رواية ليان الزعيم الجزء 2 الفصل الثامن 8 - بقلم ايه عيد
البارت 8اسر بغضب :انا ملمستكيشتولين :ازاي بس يااسر، دا انا وانت كنا علي سرير واحاسر قاطعها بغضب :اياكي تكلميني بالطريقة دي، فاهمةوبعدين قرب منها وقال بحدة :انا متاكد ان جرأة القلب دي مش منك.... انتي في حد وراكيتولين بتوتر :ا ايه ل لا طبعااسر فهم من توترها ان في حاجةطلع بسرعة من مكتبه٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪في الصالةاسر طلع من مكتبه متعصب وشاف حازم ونادا عليه وحازم راح وراه، وخرجوا من القصروخرجت تولينوالعيلة مستغربة من منظر اسر ، واستغربت اكثر لما لقوا تولين طالعة من المكتبقربت منها ليان بعصبية : انتي بتعملي ايه جوابصتلها تولين من فوق لتحت ، وبعدين سابتها وطلعت فوق@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في مكان مجهولكان حازم واسر موجديناسر بغضب :انا متاكد انها بتكدبحازم :طب اهدا بساسر بصله:وصلت للراجلحازم :عرفنا انه سافر مدينة تانية، وبعتت الرجالة يجبوه، وعرفنا حاجة مهمة اوي كمانوبدا حازم يحكيلهاسر :تمام وعلي ما يجبوه انا عارف هتعامل معاها ازي حازم :طب وهتعمل ايه؟! اسر حكاله علي خطته حازم :ولياناسر سكت وبدا يفكر@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@قدام مستشفي اسر كان واقف مستني حدجت تولين : انت اتصلت بيا وقولتلي اجي هنا ليهاسر بصلها بحدة :عشان نتاكدوشدها من ايدها بقوة، ودخلو٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪دخلو في اوضة الكشف، ودخلت وراهم الدكتورةاسر : عايز اعرف هي حامل ولا لاالدكتورة :تمامووجهت كلامها لتولين :اتفضلي لو سمحتي نامي هناوشاورت علي سرير الكشفتولين اتجهت ليه وقعدت بتوتروالدكتورة قربت منها وقفلت الستارةواسر قاعد مستني.......... بعد مدةالدكتورة فتحت الستارة وطلعت قعدت علي مكتبهااسر : هاالدكتورة : هي حامل حضرتكاسر بص لتولين ال عاملة نفسها مكسوفةاسر قام وقف :تماموقرب من تولين وبحدة :وراياوخرج، وتولين خرجت وراه@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@بليل في القصردخل اسر هو وتولين ونادا علي اسماءاسماء :نعم يابيهاسر بهدوء :نادي علي الكلاسماء :اوامرك يا بيهوراحت ونادت علي كل العيلة بما فيهم تامر وكمالليان نزلت مستغربة انه جمع العيلةاميرة باستغراب :في ايه يا اسراسر بص علي ليان وبعدين بص علي تولين اسر :انا هتجوز تولينالكل اتصدموتولين بصت علي تامر وابتسمت ابتسامة خفيفةليان واقفة مش بتتحركاميرة بعصبية :ايه ال انت بتقوله دا، انت مستوعب انت بتقول ايه؟!