رواية احببت اخي الفصل الثامن 8 - بقلم اروى عادل

 رواية احببت اخي الفصل الثامن 8 - بقلم اروى عادل 

أميرة ٠٠ ليه يا حبيبتى الاكل مش عجبك
مايا ٠٠ انا مابكلش الاكل ده
أميرة ٠٠ طيب قوليلى تحبى تكلى ايه وانا هعملو ليكى
مايا ٠٠ لأ متشكره انا بفضل أكل الطباخ
على أقل بيكون أكل نضيف
قال يحيى بعصبية
يحيى ٠٠ مايا ياريت تخلى عندك
وهنا وقبل أن يكمل يحيى عبارته قالت أوقفته أميرة وقالت
أميرة٠٠ لوسمحت يا يحيى ممكن تسيبها تقول إللى هى عايزاه .. أنا إللى غلطانه كان المفروض أسألها الأول هى تحب تاكل ايه .. معلش يا مايا حقك عليا
كان واضح على إيلا الأنزعاج من مايا 
آيلا ٠٠ بس يا ماما حضرت.......
قطعت أميرة عبارتها وقالت صيغة أمر
أميرة ٠٠ خلاص يا إيلا ولا كلمة الموضوع إنتهى 
إيلا ٠٠ تمام 
هنا قامت إيلا من على مائدة الطعام وهى تشعر بالضيق 
يحيى ٠٠ رايحه فين 
إيلا ٠٠ طالعه أوضتى 
يحيى ٠٠ و الغدا 
إيلا ٠٠ الحمدالله شبعت
بعد ما غادرة إيلا قال يحيى 
يحيى ٠٠ ليه كدة يا أميرة خلتيها تقوم من على الاكل 
أميرة ٠٠ لم تجوع هتنزل تاكل 
بعد الانتهائهم من الطعام قال سيف لشقيقته
سيف ٠٠ ينفع إللى عملتى على الاكل ده
مايا ٠٠ هو انا عملت أيه 
سيف ٠٠ أسمعى يا مايا ماما أميرة حد محترم فبلاش الطريقه المستفزه إللى بتتكلمى بيها معاها فاهمه
مايا ٠٠ سيف احنا لينا أم واحده و هى مامى صافى إللى أسمها أميرة دى مش مامتك على فكره .. انا مش عارفه انت بتحبها على ايه
سيف ٠٠ أنا عايش معاها بقالى اكتر من
عشر سنين عمرها مزعلتنى او حتى دايقتنى بالعكس عملتنى أحسن معامله احسن حتى من بنتها.. قدرت تكسب حبى و أحترامى ليها
مايا ٠٠ أنا مش عارف هى عامله ايه ليكى انت و بابا. ناقص تقولوا فيها شعر  كمان
سيف ٠٠ لانها تستاهل .. مايا إللى حصل النهاردة على الاكل مش عايزوا يتكرر تانى
مايا ٠٠ أيه خايف أميرة هانم تزعل 
سيف ٠٠ لأ خايف عليكى انتى من إيلا. مش عشان تسكت المردى احترام لماما تسوقى فيها
مايا ٠٠ صح شوفتها بتبص عليا أزاى.. دى كانت هتاكلنى
سيف ٠٠ طيب كويس انك اخدتى بالك 
و مش كل مره ماما أميرة هتكون موجوده عشان تحوش عنك آيلا 
مايا ٠٠ ليه هو أنا هخاف منها .. أساسآ دى اخرها تبصلى من فوق لتحت و هى مدايقه. بس متقدرش تعملى أكتر من كده معايا
سيف ٠٠ على عموم انا ماليش دعوة .
