U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية جميلة ولكن الفصل الثامن 8 بقلم دوداا حودة

الفصل الثامن "8" من رواية جميلة ولكن كاملة بقلم دوداا حودة
رواية جميلة ولكن

رواية جميلة ولكن الفصل الثامن 8

اسماء :انتي معقول يا نورا بقي انتي اللي كنتي عامله تقولي تخدي حقك منه دلوقتي جايه وتتجوزي
نورا:اي انتي عايزه كل حاجه ليكي الاول مصطفي دلوقتي علاء وكان مستخصره فيا اني اتجوز زيك
اسماء :مين يا غبيه ده مش لاقيه غيرو ده اوطي انسان في الدنيا
شيماء :انتو بتقولوا اي اخرسوا اتجوزت عليا يا مصطفي
مصطفي :اه ومش هطلقك يا شيماء وهسيبك كده
شيماء :ليه عملت كده انا وقفت ضد اخويا علشانك خد كل مراثي من اخويا علشان افضل جمبك وفي الاخر تكون واطي وزباله كده
مصطفي :اخوكي اللي بدا في كده يتجوز دي
علاء :بقولك اي احفظ لسانك احسنلك
مصطفي :تمام عايزه تطلقي عنيا ليكي تتنازلي عن المعرض كله ليا وانا اطلقك غير ربع مليون جنيه
علاء :لما تشوف حلمه ودنك انشالله
يلا ياشيماء هتيجي تقعدي عندي يومين
شيماء :ثواني هجيب هدومي
نورا :ياريت تسيبي كام طقم كده اللبسهم لحد ما اجيب ولا اقولك بلاش لفكرو بيكي وهو مش بيحب كده
اسماء :اوطي انسانه شوفتها في حياتي والله
نورا :ربنا يخليكي يا حبي ومشيوا اسماء وشيماء وعلاء
اسماء :شيماء ده كلب وواطي وحرام تعملي في نفسك كده
شيماء :ليه ده انا حبيته من قلبي والله
علاء :علشان تعرفي اني كنت خايف اديكي الفلوس ليه
شيماء :سامحني يا اخويا بس عايزه ترفع قضيه عليه عايزه أطلق
اسماء :اكيد هيحصل
شيماء :والنبي ما تزعل مني عليان قولتك عايزه ورثي
علاء :عيب تقولي كده ده حقك وانا كنت خايف عليه بس يروح علي انسان واطي إن كان أبو مكنش راضي يدي المعرض انا هامن علي الفلوسك معاه
شيماء :انا عايزه انام يلا بسرعه روحني وفي شقه علاء
علاء :اي تحبي تكلي
نورا :بقولك اي انا مش اسماء احنا بينا اتفاق اعمل مراتك لحد ما تاخد المعرض واخد فلوسي وخلصنا
#فلاش باك #
نورا :مالك يا استاذ مصطفي
مصطفي :مالي ال يعني انتي مش عارفه
نورا :اه علشان اسماء اتجوزت علاء
مصطفي :انتو مش ساهلين والله
نورا :والله انت كل اللي يهمك المعرض وبس
مصطفي :اه والطريقه دي اقدر اخد المعرض صح انا شتمت علاء
نورا :بس مدام شيماء بتحبك اوي
مصطفي :مش طايق ابص في وشها.والله
نورا :واللي يجيب ليكي الحل
مصطفي :اديلوا عيوني
نورا :لا وفر عيونك انا عايزه حاجه تانيه
مصطفي :تحت امرك عايزه اي
نورا ١٠٠الف جنيه
مصطفي ؛مش فاهم
نورا :تتجوز وهي بتحبك اكيد هتعمل اي حاجه علشان ترجع ليها وسعتها قولها إن الحل الوحيد انك تخلي المعرض باسمي
مصطفي ؛وهلاقي فين عروسه بسرعه كده
نورا :يا استاذ مصطفي انت معارفك كتير
مصطفي :وانتي لا ليه
نورا :انا لا طبعا اتجوز واحد متجوز مرتين. في الاخر علشان لعبه لا طبعا
مصطفي :طيب بلاش جواز نرسم الدور عليهم بس اننا متجوزين وانا اوعدك مس هاجي جمبك
نورا : امممممم سبني افكر وبعد تفكير كبير
