رواية عشقت منتقم الفصل العاشر 10 - بقلم ندى سعيد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقت منتقم الفصل العاشر 10 بقلم ندى سعيد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقت منتقم البارت العاشر 10

البارت ال ٩ كان لما يزيد واسر اجوزوا البنات
BACK
⬅️عند معتز اجري اتصال دولي بي معشوقته
_سلفانا : معتز وحشتني اووي
_معتز : وانتي كمان ،
هترجعي امتي
= سلفانا : لما مامي تفوق من العمليه
_ معتز : خليكي ف تونس مترجعيش دلوقتي ي سلفانا
=سلفانا بقلق : اي الجديد تاني
_معتز : خلاص كل حاجه قربت تنكشف والخيوط تتربط ببعض
_سلفانا : ربنا يعدي المهمه دي ع خير
=معتز : اللهم امين، يلا تصبحي ع خير
سلفانا : وانت من اهل الجنه يحبي و بحبك ع فكره
_معتز بعشق: وانا بتنفسك
♥️¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥♥️^^^^^^^♥️
⬅️عند اسر و يزيد ف الفرح😎
_جودي : اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اهئ
= نهال : جات الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح يختي يختي
و كان اسر ويزيد واقفين مصدومين منهم وهما لابسين فاستين سودا
_يزيد: مين دووول !!!
_اسر بصدمه : مش عارف !!
= جودي ببكاء : انا اجوز واحد اكبر مني ب ٧ سنين لا و ايه كمااان
يطلع داااااا وكانت تشاور ع يزيد
_يزيد بتناكه : احمدي ربك بدل متشكريني اني اتنازلت واجوزت بدل مكان زمانك مرات سي عماد
_جودي مسكت تحفه ف ايديها : عااااااااااااااااا امشي من قداااامييييييييييبيبيبييييييي
_اما عند نهال
=نهال : اااه ياني اااه ع فقرك الاسود يختييييي
جلس اسر بجانبه و
_اسر بذهول: هوووو مين اللي مااات
=نهال : بعدد ع نفسي انا اصوم اصوم وافطر عليك انت يلهووووووييي
ثم جففت دموعها: وبعدين متجوز الحلوه اللي بتقولك ي اسورتيييييي دي
بقولك ايي انت تطلقني بكره اااه اانامش هقدر اروح الكليه وانا مرتبطة
_اسر بذهول من كلامها فقام مسكها من قفاها : مر ايه يختي
مرتبطه!!! انا جوزك ي حلوه
انتي شيفاني مسقط البنطلون ومن العيال دي ولا ايه لا ميغوركيش انس ابن ناسسسس