اسر بهدوء :انا عارف انا بقول ايه كويس.... وتولين حامل في ابنيالخبر نزل علي ليان زي الصاعقة ودموعها بدات تنزل وهي ساكتةاميرة بعصبية : ايه العب"ط ال بتقوله دا، ازاي قربت منها كدا.... قربت منها في الحرام يا اسراسر ببرود :انا هصلح غلطتي وهتجوزهااميرة :انت اتجننننت، ايه دا ال تصلح غلطتك، انت مش فاهم انت عملت ايه.... انا زن" يت، انت عصيت ربك يا اسر(وهو دا يعرف ايه عن الدين 🫠استغفر الله العظيم)اسر بغضب : مكنتش حاسس بنفسي، عملت كدا بالغلط.... وانا قولت خلاص هتجوزها وهصلح غلطتتي، انا مش هتخلي عن ابني عشان اي حدكل دا وليان واقفة بتعيط وساكتة بصدمةوتولين وتامر واقفين مبتسمين علي الاخر سميرة بحزن: ط طب و ليان اسر بص لليان وقرب منها بهدوء : هطلقهاليان سمعت الكلمة من هنا ووقعت علي الارض من هنا وغمي عليهاميار جريت عليها وبدموع :ليه كدا يا اسر، ليه هي عملتلك ايهاسر قرب من ليان بقلق بس مبينش، وشالها وطلع بيها علي فوقواميرة واقفة ماسكة رأسها بغضبوميار بصت لتولين بك"ره وقربت منها@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@فوق في اوضة اسر ولياناسر دخل وحط ليان علي السرير وبص عليها كتير وقرب منها وبا*س رأسهاوبعد وبصلهااسر بحزن :هصلح كل حاجة يا قلب اسر، بس انا مضطر وغطاها كويس وقام وخرج من الاضة@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@نزل تحت ولقي ميار ماسكة شعر تولين والكل بيحاول يبعدها عن تولينميار بغضب :بقي انتي يا حتة بتاعة، تلعبي علي اخويا وتفهميه انك حامل منه..... انا مش هسيبك النهارة غير اما طلع عينكتولين اول ماشافت اسر عملت نفسها بتعيطتولين بدموع : ارجوكي ابعدي عني، اه ابني.... ابني هيضيع مني،انا حامل سبيني، الحقوني، الحقني يا اسراسر قرب بسرعة وبعد اخته عنها بغضب:فيييي ايييه،ممسكاها ليه كدا.... انتي ناسية انها حاملميار بعصبية :وانت ناسي ليان المسكينة ال بتحبك فوق دياسر :انا قولت ال عندي، هتجوز تولين وهطلق لياناميرة وقفت قدام ابنها بتحدي : طب انا، يا جوازك من البنت دي يااسرومشيت علي اوضتها بسرعة، واسر راح وراهاميار كانت هتقرب تاني من تولين وقف في وشها تامرتامر بعصبية :ما خلاص انتي عايزة تضر*بيها وخلاصميار بغضب :وانت مالك انت؟! ايه ال دخلك، اه ما انت مشترك معاها في الجر"يمةتامر :التزمي حدودك، وهي حامل وحرام تعملي كداولف لتولين ومسك ايدها وراحوا علي الاوضةسميرة قربت من ميار بحزن :يلا يابنتي، تعالي اقعدي معايا جوا لحد ما نشوف ايه ال هيحصلمشيت معاها ميار بحزنوكمال راح ودخل اوضته@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في اوضة ليان واسرليان صحيت وقامت قعدت علي السرير وهي ماسكة رأسها بالموبعدين افتكرت ال حصل تحت، وقعدت تعيط بانهيارليان بدموع لنفسها : انا مكنتش متخيلة تعمل فيا كدا، انا عملتلك ايه غير اني حبيتكقعدت تعيط كتير، لحد ما اخدت قرار، قامت وراحت اوضة الملابس.... وجابت شنطة وبدات تحط فيها بعض من هدومهاواخدت ورقها واخدت معاها شوية فلوس وسابت تلفونها..... شدت الشنطة وطلعت براوفتحت باب الاوضة براحة وبصت وملقتش حد وخرجت@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@تحت علي السلمنزلت ليان واستغلت ان مفيش حد من العيلة موجودوراحت علي المطبخ٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪في المطبخ كانت علياء هي ال موجودةعلياء بصتلها بصدمة : ل ليان انتي رايحة فين؟!