رواية عودة الحب الفصل الثالث 3 - بقلم رودي سامي
وقفنا المره الي فاتت عند كريم يلا بينا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في صباح يوم جديد
تصحا هدير بدري غير العاده بتاعتها
تقوم وتقول في نفسها صباح الخير يادودو
دخلت هدير تاخد شور وخرجت لبست بنطلون چينز واسع كده مقطع بس مش اوي وتشيرت ابيض بكم قصير وكوتشي ابيض بعدين راحت حطط برفان ولبس اكسورات الي هيا عباره عن حلق وانسيال وسلسله وخواتم وسيبت شعرها وجابت الشنطه البيضه بتعتها وخرجت الصاله في الصاله كانت اميره وولاء قاعدين
هدير ببتسامه: صباح الخير
اميره وولاء: صباح النور
اميره: هتتحسدي اي الي مصحيكي بدري كده انتي مش بتصحي الا بل الضرب
هدير بتوتر: عادي يعني يماما وكملت بمرح عشان تخفف الجو محبتش اتعبك ياميرو
اميره بخبث: هعديها بمزاجي (كتر خيرك ياطنط ولهي 😂🤣)
هدير: اي مفيش فطار ولا اي
ولاء: انا وامك عملنا كوبيتين شاي بلبن وشندوشات جبنه وكلنا
هدير بغيظ: انتو كلتو واحنا ناكل اي وبعدين قالت بصوتتتتت عالي ياناس انا راحه الكليه جعانههه
اميره مسكت الشبشب وحدفتو علي هدير: يابنت الوسخ*** كريم وكرما نايمين
هدير بغيظ: مينامو جعانه ياناس جعانه
كريم وهو خارج من الاوضه: في اي علي الصبح
اميره: مفيش ياحبيبي صباح الورد
كريم: صباح النور ياميرو
اميره: حبيب ميرو انت
هدير بغيظ في سرها:اي محن الكلابي الي علي الصبح ده واعدد تقلد امها وكريم
هدير بغيظ: انا نازله
اميره: هتنزلي من غير فطار
هدير بهدوء: وانا كنت لقيت فطار وقعدت كلت
كريم: اي يابت الهدوء الي نزل عليكي مره واحده ده خايف احسدك ولهي
هدير بسخريه: احسد يااخويا احسد يلا باي وراحت ناحيه الباب
اميره ندهت عليها : هدير تعالي يروحي هعملك فطار واعدي كلي متنزليش علي لحم بطنك كدا يابنتي
هدير من برا: شكرا ياماما انا نازله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نزلت هدير وقفت تاكسي وركبت
سواق التاكسي: علي فين ياانسه
هدير: راحه كليه الطب
سواق التاكسي: ايوه انهي كليه طب لامؤاخذه
هدير قالتلو علي العنوان *********
سواق التاكسي بعد شويه علي وصلنا ياانسه
هدير شكرا تاخد كام
سواق التاكسي: 60جنيه
هدير: ليه راكبه اوبر وانا معرفش
سواق التاكسي: ياانسه المشوار بعيد
هدير بغيظ: خد يخويا واديتو الفلوس ودخلت الكليه قبلت صحبت عمرها والي هيكون اسمها لين
هدير بفرحه: لين وحشتيني
لين بحب وفرحه: وانتي كمان وحشتيني
هدير بزعل: مكلمتنيش امبارح
لين بعتزار: اسفه ياروحي سامحيني
هدير بحب: خلاص مش زعلانه
لين: احكيلي عملتي اي بقا امبارح
هدير: اسكتي دي كانت في مفاجاءه امبارح
لين بفضول: مفجاءه اي دي ياختي انجزي قولي قولي بسرعه (مهيا فضوليه بقا 😂😂😂)
هدير بضحك : اصبري عليا هقولك اهو مش خالتي وكارما وكريم رجعو امبارح
لين كانت بتشرب شرقتت: كح كح كح كح
هدير بصدمه طبطبت علي ضهرها: اهدي اهدي
لين بصدمه: كريم رجع وعملتي اي
هدير بحزن: معملتش حاجه بس قلبي وجعني وقعدت افتكرت الي حصل زمان
لين بحزن علي صحبت عمرها: متزعليش نفسك بكره تلاقي احسن منو
هدير بحزن: للاسف مش عايزه احسن منو عايزه كريم وكملت بسرحان انا لسه بحبو يالين
لين بحزن: خلاص ياعمري اهدي كملت بمرح للتخفف الجو الا قوليلي صحيح فطرتي
هدير بزعل طفولي قالت: لا
لين بضحك : تعالي ياقلب اختك افطرك
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في البيت عند هدير بعد اما نزلت
كريم بقلق: تفتكري زعلت ياخالتو
اميره: لا مزعلتش اكيد صحيت بدري عشان تشوف لين
كريم بستغراب: لين مين
اميره: لين صحبتها
كريم: اه تمام
ولاء: تفطر ياكيمو
كريم: ياريت اصل هموت من الجوع
ولاء واميره: بعد الشر عليك ياقلبي
كريم : بحبكو اوي و لسه مكملش الجمله ولقه كارما خارجه من الاوضه وبتقول صباح العسل عليكو جميعا
كلهم: صباح النور
كارما بستغراب: هيا هدير لسه نايمه
اميره: لا يحبيبتي هي نزلت الكليه
كارما: بدري كدا
اميره بضحك : شوفتي بقا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نرجع عند لين وهدير
كانو قاعدين يكلو
لين: وهتعملي اي مع كريم
هدير: ولهي معرفش ياختي ويلا عشان ندخل المحاضره
دخلو المحاضره وكانو قاعدين لقو الدكتور دخل وبيعرف نفسو
انا دكتور حازم هبقا الدكتور الي هيدرسكلو الماده عشان دكتور عبدالرحمن اتنقل لكليه تانيه
لين بصدمه من جمال حازم: هو اي الدكتور المز ده
هدير: بس يخربيتك هتفضحينا
لين: ده جامد اوي
(هنزل صور لين وحازم في اخر البارت وهنزلكو بقا تعريف الاشخاص كلهم)
هدير: طب بس طب
وبس خلص البارت علي خير اتمنا يكون عجبكو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡&♡♡♡&♡♡♡♡&
تعريف الاشخاص
♡♡♡♡♡♡
هدير /بنت عاديه بس دبش شويه لسنها تلت امتار قدام 😂عندها 22 سنه بتحب مامتها جدا جدا متعلقه بيها موتتت طولها 165سنتي في كليه طب اخر سنه ليها بيضه شعرها اسود طويل عينها بني وفي البارت الاول قولت مش محجبه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كريم يبقا ابن خالتها / شاب صارم جدا في شغلو قاسي جدا جدا وجسمو نفس جسم حازم بس مع عيلتو لا بره بس عندو 26 سنه بيحب امو واختو جدا وخالتو بردو وحد تاني 😂متخرج من كليه هندسه ماسك شركات ابوه كلها بعد اما مات ابوه طولو 176 سنتي ابيضاني شعرو اسود عندو دقن مخليا قمر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كارما اخت كريم /بسكوته كدا وحاجه سكر عندها 22سنه اخر سنه ليها بردو كليه طب اسنان طولها 158بيضه شعرها بني من الاخر عسوله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
لين صحبت هدير /بنت عسوله بتحب امها واخوها الصغير اوي اسمو ادم المهم عندها 22سنه في كليه طب قسم جراحه طولها 163 سنتي بيضه شعرها اسود بس قصير وعيونها سوده وعسوله بردووو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ولاء ام كريم وكارما /ست طيبه بتحب اولادها واختها جدا بتخاف عليهم اوي عندها 49 سنه ست جميله جدا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
اميره ام هدير /ست جميله وطيبه بتحب بنتها جدا ومبتحبش حد ياذيها والي يقرب من بنتها تكلو بسنانها عندها 48سنه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حازم او دكتور حازم /شاب جسمو رياضي عندو عضلات مش عند حد يخراشيييي عليه طولو 174سنتي عندو26سنه قد كريم اصل صحبو 😂 بيحب صحبو كدا الي هو كريم صارم جدا وبيكره صنف الستات بس في حد هيدخل قلبة ويغيرو تفتكرو مين المهم ابيضاني شعرو بني وعندو دقن مخليا قمريننن مش قمر واحد بيشغل مع كريم في الشركه 👈 مشترك فيها لي اسهم فيها 👉 هو نزل الكليه لحد اما حد يجي يستلم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الرائد عمر/صاحب كريم وحازم كانو صحاب من ايام الكليه هتقولو ازاي وكدا هقلكو مش هحرق الاحداث مش شكل كده في حاجه مستخبيه المهم
عندو 26 سنه بيحب اصحابو اوي امو وابوه متوفين بيضاني عندو دقن جسمو زي كريم وحازم كدا كلهم قمر مشاء الله طولو 175 سنتي
&♡♡♡♡♡♡♡♡&♡♡♡♡♡♡♡
ادم اخو لين /عندو 6سنين حاجه قمر بس مش هتسلك من لسانو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مامت لين اسمها نهي /ست جميله وعسوله وطيبه جدا بتحب عيالها جدا وعايشه عشانهم اصلا عندها 47
♡♡♡♡♡♡♡
يتبع….
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عودة الحب ) اسم الرواية