=سعاااد :يلااا ع اوضكم ي عراايسسسسسسسسسس
=جودي وهي بتمسح دموعها: ملكيش دعوه ي ست انتي
_نهال برعب ذهبت تقعد جمب جودي : اااه اوض اي لا عيب طبعااا انا هنام مع جودي
_اسر ف سره: يلهووي ع الكسفه اللي انت فيها ي قرمط 😂🤦‍♀️تنام مع جودي !!!
=يزيد : لا احنا هنمشي مش هنقعد ف البيت دا
_عثمان : اقعد ي ولدي يومين اعرف البلد وامشي واهو تغير جووو ي حبيبي
_اسر : اه يريت ي يزيد
بعد مجادله وافقو ع يومين يقضوهم ف المزرعه
⬅️ف اوضه اسر
_نهال ذهبت واخذت ملابسها ودخلت الحمااام
اما اسر اخذ يخلع ب قميصه
_خرجت نهال من الحماام
_نهال : يماااماااااااعاااااا
جري عليها اسر : يخربيتك هتفضحينا ف ايه يست انتي الله
_نهال وهي مغمضه عينها : انت قليل الادب ف حد يخلع القميص ف الاوضه
=اسر بتتريقه : لا هخلعو ع الباب !!
ثم قال اخلع فين يعني
_نهال : ادخل الزفت الحماام
= اسر: منتي اللي نمتي ف الحماام اوع اخد شاور
_اخذ اسر هدومه وذهب لكي يستحم.....
اما نهال اخذت تلعب ب فونها ع السرير
نهال بصوت يكاد مسموع :
انا مجوزه المز دااا يخربيت عضلاتك ي شيخ !!
ثم قالت : اي الهبل اللي انا بقولو دا
_خرج اسر من الحمام يجفف شعره وكلن مرتدي تي شيرت ابيض كان يبرز عضلات جسده و عروق يده
و شورت زهري
_نهال عامله نفسها ماسكه الفون وهيا بتراقبو اصلا😂🤦‍♀️
_نهال ف سرها: حتي شكلو حلو وهو متبلبل كدااا وشعرو ع عنيه هيييييح
_اسر ؛ بتقولي حاجه
_نهال : اااه هنطلق امتي
_اسر ب قلبة وش : ي ستار يرب
=نهال : والله لو مطلقتني هخلعك
_اسر اخذ يقرب منها وجلس بجانبها:
ممكن افهم انتي ليه مش عايزه تدي لعلاقتنا فرصه
_نهال : لان مفيش علاقه اصلا انت واحد انقذتني من جوازه ابن عمي حسين وخلاص شكرت ليك ع كدا
_اسر يضع يده ع شفايفها وقال ب عصبيه : مسمعش اسم راجل يجي ع لسانك غير اسمي فاهمه !!!
_نهال لم تفهم لماذا فرح قلبها هكذا !!
نهال : احم احم ..
طيب اسفه بس تطلقني
_اسر : ممكن اعرف سبب انك مش عايزه تدي لعلاقتنا فرصه!؟
=نهال بعد تفكير
عشان ي استاذ انت انا ولا انت نعرف بعض وانا مسمحش اني اجوز واحد معرفهوووش
_اسر : يستي طب نتعرف فيها اي!
=نهال برخامه :والله بقا انا مش موافقه وانا ليا حريه الاختيار و كمان انت قولتلي انك هتطلقني وغير كدا انا ليا حياتي الخاصه مش يمكن يكون ف حد ف حياتي و بحبو ؟
_اسر بجنون: نهااااااااااال طلاق وهطلق لاني قد كلمتي اما تختبري صبري ف يريت متجربيهوش وانا عارف ان مفيش حد ف حياتك ف بلاش والنبي تحرقي دمي بقا
_ثم اتي لكي يناام ع السرير
_نهال بعياط : اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اهئ
=اسر وهو يجفف دموعها : مالك !! زعلتي؟
انا اسف
_نهال : لااا طبعا لو انت زعلتني هديك ع دماغك عادي ومش من البنات الممحونه دي
_اسر : امال بتعيطي ليههه ؟
_نهال : مش عيزااك تنام جمبي ثم خبطتو ب المخدمه
قوم نام ع الكنبه
_اسر :نااعاام يختي متقومي انتي
_نهال : انت ال راجل
_اسر شد منها المخده : هاتي الزفته جتك القرف بتقطعي اللحظات الحلوه
ثم قفلت النور وضحكت عليه
ومن الحين للاخر تنظر اليه الي ان غاصت ف النوم

بقلم ندى سعيد

⬅️عند يزيد (الدنجوان😌😉♥️)
_ ذهب لل حمام لكي يستحم
_جودي رايحه جايه ف الاوضه ب توتر
=يزيد خرج ب الشورت فقط
= جودي : حطت ايديها ع وشها
هو يوم اسود من اولوه
_يزيد ب رخامه: لا انا بقالي ٧ ايام ف ايام سوده من يوم م عرفتك
_جودي ب عصبيه : وكل اللي جايي هتبقي سودا ع دماغك لو مطلقتنيش بكره ثم انت ازاي ي حضرت تخرج كدا وانت مش مكمل ليس هدومك
_يزيد وهو يسرح شعره : انا كدا لابس ع فكره
_جودي : خلي فيه حياء انت كش لواحدك ف الاوضه
=يزيد يقرب منها ويحدثها ف ودنها : بس انا مش مع حد غريب انتي مراتي هغنيها !!
_جودي وهيا مازالت حاطه ايديها ع وجهها وتكلم بجد كانها لم تتاثر ب نبره صوته : لفتره موقته ع فكره
_يزيد ينام ع الكنبه : شيلي ايدك من ع عينك انا قفلت النور وبدات انام اصلا
_شالت ايديها لقتو نام ع الكنبه
ثم ذهبت لكي تنام ع السرير
بعد فتره من الوقت قد نامت وهو مازال مستيقظ يتاملها
ثم قام يزيد براحه وذهب الي السرير وقعد يتامل وجهها ويحسس ع شعرها
ثم وضع قبله ع وجهها وبحركه خفيفه منه كانت هي نائمه ب حضنو
ثم قال ف اذنها
_ يزيد : قالت جواز مؤقت قال نامي يختي دانتي غلبانه هو اللي بيدخل عرين الاسد بيخرج تاني
انا مش هسيبك الا ف حاله واحد وهي الموت ..
_كانت جودي مستمعه لو وكانت تعتقد انهو حلم ف نومها ثم اشتد من احتضانها
وغاص ف النوم