ليان بدموع : ارجوكي ياعلياء، خرجيني من هنا.... ا انا مش عايزة اعيش هنا ارجوكيعلياء بخوف :ب بس اسر بيهليان مسكت ايدها بسرعة :مش هيعرف، واانا هبعد عن هنا ومحدش هيعرف انك ساعدتيني.... ارجوكي ياعلياء مش هنسالك معروفك معايا دا ابداعلياء بتوتر :م ماشي، تعالي يلا.... انا هساعدك عشان بحبك بسليان ابتسمت :وانا كماناخدتها علياء وطلعوا من الباب الخلفيعلياء طلعت برا شافت واحد من الحراس بصت علي ليان بخوف، وليان بصتلها بقلقعلياء راحت للحارس وبقت تتكلم معاه في اي حاجةوليان انتهزت الفرصة وجريت وطلعت من البوابة الخلفية وفضلت تجري لحد ما طلعت علي الطريق واخدت تاكسي@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في اوضة اميرةكانت قاعدة علي الكرسي بصدمة : يعني ايه؟!اسر وهو قاعد جمبها :يعني ال بقولك عليه، كل دا تمثيلاميرة بقلق : كدا غلط يا اسر، كان لازم تعرف لياناسر بضيق :مينفعش اعرفها حاجة، تامر ممكن يأذ"يها في غيابياميرة :يعني كمال طلع بيضحك علينااسر :ايوااميرة بغضب :انا كنت عارفه ان عمره ما هيتعدلاسر :المهم انتي كمان تمشي علي الخطة.... وانا هقوم اشوف لياناميرة بصتله بقلق :وايه ال يخليك واثق ان ليان مش هتبعد عنكاسر قام بس وقف لما سمع كلام والدتهاسر بحدة:وانا مش هسيبها تبعد عني، مش هسمح انها تسيبني وتمشي....حتي لو اضطريت اني احب*سها في الاوضةوخرج من الاوضة@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@في اوضة تامرتولين بغضب :انا كان ممكن امسكها من شعرها زي ما عملت معايا، بس انا سكت عشان خطتك ديتامر قرب وحضنها :معلش ياروحي، من هنا ورايح محدش هيقدر يقولك نص كلمةتولين بصتله :تامر انت عارف اني عملت كدا عشانكتامر بابتسامة خبيثة : طبعا يا قلبي عارف، وعارف انك بتحبيني كمانتولين حضنته وابتسمت بس تامر بقي بيضحك بسخرية عليها من ورا ضهرهتولين بصتله بدلع :طب ايه، مش هتجبلي هدية بقي بمناسبة ابنناتامر بابتسامة خبيثة :لا ازاي، دا ابني برضوا..... اصبري بس نخلص من ال احنا فيه وناخد ال عايزينه، وانا هجبيلك احلي هدية، هو انا ليت غيركتولين بصتله بحب وحضنتهوهو كان قر*فان من حضنها ليه@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@اسر دخل الاوضة وملقاش ليان، حس ان قلبه وجعهراح بسرعة ودخل الحمام وملقاش حدرجع وكان هيخرج بس لقي الدولاب في اوضة الملابس مفتوحقرب بتوتر وهو خايف ليكون ال في باله، فتح الدولاب ببطيءوال في باله حصلملقاش هدوم ليان ولا اوراقها، قعد يدور عليها في الاوضة كلها ملقهاشطلع من الاوضة بسرعة@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@تحت في الصالة نزل اسر بسرعة رهيبةاسر بصوته الجهو"ري : لياااااااانكل العيلة طلعت علي صوته حتي الخدمحازم دخل من باب القصر بقلق :في ايه يا اسر؟!اسر بغضب : جهز الرجالة، خليهم يدوووورو علي لياان في كل حتتتةحازم بصدمة :هي.....؟!اسر بغضب فظيع :ايوا، عملتهاااااااحازم طلع بسرعة وامر الرجالة يدورا عليها واسر خرج بسرعة وركب عربيته@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@استوووووووب، عارفة ان البارت قصير بس انا ولله مكنتش هكتب اصلا النهاردة لاني تعبانة وروحت للدكتور..... بس كتبت عشانكم🩵وياريت البارت يعجبكم💞وشكرا لكل تعليقاتكم السكر رغن ان انا مقرأتهاش كلها بس انا عارفة انكم اكيد كاتبين الاحسن 🤍🌸☺️
البارت 8
اسر بغضب :انا ملمستكيش
تولين :ازاي بس يااسر، دا انا وانت كنا علي سرير واح
اسر قاطعها بغضب :اياكي تكلميني بالطريقة دي، فاهمة
وبعدين قرب منها وقال بحدة :انا متاكد ان جرأة القلب دي مش منك.... انتي في حد وراكي
تولين بتوتر :ا ايه ل لا طبعا
اسر فهم من توترها ان في حاجة
طلع بسرعة من مكتبه
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
في الصالة
اسر طلع من مكتبه متعصب وشاف حازم ونادا عليه وحازم راح وراه، وخرجوا من القصر
وخرجت تولين
والعيلة مستغربة من منظر اسر ، واستغربت اكثر لما لقوا تولين طالعة من المكتب
قربت منها ليان بعصبية : انتي بتعملي ايه جوا
بصتلها تولين من فوق لتحت ، وبعدين سابتها وطلعت فوق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكان مجهول
كان حازم واسر موجدين
اسر بغضب :انا متاكد انها بتكدب
حازم :طب اهدا بس
اسر بصله:وصلت للراجل
حازم :عرفنا انه سافر مدينة تانية، وبعتت الرجالة يجبوه، وعرفنا حاجة مهمة اوي كمان
وبدا حازم يحكيله
اسر :تمام وعلي ما يجبوه انا عارف هتعامل معاها ازي
حازم :طب وهتعمل ايه؟!
اسر حكاله علي خطته
حازم :وليان
اسر سكت وبدا يفكر
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
قدام مستشفي اسر كان واقف مستني حد
جت تولين : انت اتصلت بيا وقولتلي اجي هنا ليه
اسر بصلها بحدة :عشان نتاكد
وشدها من ايدها بقوة، ودخلو
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
دخلو في اوضة الكشف، ودخلت وراهم الدكتورة
اسر : عايز اعرف هي حامل ولا لا
الدكتورة :تمام
ووجهت كلامها لتولين :اتفضلي لو سمحتي نامي هنا
وشاورت علي سرير الكشف
تولين اتجهت ليه وقعدت بتوتر
والدكتورة قربت منها وقفلت الستارة
واسر قاعد مستني
.......... بعد مدة
الدكتورة فتحت الستارة وطلعت قعدت علي مكتبها
اسر : ها
الدكتورة : هي حامل حضرتك
اسر بص لتولين ال عاملة نفسها مكسوفة
اسر قام وقف :تمام
وقرب من تولين وبحدة :ورايا
وخرج، وتولين خرجت وراه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
بليل في القصر
دخل اسر هو وتولين ونادا علي اسماء
اسماء :نعم يابيه
اسر بهدوء :نادي علي الكل
اسماء :اوامرك يا بيه
وراحت ونادت علي كل العيلة بما فيهم تامر وكمال
ليان نزلت مستغربة انه جمع العيلة
اميرة باستغراب :في ايه يا اسر
اسر بص علي ليان وبعدين بص علي تولين
اسر :انا هتجوز تولين
الكل اتصدم
وتولين بصت علي تامر وابتسمت ابتسامة خفيفة
ليان واقفة مش بتتحرك
اميرة بعصبية :ايه ال انت بتقوله دا، انت مستوعب انت بتقول ايه؟!
