رواية تولين الرعد الفصل العشرون والاخير 20 - بقلم حبيبة نصر
الخاتمه من روايه ( تولين الرعد ) بقلمي حبيبه نصر ☺️💤.
عدت ٦ شهووور على اخر احداااث حصلتت ولغايه دلوقتي رعد مفقش من الغيبوبه
تولين اللي حالتهااا بقت ف الناازل مع انها حامل وخلاص ف السابع بس ولا مره راحت لدكتوره كانت مهمله ف صحتهااا لدرجه كانت عايشه ع المحاليل منار حامل ف الشهر السادس و ١٥ يوم وايه حامل ف شهر السادس وعشرين يوم ونويري ومنال والجده اللي زعلانين اوووي
ع رعد وغيابوا وكل يوم تولين تروح تتكلم مع رعد ع امل انوا هيقوم بس كل مره بيبقا للأسف
ف يوم كانت تولين عندوا وبتحكيلوا تفاصيل اليوم كالعاده
تولين بعيااط : مش هتقووم بقااا كفاايه غيااب أنا مش قادره من غيرك طب يلاا قوم عشان نفرح ب البيبي نا تعبانه اوووي م غيرك وفجأة حصل اللي مكنش متووقع ورعد فتح عينوااا
رعد: اهه دمااغي واجعااني اوووي هو اي اللي حصل ونتي بتعيطي ليه
أنا = يعيني دا هياااخد الصدمه عليا الطلبااات 😹🫱🏻🫲🏻
تولين: نتااا فوقت بجددد يعني انتااا فوووقت
رعد بتعب: اهه لا مصدعع مش قااادر
تولين : اهداا اجبلك الدكتور وقامت وطلعت : دكتوووور بسرعه لو سمحتتت
الدكتور جه وكشف عليه
الدكتور: لا الحمدلله صحة حضرتك تمم حمدلله ع سلامتك يحضره المقدم
رعد : هو اي اللي حصل أنا مش فاكر غير اني اضربت رصاصهه تقريباً
الدكتور: حضرتك مشرفنا بقالك ٦ شهور ف غيبوبه والمدام كانت كل يوم تيجي تقعد معاك وتمشي استأذن أنا وحمد لله ع سلامتك كمان مره🤍
رعد بص لتولين وبعدين فتح بوقه من الصدمه: اي داا هو داا حقيقي نتي حااامل بجددد
تولين بدموع : اه ف الشهر السابع
رعد شدهااا وحضنهااا جااامد : دااا احلااا خبر بجددد ولد ولا بنت
تولين : معرفش مروحتش ولا مره كشفت سبتهاا كداا
رعد بغضب : ازاااي يعني مكشفتيش انتي هبله
تولين : مكنش ليا نفس اكشف أو اعمل اي حاجه من غيرك
رعد : خلااص يلاا نكشف
تولين : طب اهدا ارتاح ونمشي
رعد : لا انا بخيرر يلا بس نطمن عليكي ونروح العيله واحشاااني اوووي♥️♥️
تولين : ماشي بس بشرط مش هنعرف ولد ولا بنت هنخليهااا مفاجأة
رعد : خلاص ماشي
راحوا للدكتوره اللي ايه ومنار بيروحولهاا كشفت عليهااا
الدكتوره هما الاطفال صحتهم كويسه بس حضرتك لازم تتغذي شويه مش هينفع كداا حضرتك مهمله ف أكلك ودا هيضر الاطفال كمان فا الراحه وتهتمي بنفسك
تولين : هما اتنين
الدكتوره بضحك : اه
رعد بيبص ع تولين نظرات عتااب : تمم يدكتوره شكرا يلاا
تولين : حاضر
اخدها وروحواا ف سكااتتت
دخلت تولين الاول الفيلااا: ماااماا باااباا يتيتااااا تعاالوااا كلكووااا شوفوا مين جههه
احمد : مين يختي وبعدين اي الانبساااط داااا
تولين : بس يرخم هتعرف دلوقتي 😹😹
رعد من وراهم : مالك بمراااتي ياااض 😹
الكل بصدمههه : رعددددد
وبعد سلاااماااات عدااا شهرريننن وكان يوم ولاده تولين وايه والكل ف المستشفي البنات ف العملياات والشباب برااا فجأة منار قعدت تصررخ
مصطفى: لا اوعي تكوني هتعمليهااا
احمد ورعد : هتعملهااا يحبيب اخوووك😹😹
منااار : اهههه طلقنيييي مش بحبك
مصطفى: ماااشي لما تولدي هطلقك
منااار : يعني هطلقنييي😹😹
وخدوهااا العمليات
الناس اللي كانت معديه قعدت تضحك
مصطفى: معلش يجمااااعه مراااتي مجنونه😹😹
عدت سااعه وسمعواا صوت اطفااال ممرضتين طلعوا واحده شايله طفلين والتانيه ماسكه طفل
الممرضه: فين استاذ رعد
رعد : ايواا
الممرضه: مبرووك جالك ولد وبنت زي القمر
رعد شالهم بفرحه ودموع وكبرهمم
الممرضه التانيه: استاذ احمد
احمد: ايوا
الممرضه : مبرووك بنت قمر لمامتهااا
شالها احمد بحب وكبرهاا
شويه وممرضه خرجت ماسكه طفل
الممرضه: استاذ مصطفى مبروك جالك ولد قمر
مصطفى: اخد الطفل وكبروه
شويه ودخلوااا الاوضه اللي اتنقلت فيهااا البناات
تولين : عايزا اشوفهم
رعد : اتفضلي ي ام ادم
احمد : هتسموا ادم واي😹
تولين : ادم وفيروز
احمد : واحنا هنسمي غزل
منار : احنا سليم
نويري : ربنا يبارك فيهم
وتم بحمد الله كتابه الروااايه اتمني انها تعجبكم 🫵🏻♥️
هستنااا رأيكم فيهااا والتفاعل يزيد وتشجيعكم عشان انزل تاني رأيكم يهمني 🥹🫶🏻
لقراءة و متابعة روايات جديده و حصريه اضغط هنا
•تابع الفصل التالي "رواية تولين الرعد" اضغط على اسم الرواية