ف صباااح يوم مشرق ع ابطالنا

ع الساعه ٩ صباحا
استقيظت جودي و نهال ع صوت عالي
_نهال وجودي خرجو
_نهال وهي تلم شعرها ،: ف ايهه
_جودي وهي تفرك عيناها من النعس : مش عارفه مش المفروض يوطو الصوت اي قله الراحه دي
_نهال : تعالي نشوف من الشباك
ذهبوو لقو حلبه مصارعه
نهال و جودي وقفو مصدومين
_نهال بتتهته : جوو جووودي هو اسر بيلعب ملاكمه ليه
_جودي : تعال ننزل نشوف ف ايه شكل
_نهال : الله جوزي بيضرب حسين هيهييهيهيهيه يلا ننزل
نزلت نهال و جودي
ف كان اسر يلعب ملاكمه ضد حسين
_نهال : الله انا متحمسه اووويي اوووويي
لاحظ اسر فرحه نهال به فحاول بقدر الامكاان ان يعطي فرصه ل حسين لكي يضربه حتي يري لهفتها عليه
_ نهال : اسررر حاسب ي بابي
=اسر قام مبسوط ولكم حسين وكسبووو
_ نهال بفرحه وتسقفه : هيهيهيهيهيهيهيهيه جوزي بطللللل
=اسر : ب غمزه بعدما نزل من ع الحلبه : دلوقتي جوزي مكنت انبارح رمياني ع الكنبه وكمان عايزه تطلقي
_نهال بعدما ادركت انها قالت زوجي بدون تفكير : انا قولت كداا عشان ميشكوش فينا ع فكره
_اسر باسها ف خدها
=نهال : انت بتنيل ايه ي حيوان
_اسر ب ضحكه اظهرت غمزاتو : الله بمثل دور الزوج المحب لمراتو باتقان زيك

واحده من قرايب سعاد تتحدث مع صديقاتها : شوفتي ي بت الواد الحلو دااا
_البنت ال٢ : هووو حلوووو باااس دا عايز يتاااكل
=البنت ال١ : ولا ضحكتو اللي ترود للواحد الروح دي
_البنت ال ٢ : ولاد جسموووو وعضلاتووووو
وكانت المستمعه لكل ذلك هي نهال
ف احست بغيره عليه
ذهبت واقت ف وجهه التي شيرت
_نهال : خود البس ولا فرحان ب جسمك
=اسر استمع للبنات وعمل اهبل: ف ايه مالك !!
_نهال : انت تخرس ثم ذهبت للبنات
انتي ي حلوه منم ليها مش عيب عليكي تبوصي ع راجل مجوز و يوم صباحيتو
_صفاء : احنا اسفين والله منقصد بس هو اللي مشاءالله عليه فتنه للواحد بجمالو دااا
_نهال : بتتتتتت انتتتتي هجيبك من شعرك
_اسر شال نهال وطلع بيها
وهو شايلها كل واحده مجوزه كانت بتتفرج ع الملاكمه قالو لجوازهم
شايف الواد بيحبها ازاي ومهنيها ازاي مش انت استني عليا لما نروح 😂🤦‍♀️
⬅️عند اسر :
نزلنييييي الله انت ي متوحشششش نزلني قووووولت
دخل بها اسر غرفتهم
_اسر :مالك وبيهم هتجبيلنا مشاكل ليه ف اليومين اللي قعدينهم
_نهال : عايزني اسبهم يبوصو عليك ولا ايه ثم قامت لتنزل تحت
_نهال : اوعي والله لهجبها بسناني
_اسر وقف ف وشها : ودا يزعلك ف ايه !!
=نهال بزعيق : ملكش دعوه
_اسر لف ايديها ورا ضهرها وبصوت محتد : مش عشان ساكتلك هسيبك تعلي صوتك عليا انا معملتش حاجه وتاني حاجه اني مسمحلكيش تعلي صوتك عليا شكلي كداا دلعت ف خدتي عليا انا لو ساكت ف دا عشان مزعلكيش انما لو هتهنيني يبقا بلااها نقضي اليومين دول باحترامنا لحد ماطلقك وارجعلك ورثك واعمل اللي عليا ،،، وانا مش هنام معاكي تاني هنا عشان كدا بتعلق بيكي زياده
_نهال ب دموع : اتعلقت بيا
_اسر خاد فونو وبصلها بحزن :غلطان اني حبيتك
ثم تركها وذهب
⬅️اما عند جودي
اخذت تبحث عن يزيد
_ف شافتو جااي من ارضهم بيسابق خيل مع عماد ..
_احدي الفتيات :شوفتي ال شاب دا قمر ازاي و قاعد ع الحصان وكانو ي جبل م يهزك ريح
_بنت اخري سرحانه ف جمالو : انتي شايفه جمال عينيه
راحت جودي ب تدلع و
_ اااااه ي رجلي اااه
=يزيد نزل من ع الخيل : مالك ي روحي مالها رجلك
_جودي بتسند عليه وبتقرب منو ف اتصدم من تغيرها المفاجئ : رجلي اتلوحت لوحدها
قام يزيد بحملها ف ارخت راسها ع كتفو وحضنتو وبضت للبنات وطلعت لسانها
=يزيد حس بيها ثم ضحك
_جودي بتضحك ع ايه
=يزيد : بطلي تغيظي فيهم بقا
ثم قعدها ع كرسي تحت شجره
_جودي بحرج: اغيظ مين
=يزيد ب استعباط: كدا حرام عليكي و الله طيب اروح اشوف حالي مع البنات دي طلاما هنطلق متوقفيش حالي
_جودي قفزت ع رجليها كان حيه لدغتها : نعم نعم نعم
_يزيد قرب منها : الله مرجليكي حلوه اهي امال ايه بقا
_جودي وهي تخبط ع صدره: بطل استعباط انت كان عاجبك كلامهم
_يزيد وهو يقرب منهم حتي وصلو لتحت شجره ثم نظر لعيناها : والله لو جيتي للحق عجبتني ردت فعلك اكتر منهم
_جودي بدموع : انت رخم متكلمنيش تاني وسبني بقا
_يزيد : تؤتؤ العيون دي متدمعش ابدا ، ثم قال : مش انتي اللي عايزه تطلقي !
=جودي بسرحان ف جمالو : ااااااه
_يزيد : اااه ايه
_جودي : اااه هنطلق عشان انت عاجوز
=يزيد : طب اروح اشوف بقا المعجبين
_جودي مسكتو من القميص: هقتلك
_يزيد حط يده ع خصرها : بحب عيونك
_جودي : انا لازم امشي
_يزيد مسك ايديهاا : مش يمكن القدر هو اللي جمعنا عشان نكون مع بعض
=جودي : عايز توصل ل ايه
_يزيد : مش عارف بس كل الي عارفه اني مش عايز اشوف حاجه غيرك انتي وعيونك ثم وضع قبله ع عيناها وذهب ك الريح