مصطفي :اي يا نورا بقالك كام يوم بتفكري
نورا :والله فكرت بس مش عارفه هتوافق ولا لا
مصطفي :قولي اكيد موافق علشان المعرض
نورا :تمضي ليا علي وصل بمليون جنيه
مصطفي :نعم ياختي انتي بتقولي اي
نورا :مش قولت ليك مش هتوافق
مصطفي :مانتي برضه بتقولي كلام صعب
نورا :وهو انا هاخد المليون جنيه ده بس علشان اضمن حقي
مصطفي :منا قولت ليكي هديكي الفلوس
نورا :ملكش امان يا كوكو
مصطفي :ماشي يا نورا موافق
نورا : واحنا مش هنتجوز يا مصطفي دي لعبه هه
مصطفي :ماشي موافق حاضر
#رجوع #
مصطفي :اصلك بصراحه حلوه اوي
نورا :منا عارف بس جواز لا
مصطفي :حرام عليكي ليه كده
نورا :تاني يلا بقي اطلع برا وخرجت مصطفي من الاوضخ وقفلت
واتصل مصطفي بشيماء
شيماء :نعم عايز اي تاني
مصطفي :انا بحبك
شيماء :والله بعد ما روحت اتجوزت عليا
مصطفي :والله يابنتي انا كان قلبي محروق اوي علشان اللي حصل من اخوكي وجعني اوي
شيماء :واللي زيك بيحس بالوجع يعني
مصطفي :الله يسامحك علشان تعرفي اني بحبك أنا ممكن أطلق نورا علشانك
شيماء :كان زمان مبقاش ينفع
مصطفي :انا عارف انك بتحبني اوي ومش هتقدري تبعدي بعيد عني ممكن نتقابل بكره نتكلم طيب
شيماء : لا مش عايزه
مصطفي :وحيات حبك ليا يا شيماء
شيماء :نفسي ادوس علي قلبي بالجزمه والله
مصطفي :بحبك يا شوشو بكره هكلمك وهعرفك نتقابل فين
شيماء :تمام ماشي سلام
اسماء :لا اختك دي فظيعه بعد كل ده
علاء :فيه اي تاني
اسماء :رايحه تقابل مصطفي بكره
علاء :ينهار اسود ده عامل ليها غسيل مخ وعدا النهار بليل الجرس رن فتحت اسماء كانت اشرقت
اسماء :انتي اي اللي جابك هنا
اشرقت :انا واقعه في عرضك والنبي عايزه اقابل استاذ علاء
اسماء :خير مش فاهمه عايزه اي
علاء :مين يا اسماء
اشرقت :ابوس ايدك اسمعني
علاء :قومي مالك بس انتي مين ودخلت اشرقت
اشرقت :, الزفت اللي كنت شغاله عندوا جوز اختك مصورني وانا معاه انا عارفه اني غلط بس في وحده كلمتني وقالت إنه قال ليها هيبعت الفيديوهات دي لجوزي انا كنت ناسيه غلط بس عملت عمليه واتجوزت حد محترم اوي ارجوك اقف جنبي
شيماء :قصدك مين
اشرقت :مصطفي الزفت انا سالت علي ابو عرفت أن هو ودا دار مسنين ارجوك اقف جنبي
شيماء :, لا لا في اي حرام عليكم اعصابي تعبت
اسماء :العيب مش فينا العيب من الشيطان مصطفي
شيماء :انا تعبت والله وقامت في ااوضتها
علاء : فضل يتكلم معاه اشرقت واتفقوا هيعملوا اي ومشيت اشرقت وتاني يوم كانت لبساه شيماء وخارجه
اسماء :رايحه فين يا حبيبتي
شيماء :لازم اشوف الواطي ده
اسماء :, تاني انا خايفه عليكي
شيماء :متخافيش انا هيبقي كويسه لما اخد حقي
اسماء :طيب عرفي اخوكي طيب
شيماء :اوعي بالله عليكي هفضل معاكي علي تلفون ونزلت وربع ساعت والباب خبط فتحت اسماء كانت نورا
اسماء :يخربيتك اي اللي جابك افرضي شيماء كانت هنا
نورا :اسكتي والنبي واوعي كده الشيك طلعت مض الامضاه بتاعته كل اللي رسمتي انتي وعلاء وقع في الأرض يااااختي
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة