Ads by Google X

رواية احببت قائدي الفصل الثامن 8 - بقلم رودي محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت قائدي الفصل الثامن 8 - بقلم رودي محمد

دخل عادل المكتب وهو متعصب وفضل يخبط ع المكتب لية لية... عاجبك فيه اي
وفضل يكلم نفسه..
طب انا مدايق ليه عليها م تحبه وانا مالي بيها احنا زملاء شغل وبس
معقول اكون حبيتها... اي الكلام ده اكيد لا طبعا يوووووو انا مش عارف مالي
خبط الباب...
دخلت لميس......
عادل بيه... ف حاجه عايز اوضحها لحضرتك
عادل:.. اتكلم بهدوء بعكس العاصفه اللي جواه قولي... اه لو ع اللي حصل من شويه وفري كلامك لنفسك وقعد ع الكرسي وبص عليها
...
لميس:.. اتوتر من بصته بس قررت تكمل
بس حضرتك لازم تسمعني انت فاهم غلط اصل
قاطعها عادل.. لا غلط ولا صح انا مش لازم اسمع منك حاجه دي حياتك وانتي حره كل اللي يهمني سمعت المكان اللي انتي فيه
....
لميس... هو انا جيت جمب سمعته ده قسم شرطه اداب وسرقه واغتصاب ودعاره وحاجه اخر استغفر الله العظيم ي جدع...
وقعت ع الكرسي وحطت رجل ع رجل وبصت عليه
عادل..... اطلعي براااا
لميس... ف سرهااا قمر بص خلقه ضيق
عادل.... سمعتك ع فكره
لميس.... تمام ي باشا انا برا وحطت ايدها ع المكتب وقربت منه... انا برا ياباشا لو احتاجت حاجه قول يا لمي هاا لمي هتلاقني شبيك لبيك
...
عادل.... استغرب من قربها منه... وقال انتي مجنونه ي لمي قصدي ي لميس برااااااا
....
لميس... لو مكنتش تحلف بس وخرجت تجري من عنده
.....
ادم:... نداااا..... واحد من العصابه ضربها جامد ف وشها .......
قامت ندا من ع الارض وحياه امك م اسيبك ي ابن.*****ب ي واطي ومسكته وفضلت تضرب فيه جامد
دخلت القوات ومسكتهم كلهم
وهي شغاله ضرب فيها
ادم... ندا خلاص سيبه قومي
ندي:.. بيمد ايدي عليا ي ادم وتقولي اسيبه
ادم:.. بضحك ي بت هيموت ف ايدك سبيه
ندي:... وربنا م اسيبه غير لما يعتذر هو انا عشان بنوته ياكلو حقي 🥺
الراجل وهو شبه بيموت منها ا ا.... اس.. اسف... اسف سبيني ابوس ايدك خليهم ياخدوني
ندي:... وهي بتقوم اول مره اشوف راجل عصابه عايزهم ياخدوه
ادم.... م اللي عملتيه فيه يخليه يقول اكتر من كده
خرجو وركبو العربيه...
ادم:.. قرب منها تعالي عشان ف دم ف وشك
ندي:.. اه ياني كان عايز يصفيني اه يانا ي صغيره ع الهم ي لوزااااااااا 🥺
ادم.... بضحكه انتي ازاي دخلتي شرطه
ندي:.. سرحه ف ضحكته اللي خطفت قلبها.... وانت ازاي قمر كده 😂
احم قصدي يعني ياباشا مشبهش ولا مشبهش
ادم.... خرج منديل وبيمسح الدم اللي ف وشها وكان قريب منها جدا فضل مركز ع عنيها جامد اوي
ندي..اتوترت جدا وحبت تفرفش الدنيا
ندي..... ولاااا فوق لانفسك كده انت هتعمل زي المسلسلات التركي ولا اي لااااا انا مش بتعف
ادم... فصيله ورجع مكانه تاني وشغل العربيه
........
لميس روحت البيت سلامو عليكم
كريمه ام لميس... وعليكم السلام ي بنتي اخيرا جيتي
لميس... ف اي ي ست الكل
كريمه... اخوكي من ساعه م رجع وهو قافل ع نفسه مش عارفه ماله
لميس..... هااهاااهاا اكيد بيحضر عفريت وانا هصرفه ع دماغه
خبطت ع الباب كتير... اللي هي طبلة حسب الله 😂😂😂....
عمر... عايزه اي ي كلبه البحر
لميس.... افتح ي حيوان افتح بدل وربنا م اكسر الباب اه فوقو انا ظابطه شرطه وكان بتزعق
عمر.... بت غوري من هنا مش ناقصك

لميس.... خلاص انا غلطانه ي عموري انا كنت جايبه اكل لينا ناكل مع بعض ملكش ف الطيب
وادته ضهرها فاجاءه الباب اتفتح وسحيها من هدومها من قفهااا
دخلت عمر فين الاكل
لميس.... هعاهعاهاعاههاا ضحكت عليك
عمر... م انتي منتنه اصلا
لميس.... قهقهقهقه.. مالك مكتئب لي البت اسراء صح
عمر... مش عارف اعمل معاها اي تاني تعبت بجد
لميس... تستاهل اه وربنا مش انت اخويا بس تستاهل ياما البت جريت وراك انتو كده ي رجاله ودخلت نامت ع السرير
عمر.... لميس اطلعي برااااا
لميس.... ولا منتساش نفسك انت عارف بتكلم مين
عمر... بكلم واحد صاحبي اللي م شايف فيكي ريحه الانوثه حتي
لميس.... انا كده بحب اكون راجل قهقهق
عمر...... طب تعالي بقي وبدوء يضربو ف بعض وعملين دوشه
ندي.... ورحت البيت غيرت هدومها وفضلت تفكر ف ادم.... هيييييييييح عثل بس عثبي اوي
بعد شويه من السرحان ... م تتلمي ي ندا وتنامي نامت عليكي منجاياااااا كدا يااااااه ...... يتبع
لسه اللي جاي تقيل

•تابع الفصل التالي "رواية احببت قائدي" اضغط على اسم الرواية

الروايات كاملة عبر التلجرام

ملحوظة

يرجى التنبية: حقوق الملكية محفوظة لدى المؤلفون ولم تسمح مدونة دليل الروايات pdf نسب الأعمال الروائية لها أو لشخص غير للكاتب الأصلي للرواية، وإذا نشرت رواية مخالفة لحقوق الملكية يرجى أبلغنا عبر صفحة الفيسبوك
google-playkhamsatmostaqltradent