⬅️عند حسين و عماد
_عماد : انا جودي لهطه الجشطه تسبني وتجوز فرقعلوز دا
=حسين : كنت هتغصبها ع الجوااز ولا ايه متتهدا بقا وشوف البت اللي بتبحبك بقالها ٣ سنين وانت مش سائل فيها دي
_عماد : ملكش دعوه انت اني مش بحبها ثم قال بجولك ايه اخفي من وشي انا رايح الارض اشقر ع الصنايعيه وخليك انت فكر ف ست زينب بتاعتك دي
_حسين : اسمع امسها يجي ع لسانك تاني وانا اقتلك
_يزيد دخل وقعد مع حسين : هو انت ازاي مش بتكلم صعيدي!؟
=حسين : انا متعلم ي يزيد ف كايرو وعشت هناك كتير وبشتغل هناك وباجي ف الاجازات وانا بشرف ع المستشفي بتاعتي ف الجازه من هنا ف عشان كدا بكلم ذي ذيك اما عماد مهندس زراعي ف البلد عشان كدا دا نطقو
_يزيد : انت الوحيد اللي ارتحتلك ف البيت دا انا هقوم اريح شويه تصبح ع خير
_سعاد : انت ي اخينااااا
=يزيد ب خنقه : عايزه اي ي ست
_سعاد : فين الامانه بتاعت جودي !؟
=يزيد : انا مش فاهم اي العااادات الخرا دي ثم طلاما انا متاكد منها يبقي دي حاجه متخصكيش !!
_سعاد بشك؛ ازاي احنا لازم نتوكد وكمان نفرح البلد كلها .
= يزيد : تعالي معايا ثم نادي ع اسر الذي نظر لها ب استحقار
=سعاد طلعت معاهم
دخل لقي جودي بتلعب ف الفون و جمبها نهال
_سعاد : فين الامانه دي
_نهال نظرت ل جودي ثم قالت بعد فهم : امانه اي
=سعاد بنظرات ذات مغذي : الله متفوقي يعروسه انبارح كان الفرح
نظرت نهال ل جود بتوتر
_جودي بخوف وبتبص ل يزيد : اصل اصل
=يزيد : مالك ي حبيبتي خايفه كدا لي
ثم ذهب للكوميدينو
و اعطاها اليها
_ يزيد : ها حاجه تاني
_اسر لحظه ي يزيد عشان بعد كدا لو جابت سيره مراتي بكلمه وحشه هدفنها مكانها
خرج من غرفه يزيد وذهب لغرفته
واحضر نفس القماش ثم
ورماهاا ف وجههاا
_ اسر : اطلعي برااا مشوفش وشك لحد م اخد مراتي وامشي من هنا
وكانت البنات ف حاله صدمه ولم يبينو ذلك لك لا تشك بهم واول م طلعت من الاوضه
جودي اغم عليها
ونهال بحاله بكاء هستيري
يزيد فوق جودي واسر هدا نهال
ثم
_يزيد ممكن تسمعونا بقااا
Flashback
بعد نوم نهال و جودي
_ يزيد رن ع اسر
_يزيد بضحك : نايم فين
_اسر : ع الكنبه وانت
=يزيد ضم جودي اليه : ف حضني عيب عليك
_اسر قام مفزوع : يبن العيبه دايما بتقع واقف ثم قال بتحذير بس احنا متفقناش ع كدا احنا قولنا ناخدهم بالتدريج لحد ميكون بارادتهم !!؟
=يزيد قبل راس جودي : وهو دا اللي هيحصل انا مجتش جمبيها يعني خبيتها زيك كدا بظبط وبكره اكيد الست دي ولا عمها هيسالو اي اللي حصل ؟
_اسر : انا كنت بفكر ف كدا برضو عشان كداااا خلونا نقعد هنا يومين
=يزيد : انت عارف هتعمل ايه
_اسر بغباء : لااا
_يزيد: عور نفسك ي اسر خلي يومك يعدي
=اسر ذهب ليجلس بجانب نهال : خلاص خلاص فهمتك حاضر وانا كدا كدا عندي ثقه فيها عمياء ثم قبل شعرها وطبطب عليها بحنان زوج واب
تصبح على خير ي يزيد
Back
_يزيد : بين قطع يديه ثم قال المفروض تشكريني عشان فصيله دمي نادره
(O negative)
=جودي ب دموع وجرت ع حضنو : شكرررا شكررااا اووووووي انت مكنش مطالب منك تعمل كل دا عشاني وكان اقل حاجه تعمل اللي طلبوه دا من غير قطع ايدك ودا حقك ك زوج بس انت سبتلي حريه الاختيار عشان لو انطلقنا بجدددد شكرررا ليككككك
_يزيد بادلها الحضن : مفيش شكر بينا احنا واحد وبعدين متجبيش سيره الطلاق عشان انا بتشائم
ثم ضحكوا االاثنان معا
اما عند نهال نظرت اليه بدموع كانت تشكره وتعتذر له ع كل اهانه سببتها له
وكان ردو عليها ب نظره حزن و ترك الغرفه ونزل خرج
_يزيد بحنان اخ ل نهال : بيعشقك من اول يوم شافك فيه في النادي
_نهال بدموع صدمه
=بزيد : ايو اسر جدع جدااا وبيحبك ي نهال
_نهال بتشهقات بكاء : بس دا مكنش يعرفني اصلا ف الاول ازاي دا
=قرب يزيد منها واعطاها مناديل وقال : ليه مسمعتيش عن الحب من اول نظره
_جودي: اديلو فرصه ي نهال
=نهال ييكاء : انشاءالله
ثم خرجت من غرفه يزيد وذهبت لغرفتها تبكي علي من اعطاها كل الحب والاهتمام وهي كانت لا تبالي
عند اسر ف سيارته
نايم ع الدركسيون
وكان يتذكر مواقفهم مع بعض من اول م شافها
مواقفهم
(اسفين ي كابتن ، احم احم ..ايه انت هتغني ولا ايه ، براحه انا مش اله قول براحه بكتب وراك ؛ يلا ي شادي نروح الكفايه، طلقني بكره ، مش يمكن بحب حد !؟ )
_نزلت دموع اسر وقرر ان يطلقها بعدما يعطيها حقها الذي سلبه منها عمها
ثم ذهب الي بيت المزرعه مره أخري
كانت تنتظره بفارغ الصبر نهال وعندما سمعت صوت فرامل عربيتو جرت ع الشباك لقتو راح قعد ف الجنينه ثم ذهبت إليه جاريه
_اسر شاف عنيها حمرا من كتر العياط
اسر ف سرو : لا لا مش هضعف تاني قدامها وبدموعها ديي
=قلبه: سامحها يبني
_عقله : بس ي حيوان دي هانته
=قلبه : بس دي اول مره اكيد مش هتكررها وف الحب لازم تنازلات
_عقله : اكيد ف تنازلات بس متوصلش انها تهين جوزها مهما كان
واخير قرر اسر التفكير ب عقله
_نهال اتت اليه ثم اسرعت الي حضنه ببكاء : اسررررر انا اسفه جدااا والله مكنتش اقصد اضايقك انا دايما كدا همجيه ومش بفكر والنبي سامحني انت باللي بتعملو معايا بيخلي قلبي يوجعني اكتر انا مش عارفه اشكرك ولا اتاسفلك بجد ع اللي عملتو معاك
_اسر ذات ضربات قلبو بقربها ولكنه لا يبالي ثم ازاحها من حضنو براحه ونظر ل عيناها وقال بنبره حزن : وانا زعلي يهمك ف ايه ،بوصي ي نهال انا قد كلمتي وهطلقك فعلا بس لما ارجعلك حقك عشان اكون مطمن عليكي بعد كدا وعشان محدش يقربلك
=نهال بدموع : بس انت بتعمل كل دا ليه!!
=اسر : لان بحكم مراتي حاليا حتي لو مفيش بنا حاجه وانا مش بحب اسيب خا٩ه حد يخصني وممكن اكتر عشان ارجعلك حقك لانك عانيتي معاهم جدااا وانا بطبعي طيب
=نهال ب وجع قلب : وهطلقني!!
_اسر وهو يبلع ريقه : ايو احنا مش متفاهمين ثم ذهب ل غرفه الضيوف ينام بها بعيداا عنها
_اسر : تصبحي ع خير
_نهال ببكاء : اسرررر
غلق ف وجهها الباب ثم ذهبت الي غرفتها
⬅️اما عند اسر
رن عليه يزيد
_يزيد بضحكه : لا عرفت تمثل يلااا
_اسر ب ضحكه : دانت عليك خطط وربنا جهنميه بس انا كنت هضعف قدام دموعها
_جودي خطفت الفونمن يزيد : لا ي اسر خليك بارد كدا واعمل مقموص وانك هتطقلها فعلا عشان تحس انها هتخسرك وتعرف انها بتبحبك ومتقاوحش بقا
_اسر بحنان اخ : انا فعلا مكنتش هسامحها بس انتي لم قعدتي معاها وسمعتيني كل حاجه ف قلبها دا اللي خلااني اديها فرصه ي جودي وغير كدا انا بحبها اصلا ف اكيد هسامحها
Flashback
لما كان اسر قاعد ف العربيه وبيفكر ف مواقفهم رن عليه يزيد
_يزيد : نهال بتحبك ي روميو
_اسر ب استخفاف : اه دي دايبه ف دباديبي و هرياني حب فعلا
=يزيد : طب واللي يثبتلك
_اسر بلهفه : هبوسو
_يزيد بزعيق : مراتي ي حيوان
_اسر برخامه : خلاص هبوسك انت
_يزيد بقرف : يعع جتك القرف
