U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية انا لست جارية البارت الأول - بقلم اسماء محمد

الفصل الأول من رواية انا لست جارية بقلم الكاتبة اسماء محمد
رواية انا لست جارية كاملة بقلم اسماء محمد

رواية انا لست جارية البارت الأول

نور بعياط .، ماما بابا عمر محدش يسبني والنبي ماماااااا
قامت نور من النوم تعيط وحطت اديها علي وشها وبعد أن هدأت من العياط ربنا يرحمكوا سيتوني لوحدي ليه انا من غيروا مساويش حاجه 🥺🥺 ثم قامت دخلت الحمام اخذت دش واتوضت وصلت و دعت لأهلها بالرحمه .
تليفونها رن وكانت ندي
ندي .،نور ازيك يا روحي انتي فين انا عايزه اقوللك إن مدير الشغل متعصب اوي النهارده نور ..نور..مش بتردي ليه
نور.،حلمت بيهم تاني يا ندي اعمل ايه وحشوني اوي 😭😭😭😭
ندي.،معلش يا حببتي ربنا يرحمهم انا عارفه انو صعب عليكي اوي بس اراده ربنا ملناش حكم فيها
نور.،عارفه الحمدلله على كل حال
ندي بمزاح لكي تخف عن صديقتها .، بقوللك يا ناني قومي البسي وانا هعدي عليكي علشان نروح الشغل سوا وكمان عزماكي علي شاورما يا معلم 😂😂😂
نور .،ايه يا خاينه انتي مش قولتي ان المدير متعصب ورحتي الشغل من غيري
ندي .،كنت بهزر يا ناني وبعدين انا اقدر اروح من غيرك بردو 😅😅
نور.،لا طبعا انتي هتقوليلي 😂😂سلام بقا علشان الحق البس علشان هنطرد النهارده
ندي .،اوك يا حبي يلا باي

بقلم اسماء محمد


في ڤيلا الحناوي

اسر.،داده سميحه داده سمحيه
الداده.، نعم يا اسر بيه
اسر.، ادهم بيه فين
الداده.، نايم فوق يا بيه
اسر .، نهار اسود كل ده لسه نايم .ثم صعد الي ادهم
اسر .، ادهم ........
ادهم ..... انت يا بني يلا يخربيتك هنتاخر علي الاجتماع
ادهم .، .........
اسر .، شكللك مش ناوي تقوم طيب ثم ابتسم بخبث
اسر جاب مايه دلقها علي ادهم
ادهم .، قام مفزوع من النوم .ايه في ايه ايه الي حصل حريقه ولم يستوعب الا عندما وجد اسر مرمي علي الأرض ويضحك بشده علي شكل ادهم
اسر بضحك .، ادهم ههههههههههه يخربيتك شكللك مسخره هههههههههه مش قادر هههههههه
ادهم .، اه يا ابن ال ثم قام يجري وراء اسر في غرفته حتي امسكه ولم ينتهي من ضربه حتي
اسر .، اه يا جسمي يا اني يا اما انا ايه يا اخي حرام الواحد يهزر معاك دا انت قفيل وبعدين دا كنت بضحك معاك
ادهم .، اسر قول جاي ليه اخلص
اسر.، هو ايه الي جاي ليه انت نسيت الاجتماع الالماني بتاع النهارده والالمان اهم حاجه عندهم الوقت وانت مشاء الله نايم ولا علي باللك
ادهم بثقه.،لا متقلقش انا ادهم الحناوي
اسر .، ماشي يا عم المغرور المهم يلا البس علشان نلحق وانا هاخد اجازه النهارده بعد الضرب دا كله محتاج اتمسمر منك لله يا مفتري
ادهم نظر له بطرف عينه
اسر .، خلاص انا خفيت وحتي بقيت زي القرد اهو
وقام بتنطط 😂😂😂
ادهم سابوه ودخل للحمام في الاوضه
اسر .، بنأدم مغرور بس مز 😂😂 ونزل اسر راح علي الشركه وساب ادهم

عند نور وندي
كانت نور لابسه زي الشغل وهو عباره عن چيب قصير اسود وبلوزه بيضاء وشعرها عملاه ديل حصان
ندي كانت لابسه زي نور
نور .، ندي انا هروح اشوف الطربيزه دي
ندي .، ماشي يا ناني بس والنبي بلاش خناق مع الزبائن
نور.، اعمل ايه ما هما الي بتبقا ناس قليله الادب ايه ده وعايزاني اسكت
ندي .، معلش يا ناني انتي المره الي فاتت كنتي هتتطردي لولا ان المدير بيعزك اوي
نور .،بيعزني ولا حاطط عينه عليا علي العموم مش وقت كلام يلا انا راحه
ندي .، ماشي يا حبي
نور.، حضرتك تحب تشرب ايه يا فندم
الشخص بيبص لنور نظرات خبيثه وده ضايق نور اوي
الشخص .، اي حاجه من ايدك حلوه يا قمر
نور .، افندم
الشخص .، ايه مالك اي حاجه تبقي من ايدك عسل
نور بعصبيه .، علي فكره انت انسان زباله وقليل الأدب كمان
الشخص.، ايه يا بت حد كلمك ثم قال بزعيق فين مدير المكان الزفت ده
المدير .، خير يا فندم في حاجه
الشخص .، اه في ان الموظفين بتوعك مش متربين
نور بعصبيه.، مين دي الي مش متربيه انا متربيه احسن منك ومن الي زيك
المدير بزعيق لنور .، نور اسكتي خالص
معلش يا فندم احنا اسفين مش هيتكرر تاني بعد اذنك
تعالي ورايا يا نور
الشخص ابتسم بخبث وعندما رأيته نور كانت عايزه تضربه علي وشه
زهبت نور مع المدير
المدير .، نور دي رابع مره بسببك تحصل مشكله مع الزبائن
نور .، يا فندم انا مغلطتش وهو الي غلط والله وكانت نظراته ليا مش كويسه
المدير .، ما انا قولتك يا ناني تعالي معايا وانا مش هخلي حد يجي جبنك
نور .، حضرتك انا قولت مليون مره مش هينفع وغير كده كمان حضرتك متجوز وعندك اولاد يعني حتي لو مش هوافق
المدير .، مين قال اني حد هيعرف حاجه احنا هنبقي في السر ومحدش هيعرف حاجه خالص
نور .، نعاااام انت شخص واطي و حيوان
المدير .، نور انتي اتجننتي ازاي تتكلمي معايا كده انتي مطروده
نور .، احسن بردو انت فاكرني عايزني افضل هنا بعد بعد الي حصل في داهيه كتك الارف ثم خرجت من عنده
المدير.، ماشي يا نور لازم اخليكي تيجي تترجني علشان اتجوزك

عند ادهم
كان ادهم خرج من الحمام ولبس بدله باللون الكحلي وسرح شعره وحط من البيرفوم بتاعه وكان قمر وشيك جدا ثم أخذ سيارته وذهب الي الشركه ولم يهتم بالوقت
وصل ادهم الي الشركه و يمشي بثقه وغرور وكانوا البنات يتهامسون الي أن وصل إلي اوضه الاجتماع ودخل أيضا بثقه ولم يهم بالوقت
الحوار مترجم تمام
چون .، سيد ادهم لقد تأخر الوقت كثيرا حتي انك تعرف اننا ليس لدينا وقت كافي لذلك لانريد هذه الثقفه
كان اسر متوتر ويحاول أن يلين الوضع .، سيد چون اعتذر كثيرا ولكن كان السيد ادهم مشغول كثيرا لذلك تأخر سيدي
چون .، عفوا ونحن أيضا مشغولين وليس هو فقط اعتذر منك سيد اسر لانريد هذه الثقفه
ادهم يتكلم بثقه ولا كأن حاجه بتحصل .، سيد چون اعتقد ليس انا من يريد هذه الثقفه انت التي تريدها لأن جميع الشركات التي لديك سوف تعلن الإفلاس قريب لذالك انت تريد الي هذه الثقفه بشده وليس انا لذلك تفضل سيد چون فا انا لا اريد هذه الثقفه
چون بتوتر .،سيد ادهم هذا يعني انك تعلم أننا في حاله إفلاس
ادهم.، نعم سيد چون
چون .، حسنا سيد ادهم انا اعتذر منك كثيرا ولكن حقا انا اريد هذه الثقفه بشده
ادهم .، سوف اوافق ولكن بشروط
چون .، حسنا ما هي
ادهم .، عندما تكون نسبة الأرباح عاليه سوف أخذ 55%منها ولكن إذا هناك خساره فلا اتحمل شئ
چون من كتر الغيظ هيولع في ادهم 😂.، حسنا سيد ادهم نحن موافقين
انتهي الاجتماع ثم أطلق اسر صفير لادهم
اسر .، ايه يا نجم ده انت قلبت الصفقه ضدهم ايه الدماغ دي
ادهم بغرور .، انت الي دماغك في كلام فاضي غير الشغل
اسر.، يا سلام وانت مكنتش
قاطعه ادهم بحده .، اسرررررر
اسر .، انا اسف

عند نور
خرجت وهي تبكي لماذا يعاملون الناس هكذا ؟
هل لان ليس لديها أحد ثم رفعت راسها لاعلي وقالت يارب 😭😭😭 وزهبت الي المنزل ثم اتوضت وصلت ونامت
نور.، ماما انتي وحشاني اوي وانت كمان يا بابا اومال عمر فين
الام سعاد .، نور حببتي احنا موتنا مش طبيعي
نور باستغراب .، يعني مش فاهمه
ماما ماما انتي روحتي فين ماما. بابا ماماااااا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة