U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الثالث - اسماء محمد

الفصل الثالث من رواية انا لست جارية بقلم الكاتبة اسماء محمد
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الثالث

ادهم كان خارج من الحمام وقابل نور وفي نفس الوقت نور كانت سرحانه في موضوع امها من غير ما تشوف ادهم خبطت فيه
ادهم.، انتي غبيه مش تفتحي واحده متخلفه
نور.، انت بتكلمني انا
ادهم بعصبية وتريقه .، لا بكلم امك
نور بعصبية لأنه جاب سيره امها مسكت كوبايه المايه في وش ادهم .، متجبش سيره امي تاني علي لسانك يا حيوان سمعت وسابته ودخلت الحمام
ادهم مصدوم من الي حصل ازاي واحده زي دي تعمل مع ادهم الحناوي كده و لما فاق من صدمه رش المياه توعد لنور في سره ولكنه لايعلم أنه سيندم علي ما سيفعله معها وذهب الي اسر
اسر .، ايه يا ابني الميه الي عليك دي
ادهم .، واحده متخلفه وقعت عليا ميه
اسر .، طب نمشي ونبقي نتغدا في البيت علشان متاختش برد
ادهم.، تمام يلا

نور دخلت الحمام تعيط وغسلت وشها وخرجت لندي
ندي .، نور انتي كنتي بتعيطي
نور .، لا يا حبيبتي انا بس افتكرت ماما وبابا وعمر وعيط شويه
ندي .، انا عارفه يا حببتي ان الثانويه بتاعتهم بكره البقاء لله
نور.، ونعم بالله
ندي .، بس انا عايزه اعرف حاجه ازاي الحادثه دي من عشر سنين وانتي لسه فاكره اليوم والوقت كمان
نور .،انا ناسيه كل حاجه معادا اليوم ده بالذات معرفش ليه كأن ربنا بيقولي دي حاجه علشان تعرفي اهللك
ندي .، طب يلا ناكل الاكل هيبرد
وبعد ما خلصوا اكل كل واحده روحت وناموا

/بقلم اسماء محمد

عند ايه في النادي

ايه .، وانا بحبك جدا امتي هتيجي لبابا بقا

احمد الجارحي صاحب اكبر شركات الجارحي ومنافس لادهم وبيكره هو وأسر وبيعلب علي ايه علشان ينتقم وليه دور كبير في الروايه وعنده 29سنه وطويل وجسم رياضي وشعره ناعم ولونه اسود وعينه لونها اسود

احمد بخبث.، طبعا يا روحي اومال دا انا عايزك النهارده قبل بكره ايه رأيك تيجي عندي النهارده في الڤيلا بتاعتي
ايه بتوتر .، لا مش هينفع وانا قولت ميت مره أنه مش هينفع اروح وانت لوحدك
احمد .، مين قال اني هبقا لوحدي بس انا عامل حفله هناك واصحابنا كلهم هيجوا ها قولتي ايه
ايه.، هقول لماما وهرد عليك تمام
احمد بخبث . ،تمام

بقلم اسماء محمد

في الڤيلا عند ادهم
لم يستطيع أن ينام وعقله مشغول بتلك الفتاه التي اسكبت عليه الميه
ادهم في نفسه .، والله لهندمك علي اليوم الي شوفتيني فيه
ثم اتصل باسر
ادهم.، الو اسر الكافيه الي كنا فيه تجبلي كاميرات المراقبة بسرعه بكره الصبح تكون عندي سمعت ثم قفل دون أن يسمع رد اسر

في مكان ما
الشخص.، ايوه يا باشا لا متقلقش بكره هخليها ترجع الشغل تاني
الشخص الآخر .، عارف لو قربت منها هقتلك
الشخص الأول بخوف .، لا وعلي ايه الطيب احسن

عند نور
فونها رن وكان مصطفى مدير المكان الي بتشتغل فيه
نور .، عايز ايه ده أما ارد
نور .، الو خير عايز ايه
مصطفي مدير المطعم .، نور انا اسف وصدقيني مش هقرب منك تاني ولا هكلمك تاني بس ارجعي الشغل تاني بجد اسف
نور بطيبه .، تمام ماشي بس لو اتخطيت حدودك معايا
مصطفي بسرعه .، لا متقلقيش مافيش حاجه هدايقك
نور.، تمام

/بقلم اسماء محمد

عند ايه رجعت وقالت لامها وهي وافقت
صفاء.، متتاخريش يا حببتي
ايه .، حاضر علي الساعه 11هكون عندك ماشي
صفاء . ،ماشي يا حببتي

( انا لو قلت لماما كده هتحدفني بالشبشب 😅😅)

ايه راحه في ڤيلا احمد الجارحي
احمد.، يويو ازيك تعالي خشي
ايه بخوف .، هو مافيش حد هنا ولا ايه
احمد بخبث .، لا اصللك جيتي بدري شويه تعالي خشي هما كلموني و قالوا إنهم جاين
ايه بساذجه .، ماشي
دخلت
احمد .، تشربي ايه
ايه .، عصير ليمون
احمد بخبث.، ماشي
جاب احمد العصير
احمد .، خدي يا روحي اشربي
ايه .، شكرا
بعد ما ايه شربت عصير ليمون حست بدوخه ومبقتش شايفه حاجه فجاءه الدنيا باقت ظلام
ابتسم احمد بخبث وقال ولا وهاخد حقي منك يا ابن الحناوي ههههههههه

ها حلو ولا ايه
وايه توقعاتكوا
ومحتاجه تفاعل كبير
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة