U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الرابع - بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية بقلم الكاتبة اسماء محمد
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الرابع

في صباح يوم جديد
كان ادهم في ڤيلا أهله وخاصه في غرفة أخته ايه وكانت ايه نائمه وادهم يتذكر ما حدث بالأمس

فلاش باك

في ڤيلا ادهم بعد ما قفل مع اسر الفون بتاعه رن برقم غريب
ادهم .، الو مين
الشخص .، معايا ادهم الحناوي
ادهم.، اه
الشخص .،ادهم بيه الحق ايه اختك قبل ما ابن الجارحي يعمل فيها حاجه هي دلوقتي في الڤيلا بتاعت احمد الجارحي ثم قفل بسرعه قبل أن يرد ادهم
ادهم .، انت مين الو الو

ادهم مصدوم واتصل بايه ولكن فونها مقفول واتصل علي صفاء أمه قالت له انها في حفله واحده صاحبتها
ادهم ماشي بسرعه رهيبه لكي ينقذ أخته

عند ايه في ڤيلا احمد الجارحي
بعد أن خدرها احمد شالها وطلعها علي اوضه نزل تحت يجيب وسكي وطلع ليها
احمد .، ليلتنا هتبقي فل وشرب وبيكلمها وهي نائمه
احمد.، انا اخوكي يعمل فيا كل ده خسرنا كل شركتنا في البورصه وابويا مقدرش يستحمل الصدمه ومات وأمي ماتت بعد موت ابويا بس انا مش هخلي اخوكي يتهني ولو يوم واحد لازم اخليه كل يوم يموت وهبدء ببطي عليكي
ثم حاول التقرب من ايه وقبل أن يفعل معها شيء كان ادهم وصل إلي الڤيلا بسرعه رهيبه حتي أنه كان يعمل اكتر من حادث ولكنه فداه
ادهم مسك احمد وبيضربه .، اه ياابن ....... يا . ...... يا و.........وحياه امي وابويا ورحمه نور وعمي لهندمك علي اليوم الي اتولدت فيه يا ......يا ابن ..... بتقرب من ايه ليه ها ثم لكم احمد في وشه الذي كان ملئ بالدماء واحمد لم يستطيع علي الوقوف حتي من كتر ضرب ادهم له
ثم ادهم أخذ ايه في سيارته وذهب الي بيت والده وأهله اتخضه علي ايه
والده .، ايه مالها
صفاء .، ايه مالها يا ادهم
ادهم.،مافيش حاجه هي داخت شويه وانا ودتها الدكتورة قالت انا هنا قله الاكل وأصبح هتفوق بعد اذنكوا
سبهم ادهم وطلع غرفت اخته وحطها على السرير

باااك

عند نور
نور قامت اتوضت وصلت وكانت لابسه فستان طويل بكم وعامله شعرها ديل حصان
ندي .، كانت لابسه بنطلون جينز وبلوزه سودا بنص كم
ندي عدت علي نور علشان يروحوا الشغل وعدي يوم الشغل عادي وما فيش اي جديد

بليل عند ادهم
اسر قاعد معاه
ادهم .، اسر قولي مين الي كلمني امبارح ده
اسر.، دا يا سيدي رقم اتكلم علي النيل و رم الخط في البحر ومش متسجل
ادهم .، يعني ايه اوووف
طب عملت ايه في موضوع البت الي شفنها في كاميرا الكافيه جبتلي كل المعلومات
اسر.، اه كل المعلومات في الملف ده
ادهم .، تمام شكرا يا صاحبي
اسر.، العفو يا عم
اسر مشي
ايه .، ادهم
ادهم.، يويو حببتي عامله ايه دلوقتى
ايه .، الحمدلله احسن بس قولي ايه الي حصل امبارح وانا جيت هنا ازاي
ادهم مرضيش يقول يقول حاجه علشان خايف عليها من الصدمه علي الراجل الي حبته أو فاكره أنها حبته
ادهم بكذب. ،الي حصل انك شربتي عصير كان فيه وسكي وانتي مش بتشربي اصلا فاغمي عليكي واتصلوا بيا وانا جيت خذتك
ايه .، اه ماشي يلا انا طالعه انام تصبح على خير
ادهم .، وانتي من أهله
بعد اما طلعت ايه
ادهم .، وحشتيني اوي يا نور انا من غيرك جسد من غير روح انتي روحي يا نور والله لانتقملك من كل واحد حرمني منك انتي واخوكي
فلاش باك
نور كانت بتعيط .، ادهم ادهم
ادهم اول اما شافها اتخض .، ماللك يا نور فيكي ايه
نور .، في واحد ضرب اخويا وانا جيت احوش عنه ضربني
ادهم كان في الوقت ده عنده 18سنه ونور كانت عندها 8سنين
ادهم غيره وغضب .،ضربك ازاي يعني
نور ، مسكني من ايدي ووقعني في الارض
ادهم بغضب راح عند الولد الي ضرب نور وكان أحمد هو الي ضربها ادهم مسك احمد وضربه
ضربه في وشه وقاله
ادهم.، دي علشان مديت ايدك علي حاجه بتاعتي ودي علشان مديت ايدك علي ابن عمي المره الجايه هقطعهالك

باااك
ياه يا نور كان زمنا دلوقتي متجوزين عمري يا نور ما هقدر احب بعدك ابدا ثم مسك صوره لنور وبيكلمها
تعرفي يا نور امبارح شوفت واحده في الكافيه شبهك اوي وانتي صغيره حتي نفس طوله اللسان ثم ضحك
بس صدقني عمري ما احبها وانا لو عملت حاجه هبقي علشان محبهاش ولا اتعلق بيها لأن في حاجه بتقولي اني اعرفها بس مش عارف ليه قلقان اوي ربنا يرحمك يا حببتي

عند نور
كانت قاعده بتفكر في اهلها وان النهارده الثانويه بتاعتهم وفي الحلم فجاءه قامت لبست ونزلت راحت الملجأ الي كانت فيه يمكن تعرف حاجه عن أهلها
/بقلم اسماء محمد

مديره الملجأ .، نور ازيك وحشاني اوي
نور .، وانتي كمان يا طنط وحشاني جدا
نور بتردد.، طنط ممكن اساللك علي حاجه
سهير .، اه طبعا يا حببتي اسالي
نور ، هو انا لما جيت هنا ماكنش معايا اي حاجه ولا اي ورق
سهير .، بت حلال والله كنت لسه هدور عليكي علشان لما جيتي هنا كان معاكي سلسله قولت ادهاللك لما تكبري
نور بحماس.، بجد طب هي فين
سهير .، اهيه يا حببتي
نور مسكت السلسله وقالت لها شكرا
وخرجت من الملجأ
نور بتشوف السلسله كانت عباره عن قلب فيها اسم نور وجمبه اسم ادهم
نور بصدمه .،..........ادهم
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة