رواية ليان الزعيم الجزء 2 الفصل الثاني عشر 12 - بقلم ايه عيد
البارت 12حازم بصلها بحب :تصدقي ان انا كنت زعلان بجدميار بابتسامة وهي لافة شاش علي رأسها :بجد؟!حازم حضنها :حسيت انك بجد روحتي مني وكان هيجرالي حاجة، بس الحمد لله لولا الكاميرات ال اسر حطها في القصر مكنتش عرفتفلاش باكالصبح حازم كان قاعد وبيراقب اوضة تولين من الابتوبفجاة شافها طلعت من الاوضة واستخبت في مكان وبدات تراقب اوضته هو وميارميار كانت طالعة من الاوضة بس حازم وقفهاحازم بسرعة :استني يا ميارميار بصتله :نعمحازم راقب تولين اكتر ولاحظ انها عمالة تبص علي الاوضة وبعدين السلمحازم قام وقرب من ميار وجاب مخدةحازم :خدي حطي دي وخبيها تحت هدومك من ناحية بطنكميار باستغراب :ليهحازم حكالها، وقالها انه شاكك لميار تعمل حاجة وتوقعها من علي السلمميار اخدت المخدة وخبتها كويسوبالفعل طلعت وكانت شايفة تولين بطرف عنيها، مسكت بطنها كويسوحازم كان مراقب كل حاجة من الابتوبتولين وقعت ميار.... وميار فضلت ماسكة بطنها بكل قوة، بس رأسها اتفتحت ودا كان سبب الد"محازم اخدها وراح بيها علي المستشفي، وهناك الدكتور قدر يعالجها بسرعة..... وحازم فهمه الكلام ال المفروض يقوله لما اسر وتولين وكمال يوصلووبالفعل الدكتور سمع كلامه وحازم خرج ميار بسرعة وجابها بيته ورجع المستشفي تاني بسرعةوطبعا اميرة عارفة كل حاجة، واسر برضوا..... بس ليان متعرفش لا هي ولا سميرةباكميار بزعل :بس انا دماغي اتفتحتحازم ابتسم عليها :انا اسف يا عمري، معلشميار بحزن :كنت خايفة علي ابننا اوي ياحازمحازم بضحك :هو راجل زي ابوه واكيد هيستحملميار ضحك، وبعدين بصتله باستغرابميار :طب ليه مكشفتهاش انت واسر لحد دلوقتيحازم :عشان لسة في حد وراها، نعرف الحقيقة كلها وبعدين كل حاجة هتبانميار حضنته وبابتسامة :طب انا جعانةحازم بضحك :صبرني يارب@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في القصر وتحديدا في اوضة اسرقعد علي السرير وحط ايده علي رأسهليان قربت منه وحطت ايدها علي كتفهليان بحزن:متزعلش يا اسراسر بصلها شوية وبعدين شدها من ايدها وقعدها علي رجلهوليان اتصدمتاسر بابتسامة :وحشتيني اويليان بصتله باستغراب وصدمة.... حطت ايدها علي جبينهليان باستغراب : ا اسر انت سخ"ناسر مسك ايدها وبا*سها :انا كويس ياقلب اسرليان استغربت اكتر: بس ان......اسر قاطعها بقب*لة قوية علي شفا*يفها.... وليان فتحت عينها بصدمةاسر بعد عنهاليان بعصبية : انت مجنوناسر بهدوء :مجنون فيكيليان سكتت بتوتر وهي بتاخد نفسهاليان بتوتر :ه هو انت م مكنتش زعلاناسر بابتسامة :ليه؟!ليان باستغراب :م مياراسر بهدوء :ميار دلوقتي قاعدة مع حازم في بيتهمليان بصدمة :ايه؟!اسر حكالها علي كل حاجةليان بعفوية :يعني انت كدا مش هتتجوز توليناسر دفن وشه في رقب*تها : وهو انا اقدر اقرب من ال خطفت قلبيليان :ط طب وال في بطنهااسر بصلها :مش ابني، دا ابن تامرليان بصدمة :يعني هي وتامر في ما بينهم علاقةاسر :امممليان بضيق :بس برضوا، انت زعقتلي يوم عيد ميلادك وانا مليش ذنباسر بصلها شوية، وبعدين اتكلماسر بندم : انا عارف اني غلطت وكان لازم احكيلك، ومتعصبش عليكي.... انا عارف اني كلمتك كتير بطريقة مش كويسة.... بس انا مش عارف جرالي ايه؟! افتكرت ال حصل في الماضي واتجننت.... رغم ان انتي ملكيش ذنب ومتعرفيش حاجة وان انتي كمان عشتي طفولة وح"شة، انا اسف سامحيني، انا مش طالب منك غير فرصة.... فرصة واحدة وهصلح كل حاجةليان بصتله بحزن والدموع بدات تتجمع في عنيهاواسر مستني منها الحكم(موافقتها يعني 🙂😂)ليان بحزن : فرصة يا اسر، فرصة.... بس صدقني دي هتبقي اخر فرصة ومتستناش مني اني ابقي عليكاسر حضنها بقوة :هتقبي فرصة حياتي، ومستحيل اضيعها من ايديليان حضنته بس وهي مترددةاسر بصلها :انا اسفليان ابتسمتله بطيبةاسر بابتسامة :طب بما انك عرفتي كل حاجة يبقي لازم تمشي معايا في الخطةليان :حاضراسر بصلها كتيرليان باستغراب :في ايه تاني؟!اسر بحب :وحشتيني اوي، اشتقت ليكي ولتصرفاتك وطفولتك.... واشتقت لكلامنااسر قرب منها ودفن وشه في رقب*تها :بحبكليان :اسراسر بهمس :محتاجكاسر بدا يطبع علامات ملكي*ته عليهاوليان سمحتله بس وهي بدون تعابير علي وشهاملامحها كلها برود وحزن وزعل وأ"لم وكأنها بتقول انها مهما عدت ايان او سنين، مش هتقدر تنسي ال حصل حتي لو كان خطة بس أثر عليهااسر بعد وبصلها وشاف عينها ال مليانة حزناسر : ليانليان بصتله : نعماسر : سامحينيليان ابتسمت وقرب وطبعت قب*لة علي خده بلطفاسر ابتسم بهدوء وبعدين شالها وحطها علي السرير، وقرب منها وووووووو(عيب 🙂استغفر الله العظيم)@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في اوضة تولين، قعدت علي السرير مرتاحةتولين ببرود وراحة :يااااه اخيرا خلصت منها، دي كانت مستف"زة..... امال فين تامر عايزة افرحه بالخبر دامسكت تلفونها وقعدت تتصل عليه كتير بس مردشتولين :يوه يا تامر، لما اعوذك مش بلاقيك.... حتي ال اسمها ليان دي رجعت، مش مهم كدا كدا اسر هيطلقها ويتجوزني انا الباب خبطودخل كمالتولين بز"هق : :اوووف في ايه تانيكمال :متعرفيش تامر فين؟!تولين :لا معرفش، كلمته ومردشكمال باستغراب :غريبة، اصله مش باين من الصبحتولين :يمكن عنده شغل..... وبعدين انت بتسأل عليه ليه اوعي تكون صدقت انه ابنك وبتطمن عليهكمال :لا ياختي بس انا ليا عنده فلوس وعايزهمتولين :اه قول كدا بقي من الاول، طب اطلع برا بقي اهو انت ملقتوش هنا يلا براكمال طلع بضيق@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في الصباح وتحديدا في اوضة اسر وليانليان صحيت وهي في حضن اسر فتحت عينها وقمامت قعدت علي السرير وكانت لابسة قم*يص اسر الابيضبصت علي اسر شوية :ه هو ال انا عملته دا صح، هو انا ك كان لازم اديه فرصةاسر صحي وبدا يفتح عيونهقام قعد ومسك ايدهااسر بابتسامة :صباح الخيرليان بتوتر : ص صباح النوراسر باستغراب :انتي كويسة؟!ليان :ا اهاسر بصلها شوية وبعدين : تمام، بس انا عارف انك بتسألي نفسك انتي كان لازم تديني فرصة ولا لا؟! بس صدقيني انا مش هخليكي تفقدي ثقتك فيا تانيليان قربت منه وحضنته بحباسر بادلها الحضن بقوةاسر بابتسامة خبيثة :طب انا عايزكليان بعدت عنه وبصتله :عايزني في ايه؟!اسر غم"زلهاليان قامت من جمبه بسرعة وهي بتجري علي الحمام :انت مبتشبعشاسر وهو بيقوم وبيجري وراها وبيبتسم بخبث :استني بس، ما انتي ال بعدتي عني كتير@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@عند ميار وحازمكانوا قاعدين علي السفرة وميار عمالة تاكل اكلها واكل حازمحازم بقلة حيلة :يا حبيبتي انتي كلتي اكليميار بزعل :يعني مستخسر فيا الال يا حازمحازم بتبرير :لا ولله يا حبيبتي، بس انا مش عارف الاكل دا كله بيروح فين وانتي عاملة زي العصاية كداميار بضيق :يعني انت خايف لاوزني يزيدحازم مسك ايدها بحب : زيدي زي ما انتي عايزة، وانا اطول اصلا انك تزيدي في الوزن شوية علي الاقل تبقي ملبن.... هو الوزن الزايد وحش يعنيميار بحزن : يعني انا مش حلوة كداحازم بجنون : يا نهارييييي، انا هو"لع في نفسي.... انا طالع اشوف شغليميار بدموع :بس انا دماغي وجعانيحازم قرب منها وبا*س راسها :حقك عليا يا قلبيميار بضحك :علي فكرة انا بضحك عليكحازم ابتسم عليها وقعد معاها تاني@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في القصراسر نزل ومعاه ليانلقي العيلة متجمعة وسميرة قاعدة حزينة واميرة بتهون عليهااميرة بصت لاسر، واسر بصلهااميرة قربت من ليان وحضنتها :حشتيني يا بنتيليان بابتسامة :وانتي كمانتولين قربت من اسر وهي بتبص لليان من فوق لتحت :اسر حبيبي، هنتجوز امتا؟!سميرة بغضب :انتي اتجننتي، البنت لسة دافن*نيها امبارح وانتي عايزة تتجوزياسر بص لتولين نظرة غريبة : عيوني، هنتجوز قريب اويتولين بغرور وهي بتشاور علي ليان :طب وديليان بصت لاسراسر :هتفضل علي زمتي تولين باستغراب وعصبية :ليه؟! ليان في سرها : هنبدا المسرحيةليان بدلع : اصل انا حامل ياحبيبتي تولين بصدمة وغضب :ايه؟! مين دي ال حامل، انتي اتجننتيليان بعصبية :انتي ال اتجننتي عشان تكلميني كدااسر بص لتولين : حامل مني من شهر ونصتولين وقفت بصدمة وهي متوترليان حطت ايدها علي بطنها : يعني انا حامل في ولي العهداميرة قربت وحضنتها :الف مبروك يا حبيبتيتولين بعصبية :لااااا ا انتي كدابة، ا انا ال حامل م مش انتيليان قربت من اسر بدلع وحضنته : نفسي في حاجة مسكرة يا حبيبياسر ابتسم علي تمثيلها : عيونيسميرة بسعادة :بجد يا ليان يعني هتجيبي ابن حفيدي اخيرااسر : وكل املاكي هتبقي باسمه هو وليان تولين بصت لاسر بصدمة :ط طب وابنك ال في بطني اسر برفعة حاجب ونظرة مخيفة : نزليه تولين بصدمة وخوف :ا ايه؟! ل لا طبعا دا ابنيليان بدلع : بس غير شرعي، انما انا ال معايا كل الحقوقتولين بخوف وهي لوحدها وسطيهم وتامر مش موجود : ب بس انت قولت هتتجوزنياسر شد ليان من خصر*ها :اتجوزك وانا معايا ال مكفيانيتولين بتوتر :د دا ابنك يا اسراسر قرب منها وبنظرة مخيفة وبهدوء :قصدك ابن تامرتولين وكمال اتصدموا وخافوا..... وسميرة مصدومة@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
البارت 12
حازم بصلها بحب :تصدقي ان انا كنت زعلان بجد
ميار بابتسامة وهي لافة شاش علي رأسها :بجد؟!
حازم حضنها :حسيت انك بجد روحتي مني وكان هيجرالي حاجة، بس الحمد لله لولا الكاميرات ال اسر حطها في القصر مكنتش عرفت
فلاش باك
الصبح حازم كان قاعد وبيراقب اوضة تولين من الابتوب
فجاة شافها طلعت من الاوضة واستخبت في مكان وبدات تراقب اوضته هو وميار
ميار كانت طالعة من الاوضة بس حازم وقفها
حازم بسرعة :استني يا ميار
ميار بصتله :نعم
حازم راقب تولين اكتر ولاحظ انها عمالة تبص علي الاوضة وبعدين السلم
حازم قام وقرب من ميار وجاب مخدة
حازم :خدي حطي دي وخبيها تحت هدومك من ناحية بطنك
ميار باستغراب :ليه
حازم حكالها، وقالها انه شاكك لميار تعمل حاجة وتوقعها من علي السلم
ميار اخدت المخدة وخبتها كويس
وبالفعل طلعت وكانت شايفة تولين بطرف عنيها، مسكت بطنها كويس
وحازم كان مراقب كل حاجة من الابتوب
تولين وقعت ميار.... وميار فضلت ماسكة بطنها بكل قوة، بس رأسها اتفتحت ودا كان سبب الد"م
حازم اخدها وراح بيها علي المستشفي، وهناك الدكتور قدر يعالجها بسرعة..... وحازم فهمه الكلام ال المفروض يقوله لما اسر وتولين وكمال يوصلو
وبالفعل الدكتور سمع كلامه وحازم خرج ميار بسرعة وجابها بيته ورجع المستشفي تاني بسرعة
وطبعا اميرة عارفة كل حاجة، واسر برضوا..... بس ليان متعرفش لا هي ولا سميرة
باك
ميار بزعل :بس انا دماغي اتفتحت
حازم ابتسم عليها :انا اسف يا عمري، معلش
ميار بحزن :كنت خايفة علي ابننا اوي ياحازم
حازم بضحك :هو راجل زي ابوه واكيد هيستحمل
ميار ضحك، وبعدين بصتله باستغراب
ميار :طب ليه مكشفتهاش انت واسر لحد دلوقتي
حازم :عشان لسة في حد وراها، نعرف الحقيقة كلها وبعدين كل حاجة هتبان
ميار حضنته وبابتسامة :طب انا جعانة
حازم بضحك :صبرني يارب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في القصر وتحديدا في اوضة اسر
قعد علي السرير وحط ايده علي رأسه
ليان قربت منه وحطت ايدها علي كتفه
ليان بحزن:متزعلش يا اسر
اسر بصلها شوية وبعدين شدها من ايدها وقعدها علي رجله
وليان اتصدمت
اسر بابتسامة :وحشتيني اوي
ليان بصتله باستغراب وصدمة.... حطت ايدها علي جبينه
ليان باستغراب : ا اسر انت سخ"ن
اسر مسك ايدها وبا*سها :انا كويس ياقلب اسر
ليان استغربت اكتر: بس ان......
اسر قاطعها بقب*لة قوية علي شفا*يفها.... وليان فتحت عينها بصدمة
اسر بعد عنها
ليان بعصبية : انت مجنون
اسر بهدوء :مجنون فيكي
ليان سكتت بتوتر وهي بتاخد نفسها
ليان بتوتر :ه هو انت م مكنتش زعلان
اسر بابتسامة :ليه؟!
ليان باستغراب :م ميار
اسر بهدوء :ميار دلوقتي قاعدة مع حازم في بيتهم
ليان بصدمة :ايه؟!
اسر حكالها علي كل حاجة
ليان بعفوية :يعني انت كدا مش هتتجوز تولين
اسر دفن وشه في رقب*تها : وهو انا اقدر اقرب من ال خطفت قلبي
ليان :ط طب وال في بطنها
اسر بصلها :مش ابني، دا ابن تامر
ليان بصدمة :يعني هي وتامر في ما بينهم علاقة
اسر :اممم
ليان بضيق :بس برضوا، انت زعقتلي يوم عيد ميلادك وانا مليش ذنب
اسر بصلها شوية، وبعدين اتكلم
اسر بندم : انا عارف اني غلطت وكان لازم احكيلك، ومتعصبش عليكي.... انا عارف اني كلمتك كتير بطريقة مش كويسة.... بس انا مش عارف جرالي ايه؟! افتكرت ال حصل في الماضي واتجننت.... رغم ان انتي ملكيش ذنب ومتعرفيش حاجة وان انتي كمان عشتي طفولة وح"شة، انا اسف سامحيني، انا مش طالب منك غير فرصة.... فرصة واحدة وهصلح كل حاجة
ليان بصتله بحزن والدموع بدات تتجمع في عنيها
واسر مستني منها الحكم
(موافقتها يعني 🙂😂)
ليان بحزن : فرصة يا اسر، فرصة.... بس صدقني دي هتبقي اخر فرصة ومتستناش مني اني ابقي عليك
اسر حضنها بقوة :هتقبي فرصة حياتي، ومستحيل اضيعها من ايدي
ليان حضنته بس وهي مترددة
اسر بصلها :انا اسف
ليان ابتسمتله بطيبة
اسر بابتسامة :طب بما انك عرفتي كل حاجة يبقي لازم تمشي معايا في الخطة
ليان :حاضر
اسر بصلها كتير
ليان باستغراب :في ايه تاني؟!
اسر بحب :وحشتيني اوي، اشتقت ليكي ولتصرفاتك وطفولتك.... واشتقت لكلامنا
اسر قرب منها ودفن وشه في رقب*تها :بحبك
ليان :اسر
اسر بهمس :محتاجك
اسر بدا يطبع علامات ملكي*ته عليها
وليان سمحتله بس وهي بدون تعابير علي وشها
ملامحها كلها برود وحزن وزعل وأ"لم وكأنها بتقول انها مهما عدت ايان او سنين، مش هتقدر تنسي ال حصل حتي لو كان خطة بس أثر عليها
اسر بعد وبصلها وشاف عينها ال مليانة حزن
اسر : ليان
ليان بصتله : نعم
اسر : سامحيني
ليان ابتسمت وقرب وطبعت قب*لة علي خده بلطف
اسر ابتسم بهدوء وبعدين شالها وحطها علي السرير، وقرب منها وووووووو
(عيب 🙂استغفر الله العظيم)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة تولين، قعدت علي السرير مرتاحة
تولين ببرود وراحة :يااااه اخيرا خلصت منها، دي كانت مستف"زة..... امال فين تامر عايزة افرحه بالخبر دا
مسكت تلفونها وقعدت تتصل عليه كتير بس مردش
تولين :يوه يا تامر، لما اعوذك مش بلاقيك.... حتي ال اسمها ليان دي رجعت، مش مهم كدا كدا اسر هيطلقها ويتجوزني انا
الباب خبط
ودخل كمال
تولين بز"هق : :اوووف في ايه تاني
كمال :متعرفيش تامر فين؟!
تولين :لا معرفش، كلمته ومردش
كمال باستغراب :غريبة، اصله مش باين من الصبح
تولين :يمكن عنده شغل..... وبعدين انت بتسأل عليه ليه اوعي تكون صدقت انه ابنك وبتطمن عليه
كمال :لا ياختي بس انا ليا عنده فلوس وعايزهم
تولين :اه قول كدا بقي من الاول، طب اطلع برا بقي اهو انت ملقتوش هنا يلا برا
كمال طلع بضيق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح وتحديدا في اوضة اسر وليان
ليان صحيت وهي في حضن اسر فتحت عينها وقمامت قعدت علي السرير وكانت لابسة قم*يص اسر الابيض
بصت علي اسر شوية :ه هو ال انا عملته دا صح، هو انا ك كان لازم اديه فرصة
اسر صحي وبدا يفتح عيونه
قام قعد ومسك ايدها
اسر بابتسامة :صباح الخير
ليان بتوتر : ص صباح النور
اسر باستغراب :انتي كويسة؟!
ليان :ا اه
اسر بصلها شوية وبعدين : تمام، بس انا عارف انك بتسألي نفسك انتي كان لازم تديني فرصة ولا لا؟! بس صدقيني انا مش هخليكي تفقدي ثقتك فيا تاني
ليان قربت منه وحضنته بحب
اسر بادلها الحضن بقوة
اسر بابتسامة خبيثة :طب انا عايزك
ليان بعدت عنه وبصتله :عايزني في ايه؟!
