رواية بيت العائلة الفصل الثلاثون 30 - بقلم مريم امين

 رواية بيت العائلة الفصل الثلاثون 30 - بقلم مريم امين

بيت العائله 🏠🎀

part 30

عند غيث و مسك في العربيه

غيث بابتسامة: الف مبروك يا حياتي

مسك بكسوف: الله يبارك فيك

غيث بمرح: ها تحبي نروح نتعشا فين

مسك: ايه حته تعجبك

غيث: انا عندي حته مطعم فخم و اناقه حلو اوى

مسك: لا مش بحب المطاعم الغالية دي

غيث: لا علي فكره هيعجبك اوى تعالي شوفي الاول

و بعد وقت وصلو المطعم

غيث: ها ايه رايك

مسك: حلو بس

غيث: بس ايه مش عجبك انا ممكن اخدك علي واحده احلي و اشيك منو

مسك: لا مش حكايت كده بس انا مش مستريحه و مش عارفه اتكلم حته لو اتكلمت هيبقا بحساب وحسه كلو بيركز مع التاني

غيث: لا والله مين قالك كده خليكي علي راحتك و كل واحده في حالو ده مكان هدو

مسك: طب استنا انا هوريك ان كل واحد مركز مع التاني ولا لا

مسك و هي بتمسك الشوكه

غيث: بتعملي ايه يا مجنون

مسك: استني بس و رمت الشوكه علي الارض

كلو بص عليهم و بقا يتودودو

مسك و هي بتشاور عليهم: شوفت بقا كلهم مركزين ازاي

غيث و هو بيضحك: هههههههه يابت حرام عليكي ده اكيد لازم يتفرجو وانتي بترمي الشوكه في الارض

مسك بصرار: لا مليش دعوه انا عاوزه امشي من هنا انا مش مستريحه كده

غيث: طب عاوزه تروحي فين

مسك: نمشي الاول و بعدين اقولك نروح فين

꧁♡♡♡♡♡♡♡♡♡꧂

عند ريماس و يوسف

يوسف: ليه ابوكي مش عاوزه نعمل فرح ده انا زهقت بقا ده كل اخواتك اتجوز مش نتجوز احنا كمان ولا عجبك قعدتك كده و انا مش طايل سما ولا ارض

ريماس و هي مستمتعا بي ساندوتش الشورما

يوسف بغيظ: يا بت ردي عليا كفاية طفاسه

ريماس بخنقه: يو بقا مش مخليني استمتع بي ساندوتش عاوزه ايه

يوسف: هتتجوز امتي

ريماس: و انا ايش عرفني

يوسف بغيظ: امال مين ابويا

ريماس: مش كل شويه نتخانق بقا استمتع بجو

تكمل بدلع: هو انت مش واخد مراتك حبيبتك تخرجها عشان نقعد انا وانت لي لازمتها نتخانق بقا

يوسف بضحك: هههههههه علي فكره ميلقش معاكي الدلع خالص

ريماس بردح: ليه يا حبيبي مش بنت ولا ايه عشان ميلقش معايا الدلع علي فكره انا بعرف ادلع و انا دلوعه اصلا

يوسف بضحك: ايوه يا واد يا جامد في الدلع ده من زمان

تكمل بغرور مصتنع: بس مش كل الوقت عشان مبقاش مطمع لي حد و خصوصي انت

يوسف و هو يمسكها من قفاها: هو ايه عشان مبقاش مطمع ليا هو انا يا بت شقتك من كباريه ولا ايه ده انتي مراتي و انا جوزك

ريماس بخوف: طب اهدي يا شبح هو انا قولت حاجه غير كده

يوسف بغرور مصتنع: ايوه كده ناس تخاف متختشيش

ريماس: طب يا عم جوزي مش ناوي تجبلي اكل ولا ايه

يوسف: بت هو انتي مش لسه واكله سندوتشات

ريماس: ايه ده هما كانو اتنين بس والله و بعدين الكلام معاك بيجوعني

يوسف بقله حيله: طب عاوزه ايه

ريماس: اطلبلي اتنين كمان متبقاش بخيل

يوسف بتنهيد: حاضر

ريماس: اه صح لو انت كمان جعان اطلبلك اتنين عشان انا مش هديك حاجه

يوسف بغيظ: تصدقي انك طفسا

ريماس: من بعدكم
꧁♕♕♕♕♕♕♕♕꧂

الكاتبة: (عارفه اني رخمه عشان طولت المحادثه بس يلا بقا نروح نشوف اللي انتو مستنين البارت عشانو 😁😂)

عند رنيم و دياب

دينا بمكر: انا دينا حبيبت دياب

رنيم بصدمة: ايه

دينا بخبث: اقصد يعني انا دينا حبيبت و مرات ابو

رنيم: يع ني ايه ان تي قو لتي

دينا: يعني انا متجوزه عز ابو دياب

رنيم بخوف: بس انتي قولتي انك حبيبت دياب

دياب بخبث: ايو انا حبيتو برضو مش مرات ابو يعني زي صديقه بس بلاش ام عشان انا اكبر منو بسنتين تلاته بس

تكمل بتناكه: وانتي يا شبر ونص مرات دياب

رنيم و هي بتهز راسها بل موافقه

دينا بحرقه من جمالها : بس اول مره اعرف ان دياب ذوقو وحش اوى كده هو طول بعرض سكس باكس جامد حاجه كده موز مش زيك كده و بعدين يعني
بيجيب بنات كتير و قليل

تكمل بقرف: ملقيش غيرك انتي يعني اللي يتجوزها و لا اصل ولا فصل مش عارف هو جايبك منين و موصر يتجوزك انتي ليه مش عارفه هو غلط معاكي ولا ايه عشان يتجوزك

رنيم علي وشك البكاء

دينا بزله لسان: طب ما انا كنت قدامو و قولتلو تعال و عرض عليه كتير اوى بس هو مرضاش يجي

رنيم بدموع و ذهول: يعني ايه

دينا برتباك: اقصد يعني انو انا قولتلو تعال اجوزك بنت من مقامك ادب و اخلاق
و تكمل بستفزاز: و شرف احسن من قله شرف

دياب بزعيق و غضب: دينااااااااااا وو يتبع

✍🏻 بقلم «Mariam amen» 😊🥰

كنتم مع

بيت العائله 🏠🎀

البارت 30✨

•تابع الفصل التالي "رواية بيت العائلة" اضغط على اسم الرواية

تعليقات