😂🤦‍♀️
اخرص ي زفت واكتم المكالمه من عندك عشان حودي هتدخل تتكلم معاها دلوقتي وتسمع كل حاجه
_اسر و ضربات قلبه عاليه: انا شديت بلستر من سنه اصلا
_جودي انا هدخلها دلوقتي
=اسر : والله لاجبك شوكلت يمرات أخويا 😂
ذهبت جودي ل غرفه نهال
_نهال : اااعااااا اهئ اهى اهئ اهى اهئ اهى اعاااااا
_جودي بضحكه : احسن تستاهلي
مقولتيلوش بحبكوخلصتي ليه
=نهال وهي تمسح دموعها بالمناديل،: ومش هقولو اهى اهئ اهى
_جودي : لحد امتي
=نهال وهي تبكي : لحد عمري كلو
_جودي برخامه : طب بتعيطي ليه
_نهال زات ف البكاء : اعااا عشان بحبووووو اهئ اهى اهئ اهى اهئ
ووو هووووه زحلان مني اهئ اهى
كان اسر مستمع لها قلبه بين نارين
(نار حبه ليها الي بيزيد عندما علم انها تبادله نفس الشعور ولم يكن من طرف واحد ؛ ونار بكائها الذي يقطع قلبه )
_نهال : ي جودي افهميني انا اه معجبه من اول كلمه كلمهاني لما كنتي بتتخانقي مع يزيد بس محبتش ابين ليكون صايع بس اكتشفت انو ظابط اهئ اهى هئ
لااا وكمان محترم اااعاااا ثم مسحت دموعها
بس صدقيني ي جودي احنا اتقابلنا ف ظروف غلط مره انقذني من ناس زباله و مره من جوازه ابن عمي وحاليا هيرجعلي حقي
وانا بصراحه خايفه ليكون مش بيحبني ي جودي وبيعمل كدا عشان صعبت عليه وهو بياشفق عليااااااااا
ثم بكت ثاني اهئ اهئ
_جودي : كل دا ومش بيحبك يشيخه اتقي ربنا دا بسبب ممكن شغلو يبوظ انتي عارفه انو هنا ومع يزيد
ودا خطر عليه اصلا عشان ممكت المنظمه تعرف !!
=نهال ببكاء شديد : طلع بيحب ي جودي وانا اه بحبو بس طلاما قلبو مش معايا لازم اعمل ان بكرهه وجاحده معاه عشان عرفت انو ببشفق عليااااااااااا أهئ اهئ
_جودي باستعباط:بيحب مين
_نهال اترمت ف حضنها: سهاام اخت يزيد جوزك
_اسسر انفجر ضحك عليها لانها لم تعلم ان سهام اخته وقامت بذالك برجاء منو حتي يتاكد من حبها له ام لا
= جودي: خلاص ي ستي خليكي كدا وهو يجبلك حقك وبعد كدا يجوز سهام ثم قالت حتي تشعل غيرتها : وبصراحه سهام لسه صغيره وشكلهم حلوين مع بعض
_نهال قامت ب عض جودي: بسسس يبت انتي يروح لمين والله كنت كلتو بسناني هيا وهو
_جودي : طب هتعملي اي
=نهال : وحشني اوووي مش عيزاه زعلان وبردو مش عيزاه يبعد ي جودي بس لازم اعمل كدا بدل محبو اكتر واكتر
عايزه اشوفو دلوقتي
انا هرن عليه
=قامت برن عليه :
نهال ببكاء : اهو فونو مشغول اهو شوفتي اكيد بيكلمها والله لاطلع سنينو لما يجي
_جودي: تصبحي ع خير ي مجنونه
_نهال : غوري يبت
جودي : سمعت ي اسر مش قولتلك
_يزيد : اسمعني بقا احنا لازم نخليها
تعترف بحبها ليك ف اقرب وقت وافضل باردكدا لحد متتجنن وتقولك
_أسر بسرحان وبفرحه : هو هيبقي تعب لقلبي بس اعتبرو حصل

اسر : نهال انتي واقفه مع البني ادم دا لي

،،،،،،
عثمان : انتي طااالج خربتي بيتي وبوظتي عماد الحمدلله ان حسين مش ذيك غوري من وشي خلتيني جاحد ع بنات اخويا
؛؛
سهام : الوووو الوووووو
ثم سمعت نفس شخص
قفلت بسورعه ورنت ع يزيد
_يزيد انا الحقني خالد عايش انا سمعت نفسو
رواية عشقت منتقم الفصل العاشر 10 - بقلم ندى سعيد
أيمان محمد

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown28 أكتوبر 2020 في 9:10 م

    شكرا كتير لانو نزلتو للاجزاء ويعطيكن العافية وياريت تكملو تنزيل الاجزاء

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent