رواية رحيل الهورى الفصل الحادي عشر 11 - بقلم هايدي الصعيدي
"ف السرايه..
"اتعدل حسن بسرعه وخوف علي مراد لبس جلابيته ونزل يجري علي تحت
رحيل قامت برضو لبست اسدلها ونزلت وراه برغم الي سمعته من مراد وكلامه الي زي السم ...
حسن شاف الغفر وهما شايلين مراد والدم مغرقه وقلبه اتقبض راح شالو معاهم ودخله ع غرفة من الغرف الي تحت ..
حسن بخوف : اي واحد فيكم يچيب دكتور من
المستوصف يلا بسرعه
الحجه راضيه بدموع وخوف ع بكرها : بت ي ورد شيعي لرحيل خليها تيچي تشوف مراد بسرعه..
رحيل دخلت بقلق : انا اهو ي ماما ...
اوعه ي حسن خليني اعرف اكشف عليه..
هتيلي ي ورد مايه دافيه وقماش نضيف
بسرعه ...
وقربت من مراد لقت جرح قطعي ف جبهته وبعض الخدوش والكدمات ف وجهه خدت القماش النضيف ومسحت الدم عن وجهه واخدت قماشه تانيه وسدت بيها الجرح الي بينزف لحد ما يحضر الدكتور بالادوات الطبيه
وخدت مقص وراحت قطعت جلابيه مراد بطول
وساعدها حسن ف خلع هدوم مراد عشان تشوف
باقي جسمه لقت صدره ف رضوض وبعض الكدمات المتفرقه ع اكتافه وايديه وخلع ف كتفه الشمال ...
حضر الدكتور واخدت رحيل الادوات وعقمتها
وبدات تخيط جبهت مراد ونضفت كل
الجروح الي ف جسمه وعقمتها
وحطت عليها غير طبي
وبمساعدت الطبيب الي حضر ردت كتف مراد المخلوع لمكانه وعلقت ليه محلول
رحيل ببعض الارهاق : يلا ي ماما تعالي سبيه يرتاح دلوقتي ولما يفوق ابقي اطمني عليه ..
ومسكت ايدها وخرجت وهيا قلبها مالكوم ع فلذة كبدها وعزيز قلبها
الحجه قعدت بنهيار ودموع ف عنيها : طمنيني
ي رحيل ي بتي ولدي زين
رحيل : ايوة ي ماما صدقيني كويس هو بس
بسبب الخبطه الشديده حصلو اغماء
وكمان نزف دم اول ما يخلص
المحلول هيفوق ..
وحسن خد الطبيب الي ساعد رحيل وصله للخارج ...
ودخل بحيل مهدود ع اخيه وف باله..
كيف ده حصل مراد عمره ما وجع من فوج
خيل وخيال من هو ابن العشر سنين كيف
حصل اكده ...
وفاق ع ايد رحيل الي بتربت ع كفه
رحيل بحنان : متقلقش ي حسن هو هيكون كويس دلوقتي صدقني ..
باسها حسن ع راسها : البركه فيك ي رحيل
انتي الي لحجتيه ..
رحيل بهدوء : لا ي حسن ده واجبي وكفايه
انو اخوك الكبير
الحجه : ربنا يبارك ف اصلك ي بتي ..
ودخلت شهد وهي خايفه والدموع ف عنيها
ومعاها ندي ورحمه ونسمه وامها العقربه
وستأذن حسن وطلع برا
شهد بخوف : ايه يامه مالو مراد كيف ده حصل
اخوي ايه الي جره لي
الحجه : بس ي شهد اهدي ي بتي هو زين رحيل طمنتني عليه كتر خيرها
نسمه بحنق : وطلعت ايه ست رحيل دي كمان عشان تطمنكم ع چوزي مچبتوش ليه دكتور من المستوصف ..
بصت لها رحيل بستغراب من الاعلي للاسفل وف بالها هي دي مرات مراد ...ينهاااري طب والله يستاهل حلااال فيه مهي الطيور علي اشكالها تقع وبهدوء : تطلع دكتورة جراحه يا حببتي مش دكتور في مستوصف...
وبعدين ده بدل ما تشكريني ان ساعدت جوزك
نسمه بغل : اشكرك ليه انشالله الجوالب نامت والنصاص جامت اعرفي مكانك هنا زين وانتي هنا مچرد ضيفه تجيله ووعي تظني انك هتمشي الامور هنا علي كيفك
ي بت الن..
قطعتها الحجه بغضب : وانتي ايه دخلك وبعدين مفيش حد هنا تجيل غيرك ايه الي چابك يلا ع بيتك ابوكي لحد ما الي بعتك يفوج وهو حر يرچعك او لاه وبعدين رحيل
جعده في بيتها وبيت جوزها وولدها وحترامها من احترام ود عمك يا اصيله يا مرت الكبيير يلا بسلامه
مشكرين ع سؤالك لسه فكره ان ليكي
چوز تسألي عليه ..
ام نسمه : مالك ي راضيه فيه اي كلتي البت بجشورها ..وهي يعني كت عملت ايه دي
جلجانه ع چوزها وعايزه تطمن عليه
الحجه : عايزة تطمن عليها ولا چيه تجسم وتفرج وتجول مين يجعد ومين يمشي انا الي عندي چولته ويلا طريج السلامه ولدي تعبان ومش عايز دوشه حوليه
مشيت العقربه وامها وهما بيطلعوا دخان من دماغهم ومعاهم رحمه مرات رياض
وفضلت شهد وندي
" وحب ابعت بوسه للحجه راضيه
ع الي عملته ف العقارب🤣💔"
ندي بضحكه : واعره انتي مفيش كلام ي مرت عمي
الحجه بهدوء : انا لو سكت لنسمه مره واتنين والف عشان خاطر ولدي وفوت ليها كتيير من جلة حيه ومدت ايد ولسان طويل ومكنتش هجيب ليه سيره وجول عفن ابطون ووسخ دنيا بس لما الاجيها عدت حدودها
هتشوف مني وش راضيه الهواري مرت حسين الهواري
بصحيح هي وامها العجارب مفكريني مختومه علي جفايه ومش فهماهم ربنا يعينك علي ما بلاك يا ولددي
شهد بحزن : يلا منها لله زي ما معكره عليه عيشته انا معرفاش ليه معايزش يتچوز
ندي بضحكه : اتلاجيه خايف يعيد الكرا
رحيل ضحكت غصب عنها وشهد وقفت : جطعني من الخوف نسيت اسلم عليكي كيفك يا حبت عيني
وقفت رحيل عشان تسلم ع شهد وحست بدوخه وقعدت مكانها تاني ..
مسكتها شهد بقلق : ايه ي رحيل مالك فيكي اي
رحيل : ابدا ي شهد شوية دوخه بس اكيد من
الارهاق او عشان مكلتش حاجه من الصبح
الحجه بخوف : جطعني بتي اتلهينا
ف مراد ونسيتك برضو اكده ي رحيل تسيبي
نفسك وانت حبله وفيكي روح تانيه ..
رحيل بحب : بعد الشر عليكي ي ماما كلنا نسينا نفسنا من القلق ع مراد بيه
وراحت شهد جابت لها اكل وحطته قدمها : يالا يا رحيل كلي يا حببتي احنا اهل خير وكرم وحب اوعي تخافي من جلبت امي علي نسمه احنا كده مع الوحش وام جاسيه علي الجاسي ونسمه جلبها جاسي علي اخوي
مش كيفك هتحبي حسن وترعيه وزي ما انتي هتحبيه
وترعيها احنا هنحطك فوج كفوف الراحه وغير كل ده انتي تتحبي يا عسل انتي كيف النسمه وربنا يشهد
ندي بضحكه : بس بلاش نسمه عااد اله
رحيل ضحكت : والله وانا ربنا يعلم حبتكم زي اخواتي وماما راضيه كأنها امي بظبط اما حسن ده هحبه وحطه في عينه مش عشان رضاكم لا عشان رضي ربنا عليا وحسن يستاهل كل خير
راضيه بفخر : عين العجل ي دكتورتنا هههه
حسن كان داخل وسمعاها : عشان تعرفي بس اني ماشي ببركة دعاكي يا راضيه ربنا كرمنا بلهطة الجشطه دي
هههههههههههه
ندي بصت للحجه : ووه يا مرت عمي انتي علي كده هتدعي علي مراد بيه ولا ايه
راضيه : ربنا عالم يا بتي وبعدين ده بركات عمك حسين الله يرحمه شجاه في حياته وفي مماته هههههههه
رحيل : تعالوا كلو معايه طيب
قعد حسن كل معاها عشان عارفها مش بتحب تاكل لوحديها وقام خرج بعد ما هاشم رن عليه
رحيل استأذنتهم وقامت غسلت ايدها وعملت لهم عصير بس قبل ما تخرج ليهم دخلت ع مراد بهدوء وشالت المحلول وقربت منه وحطت ايدها ع جبينه
تستشعر حرارته
انزعج مراد من يدها البارده وبدأ يفوق ...
مراد بأنين مكتوم بدأ يسترجع وعيه وفتكر قبل ما يغمي عليه بعد ما وقع من ع الفرس طيف رحيل الي جاله وقرب منه وهمست ليه متسبنيش وهيا بتحسس
علي فكه بحنان وبدأت تختفي وهي مده ايدها ليه
مراد بتمتمه : اممم رحيي اااه
قربت منه رحيل وهي عايزه تسمع بيقول ايه
استنشق مراد رائحتها القريبه منه
مراد : رحيل ..رحييل
اتنفضت رحيل بعد ان سمعت اسمها من بين
شفتيه وقلبها دق بعنف وجسمها من اول شعر راسها لحد رجليها اترجف...رحيل ف بالها هو بيقول اسمي
ليه ولا هو ايه الي بيحصل بالظبط
انا مش فاهمه حاجه مال قلبي
الغبي ده كله خوف منه
عشان سمعت اسمي
وبقت تهز مراد من كتفه براحه عشان يقوم ويبطل همس باسمها
رحيل بهدوء : مراد بيه ..ي مراد بيه فوق انت سمعني ..مرااا
مراد فتح عنيه مره وحدهوهو بيتنفض بعنف وقبض ع ايدها بقوه وبصوت متحشرج : انتي بتعملي ايه هنا
وايه الي حصل وانا چيت هنا ازاي
رحيل بخوف : م ما مفيش انت وقعت من ع الحصان والناس جبتك هنا وانا عالجتك وو
مراد بغضب : وايه يختي عالچتينييي انا مش
جيلك متجربيش مني ولو شوفتيني ف مكان
حتي السلام مترميهش علياا يا بني ادمه انتي
مهتفهميييش ليه
وحاول يقوم بس اتالم بسبب كدمات جسمه
وخرج صوت زي زمجرة الاسد ..
قربت منه رحيل لمساعدته مراد ضرب
ايدها بعنف بضهر ايده : بعدي يدك عني ومتجربيش
مني واصل انا مش هحظرك تاني
رحيل بغضب : انت بني ادم مغرور و وقح ده بدل ما تشكرني اني ساعدتك بتعمل كده ايه الكِبر الي فيك ده وبعدين انا اصلا مش عايزه اقرب منك بس ده وجبي ..
انا كان المفروض سبتك اتصفيت عشان تخلص وتخلص
البشرية من شرك
قعد مراد وبص لها بغضب : صوتك بدل ما
اكتمه ليكي خالص وتكلمي معايه كده تاني
مره عشان ادفنك مطرحك بعدي عني
مدام النفس عليكي راضيه غير كده
هتندميي
وقلد رحيل وبسخرية لاذعه : وبعدين انا الي وقح
ولا انتي بزمتك مش مكسوفه وانتي وجفه
جدامي وانا كده يا ست الدكتورة
وشاور علي صدره العريان
رحيل رجعت لواره بفزع هي مكنتش وخده بالها اصلا وبعدين هي كانت بتعالجه يعني مش ف بالها عريان او لا بس هو الي قليل ادب عشان يفكر كده ..فاقت رحيل من تفكيرها ع صوت
مراد : حريم معندها خچل روحي اطلعي
مش عايز اشوفك جدامي تاني
وبعتيلي امي ولا شهد يلااااااه
رحيل طلعت والدموع ماليه عنيها ووعدت نفسها انها لو هتشوف ميت قدمها مش هتعبرو
مسحت رحيل عنيها ورسمت
بسمه ع وشها وقربت من الحجه
: مراد بيه فاق ي ماما روحي اطمني عليه ..وانا هطلع اوضتي عن اذنكم عايزه ارتاح شوية
عند مراد خرجت رحيل والدموع ف عنيها مراد
ف باله..كان لازم تجسي عليها كده بعد ما
اهتمت بيك ..ايوة لازم ده الي يحصل
عشانك تبعد عني ولا اشوفها
لحد ما تمشي بكفايه عاد
حديت فاضي
فوووج ي مراد مينفعش
ولا رجولتك ولا ربايتك
ولا مروتك ي سمحولك بكده مرت اخوك ي
مرااااد مرت حسن اخوك الصغير
والي عز و ذل حلال فيك
الجتل ..
دخلت الحجه راضيه هيا وشهد اطمنوا ع مراد
راضيه : خلي ورد يا بتي تحضر العشا لخوكي عشانك ياخد علاچه ويرتاح شوية
مراد بخنقه : ماليش نفس ياامه
: لاه كيف يعني لازم تاكل زين انت نزفت كتير وشكلك همدان يلا يا شهد همي
طلعت شهد حطت لمراد عشا بمساعدت ورد ودخلته لمراد الي كل بالعافيه بعد اصرار الحجه وخد
العلاج ونام ومصحيش غير تاني يوم بعد الضهر
كانت الحجه راضيه وشهد ورحيل ف البهو ..
شهد بهتمام : وانتي عامله ايه ف الحمل ي رحيل
رحيل تضع يدها بحنان ع بطنها : انا كويسه
الحمدلله و مراد مش تاعبني ابدا
رحيل بشتهاء : بس نفسي ف الرمان اووي يا شهد حسه اني شمه ريحته في كل مكان
شهد بضحكه : شكل الحمل لحس مخك رمان ف الصيف
هو كده الوحم انا عذراكي
ولفوا كلهم علي صوت نحنحت مراد
مراد : احم احم صباح الخير يامه
الحجه بفرحه : صباحك خير ي ولدي ربنا يشفيك ويعفيك ي جلب امك ويخليك ليا ..
مراد : ربنا يبارك ف عمرك ياامه
الحجه: الفطور لاخوكي ي شهد يلا همي
رحيل وقفت : عن اذنك ي ماما راضيه
انا طلعه اوضتي ..
الحجه : روحي ي بت ارتاحي وجفتي كتير
عشيه كتر الف خيرك
وستإذنت رحيل منهم وطلعت اوضتها ..
الحجه : والله اصيله ي ولدي وجفت عليك امبارح ولا خلت الدكتور يعملك حاچه اهتمت بيك و بچروحك لحد ما كانت هطب من طولها
مراد بتوهان : تشكر يامه تشكر بارك الله فيه
وفي بالو عملت ده كلو عشاني وانا كنت جبليها
مشندل الدنيا معاها وحده غيرها كانت مبصتش عليا من اصلو ..وف الاخر بدل ما چيت اكحلها عميتها ..وخليتها مرضياش حتي ترفع عينها فيا وهي ذنبها
ايه الذنب ذنبك ي مراد بيه
الحجه : مرتك چت امبارح وكانت هتهلفط بالكلام مع رحيل وانا طردتها هي وامها
مراد اومأ بدون نفس : زين ما عملتي يامه
وقام وقف : هعمل تلفون يامه ع ما يچهز الفطار
طلع مراد برا وتكلم مع تاجر فاكهه بيتعامل معاه وبيشتري من عند مراد الفاكهه الي في جناينهم : ايوة يا فضل عايز افخر برانيك رمان تكون عندك في التلاچات حاچه زينه ولا هتمشي سوجك ..خلاصك ماشي عايزهم عندي ف السرايه كمان ساعه ..ولو طلع مش زين هخليك تورنش چزم تحت الكباري ....ههههه ماشي يا ولد الچزم سلام
ودخل مراد فطر وقام : يامه مش عايز اللمح طرف وحده باين من شباك ولا بلكونه ولو شهد حبت
تمشي عرفين ابعت حد يوصلها واكدي علي
كل يمه سمعااني الكل في ناس كتير
جيااه لي
وطلع قعد ف المضيفه ومعاه حسن و هاشم وفهد.. عامر لسه في القاهرة والدنيا اتقلبت بالرجاله الي طلعه ودخله بعد ما سمعوا خبر اصابت مراد وجيين يطمنوا
ونصهم من هواره والباقي ناس رتب ومسؤلين
كبار في بلدهم ورجاله من اكبر عائلات الصعيد
وصلت برانيك الرمان وخدتهم ورد دخلتهم
جوه بعد ما نزلهم الغفير قدام الباب من برا
وشفتهم شهد ورحيل
رحيل بلهفه : الله رمان ميين جاابه يالهوي مش مصدقه هاتي ي ورد هااتي ده اكيد حسن جابه صح
رن تليفون شهد : ايوة يا مراد
مراد ببهدوء : احم الرمان وصل
: ايووة اهه لسه ورد دخله بيه
: تمام اشكري الدكتورة علي وجفتها وجليلها دي حاچه
بسيطه ...
: ربنا يزيدك يا حبيبي ويخليك لينا مااشي مع السلامه
شهد بضحكه : لاه ي ستي ده مراد بيه
شكلو سمعك وهو طالع من الاوضه
وبعت جابه ليكي وكمان بيتشكرك
ع وجفتك معاه عشيه كلي لحد ما
تشبعي يلاا
رحيل بصدمه : مراد بيه جابه عشاني ..
..وف بالها لا لا ده انا كده اتاكدت ان عنده انفصام ده مش طبيعي ف لحظه يبقا مش طايقني وقليل ذوق معايه اوووي وبعديها بشويه القيه بيهتم بيا وعايز
يشكرني كمان كده اوفر بجد بصي ي رحيل ابعدي عنه برضو وملكيش دعوة بيه خالص عشان ده بيتحول وعنده هسهس ف دماغه ووخداه الجلاله اوي وماشي نافش ريشه زي الطاووس بس الصراحه يحق ليه هيبه ابن اللذينه
وصحكت بهبل علي افكرها المجنونه
شهد ضحكت وخرجتها من شردها : ايه ي ست رحيل
كل دي ضحكه ع وشك عشان مراد چابلك الي نفسك فيه
كن الرمان كان هيخوتك ولا اي
رحيل ابتسمت : ها اه والله يا شهد تكلي رمان ولا اقولك لا انا هاكلوا كله وبعدين لازم يعمل كده عشان مراد الصغير ميطلعش فيه وحمه كده ولا كده
انا لازم اشكره علي الجميل ده
خلص اليوم بين ضيوف وناس خرجه وناس طلعه من السرايه ودخل .. حسن وطلعت معاه رحيل ع الغرفه
"حسن: جوليلي بجا ي رحيل هو احنا كنا بنعمل ايه عشيه ..جبل ما يجطعونه وقربب منها..
رحيل بخجل : بس ي حسن وبعدين
انت واقف طول النهار ريح دلوقتي ..
حسن بشتياق : لاه ي جلبي انا متوحشك جووي
وخد رحيل ف حضنه ....
يلا بخ ي نونه انتي وهيا +١٨
_____________________$$$
عايزه اقولكم حسن برغم زواجه من رحيل
مطلبش منها ابدا انها تعمله اي حاجه
ف السرير من كتر حبه وخوفه عليها
مش بيمارس معاها بعنف ولا
مثلا بيعمل معاها حاجه
جريئه خوف ع مشاعر
رحيل ...
بدأ حسن يقبل رحيل قبلات هادئه جدا
ويمتص شفته السفليه بكل رقه و ايده
ف شعرها بحنان ورحيل ديبه
بين اديه ومتمسكه بحضنه
نيمها ع السرير وقلعها ملابسها حتي اصبحت عاريه تماما وحسن خلع هدومه وقترب منها قبل قدمهاا الي فيها الخلخال وفضل يطلع بشفيفه لحد اونثتها وعنيه
ف عين رحيل لقاهم مليانين خجل وكسوف راح قبلها
بعض القبل السطحيه فوق اونثتها و اردفها
وخصرها حتي صعد لصدرها اخد يتحسسهم
بكل رقه وحنان وبدأ يوزع قبلاته ومصاته
الرقيقه ع نهدها ورقبتها ورحيل متمسكه
بشعره وايدها ع شعره مع بعض
الأنات الخافته ..
"حسن مش من النوع الي بيتكلم اثناء العلاقه
ولا يوصف احساسه او هو عايز ايه ورحيل
بقت زيه الي بيعمله حسن بيعجبها ..
ولا بقا بيمارس بعنف ولا بيضرب
مثلا اثناء الممارسه او يشد
الشعر او يقول بعض الالفاظ وهما
ع وضعين بس من ساعت جوزهم .. ""
وقرب حسن من شفايف رحيل وخدهم ف بوسه قويه بعض الشئ وتمسك بيها وخدها ف حضنه وفضل يدفع جواه برومانسيه وهدوء
ورحيل وشها ف عنقه وعملت ليه
عضت حب وضحه ف رقبته من غير
ما تاخد بالها اثناء الشهووة
لينتفض حسن بداخلها ويحتضنها بقوة ويخرج
ماء شهوته
حسن وهو بيلهث : ااااخخ بعشجك ي رحيل
رحيل بحب : وانا كمان ي حسن
________________________________end
قامت رحيل تاخد شور وتغتسل كويس وخرجت
لبست هدومها ..
حسن: ايه ي رحيل ع فين لبسه كده ليه
رحيل : اصلي سبت شهد وطلعت معاك هنزل
اشوفها مشيت ولا لا ولو مشيت هجيب لنا
عصير وهرجع ع طول ..
حسن وهو بيقوم ع الحمام : خلاص ماشي وعدلي حچابك كويس ومتتاخريش تحت
نزلت رحيل لقت شهد خلاص ماشيه
رحيل : ايه يشهد هتمشي دلوقتي
شهد: ايوة ي جلبي كفايه اديني معاكم طول
النهار وانا دخلت امي اوضتها وعطتها
علاچ الضغط وستنيت مراد يجي
عشانك اطمن عليه ومچاش
لحد دلوجتي ..همشي انا
احسن هاشم مستنيني
برا هستناكي بكرا انتي
وحسن تيجيوا تتغدوا حدايه
رحيل : خلاص ي حببت الي انتي شيفاه ماشي هقول لحسن ونجيلك
شهد بحب : ماشي ي حببتي وبكره نتغدوا نطلع
عشان متزهجيش الجنينه الي واره
السرايه ونتمشوا شوية
ودعت شهد رحيل ع لقاء بكره وراحت رحيل
تعمل عصير رمان وخدته وهي طلعه دخل مراد
من براه
رحيل مشيت بخطوات هاديه وجواها توتر : مراد بيه
مراد بص لها ونزل عينه في الارض : خير ي دكتورة الي مصحيكي لحد دلوجتي
رحيل بتأتأه:ا انا بس يعنني. حب.يت يعنيي
ااشكرك ع الرمان
مراد بهدوء : مفيش داعي ي دكتورة ده انا
المفروض اشكرك ع وجفتك معاي
وببعض التردد....وعتذرلك عن اسلوبي معاكي
..وعتبريها عربون اخووه وف باله ..هو ده كل
المفروض يكون بنا
رحيل ابتسمت بفرحه : ابدا ي مراد بيه ده واجبي وبعدين متعتذرش انا مش زعلانه من حضرتك وبعدين ده حاجه تشرفني انك تكون اخويه الكبيررر...
هل يشعر احد بهذا الاحتراق...
وقربت منه ومدت له كوب عصير رمان
مراد : لاه اشربي انتي انا جبته عشانك..
وبتوتر .. احم ععشان الچنين يعني
رحيل بفرحه : شكرا بجد ي مراد بيه
مراد : خلاص عاد متشكرنيش ولو جبلتي
اعتذاري اعمليلي فنچان جهوة بدل
بتاع عشيه الي طار في الچو ده
معلشي كنت مخنوج شوية
وچت فيكي
رحيل بضحكه : كب القهوة خير
اشرب برضو العصير ده يعوض معاك
وهعملك القهوة الي انت عايزها
مراد كان هايم ف ضحكتها وعفويتها وطريقة تحريكها لشفيفها وايديها اثناء كلامها هيا فتنه ووقع مراد فيها ولابد من حل
فاق مراد من شرده علي رحيل وهيا بتمد له كوب العصير اخد الكوب وتلامست اناملهم وتنفضوا هما الاثنين كان مسكتهم الكهربا
وضعت رحيل الكوب ع الطاوله وراحت
للمطبخ بتوتر تعمله فنجان القهوة ..
دخلت رحيل المطبخ وهيا شارده كيف للمسه من انامله جعلتها تنتفض هكذا هل تاثير الخوف منه مازال ف قلبها حتي بعد انا عاملها بهذا اللين
رحيل حطت القهوة علي النار وفارت منها وهي سرحانه
وعملت غيرها ..
: يووه برضو وقت توهان وهو مستني عايز القهوة
وكمان عايزة اطلع اشوف حسن
مسحت البتجاز وعملت غيرها وطلعت لمراد
عند مراد جلس وهو شارد ف رحيل ولمسة
ايدها الي سوت فيه الهوايل وازاي
بيحصل كده ولا بيفكر كده هو مش
عارف يسيطر ع نفسه اتسربت
جواه زي السم وده شئ خوفه ودب الرعب في قلبه
رجع راسه لواره وسندها ع ضهر الكرسي وغمض عينيه بإرهاق
................................................
حس بيها بتقرب منه و ريحتها ملئت صدره
حس بايدها الناعمه علي فكه وخصلات شعره برقة
وقربت من شفيفه وهمست : انا مش قادرة ابعد نفسي
عنك
وباسته برقه دوبته
مراد مسكها بعنف من شعرهاا وباسها بهمجيه
وكانه عايز يسحب روحها ولتهم شفتيها
بقوة يعض السفليه ويمتصها بشغف
قبض بقوة ع خصرها الريان بين كفيه لتتأوه وتفتح فمها اخذ لسانه يمتصه بشهوة ورغبه شفايفها الناعمه بطعم
الفراولة اللذيذه افقدته سيطرته علي نفسه
ايده كانت بتتحسس جسدها خصرها يقبض علي مؤخرتها بعنف ويده الاخره ع عنقها ثم نهديها يعتصرهم بجنون ورغبه ويمتص رقبتها المرمرية
وشدها ليه قعدها ع رجولته المنتصبه بشدها وحركها عليه بسرعة وقوة وهو يلتهم شفتيها واصبح يلهث بقوة وهو خلاص هيوصل لشهوته ....و
..............................................
رحيل : مراد بيه فوق انت نمت ..مراد بيه اصحه نام ف اوضتك
"اوحه..😂😂😂😂اسفه "
فاق مراد وهو بيلهث بعنف ومبرق عنيه .. الي كانت حمرا بلون الجحيم ...
" يا عيني قطعت عليه شهوته 😂😂🤦 "
مراد كتم غضبه : روحي ع اوضتك ي رحيل
رحيل استغرب شكله ونفسه السريع وطريقته وهو بينطق اسمها : ف ايه مالك انت كويس بتتنفس كده ليه خليني اكشف عليك
وقربت رحيل مراد ابتعد بعنف واخذ كوب العصير
وقذفه بقوه ع الارض : جولتلك اطلعي اوضتك ..انت مبتفهميش ليه ملعون ابو اليوم الي شوفتك فيه ع اليوم الي سمعت سيرتك فيه ..بعدي عني انتي مبتفهميش
ليه انا مش طايجك يلا غوري
رحيل بدموع حطت القهوة ع التربيزه ومشيت
وهيا عطياه ضهرها : ع فكره انت بني غير سوي
شويه تشكرني وشوية تهزقني شوية تهديني حاجه بحبها
وشوية تغضب وتتحول وتكسر
انا حبه اقولك انت الي بدات مش انا
واذا كان ع انك مش بطقني ف انا كمان
بقيت لاول مره اكره حد ف حياتي ..
صعدت رحيل وفضل مراد رايح جاي ف البهو
وهو بيشد ف شعره بعنف ..ازاي ده يحصل
ازاي احلم بيها حلم زي ده ازاي افكر فيها
كده انا لازم اشوف حل ضروري
البت دي لازم تبعد عني بإي
شكل ..وتبعد ليه ماهي خلاص
كرهتك زي ما بتجول العيب
فيك انت العيب ف جلبك
الي دج لوحده محرمه
عليك ...
"انا هشيع بكره لنسمه ترجع ع الاجل
تبعد تفكيري عنهاا ..
وشاف فنجان القهوة الي عملته رحيل مسكه شربه مره وحده ولا يشعر بحرارته ف حرارت جوفه مشتعله بالفعل ....
وفضل طول اليل بيحاول ينام من غير ما يفكر
ف الحلم ولا يفتكره وعدت عليه ليله من
الجحيم ..الي هيخرجه ع رحيل
نزل مراد بعد الضهر وباين علي وشه اثر الارق طول الليل وشاف رحيل وحسن بيفطرو وجلس جمب الحجه
الحجه : صباحك خير صاحي متأخر يعني
مراد: صباح الخير يامه كنت مصدع شوية عشيه
: جوم افطور مع خوك ومرته
: لاه يامه ماليش نفس دلوجتي
واخذت الحجه راضيه تتحدث معه ف بعض
المواضيع المختلفه ومراد مش معاه اصلا
هو عينه ع حسن ورحيل وهيا بتأكل
حسن وبتضحك ليه وبيتكلمو ويهزرو
مع بعض والحب باين ف عنين حسن
قرب حسن وهمس لرحيل و حمرت بخجل وهو حسن بيشاور ليها ع العضه الي ف رقبته وسببها
رحيل ليله امبارح ..
ومراد كان بيموت من القهر وهو حاسس بالغيره وقاعد من كتر القهر بسبب الي بيحصله حاسس انو هينفجر ويطلع سلاحه ويقتلهم هما الاتنين او يقتل نفسه
اريح وانضف من الي حسه. ..
رحيل كانت بتاكل عسل راحت مبهدله
شفيفها ضحك عليها حسن وقرب يمسح لها
هنا اتنفض مراد وقام وقف : عن اذنك يامه
ورايه مشوار ضروري ..
وخرج وعنيه بطق شرار ورحيل وحسن هما ولا هنا اصلا لان السفره بعيد شوية عن مكان الجلسه..
فطرت حسن ورحيل وبعد العصر راحت عند شهد هي وحسن وتغداو عندها وبعديها ....طلعت تتمشي مع شهد وندي في جنينة القصر وشهد اتلهت ف ابنها وندي قعدت
تحب ف فهد ورحيل فضلت تتمشي وهيا سرحانه لحد ما لقت قدمها حصان ابيض يجنن.. وبكل جنون
عملت حركه متهورة....
خرج مراد وراح بيت عمه عشان يرجع نسمه
مراد: بص ي عمي انا جيت عشان اروح
بتك بس عظيم بيمين لو محترمت
حالها وحطت لسانه جوه
خشمها الدور ده هتكون
ذنت ع خراب بيتها
وطلاجها انا مش
ناجص جرف
ورط حريم
ليرد عمه عادل: حجك ي ولد خوي
واهي جدامك وسمعاك
مراد: وكلام يوصلها ويتعدهاا مش عايز مشاكل
مع جماعة حسن اخوي ولا لجيح كلام ..
نسمه : الي تشوفه ي ولد عمي هجعد ف اوضتي ومش هنزل واصل وماليش دعوة بيها من اصلو ..
قام مراد : خلاص جهزي نفسك ويلاه ع السرايه .....
"مراد طلع من هناك وهو مش طايق نفسه بس المضطر وكان حاسس بخنقه كتمه علي انفاسه وراح الاسطبل بتاعه مكان راحته وهدوء وشاف رحيل وقفه تتحس رمح احد الاحصنه ..
"نظر لها بغضب وراح لها ولكن وجد هذه المجنونه تصعد ع ظهر الفرس لينطلق بها بقوة وعنف فهو فرسه مراد بيه المفضل..ووو
*****************************
يا تره مراد هيعمل ايه مع رحيل وهيوقف
رحيل ازاي انتظرووووني
رايكم يهمني ي قمرات تعليق
• تالع الفصل التالي "رواية رحيل الهورى" اضغط على اسم الرواية