و براحتك بس أوعى تقولى انى 
ما حذرتكيش 
مايا٠٠ يعنى ايه مالكش دعوة هو مش انا أختك
سيف ٠٠ و إيلا كمان تعتبر زى أختى 
مايا ٠٠ ازاى تقارنى انا بواحده زى إللى أسمها إيلا
سيف ٠٠ والله شكلك مش هتجيبها لبر مع إيلا على العموم انا حذرتك
و خلاص.. يالا سلام
مايا ٠٠ رايح فين 
سيف ٠٠ رايح الجيم
بقلم٠أروى٠عادل 
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
فى غرفة إيلا
أميرة ٠٠ أيه زعلانه
إيلا ٠٠ مش من حقى ازعل 
أميرة٠٠ إيلا انا طلبت منك تستحملى مايا
إيلا ٠٠ تمام أستحملها بس ده لما تدايقنى أنا ...بس انتى لأ يا ماما انا مش هسمح انها تدايقك أو تغلط في حقك
أميرة ٠٠ انا مش عارفه .مين قالك ان مايا دايقتنى.. ياحبيبتى انا مدايقتش منها  
إيلا ٠٠ ماما أوعى تفتكرى انى مش أخده بالى انك من الصبح و انتى فى حاجة مدايقكى
أميرة ٠٠ ده مش معناه ان مايا هى إللى مدايقنى
إيلا ٠٠ لا هى .. ماما انا بنتك أكتر واحده عارفاكى و فهماكى فى الدنيا كلها. يعنى انا بعرف مالك و فيكى ايه..
و أيه إللى مدايقك ومن غير حتى 
ما تتكلمى 
أميرة ٠٠ ربنا يخليكى ليا ياحبيبتى .. بس عشان خاطرى استحمليها هى كلها يومين و هتمشى
إيلا ٠٠ حاضر لو عملت معايا اي حاجة هستحملها بس مش هستحمل تغلط معاكى فى أيه حاجة تمام
هنا جاءت الخادمة سعاد بعد ما طرقت الباب ثم  قالت 
سعاد ٠٠ إيلا هانم أنسه ملك مستنياكى تحت فى الصالون
إيلا ٠٠ سعاد انا كل مره هقولك بلاش هانم دى أسمى إيلا و بس تمام
سعاد ٠٠ حاضر
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
فى الصالون
ملك ٠٠ انت نسيتى لو أيه
إيلا ٠٠ قصدك ايه
ملك ٠٠ احنا مش اتفقنا نقابل عشان موضوع أخت رقيه 
إيلا ٠٠ أه طبعآ فكره .. طيب هقول لماما انى خارجه و أجى معاكى 
عندما كانوا على أستعداد للخروج حينها جاءت مايا
مايا ٠٠ هاى ملك أخبارك
ملك ٠٠ هاى مايا انتى هنا من أمتى
مايا ٠٠ من أمبارح.. بقولك عايزين نقعد مع بعض شويه
مالك ٠٠ طبعآ بس انا دلوقتى عندى مشوار
مايا ٠٠ أوكى يبقى نسهر مع بعض النهاردة . على فكره چودى و شيرى جايين يسهروا معايا هنا النهاردة ياريت تبقى تيجى 
ملك ٠٠ تمام 
إيلا ٠٠ طيب يلا يا ملك هنتأخر
ملك ٠٠ أوكى باى مايا 
بقلم٠أروى٠عادل 
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
فى إحدى الكافيهات
وصلوا الأصدقاء الأربعة على الكافيه وبعد ماتعرفوا على عزه قالت أيلا 
إيلا ٠٠ أسمعى يا عزة لازم تعرفى أننا كلنا هنا زى أخواتك . و عايزين نساعدك زى ريهام بالظبط
حينها قالت عزة بحزن و أسى
عزة ٠٠ متشكرة. بس انا خلاص ضعت . المهم دلوقتى تلحقوا ريهام
ملك ٠٠ عشان نلحقها لازم نعرف شوية حاجات عن شريف يوسف
عزة ٠٠ عايزين تعرفوا ايه.
إيلا ٠٠ أنا الأول عايزه أعرف انتى عرفت. شريف منين
عزه ٠٠ أنا كنت بشتغل فى مركز تحميل كبير أوى .و صاحبة المركز التجميل باعتتنى أعمل بدكير و مناكير. لزبونه.
  الزبونه دى  كانت أم شريف يوسف . من هنا اتعرفت على شريف...... 
