي أيده من الغيظ والغيره
اسد .، طيب حضرتك شوفت شغلك اتفضل بقا من غير متطرود
حازم .،وانت مالك دخللك ايه
اسد . ،انا ابقي خطيب الانسه الي بتتكلم معاها دي
حازم .، اه اسف ماخدتش بالي
اسد.، اتفضل وبص ليارا انا عايز اشوفك بتتكلمي مع حد غيري سامعه
يارا.، ايه مالك اهدي
اسد بغضب.، انا ماشي
سابهم ومشي
يارا واحمد وايمن وياسمين
يارا،.ايمن بتمني متكونش زعلان انا بجد كنت فاكره اني بحبك بس
ايمن.، من غير بس انا ماشي وبعدين بص لياسمين .، تعالي يلا هوصلك
ياسمين .، طيب
وخرجوا وسابوا احمد ويارا
احمد .، ليه
يارا.، كان لازم اعمل كده
احمد. ،ومش لقيتي غير اسد
يارا.، اهو الي حصل بقا يلا علشان ماما وبابا زمانهم علي نار
احمد . ،رينا يهديكي

في العربيه مع ايمن وياسمين
ياسمين . ،هي ليه عملت كده انت اكيد زعلان صح
ايمن .، مش عارف ليه عملت كده عايزه الحق انا مزعلتش اكتر من أن هي هتتجوز اسد الي كان هيقتل اخوها
ياسمين باستغراب.، نعم هو انت مش زعلان علشان سابتك انت هتهزر
ايمن .، هي اصلا عرفت اني بحبك
ياسمين بصدمه .، نععععععععم بتحبني

اسد وصل الڤيلا
اسد .، داده سعاد
سعاد.، نعم يا اسد بيه
اسد .، هي ريم فين
سعاد.، جت من ساعه بس كانت شكلها معيط
اسد باستغراب.، ليه مش هي كانت في النادي
سعاد .، اه بس مش عارفه مالها
اسد.، طيب انا هطلع اشوفها
اسد طلع اوضه ريم وخبط
اسد.، ريم حببتي ممكن ادخل
ريم .، .....
اسد.، ريم انتي نمتي ولا ايه
ريم .،......
اسد بقلق .،ريم انا هفتح الباب
اسد فتح الباب واصدم لما لقي ريم شانقه نفسها في السقف
اسد بصدمه .، ريييييييييم

في البيت عند يارا
احمد ويارا وصلوا البيت
سناء .، حمدالله على السلامه يا حبيبي
احمد الله يسلمك يا ماما
سناء .، يلا علشان تاكل
احمد.، والله واحشني اكلك جدا
سليمان.، عامل ايه يا ابني
احمد .، زي الفل يا حج
يارا .، احم احم بابا انا عايزه حضرتك ممكن
سليمان. ،طبعا يا حببتي
يارا وسليمان فضلوا ساعه يتكلموا
احمد .، هي يارا قالت لحضرتك يا بابا
سليمان.، اه
أحمد.، طيب وراي حضرتك
سليمان .، موافق
---
ايه رايكم الروايه حلوه وفيها تشويق ولا ممله 🙂
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة