رواية تولين الرعد الفصل التاسع عشر 19 - بقلم حبيبة نصر
البارت التاسع عشر والاخير من روايه ( تولين الرعد) بقلمي حبيبه نصر ☺️💤.
خلاااص رجعوا من شهر العسل والحيااه طبيعيه جداااا ومبسوطين والشباب نزلوا شغلهم والبنات متابعه الكليه من البيت وف يووم كانوا واخدين اجازه عشان يخرجواا كلهم
رعد : هااا جاااهزين
الكل: جاهزين بس هنروح فين 😹
رعد: تحبواا تروحواا فين
تولين : مبلاااهاا انهارده يرعد حاسه حاجه هتحصل مش عارفه ليه قلبي مقبوض
رعد : يحبيبتي خير ان شاء الله اي اللي هيحصل محنا كلنااا موجودين اهووو
منار : خلااص يبقااا نروووح الملاااهي 😈😹😹😹
مصطفى: يبنتي انتي هتنقطينييي اقسم بالله
احمد : خلاااص الملاهي يلااااا 😹😹
الكل: يلاااا وصلوااا وقضوووا وقت جميييل بس جت الصدمه وهما خارجين كان محمود واقف وموجه سلااحوا عليهم ملحوظه محمود دا الدكتور اللي كان بيغلس عليهم ف الكليه واللي رعد رفدواا تممم
محمود: والله ووقعت يرعد ينويريييي😈
رعد : العب بعيد يشاااطر
محمود: تؤتؤ بس ودع السنيوره عشان هتقابل وجه كريم وضحك بصوت عالي
تولين بخوف : يلااا نمشي يرعد
احمد : ارمي السلاااح يمحمووود
مصطفى: لو قربت هتندم
محمود: منتوااا مش هتلحقواااا وهوووب رصاصه استقرت ف صدر رعد ورصاصه ف نص دماغ محمود مات كافر عاش حياتوا كلهااا بيعصي ربنا ومات وهو كااافر لحظه والكل فاااق من الصدمه وجريوااا ع رعد
تولين: راااااااااااعد قوووم يرعد هتبقااا بخير صحح
😭😭
رعد بتعب وصوت متقطع : ب. بحب.. بحبك خلي .بب. باالك م. من نف. نفسك وغمض عينوااا
تولين : رعدد لااا مش هتسيبنييي يرعددد قوووووم واغمي عليهااااا الكل ف صدمه ف لحظه احمد رن ع الاسعاف جت شااالت رعد وتولين ومحمود وطلعوا ع المستشفي
وصلوا المستشفي رعد دخل العملياااات ومحمود مات ملحقوش وايه وتولين ف الطوارئ
منار ومصطفى وأحمد براا مستنين حد يطمنهمم
ف العمليات مع رعد
الدكتور : هو مش قابل اي استجابة
الدكتور التاني: دا النبض بيقف جهاااز الصدمات بسرعه
عند تولين نايمه ومركبلهاا محاليل
جالهاا رعد لابس ابيض ف ابيض
رعد : خلي بالك من نفسك ومن ابننا أو بنتنا أنا هبعد
تولين : لا يرعد انتا مش هتسيبنييي متسبنيش يرعد لو مش عشاني فا عشان ابنكك طيب وبتعيط
رعد : سلاام يتولين الرعد
قامت تولين من النوم مفزوووعههه
تولين : رعددد عاااايزاااا رعددد ونبي
مصطفى اهدي طيب هوديكي عندواا
الدكتوره: مينفعش تتحرك هيبقا خطر عليهاا و ع الجنين
الكل بصدمهه : جنين
الدكتوره: اه مدام تولين حامل ف شهر ومدام ايه ف عشرين يووم
تولين : اشوفه بس مش هعمل اي مجهود
الدكتوره: تمم بسس خلي بالك من نفسك
احمد ف قمه انبساااطههه بس ف نفس الوقت زعلان ع اخوه وصاحبوا وابن خالتواا💔
ايه لغايه دلوقتي نايمه
احمد : مصطفى منار خليكوا جمب ايه لغايه ما اوصل تولين قدام اوضه رعد
عند رعد
الدكتور عمل صدماات بس القلب وقف
الدكتور بص لزميلوا بأسف وليه هيغطوااا وشه تولين فتحت الاوضه ودخلت بزعيقق
تولين : انتووووااااا بتعملواااا اييييي رعد حبيبي عااايش أنا متأكده ومسكت الجهاز بدموووع وعلت السرعه وفضلت تعمل لرعد صدماات
تولين : قوووم يرعد يرب قومهولي يرببببببب
وكأن الدعوة استجابت والنبض رجع
الدكتور لو سمحت يمدام تقدري تخرجي نشوف شغلناااا
احمد اخد تولين وطلع برا عدت ساعتين وخرجوا الدكاترة من جوه
الكل وقف وايه اللي صحيت وفرحت بخبر حملهاا وطلعت قعدت معاهم براا
تولين: رعد كويس صح
الدكتور: والله اللي حصل دا معجزه والحمد لله عدا مرحله الخطر بس للاسف دخل ف غيبوبه مؤقته ممكن يفوق بعد شهر سنه ع حسب الاستجواااب ادعوله
تولين : أغمي عليهاا تاني
ووووووو نكمل البااارت الجااااي 🫥.
•تابع الفصل التالي "رواية تولين الرعد" اضغط على اسم الرواية