إيلا ٠٠ تمام كملى يا عزة
عزة٠٠ بس اتعرفت على شريف و أنبهرت بشخصيته مصدقتش نفسى لما قالى انه بيحبنى .. و كان بيطلب نتقابل كتير فى الأول. وفى مره فيهم اخدت معايا ريهام بس واللهى انا ماكنتش أعرف أنه واطى
و أستغلالى.. انا كنت مكسوفه اروح اقابله لوحدى عشان كده اخدت ريهام معايا
ميرنا ٠٠ بعدين ايه إللى حصل
عزة٠٠ بعد كده بقى يقولى انه عايز بشوفنى بكل حالاتى . و يقولى ابعتى صورة ليكى بلبس البيت وكل مره كان بيطلب صور اجرئ من إللى قبلها و انا زى العبيطه كنت ببعت صور ليا .... لحد ما فى يوم قالى انه عايز يشوفنى فى مكان لوحدنا ولما رافضت ظهر على حقيقتوا بقى يهددنى بصورى . كمان كان مركب صور ليا مش محترمة .. غصب عنى وافقت ..و روحت العوامة معاه و هناك حصل إللى حصل..و بعد ما اخد كل إللى عايزه منى رامانى لواحد صاحبه أسمه رامى.. و رامى وقتها قالى  انه شريفه رامانى  عشان لقى واحده غيرى و هى ريهام صاحبتى انه هيعمل مع ريهام زى ما عمل معايا . عشان كده روحت وقولت للرقية لأنى انا عارفه رقيه هتعرف تتصرف
ميرنا ٠٠ حرام عليكى اخدتى عيلة صغيرة زى ريهام معاكى و انتى رايحه تقابلى شاب زى ده
عزة ٠٠ أنا عارفه انى غلطانه .. بس ريهام كمان غلطانه كانت عارفه انه حبيبى رغم كده خدت رقم تليفونه 
و تكلمت معاه .. برغم كده انا جيت عشان أحذرها من شريف 
رقيه ٠٠ عزة عندها حق أختى ٠ غلطت بردوا
إيلا ٠٠ أحنا مش جايين هنا عشان نقول مين إللى غلطت أحنا جايين عشان نحل الموضوع
ميرنا ٠٠ إيلا عندها حق مش مهم مين اللى غلط المهم نحل الغلطة دى ازاى
إيلا ٠٠ عزة ممكن تقوليلى .. هى الصور إللى بيهددكم بيها على تليفونه بس ولا عمل منها نسخه تانيه
عزة ٠٠ أه عنده نسخة على الاب توب..
إيلا ٠٠ عرفتى منين انه محتفظ بنسخه على الاب توب
عزة٠٠ للأن مسح صورى من على تليفونه.. بعدها رجع يهددنى بصورى تانى.. ولما سألت رامى قالى انه بيحتفظ بكل الصور على الاب توب 
ملك ٠٠ يعنى كلامك طلع صح يا إيلا هو محتفظة بنسخة تانيه على الاب توب
بقلم٠أروى٠عادل 
إيلا ٠٠ طيب تعرفى فين الاب توب ده
عزة ٠٠ فى العوامة
إيلا ٠٠ متأكدة 
عزة ٠٠ أه متأكدة . لان رامى مسح صورى من على الاب توب قدامى فى العوامة 
ملك ٠٠ يعنى إللى أسمه رامى مسح صورك من على الاب توب عادى كده .. ايه فجأه طلع عنده ضمير ماهو أكيد زى صاحبه
عزة ٠٠ لأ رامى زى شريف كلهم زى بعض هو مسح صورى و هو سكران .. لانه تانى يوم ماكنش فاكر انه مسح صورى من على الاب توب اساسآ
رقيه ٠٠ فين العوامة دى
بعد ما قالت عزة مكان العوامة 
رقية٠٠ أقدر اتدخل العوامة ازاى
آيلا ٠٠ بتفكرى فى ايه
رقية ٠٠ لازم اروح العوامة دى و امسح صور اختى من على الاب توب و انتى
يا آيلا تمسحي الصور من على تليفون
إيلا ٠٠ أكيد الموضوع مش بالسهولة دى . يعنى هتتدخلى العوامة ازاى..
ايه هتقولى لباب افتح يا سمسم هيروح فاتح على طول 
رقيه ٠٠ اظن مش وقت تريقه خالص 
يا آيلا 
إيلا ٠٠ أنا مش بتريق بس لازم بفكر صح
ملك ٠٠ إيلا بتتكلم صح يا رقية
حينها أتت فكره شيطانيه  برأس لذلك قالت
إيلا ٠٠ عزة ممكن أطلب منك خدمة 
عزة ٠٠ اتفضلى 
إيلا ٠٠ اطلبى من إللى أسمه رامى أنكم تتقابلوا بكرة فى العوامة .. لما تروحى العوامة مع رامى تحطى له منوم فى عصير او اى حاجة بيشربها. و احنا هتكون مستنين بره أول ما ينام تفتحلنا الباب
عزة ٠٠ أنا موافقه بس بشرطة 
إيلا٠٠ نعم
عزة ٠٠ تمسحى صورى انا كمان من على تليفون شريف تمام
إيلا ٠٠ تمام . من غير ما كنتى تقوليلى انا كنت همسحهم بردوا 
عزة ٠٠ يبقى ميعادنا بكرة انا هتصل على رقية و هقولها الميعاد إللى هنتقابل فى انا و رامى
إيلا ٠٠ يبقى فاضل نجيب المنوم. و ده لازم يتصرف بروشتة
ميرنا ٠٠ ماما بتستعمل منوم ممكن اخده منه هى مش هتاخد بها
ملك ٠٠ تمام يبقى خدى رقية و عزة معاكى وصليهم بالمر أديهم المنوم . كده كلنا هنستنا أتصل عزة بكرة
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
فى فيلا ابو اليزيد
الجنينه
عندما وصلت إيلا و ملك الفيلا كانت مايا. و جودى و شيرى فى جنينة الفيلا كما كان مروان و حازم و جاسر أصدقاء سيف
هنا قالت آيلا
آيلا ٠٠ هو عندنا حفلة وانا مش عارفة ولا أيه
ملك ٠٠ أه صح مش مايا كانت بتقول هتسهر هى و صحابها النهاردة
إيلا ٠٠ آه نسيت انتى كمان معزومة على السهره دى
ملك٠٠ ماتبقيش عبيطة احنا مع بعض فى السهرة دى 
إيلا ٠٠ مين انا .مستحيل انسى 
هنا أشار مروان إليهم وهنا قالت ملك
بقلم٠أروى٠عادل 
ملك ٠٠ تعالى نشوف مروان 
إيلا ٠٠ تمام هنشوف مروان و نمشى على طول
---------------
ملك ٠٠ نعم يا مروان عايزنى
مروان ٠٠ أزيك يا إيلا عامله ايه دلوقتي 
إيلا ٠٠ الحمد لله تمام 
مروان ٠٠ طيب انتم رايحين فين متقعدوا اسهروا معانا 
أديقك سيف من أهتمام مروان بإيلا لذلك قال
سيف ٠٠ لأ إيلا مابتحبش السهر
الدايقت إيلا انا سيف رد بنيابه عنها لذا قالت
إيلا ٠٠ لأ ده كان زمان دلوقتى انا بعشق السهر
وقتها اردت مايا تضايق إيلا لذا قالت
مايا ٠٠ غريبه مع أنى بعرف عندك أنى بتشربى اللبن و تنامى بدرى 
إيلا ٠٠ غريبة دى أول مره أعرف انك مهمته بيا و تعرفى عنى روتينى قبل النوم .ده انتى حتى عارفاه اكتر منى
أراده سيف تغير الموضوع فقال
سيف ٠٠ إيلا صح انتى اتأخرتى ليه
ملك ٠٠ بصراحة انا إللى أخرت إيلا عشان كنت بشترى شوية حاجات 
سيف ٠٠ وحاجات ايه دى فين انا شايف أيدكم فاضيه
قالت ملك بأرتباك خوف انا يكتشف سيف كذباها
ملك ٠٠ آه ده لانه روحت الحاجات إللى أشتريتها على الفيلا قبل ما أجى على هنا 
ثم جالسوا الجميع يتبادلون أطراف الحديث تاره يضحكون و تارة يلعبون 
و هكذا 
بينما إيلا كانت تجلس بالقرب منهم لكن ليس معاهم و كانت مندمجه فى هاتفها 
هنا جاء مروان و جلس بجوارها وقال
مروان ٠٠ مالك قاعدة لوحدك ليه تعالى أقعدى معانا
إيلا ٠٠ لأ معلش انا مرتاحه كده
مروان٠٠ عشان مايا مش كده . انا ملاحظ انكم مش متفقين
إيلا ٠ ٠ ده حقيقه  عادى انا متعودة على رخمتها
مروان ٠٠ طيب بدايقك لو أقعد معاكى 
إيلا ٠٠ لأ ابدآ 
كان سيف ينظر لهم وهو يشعر بضيق من جلوس مروان برفقة إيلا لذلك ذهب آليهم و قال
سيف ٠٠ إيلا تعالى أقعدى معانا 
إيلا ٠٠ لأ مش عايزه . اساسآ ان طالعه أنام 
حينها جاءت چودى خلف سيف وقالت
بقلم٠أروى٠عادل 
جودى ٠٠ مايا كان عندها حق و طلعتى بتنامى بدرى
إيلا ٠٠ هو فى ايه ..هو النوم بدرى حاجة مش محترمة. و لا محرمه.. انا مش عارفه
جودى٠٠ لا بس إللى يشوفك من شويه وانتى بتقولى أد ايه بتحبى السهر . مايشوفش كلامك دلوقتى ..طيب ما كنتى تقولى من الأول انك عايزه تنامى بدرى زى البيبيهات 
ردت إيلا بسخريه على كلام چودى المستفز
إيلا ٠٠ لأ هو انتى متعرفيش . أنا مجنونه و كل ساعة بحال.. يعنى دلوقتى إللى يشوفنى يقول عليا لطيفة و كيوت و ممكن بعد ثانيه تشوفنى واحده شرانيه و مؤذيه و لسانى اطول منك
جودى ٠٠ هو انتى بتهددنى ولا انا متهيألى
إيلا ٠٠متهيألك أيه بس و دى تيجى .. انا فعلآ بهددك
سيف ٠٠ فى آيه يا إيلا ٠٠ على فكرة چودى كانت بتهزر معاكى مش أكتر
هنا قالت إيلا ببرود 
إيلا ٠٠ تمام . وانا كمان كنت بهزر مش أكتر.. واهو هزار بهزار بقى
چودى ٠٠ تصدقى انتى بنى أدمه بارده وانا غلطان انى بتكلم معاكى من الأول
إيلا ٠٠ أظن كده هى مش بتهزر. هى غلطت فيا صح
سيف ٠٠ چودى مايصحش تتكلمى معاها بطريقة دى
إيلا ٠٠ لأ استنا .. انا ليه لسان و بعرف ارد كويس أوى 
كان سيف عارف انا إيلا لن تصمت على أهانات جودى لذلك
سيف ٠٠ إيلا خلاص مش لازم تعملى مشكله
آيلا ٠٠ يا سلام ما قولتش للسنيوره ليه الكلام ده و هى بتغلط فيا. و ردى هو اللى هيعمل مشكله
كان صوت إيلا عالى لذلك جاؤوا جميع الأصدقاء ليعرفوا ماذا حدث
چودى ٠٠ عشان انتى إللى استفزتينى الأول .. يبقى تستحملى
إيلا ٠٠ أسمعى يا بت انتى انا لحد دلوقتى ساكته عشان انتى تعتبرى فى بيتى . لكن أقسم بالله كلمة تانى و هنسا أنك فى بيتى.. و أعرفك قيمتك قدام الكل
مايا ٠٠ إيلا أنتى اتجننتى. ازاى تكلمى مع صاحبتى كده
إيلا٠٠ تعرفى تخرسى أنتى دلوقتى .لان مش وقتك خالص 
چودى ٠٠ فى ايه انتى محدتش مالى عينك ولا أيه
إيلا ٠٠ تصدقى أه محدتش مالى عينى
سيف ٠٠ خلاص بقى يا إيلا 
مروان ٠٠ إيلا مغلطتش . چودى إللى بدأت 
سيف ٠٠ مروان . مش وقتك دلوقتى انت كنان
مايا ٠٠ أسمعى يا أيلا چودى تعتبر ضيفتى و أهانتها تعتبر أهانه ليه . 
و متهيألى انك لازم تتأسفى ليها 
إيلا ٠٠ أنتى عايزانى أتأسف . 
مايا ٠٠ أه مش أنتى إللى غلطتى
ملك ٠٠ بس انتى ماكنتيش موجوده. عرفتى منين ان إيلا هى إللى غلطانه
مايا ٠٠ أنى إيلا على طول بتعمل مشاكل . عشان كده لازم تعتذر
كانت إيلا وعدا أميرة انها سوف تستحمل مايا لكنها على وشك تخلف وعدها
إيلا٠٠ الله ما طولك يا روح.. لو كنتى فاكره انى. ممكن أعتذر لوحده زى دى يبقى انتى عبيطه و بتحلمى . وأقولك على حاجة كمان ..طظ فيكى . وطظ فى صاحبتك. و أخبطوا رأسكم فى أكبر حيطه فى الفيلا.. تكم القرف
قالت عبارتها ثم انصرفن دون أنتظار رد من أحد تاركه خلفها مايا و چودى على وشك الانفجار من الغضب
بقلم٠أروى٠عادل 
مايا٠٠ انتى واحده ...
قطع سيف عبارته بحده وقالت
سيف ٠٠ خلاص ولا كلمة تانى الموضوع خلص فاهمين
چودى ٠٠ بس انا مش هسكت على الاهانه دى
سيف ٠٠ أهانة ايه . انتى اللى غلطانه من الأول . لم حاولتى تتريقى عليها . كنتى فاكره ايه.هتسمعك بتتريقى 
و تسكت 
چودى ٠٠ انت معايا ولا معاها 
سيف ٠٠ أنا مع الحق .. و أوعى تنسى ان إيلا بتكون أختى 
مايا ٠٠ لأ مش أختك . انا بس إللى أختك.. ايه مش كفاية خدت منى بابا كمان هتاخد منى أخويا
سيف ٠٠ إيلا مخدتش حد من حد أفهمى به . 
هنا نفهم لماذا مايا بتكره إيلا .. لانها تظن أن إيلا سرقة منها والدها
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 
اليوم التالى
فى العوامة
إيلا و أصدقائها أمام العوامة فى أنتظار أشارة من عزه لتفتح لهم الباب
أما عند عزة لقد أعطت رامى المنوم و عندما نام فتحت الباب لإيلا و أصدقائها عندما دخلوا العوامة قالت آيلا 
إيلا ٠٠ فين الاب توب
أشارت عزة لغرفة و قالت
عزة ٠٠ فى الأوضة إللى هناك دى .. بس بسرعة قبل ما يفوق أو حد يجى
دخلوا أصدقاء الغرفة الموحود بها  الاب توب و حاولت إيلا فتح الاب توب و بعد كذا محاولة فتح الاب توب
إما عزة فضلت برة تراقب المكان
و عندما فتحت إيلا الاب توب هنا كانت الصدمة لم تكن عزة ولا ريهام الضحايا شريف و رامى بل كان هناك العديد من الفتيات 
إيلا ٠٠ ايه صور البنات دى كلها
رقية ٠٠ ده مش بنى أدم ده حيوان
ملك٠٠ بسرعة يا أيلا امسحى كل الصور من على الاب توب 
إيلا ٠٠ مسحت كل حاجة من على الاب توب 
ميرنا ٠٠ فى احتمال يرجع الصور تانى
إيلا ٠٠ مستحيل ده انا كمان زرعت فيروس فى الجهاز.. استحاله الجهاز ده يرجع يشتغل تانى زى الأول
رقية ٠٠ يبقى دلوقتى فاضل تخترقى تليفونه و تمسحى الصور
بعد خمس دقائق كانت إيلا مهكره هاتف شريف و مسحت جميع الصور من على تليفونه
حينها دخلت عزة وقالت برعب
عزة ٠٠ الحقوا فى حد جه بره
رقية ٠٠ شريف 
عزة ٠٠ مش عارفه
إيلا ٠٠ استخبوا بسرعة
أستخبوا الاصدقاء وهنا سمعوا صوت زعيق و خناق بين بنت و شاب خارج الغرفة  .. ثم سمعوا صارخه قويه ثم عما الصمت فى المكان لذا قالت
ملك ٠٠ الصوت سكت اكيد مشيوا 
إيلا ٠٠ أنا طلع اتسحب براحة أشوف لسه فى حد بره ولا لاء
أول ما خرجت اتسعت عينيها من هول ما رأت ثم  صرخت هى مرتعب
رأيكم 
ماذا رأت أيلا فى العوامة 
ماذا سيحدث لفتيات بعد اقتحامهم لعوا

•تابع الفصل التالي "رواية احببت اخي " اضغط على اسم الرواية

تعليقات