رواية اوقعتني في عشقها الفصل السابع والثلاثون 37 - بقلم فاتن جمال
مازن بابتسامه قرب طبع بوسه علي جبنها وكمل: اسمعي يا حبيبتيفلاشساهر بصدمه : داااا معناه أن معلوماتنايوسف : أن معلوماتنا صحمازن : بالظبط ولازم نفكر كويسساهر : هنعمل اييوسف: هنبعت اكيد حد من رجالاتنا هناكمازن بابتسامه: لا احنا هنخليهم يكشفوناساهر : ازايمازن : هنتنكر وانت يا ساهر هتروح الصيدلية وبما أن المنطقه مفيش فيها حد غريب ف احنا هنلفت النظر وكدا نعرف نوصل لرحيم من غير تعب وطبعا رجالتنا هتكون علي تواصل معانا وعايز احدث نوع من أنواع التجسس وكمل مازن : وبس اتكشفنا زي ما رحيم كان فاكر وبعدين خدنا عندك بعد كدا انتي عارفه ولما غبتي عن الوعي كانت رجالتي وصلوا بس للاسف رحيم كان ضرب يوسف بالنار وهرب وبعدها عرفت أنه هيحاول يوصلك علشان كدا سهلت عليه الدخول وبس دا كل حاجهزمرد بدموع: هو كدا خلاص صح معتش هيجي تانيمازن بحب: أبداًساميه بدموع: زمردزمرد بابتسامه: ماما وحشتينيكمال : بنتيمازن بابتسامه: هو مفيش غير زمرد في الاوضهساميه قربت حضنت مازن وزمردكمال : حمدالله على سلامتك يا حبيبتيزمرد بابتسامه: الله يسلمك يا بابامازن : انا هروح اشوف الدكتور زمرد هتخرج امتهكمال : ماشي يا ابنيمازن خرج من الاوضه ووصل لغرفة الدكتور
مازن : دكتور ممكن ادخلسهى بابتسامه: ماااازن ازيكمازن بصدمه : سهى عرفاتسهى بابتسامه: كويس انك ليس فاكرنيمازن بابتسامه: طبعا فاكرك حد ينسى سهى عرفات اشطر دكتورهسهى بحب : وحشتني قصدي عاش من شافك يا مازنمازن : ليس زي مانتي بتعرفي تهربي من الكلامسهى بابتسامه: محدش بيتغير يا مازنمازن بابتسامه: عندك حقسهى: المهم جاي المستشفى مع مينمازن بحب: مع مراتي الدكتوره زمردسهى بصدمه ودموع : اااانت اتجوزتمازن : ايو بقالي فترهسهى بدموع : طب وانا !مازن باستغراب : وانتي اي مش فاهمسهى: نسيت حبنامازن بعصبية مكتومه: غلطانه اسمه حبك انا عمري ما حبيتك يا دكتوره انتي كنتي مجرد فرد في فريقي وكان بنا شغل مش اكتر لو قلب معاكي حاجه تانيه فأنا مليش دعوه بيها وقولت ليكي قبل كدا مبحبش حدسهى : واديك اتجوزت يا سيادة الرائد
مازن بابتسامه قرب طبع بوسه علي جبنها وكمل: اسمعي يا حبيبتي
فلاش
ساهر بصدمه : داااا معناه أن معلوماتنا
يوسف : أن معلوماتنا صح
مازن : بالظبط ولازم نفكر كويس
ساهر : هنعمل اي
يوسف: هنبعت اكيد حد من رجالاتنا هناك
مازن بابتسامه: لا احنا هنخليهم يكشفونا
ساهر : ازاي
مازن : هنتنكر وانت يا ساهر هتروح الصيدلية وبما أن المنطقه مفيش فيها حد غريب ف احنا هنلفت النظر وكدا نعرف نوصل لرحيم من غير تعب وطبعا رجالتنا هتكون علي تواصل معانا وعايز احدث نوع من أنواع التجسس وكمل مازن : وبس اتكشفنا زي ما رحيم كان فاكر وبعدين خدنا عندك بعد كدا انتي عارفه ولما غبتي عن الوعي كانت رجالتي وصلوا بس للاسف رحيم كان ضرب يوسف بالنار وهرب وبعدها عرفت أنه هيحاول يوصلك علشان كدا سهلت عليه الدخول وبس دا كل حاجه
زمرد بدموع: هو كدا خلاص صح معتش هيجي تاني
مازن بحب: أبداً
ساميه بدموع: زمرد
زمرد بابتسامه: ماما وحشتيني
كمال : بنتي
مازن بابتسامه: هو مفيش غير زمرد في الاوضه
ساميه قربت حضنت مازن وزمرد
كمال : حمدالله على سلامتك يا حبيبتي
زمرد بابتسامه: الله يسلمك يا بابا
مازن : انا هروح اشوف الدكتور زمرد هتخرج امته
كمال : ماشي يا ابني
مازن خرج من الاوضه ووصل لغرفة الدكتور
مازن : دكتور ممكن ادخل
سهى بابتسامه: ماااازن ازيك
مازن بصدمه : سهى عرفات
سهى بابتسامه: كويس انك ليس فاكرني
مازن بابتسامه: طبعا فاكرك حد ينسى سهى عرفات اشطر دكتوره
سهى بحب : وحشتني قصدي عاش من شافك يا مازن
مازن : ليس زي مانتي بتعرفي تهربي من الكلام
سهى بابتسامه: محدش بيتغير يا مازن
مازن بابتسامه: عندك حق
سهى: المهم جاي المستشفى مع مين
مازن بحب: مع مراتي الدكتوره زمرد
سهى بصدمه ودموع : اااانت اتجوزت
مازن : ايو بقالي فتره
سهى بدموع : طب وانا !
مازن باستغراب : وانتي اي مش فاهم
سهى: نسيت حبنا
مازن بعصبية مكتومه: غلطانه اسمه حبك انا عمري ما حبيتك يا دكتوره انتي كنتي مجرد فرد في فريقي وكان بنا شغل مش اكتر لو قلب معاكي حاجه تانيه فأنا مليش دعوه بيها وقولت ليكي قبل كدا مبحبش حد
سهى : واديك اتجوزت يا سيادة الرائد
•تابع الفصل التالي "رواية اوقعتني في عشقها" اضغط على اسم الرواية