اسر بهدوء :انا عارف انا بقول ايه كويس.... وتولين حامل في ابني
الخبر نزل علي ليان زي الصاعقة ودموعها بدات تنزل وهي ساكتة
اميرة بعصبية : ايه العب"ط ال بتقوله دا، ازاي قربت منها كدا.... قربت منها في الحرام يا اسر
اسر ببرود :انا هصلح غلطتي وهتجوزها
اميرة :انت اتجننننت، ايه دا ال تصلح غلطتك، انت مش فاهم انت عملت ايه.... انا زن" يت، انت عصيت ربك يا اسر
(وهو دا يعرف ايه عن الدين 🫠استغفر الله العظيم)
اسر بغضب : مكنتش حاسس بنفسي، عملت كدا بالغلط.... وانا قولت خلاص هتجوزها وهصلح غلطتتي، انا مش هتخلي عن ابني عشان اي حد
كل دا وليان واقفة بتعيط وساكتة بصدمة
وتولين وتامر واقفين مبتسمين علي الاخر
سميرة بحزن: ط طب و ليان
اسر بص لليان وقرب منها بهدوء : هطلقها
ليان سمعت الكلمة من هنا ووقعت علي الارض من هنا وغمي عليها
ميار جريت عليها وبدموع :ليه كدا يا اسر، ليه هي عملتلك ايه
اسر قرب من ليان بقلق بس مبينش، وشالها وطلع بيها علي فوق
واميرة واقفة ماسكة رأسها بغضب
وميار بصت لتولين بك"ره وقربت منها
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
فوق في اوضة اسر وليان
اسر دخل وحط ليان علي السرير وبص عليها كتير وقرب منها وبا*س رأسها
وبعد وبصلها
اسر بحزن :هصلح كل حاجة يا قلب اسر، بس انا مضطر
وغطاها كويس وقام وخرج من الاضة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
نزل تحت ولقي ميار ماسكة شعر تولين والكل بيحاول يبعدها عن تولين
ميار بغضب :بقي انتي يا حتة بتاعة، تلعبي علي اخويا وتفهميه انك حامل منه..... انا مش هسيبك النهارة غير اما طلع عينك
تولين اول ماشافت اسر عملت نفسها بتعيط
تولين بدموع : ارجوكي ابعدي عني، اه ابني.... ابني هيضيع مني،انا حامل سبيني، الحقوني، الحقني يا اسر
اسر قرب بسرعة وبعد اخته عنها بغضب:فيييي ايييه،ممسكاها ليه كدا.... انتي ناسية انها حامل
ميار بعصبية :وانت ناسي ليان المسكينة ال بتحبك فوق دي
اسر :انا قولت ال عندي، هتجوز تولين وهطلق ليان
اميرة وقفت قدام ابنها بتحدي : طب انا، يا جوازك من البنت دي يااسر
ومشيت علي اوضتها بسرعة، واسر راح وراها
ميار كانت هتقرب تاني من تولين وقف في وشها تامر
تامر بعصبية :ما خلاص انتي عايزة تضر*بيها وخلاص
ميار بغضب :وانت مالك انت؟! ايه ال دخلك، اه ما انت مشترك معاها في الجر"يمة
تامر :التزمي حدودك، وهي حامل وحرام تعملي كدا
ولف لتولين ومسك ايدها وراحوا علي الاوضة
سميرة قربت من ميار بحزن :يلا يابنتي، تعالي اقعدي معايا جوا لحد ما نشوف ايه ال هيحصل
مشيت معاها ميار بحزن
وكمال راح ودخل اوضته
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة ليان واسر
ليان صحيت وقامت قعدت علي السرير وهي ماسكة رأسها بالم
وبعدين افتكرت ال حصل تحت، وقعدت تعيط بانهيار
ليان بدموع لنفسها : انا مكنتش متخيلة تعمل فيا كدا، انا عملتلك ايه غير اني حبيتك
قعدت تعيط كتير، لحد ما اخدت قرار، قامت وراحت اوضة الملابس.... وجابت شنطة وبدات تحط فيها بعض من هدومها
واخدت ورقها واخدت معاها شوية فلوس وسابت تلفونها
..... شدت الشنطة وطلعت برا
وفتحت باب الاوضة براحة وبصت وملقتش حد وخرجت
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تحت علي السلم
نزلت ليان واستغلت ان مفيش حد من العيلة موجود
وراحت علي المطبخ
٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
في المطبخ كانت علياء هي ال موجودة
علياء بصتلها بصدمة : ل ليان انتي رايحة فين؟!
ليان بدموع : ارجوكي ياعلياء، خرجيني من هنا.... ا انا مش عايزة اعيش هنا ارجوكي
علياء بخوف :ب بس اسر بيه
ليان مسكت ايدها بسرعة :مش هيعرف، واانا هبعد عن هنا ومحدش هيعرف انك ساعدتيني.... ارجوكي ياعلياء مش هنسالك معروفك معايا دا ابدا
علياء بتوتر :م ماشي، تعالي يلا.... انا هساعدك عشان بحبك بس
ليان ابتسمت :وانا كمان
اخدتها علياء وطلعوا من الباب الخلفي
علياء طلعت برا شافت واحد من الحراس بصت علي ليان بخوف، وليان بصتلها بقلق
علياء راحت للحارس وبقت تتكلم معاه في اي حاجة
وليان انتهزت الفرصة وجريت وطلعت من البوابة الخلفية
وفضلت تجري لحد ما طلعت علي الطريق واخدت تاكسي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة اميرة
كانت قاعدة علي الكرسي بصدمة : يعني ايه؟!
اسر وهو قاعد جمبها :يعني ال بقولك عليه، كل دا تمثيل
اميرة بقلق : كدا غلط يا اسر، كان لازم تعرف ليان
اسر بضيق :مينفعش اعرفها حاجة، تامر ممكن يأذ"يها في غيابي
اميرة :يعني كمال طلع بيضحك علينا
اسر :ايوا
اميرة بغضب :انا كنت عارفه ان عمره ما هيتعدل
اسر :المهم انتي كمان تمشي علي الخطة.... وانا هقوم اشوف ليان
اميرة بصتله بقلق :وايه ال يخليك واثق ان ليان مش هتبعد عنك
اسر قام بس وقف لما سمع كلام والدته
اسر بحدة:وانا مش هسيبها تبعد عني، مش هسمح انها تسيبني وتمشي....حتي لو اضطريت اني احب*سها في الاوضة
وخرج من الاوضة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اوضة تامر
تولين بغضب :انا كان ممكن امسكها من شعرها زي ما عملت معايا، بس انا سكت عشان خطتك دي
تامر قرب وحضنها :معلش ياروحي، من هنا ورايح محدش هيقدر يقولك نص كلمة
تولين بصتله :تامر انت عارف اني عملت كدا عشانك
تامر بابتسامة خبيثة : طبعا يا قلبي عارف، وعارف انك بتحبيني كمان
تولين حضنته وابتسمت بس تامر بقي بيضحك بسخرية عليها من ورا ضهره
تولين بصتله بدلع :طب ايه، مش هتجبلي هدية بقي بمناسبة ابننا
تامر بابتسامة خبيثة :لا ازاي، دا ابني برضوا..... اصبري بس نخلص من ال احنا فيه وناخد ال عايزينه، وانا هجبيلك احلي هدية، هو انا ليت غيرك
تولين بصتله بحب وحضنته
وهو كان قر*فان من حضنها ليه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
اسر دخل الاوضة وملقاش ليان، حس ان قلبه وجعه
راح بسرعة ودخل الحمام وملقاش حد
رجع وكان هيخرج بس لقي الدولاب في اوضة الملابس مفتوح
قرب بتوتر وهو خايف ليكون ال في باله، فتح الدولاب ببطيء
وال في باله حصل
ملقاش هدوم ليان ولا اوراقها، قعد يدور عليها في الاوضة كلها ملقهاش
طلع من الاوضة بسرعة
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
تحت في الصالة نزل اسر بسرعة رهيبة
اسر بصوته الجهو"ري : لياااااااان
كل العيلة طلعت علي صوته حتي الخدم
حازم دخل من باب القصر بقلق :في ايه يا اسر؟!
اسر بغضب : جهز الرجالة، خليهم يدوووورو علي لياان في كل حتتتة
حازم بصدمة :هي.....؟!
اسر بغضب فظيع :ايوا، عملتهااااااا
حازم طلع بسرعة وامر الرجالة يدورا عليها واسر خرج بسرعة وركب عربيته
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استوووووووب، عارفة ان البارت قصير بس انا ولله مكنتش هكتب اصلا النهاردة لاني تعبانة وروحت للدكتور..... بس كتبت عشانكم🩵
وياريت البارت يعجبكم💞
وشكرا لكل تعليقاتكم السكر رغن ان انا مقرأتهاش كلها بس انا عارفة انكم اكيد كاتبين الاحسن 🤍🌸☺️
•تابع الفصل التالي "رواية ليان الزعيم الجزء 2" اضغط على اسم الرواي