اسر غم"زلها
ليان قامت من جمبه بسرعة وهي بتجري علي الحمام :انت مبتشبعش
اسر وهو بيقوم وبيجري وراها وبيبتسم بخبث :استني بس، ما انتي ال بعدتي عني كتير
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ميار وحازم
كانوا قاعدين علي السفرة وميار عمالة تاكل اكلها واكل حازم
حازم بقلة حيلة :يا حبيبتي انتي كلتي اكلي
ميار بزعل :يعني مستخسر فيا الال يا حازم
حازم بتبرير :لا ولله يا حبيبتي، بس انا مش عارف الاكل دا كله بيروح فين وانتي عاملة زي العصاية كدا
ميار بضيق :يعني انت خايف لاوزني يزيد
حازم مسك ايدها بحب : زيدي زي ما انتي عايزة، وانا اطول اصلا انك تزيدي في الوزن شوية علي الاقل تبقي ملبن.... هو الوزن الزايد وحش يعني
ميار بحزن : يعني انا مش حلوة كدا
حازم بجنون : يا نهارييييي، انا هو"لع في نفسي.... انا طالع اشوف شغلي
ميار بدموع :بس انا دماغي وجعاني
حازم قرب منها وبا*س راسها :حقك عليا يا قلبي
ميار بضحك :علي فكرة انا بضحك عليك
حازم ابتسم عليها وقعد معاها تاني
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في القصر
اسر نزل ومعاه ليان
لقي العيلة متجمعة وسميرة قاعدة حزينة واميرة بتهون عليها
اميرة بصت لاسر، واسر بصلها
اميرة قربت من ليان وحضنتها :حشتيني يا بنتي
ليان بابتسامة :وانتي كمان
تولين قربت من اسر وهي بتبص لليان من فوق لتحت :اسر حبيبي، هنتجوز امتا؟!
سميرة بغضب :انتي اتجننتي، البنت لسة دافن*نيها امبارح وانتي عايزة تتجوزي
اسر بص لتولين نظرة غريبة : عيوني، هنتجوز قريب اوي
تولين بغرور وهي بتشاور علي ليان :طب ودي
ليان بصت لاسر
اسر :هتفضل علي زمتي
تولين باستغراب وعصبية :ليه؟!
ليان في سرها : هنبدا المسرحية
ليان بدلع : اصل انا حامل ياحبيبتي
تولين بصدمة وغضب :ايه؟! مين دي ال حامل، انتي اتجننتي
ليان بعصبية :انتي ال اتجننتي عشان تكلميني كدا
اسر بص لتولين : حامل مني من شهر ونص
تولين وقفت بصدمة وهي متوتر
ليان حطت ايدها علي بطنها : يعني انا حامل في ولي العهد
اميرة قربت وحضنتها :الف مبروك يا حبيبتي
تولين بعصبية :لااااا ا انتي كدابة، ا انا ال حامل م مش انتي
ليان قربت من اسر بدلع وحضنته : نفسي في حاجة مسكرة يا حبيبي
اسر ابتسم علي تمثيلها : عيوني
سميرة بسعادة :بجد يا ليان يعني هتجيبي ابن حفيدي اخيرا
اسر : وكل املاكي هتبقي باسمه هو وليان
تولين بصت لاسر بصدمة :ط طب وابنك ال في بطني
اسر برفعة حاجب ونظرة مخيفة : نزليه
تولين بصدمة وخوف :ا ايه؟! ل لا طبعا دا ابني
ليان بدلع : بس غير شرعي، انما انا ال معايا كل الحقوق
تولين بخوف وهي لوحدها وسطيهم وتامر مش موجود : ب بس انت قولت هتتجوزني
اسر شد ليان من خصر*ها :اتجوزك وانا معايا ال مكفياني
تولين بتوتر :د دا ابنك يا اسر
اسر قرب منها وبنظرة مخيفة وبهدوء :قصدك ابن تامر
تولين وكمال اتصدموا وخافوا..... وسميرة مصدومة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
•تابع الفصل التالي "رواية ليان الزعيم الجزء 2" اضغط على اسم الرواي